quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met wel vaker bedoel ik eigenlijk dat dat het enige isDokter belde laatst zelfs of ik nog leefde omdat ik er tot nu nog nooit geweest was
Pics !quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
Godverdomme!Ik zag me toch een 13-jarig pubermeisje met dikke tetters.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och op zó'n fiets, hm zo afgaand op de reactie van die doktor ziet het er naar uit dat die vent ook niet veel hoop meer voor je heeft..
brute drumsoloquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik sterf als ik het wil. Niet door een of andere laffe ziekte
je vergeet '' zo ong constant wegzwijmelen en veels te vaak bijna aangereden worden omdat je met je gedachten ergens anders zit''quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ja.Kreeg het ultra warm. Trillen als je met d'r praat, beetje stotteren. Alles wat ze zegt en doet is leuk.
![]()
![]()
En dan liep je weg dan had je het idee dat je kankerharde drugs gebruikt had.
Dan word ik SSJ4 en sloop ik zequote:Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je wordt doodgeslagen door een meute marokkanen die je broodje kip-burger willen hebben ?
quote:
Ja, die heb ik niet.quote:
quote:
Het scheelde dat ik d'r nooit sprak op de openbare weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet '' zo ong constant wegzwijmelen en veels te vaak bijna aangereden worden omdat je met je gedachten ergens anders zit''
NOOOOOOO ITS OVER 5000!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
SSJ Kitty pwns SSJ4![]()
SSJ KITTY TRANSFORM !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het scheelde dat ik d'r nooit sprak op de openbare weg.
pics..quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
hihi ex van 5 jaar geleden zoekt ineens weer contactBeter even bezoekje brengen daar weer
Toen was je 10, of wat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
hihi ex van 5 jaar geleden zoekt ineens weer contactBeter even bezoekje brengen daar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |