Waarom hebben ze het over "hem"quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
Waar is Broekpaling?
Broekpaling, wat is dit dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid is potentieel ontslagen.
Laten on hem uitlachen.
HAHAHAHAHAHAHHA
Eind juli, stufi!quote:
Sterkte.quote:[..]
Vrijdag pas
Nog één tentamen
En moet nog fucking veel.
Ja lach maar. Zeker als het voor niks is en ik weer naar huis gestuurd word.quote:
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb al een laatste waarschuwing gehad. Zaterdag stond ik op de reservelijst, maar toen lag ik op het strand. Toen ik later m'n telefoon zag bleek dat ik 6 keer door m'n werk ben gebeld.
Ik zat ook niet in jouw posthistory.quote:
2006, het jaar van de lompe typo's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het over "hem"
"Ik ben hem kwijt geraakt"
Wehehehe Zotje moet binnenkort in een bananendoos gaan wonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
KutBP.
[..]
Ik heb al een laatste waarschuwing gehad. Zaterdag stond ik op de reservelijst, maar toen lag ik op het strand. Toen ik later m'n telefoon zag bleek dat ik 6 keer door m'n werk ben gebeld.
Harajuku.quote:
Hoe kwam je er dan op?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat ook niet in jouw posthistory.![]()
Verhaal hierachter, bitte.
Ja, dat is nieuw.quote:
Ik heb pas 1 waarschuwing eerder gehad, en dat was omdat ik vergeten was (lees kater had voor) dat ik moest werken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Watvoor werk doe je en waarom waarschuwingen. Ik wil ze allemaal uitgelegd hebben!
Posthistory van Queen_Bee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan op?![]()
Nou, Queen_Bee, ensow.
Horecauitzendbureau.quote:
Papa betaald huur, jwz!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehehe Zotje moet binnenkort in een bananendoos gaan wonen
Ga je dan mee?quote:
Waar gaat het over?quote:[..]
Ik zal het nodig hebben
Of geslachtstransversiequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2006, het jaar van de lompe typo's.
Ook bij een vrouwelijke?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon een keertje de baas swaffelen, dan blijf je 9 van de 10 keer gewoon aangenomen
Dat roept geen prettig beeld opquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon een keertje de baas swaffelen, dan blijf je 9 van de 10 keer gewoon aangenomen
Nou aangezien je geen antwoord wil geven ga ik wel verder neuzen in jouw history.quote:
Ik zal er eens goed over nadenken.quote:
Biomedische Technologie kun je het wel noemenquote:
Gij zondaar!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou aangezien je geen antwoord wil geven ga ik wel verder neuzen in jouw history.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |