Kan je er ook mee bellen?quote:
Neehoor, alleen hij moest besteld worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen koopt ook alles online tegenwoordig
Oh, lol...quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Neehoor, alleen hij moest besteld worden.
checkquote:Op vrijdag 4 september 2009 06:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb je je geld alweer terug van die skim?
Die heeft mijn paps ook. Mijn camera was beter dan die van hem, dus moest hij een nieuwe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:49 schreef mstr het volgende:
Canon EOS 1000D + 18-55mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog even wachten tot hij binnen is.
En los van dat, zal het überhaupt beter klinken dan, zeg een Sennheiser CX 500?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, geeft je vader je zwijggeld ofzo?
Aan de dikte van de kabel te zien nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En los van dat, zal het überhaupt beter klinken dan, zeg een Sennheiser CX 500?
Kabelbreuk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:11 schreef KingGone het volgende:
Leuk die negatieve indruk van Monster zonder enige ervaring met deze serie. CX500 is zeker minder. En kabelbreuk van de Sennheisers is heel fijn. Oh. En de kabels. Misschien is er over nagedacht? Op deze manier gaan ze niet in de knoop.
Ja Monster is echt slecht. Ik zou ze niet kopen.
Mathijs, werken heet zoiets?
Jouw ervaring is dan anders. Ik heb een tijdje Sennheisers gehad en moest twee keer per jaar garantie aanvragen voor nieuwe. Het was ook een al geheel probleem en heeft niet persé met gebruik te maken. Dat je gelijk verwijst naar 'netjes met je spullen' omgaan heeft dus niets te maken met de kabelbreuk. Voor de drukke omgeving zijn juist de In-ears de goede oplossing.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kabelbreuk?Ik gebruik die van mij al bijna 4 jaar elke dag en er is nog 0 vorm van slijtage, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
En in de knoop, tja, dat doe je zelf he
Netjes met je spullen omgaan helpt al veel. En over de geluidskwaliteit, volgens mij hoor je dat alleen als je flac bestanden luistert op een apparaat met een goede output in een stille omgeving. Als je een iPod gebruikt, of 192 kbit of het gewoon in een drukke omgeving luistert is je voordeel van hoge kwaliteit oordopjes alweer weg...
Voor een deel; in een drukke omgeving sluiten in-ears toch (gelukkig) niet helemaal af, waardoor je kwaliteitsvoordeel alweer weg isquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Jouw ervaring is dan anders. Ik heb een tijdje Sennheisers gehad en moest twee keer per jaar garantie aanvragen voor nieuwe. Het was ook een al geheel probleem en heeft niet persé met gebruik te maken. Dat je gelijk verwijst naar 'netjes met je spullen' omgaan heeft dus niets te maken met de kabelbreuk. Voor de drukke omgeving zijn juist de In-ears de goede oplossing.![]()
Hoe dan ook. Voordat je een waarde oordeel geeft over de Monsters zou ik aanraden ze eerst zelfs te testen voordat er dingen worden geroepen die niet waar zijn.
Sjiek hoor, ik heb nog een 160GB Freecom oudje hier liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
2x 1TB western Digital
1x 320GB Freecom oudje.
Eentje om alleen maar een back-up te blijven draaien en eentje puur voor muziek en al mijn foto'squote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sjiek hoor, ik heb nog een 160GB Freecom oudje hier liggen
Maar waarom zoveel extern en niet ingebouwd als ik vragen mag?
Sexy.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
2x 1TB western Digital
1x 320GB Freecom oudje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |