Ik heb ereen gekochtquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben van plan 1,5 TB te kopenZoooo goedkoop
Zit nu 1TB in totaal in. propjevol. M'n shared folder is iets van 390GB, zelfde geld voor muziek folderquote:Op woensdag 2 september 2009 19:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb ereen gekocht![]()
Zou vandaag aankomen als de postbode meewerkte.
Zit trouwens nu 500 gb in maar die zit mudjevol.
Oja en een poosje geleden :
(een week ofzo)
[ afbeelding ]
En dan gaat het over de schoenen aber naturlich.
Hijs wel cute.quote:
Die van mij is ook bijna vol dus moet paps maar eens lief aankijken en anders heel veel verwijderen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, heb deze PC nu ongeveer 3 maandjes en heb al 450GB misbruikt
Zoveel kost het tegenwoordig ook niet meer hequote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die van mij is ook bijna vol dus moet paps maar eens lief aankijken en anders heel veel verwijderen.
Ik ben sowieso niet zo goed met computers uit elkaar halen en dergelijke. Dus moet hem sowieso lief aankijken. En heb geen zin daaraan geld uit te geven.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zoveel kost het tegenwoordig ook niet meer he
Haha, nu moet ik je eigenlijk wel groot gelijk geven, stiekem vind ik het ook geldverspilling... Maar het is zo leukquote:Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo goed met computers uit elkaar halen en dergelijke. Dus moet hem sowieso lief aankijken. En heb geen zin daaraan geld uit te geven.
Je maakt mijn dag goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, nu moet ik je eigenlijk wel groot gelijk geven
37 euro voor een THEMA?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
De iClooly
Laten importeren vanuit Frankrijk, want die dingen worden alleen in de VS verkocht, en daar in Frankrijk hadden ze er toch nog een paar liggen
Mn meest nutteloze aankoop van dit jaar denk ik, kost wel €37, mja![]()
[ afbeelding ]
maar met dat thema is ie wel tof
Lees nog eens.quote:
Een dildo.quote:
Wat een kutding.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Processor Intel Pentium T4200 - 2.0GHz - Dual Core
RAM 4GB
Harde schijf 500GB SATA
Optische opslag Dual Layer DVD-ReWriter
Display 16" TFT - 1366 x 768
Ingebouwde apparaten Webcam, speakers
Graphics controller Ati Mobility Radeon HD 4330 - 512MB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |