Zo, de nieuwe selectie voor het seizoen 2010/2011 van
La Viola is compleet! Het hele scoutingsapparaat is op de schop gegaan, net als een aantal trainers die hun koffers konden pakken. Daarnaast heb ik
Fabio Cannavaro aangetrokken als assistent-trainer, hij zei volmondig 'ja'. Op de transfermarkt heb ik me vrij rustig gehouden. Hieronder is een overzicht te zien van de in- en uitgaande transfers.
InVoorin miste ik een echte afmaker, het afgelopen seizoen werden er wel genoeg kansen gecreëerd, maar niet verzilverd. Daarom heb ik
Artem Milevskyi aangetrokken. De week daarop kwam de voorzitter van Real Madrid bij mij op kantoor op bezoek. Hij kwam
Van the Man aanbieden voor slechts 2,7 miljoen euro. Ik dacht even dat hij een geintje maakte, maar zijn gezicht bleef stijf. Natuurlijk wilde ik hem hebben!
Ruud van Nistelrooy was ook blij met zijn arbeidersloontje (in vergelijking tot wat hij in Madrid kreeg), en dus heb ik nu een geheel nieuwe voorhoede.
Om achterin nog wat gaten te dichten heb ik
De Kannibaal weten te binden.
Khalid Boulahrouz was goed ziek van zijn huidige club VfB Stuttgart, waardoor hij graag zijn kunsten wilde vertonen in het Stadio Artemio Franchi. De supporters waren opgewonden van het gerucht dat
Fernando Gago van Atlético Madrid (gekocht van stadsgenoot Real) mijn team zou versterken. Ik wist nergens van, maar had nog wel een (verdedigende) middenvelder nodig, dus dat één-tweetje was snel gemaakt. De fans waren enthousiast tijdens de perspresentatie van Gago, ze kunnen niet wachten om hem in actie te zien. Daarnaast was ik de gevierde persoon omdat ik hem vast heb weten te leggen.
Out'Amai, amai!' zouden de Belgen zeggen,
Jefferson schoot er werkelijk geen pepernoot in, daarom maar snel verkocht aan Catania. Daar mag hij verder gaan met waar hij goed in was, moppen vertellen op de reservebank.
Arturo Lupoli kwam altijd met een lang gezicht naar de trainingen toe. Ja, vind je het gek als je geen bal kunt raken en alleen maar partijtje wil doen, hij was een soort Bogarde-lemming, dus maar zijn contract ontbonden.
Marco Donadel was niet zo gediend van de moppen en al helemaal niet van mijn opstellingskwaliteiten. Hij kwam gewoon weinig aan spelen toe, maar wanneer hij in het veld stond, hield hij de ballen wel tegen als verdedigende middenvelder.
Rafael van der Vaart was een ander verhaal, gratis vanuit Madrid gekomen, maar kon geen potten breken, vooral niet omdat zijn ideale positie (net achter de spitsen) niet voorkwam. Toen Real Madrid met een bod van 11 miljoen euro op de proppen kwam, heb ik meteen een postzegel gekocht op het plaatselijke postkantoor en op Rafael's voorhoofd geplakt. De andere spelers zijn allemaal talentjes die niet in aanmerking komen voor een contract. Vanwege hun salaris heb ik ze gratis afgestaan.
Selectie 2010-2011![]()
Met de eerste wedstrijd in de benen werd meteen de stempel op de competitie gedrukt. Fiorentina trad thuis aan tegen Lecce met het (toekomstige) koningskoppel Milevskyi en Van Nistelrooy voorin. Beide spelers hadden geen zenuwen en maakten bij hun officiële debuut een doelpunt Ook
Simon Vukcevic, een klasse aanvallende middenvelder wist zich op het scorebord te werken; einduitslag: 3-1. Daardoor sta ik meteen eerste in de Serie A na één competitieduel. In de Champions League zit in een poule met Barcelona, Panathinaikos en Sparta Praag. Eens kijken wat het nieuwe seizoen voor moois brengt!
Screens op aanvraag
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(