abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:52:42 #26
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_70880935
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Skylark. het volgende:

[..]

P.S. Ben jij Baas91?
Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.
Begonnen op mijn 14e om stoer over te komen, en nu baat het niet meer.

En nee, die ben ik niet.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:54:24 #27
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70880993
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Plankton_ het volgende:

[..]

Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.
Begonnen op mijn 14e om stoer over te komen, en nu baat het niet meer.

En nee, die ben ik niet.
Ja dat zeg ik altijd tegen rokers, om te vervelen.

En je deed me aan Baas91's denken. Maar okay.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_70881200
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Plankton_ het volgende:

[..]

Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.
Begonnen op mijn 14e om stoer over te komen, en nu baat het niet meer.

En nee, die ben ik niet.
Als het toch niet meer baat kan je net zo goed stoppen

En je vergat je " "
  zondag 12 juli 2009 @ 14:56:32 #29
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_70901225
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik altijd tegen rokers, om te vervelen.

En je deed me aan Baas91's denken. Maar okay.
En dan ben ik dus ook tong80?

  zondag 12 juli 2009 @ 14:57:16 #30
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_70901253
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Als het toch niet meer baat kan je net zo goed stoppen
Verslaving heet dat.
We zijn inmiddels 4 jaar verder.
pi_70901556
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef Plankton_ het volgende:

[..]

Verslaving heet dat.
We zijn inmiddels 4 jaar verder.
Verslavingen zijn voor de geestelijk zwakken
  zondag 12 juli 2009 @ 15:16:25 #32
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70901903
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:56 schreef Plankton_ het volgende:

[..]

En dan ben ik dus ook tong80?

Nee maar aangezien je je hebt geregistreerd op de dag dat Baas91 is ontmaskerd leek me dat wel waarschijnlijk.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_70963036
Einde bericht
pi_70965392
pi_70971541
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:57:54 #36
241594 iBolt
Lighting
pi_70972436


!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:00:34 #37
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_70972520
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef iBolt het volgende:
[ afbeelding ]

!
Hoe duur?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_70974936



+ Kadootje voor m'n moeder
+ Kadootje voor mijn beste vriendin
+ Oorbellen
+ Haarbanden.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:24:31 #39
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_70998566
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_71012727
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef KingGone het volgende:
[ afbeelding ]
Die schoenen
pi_71012797
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef KingGone het volgende:
[ afbeelding ]
pi_71017943
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze doen!
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:00:13 #43
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_71018054
Ik vind die All stars juist minder
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_71041364


Cadeautje voor mn vriend ( hij is zo jaloers op mijn set dat ik er maar 1 voor hem heb gekocht )
pi_71042727
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:22 schreef denkjedat het volgende:
10 liter benzine!
35 liter benzine
pi_71047013
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 @ 20:36 schreef wesley_10.5 het volgende:

[..]

Die schoenen
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 @ 22:57 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik zou ze doen!
Whoei, bedankt
pi_71047345
*Western Digital My Book Essential Edition (1TB)
*7-poorts USB hub

“Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.”
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:02:06 #48
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_71047379
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:50 schreef RenRen- het volgende:

[..]


[..]

Whoei, bedankt
Dat van Wesley was niet van jouw bericht
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_71048028
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 @ 22:02 schreef Hyman het volgende:

[..]

Dat van Wesley was niet van jouw bericht
Je bent niet de eerste
Overigens, care
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:45:06 #50
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_71048695
vrij weinig eigk laatste tijd, een Italia vest was het laatste en verder... lenzen en bier
geef mij die pepsi max
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')