abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71890799
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga niet alleen shoppen.
Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloeden
  PR/Manusje van alles vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:45:12 #177
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71890818
haha kevin check mijn pub SC topic
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71891182
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Omdat ik niet zou weten waarom je daarvoor zoveel geld zou uitgeven
Omdat ik het heb aangeschaft voor hogere OC prestaties met me X3'tje Mijn intresse in pc's is hoog genoeg om zoiets aan te willen schaffen, dus tsja...
pi_71891240
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:03 schreef Hyman het volgende:

[..]

Nice , een mede case-modder
Nu maak je me toch wel een beetje nieuwsgierig naar wat jij in elkaar hebt gemod
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:57:38 #180
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71891338
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Omdat ik het heb aangeschaft voor hogere OC prestaties met me X3'tje Mijn intresse in pc's is hoog genoeg om zoiets aan te willen schaffen, dus tsja...
Ga je ook met droogijs aan de gang enzo?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_71893758
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Dit besteld en het komt morgen binnen maar dan ben ik weg. Beetje jammer.

[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen, maar misschien istie wel tof.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Beter past het allemaal.
Die aap dude is vet
...
pi_71894817
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ga je ook met droogijs aan de gang enzo?
Haha nee, ik doe het niet om een benchmark score.. ik houd het bij 24/7 overclocks, wanneer ik me verveel probeer ik het hoger te krijgen
pi_71895698
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloeden
Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef afro het volgende:

[..]

Die aap dude is vet
Mercie.
pi_71895904
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloeden
Eens. Ik ga het liefst alleen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:19:08 #185
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71899297
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:17 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.
Same here Maar gelukkig kan ik MMS-en
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:47:12 #186
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71904636
- Overhemd van de WE
- Bazenriem
- Witte spijkerbroek
- Converse Weapons
- Shirt



zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71909512

Loveee
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:27:34 #188
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71929221
Wat een tuig .

Ontopic weer.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71930012
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:17 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.
[..]

Mercie.
Dan ben je dus superonzeker over je eigen smaak. Dat is echt heel erg slecht.
pi_71957073


Nieuwe oorpiercing.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:40:57 #191
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71967730
4 gram white widow
pi_71990302
Nieuwe fiets !
Misschien morgen na het werk nog eventjes de stad in..
Feestjes en nieuwe kleding is altijd een goede combo
Noem me maar Majesteit
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:40:52 #193
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_72006970


Eindelijk een zonnebril gekocht.
Niet zo,n dure Armani, Hugo Boss, Ray Ban bril maar gewoon een degelijk ding waarvan het ontwerp is afgekeken van de klassieke Ray Ban's
pi_72011073
pi_72011388
Beltegoed
pi_72011529
Swaovski kralen.

  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:19:33 #197
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72013094
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:47 schreef Skylark. het volgende:
- Overhemd van de WE
- Bazenriem
- Witte spijkerbroek
- Converse Weapons
- Shirt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof shirt volgens mij.
pi_72019123


eindelijk
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_72053991
Een doosje met 4 van die permanent markers. (maar dan van de hema)

Krijg toch allemaal de klere.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:08:30 #200
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_72056266

Z-5500
Dat wordt knalleeeuh
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')