Mieters! Ik zal ook wel wat vlees meenemen!quote:
Wie de fuck ben jij dan?quote:
Foto?quote:
Wie ben jijquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef blckbb het volgende:
wie post de eerste pr0n?
Je koning is gearriveerd !quote:
Dat is de szigetnachttrein, alwaar Ananas en ik in te vinden zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
Een trein met bedden, en patatuur annex bar ! Waar is dit heilige voertuig te vinden ?
Nee, van jou tieten, gekkie!quote:
Oke, dag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik kom hier wel eens... als ik zin heb..
Die slet, zij verveelde me als ik keek naar The Girls Of The Playboy Mansionquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je koning is gearriveerd !
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, ik kom soms wel even langsquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is de szigetnachttrein, alwaar Ananas en ik in te vinden zijn.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die slet, zij verveelde me als ik keek naar The Girls Of The Playboy Mansion
Je bent 39 volgens je last.fm.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom soms wel even langs
maar ik ben dus blckbb
ik ben te jong voor pr0n, zuip me de tering en scheld kankanigga's uit terwijl ik loop te trippen van de laatste joint
Vergeten te zeggen dat ik ome Henk Spermatank van de pliesie ben, hier om jullie in de gaten houden..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent 39 volgens je last.fm.
Opbokken ouwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 augustus van Amsterdam naar Hongarije en 17 augustus van Hongarije terug naar Amsterdam.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En waar rijdt deze venus onder de treinen ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Een klap is geen kus en een kip is geen mus.
[..]
Heeft ie niet.quote:
[..]
Concrats.quote:
4ebe is aan de andere kant van Den Haag.quote:
Als jij langs zou komen wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
En als ie vol was geweest, hadden we dan samen gefrituurd zeker
Gefeliciteerd!quote:
Het beeldquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee, anders zouden mussen tieten zijn, en tieten mussen, weheheh vliegende tietjes in je tuin![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
9 augustus van Amsterdam naar Hongarije en 17 augustus van Hongarije terug naar Amsterdam.
Ik vat hem niet maar goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee, anders zouden mussen tieten zijn, en tieten mussen, weheheh vliegende tietjes in je tuin![]()
Dan zou ik verdomd een vogelspotter zijn geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Joah, er is nog plaats.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godver, en gullie gaan daarin reizen ?![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik vat hem niet maar goed.
Vliegende tieten![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan zou ik verdomd een vogelspotter zijn geworden.
Maar wel gratis frituur!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Van Limboland naar de andere kant van Nederland
HEUY!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4ebe is aan de andere kant van Den Haag.
[..]
Het was de 3e, whehequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Proficiat!!!!!1!!![]()
Was dat die tweede of heb je toch de eerste genomen?
Dankjequote:
Whehe thanksquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gefeliciteerd enzo
geen flauw idee waar je 't over hebt maar toch gefeliciteerd
Dankjequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4ebe is aan de andere kant van Den Haag.
[..]
Als jij langs zou komen wel.
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Gast.. Kendra Wilkinson.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Van Playboy Mansion ? Geen jailbait ?![]()
Een echte man reist mee op het dak van de treinquote:
Ik heb nog geen vakantie nuquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wel gratis frituur!
En je moet toch van je laatste week ov profiteren.
quote:
Ze lijkt niet eens 14 en laat staan dat ze er geil uitzietquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godver..... ik zie het nou... daar gaat mijn hele beeld van een geil 14-jarig jailbait-sletje
Hoi M.quote:
Alsjeblieftquote:
Inderdaad. Ga je ook mee?quote:
Joah maar dan heb je geen bed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een echte man reist mee op het dak van de trein![]()
(en af en toe eventjes naar binnen klimmen voor een biertje en patat (!) )
Vanaf wanneer wel?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
Half 7 m'n nest uit.
En dan hoor ik of ik naar ander werk moet gaan zoeken.
Zotheid is potentieel ontslagen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
Half 7 m'n nest uit.
Ik heb al een laatste waarschuwing gehad. Zaterdag stond ik op de reservelijst, maar toen lag ik op het strand. Toen ik later m'n telefoon zag bleek dat ik 6 keer door m'n werk ben gebeld.quote:
Vroeg je bed uit ..quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
Half 7 m'n nest uit.
ZIT NIET IN MIJN POSTHISTORIEquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
Waar is Broekpaling?
Broekpaling, wat is dit dan?
Watvoor werk doe je en waarom waarschuwingen. Ik wil ze allemaal uitgelegd hebben!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
KutBP.
[..]
Ik heb al een laatste waarschuwing gehad. Zaterdag stond ik op de reservelijst, maar toen lag ik op het strand. Toen ik later m'n telefoon zag bleek dat ik 6 keer door m'n werk ben gebeld.
Waarom hebben ze het over "hem"quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
Waar is Broekpaling?
Broekpaling, wat is dit dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid is potentieel ontslagen.
Laten on hem uitlachen.
HAHAHAHAHAHAHHA
Eind juli, stufi!quote:
Sterkte.quote:[..]
Vrijdag pas
Nog één tentamen
En moet nog fucking veel.
Ja lach maar. Zeker als het voor niks is en ik weer naar huis gestuurd word.quote:
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb al een laatste waarschuwing gehad. Zaterdag stond ik op de reservelijst, maar toen lag ik op het strand. Toen ik later m'n telefoon zag bleek dat ik 6 keer door m'n werk ben gebeld.
Ik zat ook niet in jouw posthistory.quote:
2006, het jaar van de lompe typo's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het over "hem"
"Ik ben hem kwijt geraakt"
Wehehehe Zotje moet binnenkort in een bananendoos gaan wonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
KutBP.
[..]
Harajuku.quote:
Hoe kwam je er dan op?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat ook niet in jouw posthistory.![]()
Verhaal hierachter, bitte.
Ja, dat is nieuw.quote:
Ik heb pas 1 waarschuwing eerder gehad, en dat was omdat ik vergeten was (lees kater had voor) dat ik moest werken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Watvoor werk doe je en waarom waarschuwingen. Ik wil ze allemaal uitgelegd hebben!
Posthistory van Queen_Bee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan op?![]()
Nou, Queen_Bee, ensow.
Horecauitzendbureau.quote:
Papa betaald huur, jwz!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehehe Zotje moet binnenkort in een bananendoos gaan wonen
Ga je dan mee?quote:
Waar gaat het over?quote:[..]
Ik zal het nodig hebben
Of geslachtstransversiequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2006, het jaar van de lompe typo's.
Ook bij een vrouwelijke?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon een keertje de baas swaffelen, dan blijf je 9 van de 10 keer gewoon aangenomen
Dat roept geen prettig beeld opquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon een keertje de baas swaffelen, dan blijf je 9 van de 10 keer gewoon aangenomen
Nou aangezien je geen antwoord wil geven ga ik wel verder neuzen in jouw history.quote:
Ik zal er eens goed over nadenken.quote:
Biomedische Technologie kun je het wel noemenquote:
Gij zondaar!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou aangezien je geen antwoord wil geven ga ik wel verder neuzen in jouw history.
Gewone meetsquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zal er eens goed over nadenken.![]()
Misschien eerst maar eens een gewone meet bijwonen. Jullie kennen mij toch nog niet IRL.
Bij een vrouwelijke moet je over haar pronte theezak-tietjes aaien en dan pas swaffelenquote:
quote:
OEH POST 'M!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een nieuwe, semi artistieke, foto.
Spannund!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zal er eens goed over nadenken.![]()
Misschien eerst maar eens een gewone meet bijwonen. Jullie kennen mij toch nog niet IRL.
Ik kan niet wachten tot ik ook naar de uni kan.quote:[..]
Biomedische Technologie kun je het wel noemen
Ze is 24 en heeft heul geen teenzakjes!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bij een vrouwelijke moet je over haar pronte theezak-tietjes aaien en dan pas swaffelen
gebandtquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan behoor je bazin te zeggen
ik zie dat dagdag gebandt is trouwens?
quote:
Totdat je er een tijdje opzit. Alles went.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik ook naar de uni kan.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
Die fotos van die Queen_bee lijken eigelijk best wel veel op die van Harajuku..
een super-Zotheid met nano-augmentaties ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Marurk het volgende:
Biomedische Technologie kun je het wel noemen
Nou!quote:
Eerste tentames?quote:[..]
Totdat je er een tijdje opzit. Alles went.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze is 24 en heeft heul geen teenzakjes!
Dat duurt nog honderd jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik ook naar de uni kan.
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
een super-Zotheid met nano-augmentaties ?
Top! Morgen het resultaat!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hop swaffelen die teef ! Swaf-swaf-swaf
Nietus!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb twee moedervlekjes in mijn [url= gezicht]http://94.100.114.29/642300001-642350000/642317501-642317600/642317548_6_ogqQ.jpeg]gezicht[/url][/url] en heul droge lippen
Zou het misschien dezelfde..... nee dat kan niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
Die fotos van die Queen_bee lijken eigelijk best wel veel op die van Harajuku..
quote:
LIPPEN VAN EEN CRYSTAL METH GEBRUIKER, BUSTEDquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb twee moedervlekjes in mijn WTFEWERIHEWUIRH gezicht dus. En ik heb droge lippen.
Hier.
Jij weet hoe zulke lippen er uitzien..quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
LIPPEN VAN EEN CRYSTAL METH GEBRUIKER, BUSTED
Zwart behang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nice, mooi gedaanmaar hoe zit het met die grote neger achter je ?
Discovery Channel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij weet hoe zulke lippen er uitzien..
Gosh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
Maar wolvendagen, waarom crystal meth, dat is naar het schijnt een van de ergste drugs.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat lief.![]()
Dat hondje uiteraard.
Die 2e.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat lief.![]()
Dat hondje uiteraard.
Whut?quote:
quote:
Ach schei uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
Mischa is kankerdun maar ze heeft best een dikke harses.
Je moet ook op het hondje focussen.quote:
In vergelijking met de rest van haar lichaam vind ik haar hoofd op die foto best mollig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach schei uit.![]()
[..]
Je moet ook op het hondje focussen.
waarom heb jij tandpasta op je wenkbrauwen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb twee moedervlekjes in mijn WTFEWERIHEWUIRH gezicht dus. En ik heb droge lippen.
Hier.
Acryl verf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom heb jij tandpasta op je wenkbrauwen?
Pose.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van haar lichaam vind ik haar hoofd op die foto best mollig.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:29 schreef blckbb het volgende:
het is stil hier.
vind ik.
leef... LEEEEEEF!
No, it's just chubby. She gained some pounds, in her face.quote:
Chubby?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No, it's just chubby. She gained some pounds, in her face.
aha, maar je kan daarmee ook iets veel spannenders mee doen.quote:
He's got some ugly tats.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Chubby?
Popa Chubby?
[ afbeelding ]
wel een held trouwens
Ze is wel wat aangekomen ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No, it's just chubby. She gained some pounds, in her face.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, maar je kan daarmee ook iets veel spannenders mee doen.
[ afbeelding ]
je was niet op de hoogte van wd's boerenkinkeligheid?quote:
HOLY COW IS DAT HAAR NUquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat lief.![]()
Dat hondje uiteraard.
Ik heb twee schilderijen staan waarvan ik geen foto ga maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, maar je kan daarmee ook iets veel spannenders mee doen.
[ afbeelding ]
Ze was mijn favoriete chick in The O.C.quote:
me eerst lekker zitten maken en ze dan niet postenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb twee schilderijen staan waarvan ik geen foto ga maken.
Heel charmantquote:
Omdat er zo'n groot verschil zit tussen iemand van het mannelijke geslacht die het zegt of iemand van het vrouwelijke geslacht. Who gives a shit.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat er zo'n groot verschil zit tussen iemand van het mannelijke geslacht die het zegt of iemand van het vrouwelijke geslacht. Who gives a shit.
Hihi.quote:
je hoeft haar niet als vriendin te hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je was niet op de hoogte van wd's boerenkinkeligheid?
Applaus voor je overdreven reactie, captain obvious.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA DAT WAS EEN GOEIE HE! HAHAHAH!!!.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA DAT WAS EEN GOEIE HE! HAHAHAH!!!.
Brrrr.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt.
Godzijdank nee, alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hoeft haar niet als vriendin te hebben hoor![]()
tsja. wat moet je daar nou op zeggenquote:wd is gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt. aan het eind van de avond bevind jij je onder de tafel van al het bier en en nakt ze geniepig je sleutels om thuis met je moeder te gaan scharen
Nee hoor, ik ben irl heel vrouwelijk. Op het bier drinken na. En ik schaar niet met moeders, ik heb liever één zekere jongeman.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wd is gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt. aan het eind van de avond bevind jij je onder de tafel van al het bier en en nakt ze geniepig je sleutels om thuis met je moeder te gaan scharen
Applaus voor je goeie grap.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Applaus voor je overdreven reactie, captain obvious.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wd is gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt. aan het eind van de avond bevind jij je onder de tafel van al het bier en en nakt ze geniepig je sleutels om thuis met je moeder te gaan scharen
Zulke meisjes hoef ik niet te kennen.quote:
Hell yeah.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef BigKahuna het volgende:
WD vind ik meer zo'n type die hier post wat ze nu weer voor malle capriolen hebt uitgehaald en dan met smart gaat zitten wachten op de reacties als "WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!![]()
![]()
![]()
"
Maar jij! Schitterende persoonlijkheid, dat zit je de afgelopen minuten wel te bewijzen, hulde!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef BigKahuna het volgende:
WD vind ik meer zo'n type die hier post wat ze nu weer voor malle capriolen hebt uitgehaald en dan met smart gaat zitten wachten op de reacties als "WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!![]()
![]()
![]()
"
WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben irl heel vrouwelijk. Op het bier drinken na. En ik schaar niet met moeders, ik heb liever één zekere jongeman.
BK is een opperbaasquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij! Schitterende persoonlijkheid, dat zit je de afgelopen minuten wel te bewijzen, hulde!
Waarom nou toch het onderwerp veranderen naar mij. Daar gaat het helemaal niet om johquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij! Schitterende persoonlijkheid, dat zit je de afgelopen minuten wel te bewijzen, hulde!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!![]()
![]()
![]()
Nee, we moeten het inderdaad leuk houden voor onzelf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom nou toch het onderwerp veranderen naar mij. Daar gaat het helemaal niet om joh.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:58 schreef kurk_droog het volgende:
godverdomme.. over 7 uur moet ik alweer bij de dokter zijn
BEN JE VERLIEFD?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben irl heel vrouwelijk. Op het bier drinken na. En ik schaar niet met moeders, ik heb liever één zekere jongeman.
gezwel in oorquote:
ik ga nu natuurlijk niet vragen wie de ene persoon isquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maar dat soort lui zijn gewoon geniaal, kun je vette avonden mee hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zulke meisjes hoef ik niet te kennen.
Nee, daar doe ik niet meer aan. Ben jij weleens heel erg verliefd geweest, Bp?quote:
Wat ga je mij nou zitten bitchenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, we moeten het inderdaad leuk houden voor onzelf.
waar kom jij vandaan? jij lurkertquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gezwel in oorer zat een wondje en die haalde ik open en nu kk grote bult die ook pijn geeft bij nek spieren en tijdens eten.. nu ga ik nooit snel naar de dokter maar dadelijk heb ik ineens kk in oor of zo
quote:
Joa ik ken wel minder classy meisjes die gewoon wel een beetje lomp zijn maar boeren en schetenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dat soort lui zijn gewoon geniaal, kun je vette avonden mee hebben
tsjaquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe jij hebt een tumor in je oor
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet meer aan. Ben jij weleens heel erg verliefd geweest, Bp?
Dus je wil alleen seks om de seks? Zou het niet beter zijn de seks wat exclusiever te maken?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Thank god is dat over. Ik wist niet wat me overkwam toen ik alleen al in haar buurt was.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tsjameer jack drinken dus
Wel vaker problemen gehad.. ook eerst dat ik soms door pijn bij hart niet meer kon ademen tot ik een bepaalde houding aannam.. meerdere keren op school voorgekomen
DAAR DOELDE IK NIET OP!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je wil alleen seks om de seks? Zou het niet beter zijn de seks wat exclusiever te maken?
[/Arie Boomsma]
hé leukerdje doe eens lief nou poeh hé jeetje.quote:
Met wel vaker bedoel ik eigenlijk dat dat het enige isquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Amai.... zo te horen ben je gewoon een wandelende infectie.... het is maar goed ook dat de dokter je over 7 uur een spuitje gaat geven
My poor little heart.quote:
Haha, ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]! Je wist je geen houding te geven en ratelde aan een stuk door over allerlei vreemde onderwerpen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met wel vaker bedoel ik eigenlijk dat dat het enige isDokter belde laatst zelfs of ik nog leefde omdat ik er tot nu nog nooit geweest was
Pics !quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
Godverdomme!Ik zag me toch een 13-jarig pubermeisje met dikke tetters.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och op zó'n fiets, hm zo afgaand op de reactie van die doktor ziet het er naar uit dat die vent ook niet veel hoop meer voor je heeft..
brute drumsoloquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik sterf als ik het wil. Niet door een of andere laffe ziekte
je vergeet '' zo ong constant wegzwijmelen en veels te vaak bijna aangereden worden omdat je met je gedachten ergens anders zit''quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ja.Kreeg het ultra warm. Trillen als je met d'r praat, beetje stotteren. Alles wat ze zegt en doet is leuk.
![]()
![]()
En dan liep je weg dan had je het idee dat je kankerharde drugs gebruikt had.
Dan word ik SSJ4 en sloop ik zequote:Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je wordt doodgeslagen door een meute marokkanen die je broodje kip-burger willen hebben ?
quote:
Ja, die heb ik niet.quote:
quote:
Het scheelde dat ik d'r nooit sprak op de openbare weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet '' zo ong constant wegzwijmelen en veels te vaak bijna aangereden worden omdat je met je gedachten ergens anders zit''
NOOOOOOO ITS OVER 5000!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
SSJ Kitty pwns SSJ4![]()
SSJ KITTY TRANSFORM !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het scheelde dat ik d'r nooit sprak op de openbare weg.
pics..quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
hihi ex van 5 jaar geleden zoekt ineens weer contactBeter even bezoekje brengen daar weer
Toen was je 10, of wat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
hihi ex van 5 jaar geleden zoekt ineens weer contactBeter even bezoekje brengen daar weer
IQM is weer buiten geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
Godverdomme!Ik zag me toch een 13-jarig pubermeisje met dikke tetters.
Wow echt waar?quote:
Nee, ongesteld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef Fascination het volgende:
bah ik werd vanochtend wakker met hoofdpijn en misselijkheid![]()
denk dat ik ziek word![]()
positieve eraan is dat ik al wel wat ben afgevallen![]()
Had een foto gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:44 schreef IQM het volgende:
[..]![]()
Nee, echt. Deze was anders dan een gemiddeld pubermeisje.
Hoe is het nu met je neus?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wow echt waar?
laatste keer dat ik buiten ben geweest was om mijn raam even dicht te doen.
heb dan ook meteen mijn neus ontiegelijk verbrand![]()
zonlicht, brrr
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wow echt waar?
laatste keer dat ik buiten ben geweest was om mijn raam even dicht te doen.
heb dan ook meteen mijn neus ontiegelijk verbrand![]()
zonlicht, brrr
Wtf, heb je in m'n history zitten neuzen?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik wel verwachten van en klassieker!
De gemiddelde borstomtrek ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:44 schreef IQM het volgende:
[..]![]()
Nee, echt. Deze was anders dan een gemiddeld pubermeisje.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, heb je in m'n history zitten neuzen?
Van users die ik interessant vind bekijk ik de history weleens, ik schaam me bijna dat te zeggen.quote:
Je vriendin zou dat een tikje vreemd vinden, wilde je zeggen?quote:
hm? hoezoquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van users die ik interessant vind bekijk ik de history weleens, ik schaam me bijna dat te zeggen.
Ze was toch niet mee, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vriendin zou dat een tikje vreemd vinden, wilde je zeggen?![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van users die ik interessant vind bekijk ik de history weleens, ik schaam me bijna dat te zeggen.
Het lijkt zo obsessief.quote:
dan ken je mijn history uit je hoofd zeker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, dan zeggen dat ik m'n topics verbagger, whatever.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Bijna al jouw topics zijn gesloten.![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan ken je mijn history uit je hoofd zeker?
Zonnebank en een uitgebalanceerd schema zou wel een uitkomst bieden voor die bleke kleur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou, ik zie er nu natuurlijk zo uit
nee hoor, dat doe ik al sinds ik hier geregistreerd ben.quote:
quote:
Eigenlijk is fok onderdeel van obsessief gedrag.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, dan zeggen dat ik m'n topics verbagger, whatever.
oei zonnebanken, boh wat is dat slecht zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonnebank en een uitgebalanceerd schema zou wel een uitkomst bieden voor die bleke kleur.
Oh oké.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee hoor, dat doe ik al sinds ik hier geregistreerd ben.
als je een toffe user weer ergens hebt zien posten even de history checken
Nu ga ik met een slecht gevoel naar bed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is fok onderdeel van obsessief gedrag.
oh? ik ontken dit!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is fok onderdeel van obsessief gedrag.
Ik heb het niet nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oei zonnebanken, boh wat is dat slecht zeg![]()
dat mensen dat serieus doen
Dank je voor de waardering, het zij laat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:58 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, die topics van Fas.![]()
Wat een wijf.
Sorry, iemand moest het zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:00 schreef Fascination het volgende:
Nu ga ik met een slecht gevoel naar bed.
1. Ontkenningsfase...quote:
whehe word je ook sahara bruin als je een weekje buiten hebt vertoefd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig.![]()
Bovendien kennen sommige mensen geen mate, waardoor ze eruit zien alsof ze net een trektocht door de sahara hebben gehad.
Ik denk eerst zo rood als een kreeft en daarna hangen de vellen erbij...quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe word je ook sahara bruin als je een weekje buiten hebt vertoefd?
witjes > super bruin fo sure
al kan bruin mooi zijn, bij de mensen die zo geboren worden
Nee joh ze zien eruit als een sinaasappel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig.![]()
Bovendien kennen sommige mensen geen mate, waardoor ze eruit zien alsof ze net een trektocht door de sahara hebben gehad.
Cellulitus...quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh ze zien eruit als een sinaasappel.
Qua kleur bedoel ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |