Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.quote:
Ja dat zeg ik altijd tegen rokers, om te vervelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.
Begonnen op mijn 14e om stoer over te komen, en nu baat het niet meer.![]()
En nee, die ben ik niet.
Als het toch niet meer baat kan je net zo goed stoppenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.
Begonnen op mijn 14e om stoer over te komen, en nu baat het niet meer.![]()
En nee, die ben ik niet.
En dan ben ik dus ook tong80?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik altijd tegen rokers, om te vervelen.
En jedeed me aan Baas91's
denken. Maar okay.
Verslaving heet dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Als het toch niet meer baat kan je net zo goed stoppen
Verslavingen zijn voor de geestelijk zwakkenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Verslaving heet dat.
We zijn inmiddels 4 jaar verder.
Nee maar aangezien je je hebt geregistreerd op de dag dat Baas91 is ontmaskerd leek me dat wel waarschijnlijk.quote:
Hoe duur?quote:
Je bent niet de eerstequote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat van Wesley was niet van jouw bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |