No, it's just chubby. She gained some pounds, in her face.quote:
Chubby?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No, it's just chubby. She gained some pounds, in her face.
aha, maar je kan daarmee ook iets veel spannenders mee doen.quote:
He's got some ugly tats.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Chubby?
Popa Chubby?
[ afbeelding ]
wel een held trouwens
Ze is wel wat aangekomen ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No, it's just chubby. She gained some pounds, in her face.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, maar je kan daarmee ook iets veel spannenders mee doen.
[ afbeelding ]
je was niet op de hoogte van wd's boerenkinkeligheid?quote:
HOLY COW IS DAT HAAR NUquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat lief.![]()
Dat hondje uiteraard.
Ik heb twee schilderijen staan waarvan ik geen foto ga maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, maar je kan daarmee ook iets veel spannenders mee doen.
[ afbeelding ]
Ze was mijn favoriete chick in The O.C.quote:
me eerst lekker zitten maken en ze dan niet postenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb twee schilderijen staan waarvan ik geen foto ga maken.
Heel charmantquote:
Omdat er zo'n groot verschil zit tussen iemand van het mannelijke geslacht die het zegt of iemand van het vrouwelijke geslacht. Who gives a shit.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat er zo'n groot verschil zit tussen iemand van het mannelijke geslacht die het zegt of iemand van het vrouwelijke geslacht. Who gives a shit.
Hihi.quote:
je hoeft haar niet als vriendin te hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je was niet op de hoogte van wd's boerenkinkeligheid?
Applaus voor je overdreven reactie, captain obvious.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA DAT WAS EEN GOEIE HE! HAHAHAH!!!.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA DAT WAS EEN GOEIE HE! HAHAHAH!!!.
Brrrr.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt.
Godzijdank nee, alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hoeft haar niet als vriendin te hebben hoor![]()
tsja. wat moet je daar nou op zeggenquote:wd is gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt. aan het eind van de avond bevind jij je onder de tafel van al het bier en en nakt ze geniepig je sleutels om thuis met je moeder te gaan scharen
Nee hoor, ik ben irl heel vrouwelijk. Op het bier drinken na. En ik schaar niet met moeders, ik heb liever één zekere jongeman.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wd is gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt. aan het eind van de avond bevind jij je onder de tafel van al het bier en en nakt ze geniepig je sleutels om thuis met je moeder te gaan scharen
Applaus voor je goeie grap.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Applaus voor je overdreven reactie, captain obvious.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wd is gewoon zo iemand waarmee je bier gaat zuipen, stevig ongemanierde taferelen mee uitvoert en erop los boert, ruft en scheldt. aan het eind van de avond bevind jij je onder de tafel van al het bier en en nakt ze geniepig je sleutels om thuis met je moeder te gaan scharen
Zulke meisjes hoef ik niet te kennen.quote:
Hell yeah.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef BigKahuna het volgende:
WD vind ik meer zo'n type die hier post wat ze nu weer voor malle capriolen hebt uitgehaald en dan met smart gaat zitten wachten op de reacties als "WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!![]()
![]()
![]()
"
Maar jij! Schitterende persoonlijkheid, dat zit je de afgelopen minuten wel te bewijzen, hulde!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef BigKahuna het volgende:
WD vind ik meer zo'n type die hier post wat ze nu weer voor malle capriolen hebt uitgehaald en dan met smart gaat zitten wachten op de reacties als "WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!![]()
![]()
![]()
"
WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben irl heel vrouwelijk. Op het bier drinken na. En ik schaar niet met moeders, ik heb liever één zekere jongeman.
BK is een opperbaasquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij! Schitterende persoonlijkheid, dat zit je de afgelopen minuten wel te bewijzen, hulde!
Waarom nou toch het onderwerp veranderen naar mij. Daar gaat het helemaal niet om johquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij! Schitterende persoonlijkheid, dat zit je de afgelopen minuten wel te bewijzen, hulde!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WOW DAT JE DAT DURFT ZEG WOW HIHIHI WAT BEN JE TOCH EEN GEKKIE !!![]()
![]()
![]()
Nee, we moeten het inderdaad leuk houden voor onzelf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom nou toch het onderwerp veranderen naar mij. Daar gaat het helemaal niet om joh.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:58 schreef kurk_droog het volgende:
godverdomme.. over 7 uur moet ik alweer bij de dokter zijn
BEN JE VERLIEFD?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben irl heel vrouwelijk. Op het bier drinken na. En ik schaar niet met moeders, ik heb liever één zekere jongeman.
gezwel in oorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |