ik ga nu natuurlijk niet vragen wie de ene persoon isquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben irl heel vrouwelijk. Op het bier drinken na. En ik schaar niet met moeders, ik heb liever één zekere jongeman.
maar dat soort lui zijn gewoon geniaal, kun je vette avonden mee hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zulke meisjes hoef ik niet te kennen.
Nee, daar doe ik niet meer aan. Ben jij weleens heel erg verliefd geweest, Bp?quote:
Wat ga je mij nou zitten bitchenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, we moeten het inderdaad leuk houden voor onzelf.
waar kom jij vandaan? jij lurkertquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij! Schitterende persoonlijkheid, dat zit je de afgelopen minuten wel te bewijzen, hulde!
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gezwel in oorer zat een wondje en die haalde ik open en nu kk grote bult die ook pijn geeft bij nek spieren en tijdens eten.. nu ga ik nooit snel naar de dokter maar dadelijk heb ik ineens kk in oor of zo
quote:
Joa ik ken wel minder classy meisjes die gewoon wel een beetje lomp zijn maar boeren en schetenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dat soort lui zijn gewoon geniaal, kun je vette avonden mee hebben
tsjaquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe jij hebt een tumor in je oor
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet meer aan. Ben jij weleens heel erg verliefd geweest, Bp?
Dus je wil alleen seks om de seks? Zou het niet beter zijn de seks wat exclusiever te maken?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Thank god is dat over. Ik wist niet wat me overkwam toen ik alleen al in haar buurt was.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tsjameer jack drinken dus
Wel vaker problemen gehad.. ook eerst dat ik soms door pijn bij hart niet meer kon ademen tot ik een bepaalde houding aannam.. meerdere keren op school voorgekomen
DAAR DOELDE IK NIET OP!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je wil alleen seks om de seks? Zou het niet beter zijn de seks wat exclusiever te maken?
[/Arie Boomsma]
hé leukerdje doe eens lief nou poeh hé jeetje.quote:
Met wel vaker bedoel ik eigenlijk dat dat het enige isquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Amai.... zo te horen ben je gewoon een wandelende infectie.... het is maar goed ook dat de dokter je over 7 uur een spuitje gaat geven
My poor little heart.quote:
Haha, ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]! Je wist je geen houding te geven en ratelde aan een stuk door over allerlei vreemde onderwerpen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met wel vaker bedoel ik eigenlijk dat dat het enige isDokter belde laatst zelfs of ik nog leefde omdat ik er tot nu nog nooit geweest was
Pics !quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
Godverdomme!Ik zag me toch een 13-jarig pubermeisje met dikke tetters.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och op zó'n fiets, hm zo afgaand op de reactie van die doktor ziet het er naar uit dat die vent ook niet veel hoop meer voor je heeft..
brute drumsoloquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik sterf als ik het wil. Niet door een of andere laffe ziekte
je vergeet '' zo ong constant wegzwijmelen en veels te vaak bijna aangereden worden omdat je met je gedachten ergens anders zit''quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ja.Kreeg het ultra warm. Trillen als je met d'r praat, beetje stotteren. Alles wat ze zegt en doet is leuk.
![]()
![]()
En dan liep je weg dan had je het idee dat je kankerharde drugs gebruikt had.
Dan word ik SSJ4 en sloop ik zequote:Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je wordt doodgeslagen door een meute marokkanen die je broodje kip-burger willen hebben ?
quote:
Ja, die heb ik niet.quote:
quote:
Het scheelde dat ik d'r nooit sprak op de openbare weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet '' zo ong constant wegzwijmelen en veels te vaak bijna aangereden worden omdat je met je gedachten ergens anders zit''
NOOOOOOO ITS OVER 5000!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
SSJ Kitty pwns SSJ4![]()
SSJ KITTY TRANSFORM !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het scheelde dat ik d'r nooit sprak op de openbare weg.
pics..quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
hihi ex van 5 jaar geleden zoekt ineens weer contactBeter even bezoekje brengen daar weer
Toen was je 10, of wat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
hihi ex van 5 jaar geleden zoekt ineens weer contactBeter even bezoekje brengen daar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |