Die heb ik live gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
Nieuwe cd van:: Deathstars - Night Electric Night Gold
[ afbeelding ]
Ik geef je er 3 euro voor bij voorbaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice, nice, nice.
Ik heb ook nog een lp van de kevers
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:59 schreef lauwert het volgende:
Geruite blouse, grijze spijkerbroek, grijze gympen met punt, rok met bloemetjes..
Dat was het geloof ik wel weer de afgelopen weken..
Heel leuk dat werken, maar je hebt helemaal geen tijd meer om je geld uit te geven
Alleen je CPUquote:
Omdat ik niet zou weten waarom je daarvoor zoveel geld zou uitgevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef dirkjo het volgende:
Op dit ogenblik wel ja, waarom die verbaasde reactie?
Want je wordt uit je pashokje gegooid als je daar langer dan 10 minuten in staatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Noortje. het volgende:
Dan kan je het tenminste rustig passen wanneer jij tijd hebt en zolang erover doen als jij wilt. Heerlijk.
Nee, maar ik ga niet alleen shoppen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want je wordt uit je pashokje gegooid als je daar langer dan 10 minuten in staat
Ik ook niet! Shoppen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga niet alleen shoppen.
Hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |