abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:22:32 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70806636

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:23:21 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70806669
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Als je met 30 miljoen niemand weet te halen, zou ik maar eens wat geld in je scouting stoppen
Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:23:57 #3
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_70806685
tvp
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:24:44 #4
51286 w00h00
Digital man!
pi_70806707
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:25:17 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70806724
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:24 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is die Alex van Internacional toch
pi_70806770
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef donroyco het volgende:

Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)
Dat is de enige manier zover ik weet. Gewoon je huidige scouts ontslaan en wereldklasse scouts aantrekken, met zoveel mogelijk kennis over zoveel mogelijk landen.

Ik weet natuurlijk niet welke club je bent, maar gezien het budget dat je hebt en de spelers die er rondlopen, willen goede scouts vast wel komen.

Ik vind het scouten en groot brengen van telenten één van de leukste aspecten van het spel. Toch mooi als je een onbekend jochie van 17 jaar voor weinig geld in je club stalt, die op z'n 23ste voor miljoenen vertrekt. Ik speel alleen nu met York, dus de echte grote talenten komen niet naar mij.
pi_70806785
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef donroyco het volgende:

[..]

Buitenlandse feederclubs.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:29:05 #8
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70806837
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Dat is de enige manier zover ik weet. Gewoon je huidige scouts ontslaan en wereldklasse scouts aantrekken, met zoveel mogelijk kennis over zoveel mogelijk landen.

Ik weet natuurlijk niet welke club je bent, maar gezien het budget dat je hebt en de spelers die er rondlopen, willen goede scouts vast wel komen.
Fiorentina Ik heb nu Fabio Cannavaro als assistent aangesteld, even wat scouts ontslaan dan
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Buitenlandse feederclubs.
Ik heb een Japanse club, maar zal eens bij het bestuur aankloppen
pi_70806851
tvp
pi_70806917

TVP (met een oude screen van mijn MU game)
It Never Hurts To Help!
pi_70806958
En je computer is nog intact?

Ik kijk trouwens steeds vaker naar m'n statistieken. Had ik normaal nooit zoveel geduld voor, maar je kan er veel informatie uithalen. Zoals het feit dat ik 11 dwergen heb rondlopen die niet kunnen koppen

Daardoor krijg ik ook veel tegengoals, omdat de keeper van de tegenstander uittrapt en de bal direct bij de spits terecht komt (eventueel via doorkoppen, maar soms niet eens).
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:35:00 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70807014
Ga aan mijn derde seizoen met Ajax beginnen, na twee keer derde te zijn geëindigd. Als ik nu geen kampioen wordt, vertrek ik. Mijn opstelling is namelijk prima, maar de resultaten niet.

Huidige basiself (reserves): Stekelenburg (Vermeer); Van der Wiel (Wielaert), Onyewu (Adeleye); Vermaelen (Vertonghen); Emanuelson (Obradovic); Witsel (Enoh), Defour (Aissati), Krancjar (Lindgren); Jankovic (Beerens), Sulejmani (Suarez); Keirrison (Cvitanich).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70807207
Ik ga nu pas beginnen.. Het spel eens even verkennen
pi_70807403
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:24 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heb ik met PSV ooit eens van Ajax gewonnen.. 6-0: 6x Ola Toivonen
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:49:55 #15
51286 w00h00
Digital man!
pi_70807482
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat is die Alex van Internacional toch
Ja volgens mij wel.

Ik durf nu niet te kijken, zit middenin een tentamen periode.

Hier nog eentje uit mijn archief:

Volgende week zal ik weer eens een goede update geven.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:52:33 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70807588
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel.

Ik durf nu niet te kijken, zit middenin een tentamen periode.

Hier nog eentje uit mijn archief:

[ afbeelding ]

Volgende week zal ik weer eens een goede update geven.
Welke opstelling gebruik je met Ajax?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:56:33 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70807735
Omdat ik al zo lang bij Fiorentina zit, mag ik van het bestuur mijn voorkeur geven bij het zoeken naar een nieuwe satellietclub. De opties zijn:

• Willekeurig
  • Verhuur nationaal / Eerste optie
  • Commerciële overeenkomst
  • Verhuur internationaal / Eerste optie « gekozen

Daarnaast heb ik mijn scouts eruit geflikkerd en een aantal nieuwe aangetrokken. Van het bestuur mag ik twaalf (!) scouts hebben
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
      donderdag 9 juli 2009 @ 12:01:10 #18
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_70807930
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Welke opstelling gebruik je met Ajax?

Die gasten voorin koppen of schieten er alles wel in, wat van de flanken komt.

Daarnaast neemt die Alex ook alle vrije trappen, waar hij 20 op is beoordeeld, dus bijna elke wedstrijd schiet hij er ook wel een vrije trap in.
    pi_70810124
    In mijn game speel ik dus met Feyenoord, en Ajax heeft Marquinhos en Alex al gekocht

Na 33 wedstrijden stond ik nog 1 punt achter op Ajax. Moest nog 1 wedstrijd, en dat was een inhaalwedstrijd tegen Ajax. . Thuis dus een kampioenswedstrijd, stond ook lange tijd voor met 2-1. Helaas, Luis Suarez in de 84ste minuut maakt de 2-2. . Weer geen kampioen. .
    Hoi.
    pi_70810498
    Marquinhos en Alax zijn super.

Ik zal vanavond mijn seizoen proberen af te sluiten en dan update geven over mijn talentjes enzo.
      donderdag 9 juli 2009 @ 13:37:52 #21
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_70811255
    Zo, de nieuwe selectie voor het seizoen 2010/2011 van La Viola is compleet! Het hele scoutingsapparaat is op de schop gegaan, net als een aantal trainers die hun koffers konden pakken. Daarnaast heb ik Fabio Cannavaro aangetrokken als assistent-trainer, hij zei volmondig 'ja'. Op de transfermarkt heb ik me vrij rustig gehouden. Hieronder is een overzicht te zien van de in- en uitgaande transfers.

In
    Voorin miste ik een echte afmaker, het afgelopen seizoen werden er wel genoeg kansen gecreëerd, maar niet verzilverd. Daarom heb ik Artem Milevskyi aangetrokken. De week daarop kwam de voorzitter van Real Madrid bij mij op kantoor op bezoek. Hij kwam Van the Man aanbieden voor slechts 2,7 miljoen euro. Ik dacht even dat hij een geintje maakte, maar zijn gezicht bleef stijf. Natuurlijk wilde ik hem hebben! Ruud van Nistelrooy was ook blij met zijn arbeidersloontje (in vergelijking tot wat hij in Madrid kreeg), en dus heb ik nu een geheel nieuwe voorhoede.

Om achterin nog wat gaten te dichten heb ik De Kannibaal weten te binden. Khalid Boulahrouz was goed ziek van zijn huidige club VfB Stuttgart, waardoor hij graag zijn kunsten wilde vertonen in het Stadio Artemio Franchi. De supporters waren opgewonden van het gerucht dat Fernando Gago van Atlético Madrid (gekocht van stadsgenoot Real) mijn team zou versterken. Ik wist nergens van, maar had nog wel een (verdedigende) middenvelder nodig, dus dat één-tweetje was snel gemaakt. De fans waren enthousiast tijdens de perspresentatie van Gago, ze kunnen niet wachten om hem in actie te zien. Daarnaast was ik de gevierde persoon omdat ik hem vast heb weten te leggen.

Out
    'Amai, amai!' zouden de Belgen zeggen, Jefferson schoot er werkelijk geen pepernoot in, daarom maar snel verkocht aan Catania. Daar mag hij verder gaan met waar hij goed in was, moppen vertellen op de reservebank. Arturo Lupoli kwam altijd met een lang gezicht naar de trainingen toe. Ja, vind je het gek als je geen bal kunt raken en alleen maar partijtje wil doen, hij was een soort Bogarde-lemming, dus maar zijn contract ontbonden. Marco Donadel was niet zo gediend van de moppen en al helemaal niet van mijn opstellingskwaliteiten. Hij kwam gewoon weinig aan spelen toe, maar wanneer hij in het veld stond, hield hij de ballen wel tegen als verdedigende middenvelder. Rafael van der Vaart was een ander verhaal, gratis vanuit Madrid gekomen, maar kon geen potten breken, vooral niet omdat zijn ideale positie (net achter de spitsen) niet voorkwam. Toen Real Madrid met een bod van 11 miljoen euro op de proppen kwam, heb ik meteen een postzegel gekocht op het plaatselijke postkantoor en op Rafael's voorhoofd geplakt. De andere spelers zijn allemaal talentjes die niet in aanmerking komen voor een contract. Vanwege hun salaris heb ik ze gratis afgestaan.

Selectie 2010-2011

Met de eerste wedstrijd in de benen werd meteen de stempel op de competitie gedrukt. Fiorentina trad thuis aan tegen Lecce met het (toekomstige) koningskoppel Milevskyi en Van Nistelrooy voorin. Beide spelers hadden geen zenuwen en maakten bij hun officiële debuut een doelpunt Ook Simon Vukcevic, een klasse aanvallende middenvelder wist zich op het scorebord te werken; einduitslag: 3-1. Daardoor sta ik meteen eerste in de Serie A na één competitieduel. In de Champions League zit in een poule met Barcelona, Panathinaikos en Sparta Praag. Eens kijken wat het nieuwe seizoen voor moois brengt!

Screens op aanvraag
      donderdag 9 juli 2009 @ 13:44:34 #22
    153387 BruggiKeane
    Da zeede gij jeh!
    pi_70811478
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef donroyco het volgende:

Rafael van der Vaart was een ander verhaal, gratis vanuit Madrid gekomen, maar kon geen potten breken, vooral niet omdat zijn ideale positie (net achter de spitsen) niet voorkwam. Toen Real Madrid met een bod van 11 miljoen euro op de proppen kwam, heb ik meteen een postzegel gekocht op het plaatselijke postkantoor en op Rafael's voorhoofd geplakt.
    pi_70812593
    tvp
    Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken
      donderdag 9 juli 2009 @ 14:15:19 #24
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_70812619
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

pi_70813637
    Met mijn Carlisle game gaat het nu top! Vorig seizoen op 1 punt degradatie ontlopen, daarna alle spelers met aflopend contract de deur uitgebonjourd. Hierdoor kwam er veel ruimte in het salarisbudget en kon ik me op de transfermarkt begeven, alleen transfervrije spelers dat wel. Vooral mijn nieuwe 2 spitsen (samen goed voor 14 goals in 9 wedstrijden) zijn geweldig!

Lafon + Clarke

Nu na 7 wedstrijden al 15 punten vorig jaar over heel seizoen 42 punten.
    It Never Hurts To Help!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')