Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloedenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga niet alleen shoppen.
Omdat ik het heb aangeschaft voor hogere OC prestaties met me X3'tjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik niet zou weten waarom je daarvoor zoveel geld zou uitgeven
Ga je ook met droogijs aan de gang enzo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat ik het heb aangeschaft voor hogere OC prestaties met me X3'tjeMijn intresse in pc's is hoog genoeg om zoiets aan te willen schaffen, dus tsja...
Die aap dude is vetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Dit besteld en het komt morgen binnen maar dan ben ik weg. Beetje jammer.
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen, maar misschien istie wel tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter past het allemaal.
Haha nee, ik doe het niet om een benchmark score.. ik houd het bij 24/7 overclocks, wanneer ik me verveel probeer ik het hoger te krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga je ook met droogijs aan de gang enzo?
Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloeden
Mercie.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloeden
Same herequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.
Dan ben je dus superonzeker over je eigen smaak. Dat is echt heel erg slecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.
[..]
Mercie.
Tof shirt volgens mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:47 schreef Skylark. het volgende:
- Overhemd van de WE
- Bazenriem
- Witte spijkerbroek
- Converse Weapons
- Shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |