dan ken je mijn history uit je hoofd zeker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van users die ik interessant vind bekijk ik de history weleens, ik schaam me bijna dat te zeggen.
Ja belachelijk he, dan zeggen dat ik m'n topics verbagger, whatever.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Bijna al jouw topics zijn gesloten.![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan ken je mijn history uit je hoofd zeker?
Zonnebank en een uitgebalanceerd schema zou wel een uitkomst bieden voor die bleke kleur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou, ik zie er nu natuurlijk zo uit
nee hoor, dat doe ik al sinds ik hier geregistreerd ben.quote:
quote:
Eigenlijk is fok onderdeel van obsessief gedrag.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, dan zeggen dat ik m'n topics verbagger, whatever.
oei zonnebanken, boh wat is dat slecht zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonnebank en een uitgebalanceerd schema zou wel een uitkomst bieden voor die bleke kleur.
Oh oké.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee hoor, dat doe ik al sinds ik hier geregistreerd ben.
als je een toffe user weer ergens hebt zien posten even de history checken
Nu ga ik met een slecht gevoel naar bed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is fok onderdeel van obsessief gedrag.
oh? ik ontken dit!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is fok onderdeel van obsessief gedrag.
Ik heb het niet nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oei zonnebanken, boh wat is dat slecht zeg![]()
dat mensen dat serieus doen
Dank je voor de waardering, het zij laat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:58 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, die topics van Fas.![]()
Wat een wijf.
Sorry, iemand moest het zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:00 schreef Fascination het volgende:
Nu ga ik met een slecht gevoel naar bed.
1. Ontkenningsfase...quote:
whehe word je ook sahara bruin als je een weekje buiten hebt vertoefd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig.![]()
Bovendien kennen sommige mensen geen mate, waardoor ze eruit zien alsof ze net een trektocht door de sahara hebben gehad.
Ik denk eerst zo rood als een kreeft en daarna hangen de vellen erbij...quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe word je ook sahara bruin als je een weekje buiten hebt vertoefd?
witjes > super bruin fo sure
al kan bruin mooi zijn, bij de mensen die zo geboren worden
Nee joh ze zien eruit als een sinaasappel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig.![]()
Bovendien kennen sommige mensen geen mate, waardoor ze eruit zien alsof ze net een trektocht door de sahara hebben gehad.
Cellulitus...quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh ze zien eruit als een sinaasappel.
Qua kleur bedoel ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |