JE weet niet wat voor clausules er in het bod verwerkt zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
4 miljoen ook maar. Kan me niet voorstellen dat Ajax minder heeft geboden.
We weten helemaal niets. We gissen allemaal net zo hard als die Spaanse nieuwsbron.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JE weet niet wat voor clausules er in het bod verwerkt zitten.
De (Ajax) jeugd heeft de toekomst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van mij mogen ze blijven. Ik vind dat ze het goed doen
Ajax TV misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:06 schreef EchoAlpha het volgende:
15-07 Bristol City - AFC Ajax
18-07 Southampton - AFC Ajax
24-07 AFC Ajax - Atletico Madrid
26-07 AFC Ajax - Benfica
Weet iemand of er een kanaal is die de uitzendrechten heeft gekocht?
Echt een kutvoorzettenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zucht ook op de vraag wie zijn partner is.![]()
Je zal maar Ramses heten en zo debiel bewegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt een kutvoorzetten.
AjaxLife heeft ook weer een nieuwe
Ik word zo debiel van dat deuntje op de achtergrond.
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaarquote:Uiteraard kijk ik dit seizoen uit naar de Champions League, maar toch vooral naar de wedstrijd tegen Ajax
Daar kijken ze toch allemaal naar uit. Net zoals elke club in Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe AZ aankoop in de VI:
[..]
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaar
Ik heb nog nergens een bericht kunnen vinden hierover...Ik denk niet dat ze het gaat uitzenden +)quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
AT zal wel op SBS komen, Eredivisie Live heeft ook verschillende wedstrijden gekocht, niet die van de Engeland trip dacht ik though.
Daar krijgen ze een stijve plassert van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe AZ aankoop in de VI:
[..]
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaar
Bedankt heh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef StefanoSanders het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe keeper jongens![]()
2-8-2009.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
Daar kijken ze toch allemaal naar uit. Net zoals elke club in Nederland.
Ja joh, lachen man. Met de derde keeper nog wel, wat ben je toch meelevend met onze club.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef StefanoSanders het volgende:
Het is een derde keeper waarop jullie jaloers zouden moeten zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef StefanoSanders het volgende:
Maar daar hebben we die romige neger toch voor dan met zijn inheemse dijen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Atletico heeft alleen nog maar een bod uitgebracht en het is nog lang niet rond. Een bod van 4 miljoen.
Zover wij weten uit de Servische media, wil Partizan Obradovic niet voor de voorronde CL verkopen en is Ajax om die reden afgehaakt, omdat hij dan niet in de Europa League zou kunnen spelen.
quote:06-07-2009 Reactie Jeroen Verhoeven over Interesse Ajax Amsterdam
,,Mijn zaakwaarnemer Jan Kabalt heeft inmiddels contact gehad met Ajax. Ajax is een Europese topclub, wie dan geen interesse heeft!
Ik heb nog een jaar contract en hoop dat de clubs elkaar kunnen vinden, dan is het mijn beurt om met Ajax te praten. ''
In Volendam lopen ze 13 jaar achterquote:
Ik ga snel naar Friesland verhuizen, als het goed is moeten ze daar onze Gouden Jaren nog meemaken en die wil ik ook wel eens beleven.quote:
Goed plan ja en later lekker alles terugkijken op VHSquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga snel naar Friesland verhuizen, als het goed is moeten ze daar onze Gouden Jaren nog meemaken en die wil ik ook wel eens beleven.
Hij lijkt echt op Shrekquote:
Daar ben ik het best wel mee eens.Of hij maar een paar ton kost weet ik niet maar dat lijkt mij best een redelijk betaalbare optie om de verdediging te versterken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax moet Adeleye ophalen bij Sparta voor een paar ton, die jongen gaat na het WK 2010 10x zoveel opleveren. Desnoods verhuur je hem nog een jaar aan Sparta of een andere eredivisie club
Vond hem op het jeugd EK in 2005 al goed, ook in de wedstrijden die hij in het eerste van Nigeria speelde was hij één van de betere.
Laat al twee seizoen zien dat hij moeite heeft om meerdere wedstrijden scherp en geconcentreerd te blijven. Je weet nooit wat je aan hem hebt, en als hij slecht is, dan kan je ook talloze blunders verwachten. Dat is ook gelijk de reden dat hij zo weinig speelt bij Sparta. Zijn verdedigende (potentiele) kwaliteiten zijn verder geweldig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar ben ik het best wel mee eens.Of hij maar een paar ton kost weet ik niet maar dat lijkt mij best een redelijk betaalbare optie om de verdediging te versterken.
quote:Onderhandelinmgen met concurrent AZ verlopen moeizaam
Ajax klopt aan voor De Zeeuw
DE LUTTE - Ajax ziet in Demy de Zeeuw (26) dé versterking om het Amsterdamse middenveld in balans te brengen. De hoofdstedelingen klopten bij AZ aan in de wetenschap dat De Zeeuw aan een nieuwe uitdaging toe is. Aan het begin van het seizoen legde de international een aanbieding van de Alkmaarders om zijn contract open te breken naast zich neer. Of het tot een transfer naar Ajax komt, is de vraag. De onderhandelingen tussen AZ en de Amsterdammers verlopen moeizaam, omdat de AZ-leiding De Zeeuw liever niet naar de concurrent laat vertrekken.
De oud-speler van AGOVV en Go Ahead Eagles had afgelopen seizoen met dertig duels en drie treffers een belangrijk aandeel in het kampioenschap van AZ. Ook in de seizoenen daarvoor speelde De Zeeuw het leeuwendeel van de wedstrijden. Die constantheid, zijn ervaring, Nederlanderschap én uiteraard voetbalkwaliteiten maken de twintigvoudige international gewild in Amsterdam. Dat De Zeeuw ondanks het vooruitzicht op Champions Leaguevoetbal openstaat voor een vertrek uit het DSB-stadion, liet hij eerder blijken door niet bij te tekenen. Naast HSV toonde Ajax eerder al belangstelling, maar tot een transfer kwam het destijds niet. Ook de flauwe interesse van Valencia liep afgelopen winter op niets uit.
In de ArenA moet de in Amsterdam woonachtige De Zeeuw na Thimotee Atouba en Jeroen Verhoeven de derde aanwinst worden. Club en speler zullen er wel uit kunnen komen, maar of Ajax erin slaagt om het twee jaar doorlopende contract bij AZ af te kopen, is vooralsnog twijfelachtig.
Telegraaf
Als Enoh en Gabri fit zijn, dan Lindgren als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:39 schreef Parttimeboterham het volgende:
De Zeeuw zou wel een goede versterking zijn. Wie gaat er dan plaatsnemen op de bank? Lindgren, Gabri of Enoh?
Enohquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:39 schreef Parttimeboterham het volgende:
De Zeeuw zou wel een goede versterking zijn. Wie gaat er dan plaatsnemen op de bank? Lindgren, Gabri of Enoh?
Ja als hij wilt dan dat 2e. Zal me niks verbazen dat AZ wel meer dan 8 miljoen wilt ontvangen en dat is niemand waard in NLquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie hem wel komen hoor. Ben benieuwd hoeveel je er voor moet neerleggen.
En waar moet Aissati spelen dan????quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:41 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Als Enoh en Gabri fit zijn, dan Lindgren als het aan mij ligt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:34 schreef versteegrob het volgende:
Hoppa! Had ik toch een aardige bron over van de Zeeuw, van mij mag die komen. Die jongen weet wel van aanpakken
Gabri is de laatste tijd nogal blessuregevoelig gebleken. Demy de Zeeuw zou prima zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede speler de Zeeuw. Maar is die positie al niet genoeg bezet met Lindgren en Gabri?
Tweejarig contract toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me nogal stug; De Zeeuw heeft nog een 1 jarig contract, die gaat nooit meer verlengen. Als je daar nu nog 5 miljoen voor vangt is het meer dan genoeg. Volgend seizoen loopt ie gratis de deur uit.
Gingen vorig jaar ook al geruchten over. Creatieve middenvelder toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens zou Ajax ook interesse hebben in Carlos Villanueva, die nu ergens in het Midden-Oosten speelt.
Inderdaad.quote:
quote:De Zeeuw wil contract niet verlengen
Sportweek
Het aanbod van AZ, om het contract te verlengen, heeft Demy de Zeeuw naast zich gelegd. De middenvelder heeft zin in een stap vooruit en wil niet al te lang vastzitten aan de club. Het huidige contract loopt tot medio 2011.
Het feit dat het contract niet verlengd wordt, houdt niet in dat de middenvelder op dit moment meteen wil vertrekken. “Als je ambities hebt om een stap voorwaarts te maken, is het logisch om niet bij te tekenen. Maar ik ben ook weer niet van plan om meteen weg te gaan. Champions League spelen met AZ is een mooi affiche.”
De club uit Alkmaar doet er voorlopig alles aan om de huidige selectie bij elkaar te houden. Spelers als Stijn Schaars, Niklas Moisander en Héctor Moreno kunnen allen hun contract openbreken. De Oranje-international denkt dat die spelers wel willen bijtekenen.
Yep, werd door Blackburn tegen zijn zin in verkocht aan een club in Qatar (ofzo), maar wil zich per se bewijzen in Europa. Jongen is 23 (?), dus in principe prima als hij niet teveel moet kosten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gingen vorig jaar ook al geruchten over. Creatieve middenvelder toch?
Inderdaad. Ik vind De Zeeuw een puike speler, maar gezien wat we nu hebben weet ik het niet hoor. Lindgren is een aarde back-up die nooit zeurt én eentje die vooruit kan voetballen. Niet laten gaan. Ik word zo moe van Gabri. Constant blessures. Zo kun je er gewoon niet op bouwen, maarja het kan zo ineens weer goed gaan...quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht echt dat ie na dit jaar transfervrij zou zijn. Dan wordt het wel een stukje lastiger.
Maar goed, welke middenvelder ook komt; het betekent het einde van Gabri of Lindgren.
Tim Vinckenquote:
Nee Donk en Waterman met zijn vriendin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
De Zeeuw had toch liggen rotzooien met de vriendin van een medespeler ofzo toch...? Of haal ik nu weer allerlei dingen door elkaar?
De Zeeuw halen is alleen al leuk voor de reactiesquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind De Zeeuw een puike speler, maar gezien wat we nu hebben weet ik het niet hoor. Lindgren is een aarde back-up die nooit zeurt én eentje die vooruit kan voetballen. Niet laten gaan. Ik word zo moe van Gabri. Constant blessures. Zo kun je er gewoon niet op bouwen, maarja het kan zo ineens weer goed gaan...
Het klinkt heel wat inderdaad, maar vergeet die blessures niet. Dat is elk seizoen een Ajax-plaag, dus volgend seizoen vast ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Zeeuw halen is alleen al leuk voor de reacties.
Maar ja, ik weet het ook niet. Enoh, Gabri, Anita, Lindgren; ze kunnen allemaal zo in de basis, en dan zou je Van der Heijden er ook nog neer kunnen zetten, gelet op de uitspraken van Jol - terwijl Sno misschien ook weer compleet opleeft onder de nieuwe trainer. Moet je verder nog kiezen tussen Aissati en De Jong ergens op het middenveld, en dan nog tussen Urby, Suarez, Dario, Sulejmani, en eventueel nog Bodul of Zegelaar...
En dan heb je achterin nog Oleguer, Wielaert en Vertonghen....
Messi!quote:
Is dat die gozer die net 2 wedstrijden in het Grote Mensen voetbal heeft gespeeld?quote:
Qua stijl doet ie me aan vd Vaart denken.quote:
Landzaat is ongeveer even goed. Ik denk wel dat Feyenoord met jullie om tafel wil.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
De Zeeuw zou wel idd een versterking zijn, maar goed, AZ vertikt het uiteraard.
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht. Lekkere linkspoot.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:08 schreef fathank het volgende:
Qua stijl doet ie me aan vd Vaart denken.
Ik vind 12 miljoen toch een aardige klap met geld voor een speler van Groningenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef Wooldoor het volgende:
De Zeeuw past zo langzaamaan ook in het rijtje Defout, Wilhelmsson en Boulahrouz.
Trouwens volgens de geruchten had HSV 7 miljoen voor Berg geboden waar Groningen 12 miljoen wil hebben. Relatief laag bedrag voor Berg.
Wederom een betrouwbare bron?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens zou Ajax ook interesse hebben in Carlos Villanueva, die nu ergens in het Midden-Oosten speelt.
12 miljoen is de gewenste prijs die toch nooit betaald wordt, er gaat altijd wel 1-2 miljeo naf. Ik vind dat niet veel voor een speler die de laatste 2 seizoenen goed bezig is bij Groningen en die een geweldig EK gespeeld heeft. Zie het voorbeeld met Drenthe die echt jackshit gepresteerd had en voor een zelfde bedrag is verkocht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind 12 miljoen toch een aardige klap met geld voor een speler van Groningen
Maar Drenthe speelde bij Feyenoord en Berg bij Groningen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
12 miljoen is de gewenste prijs die toch nooit betaald wordt, er gaat altijd wel 1-2 miljeo naf. Ik vind dat niet veel voor een speler die de laatste 2 seizoenen goed bezig is bij Groningen en die een geweldig EK gespeeld heeft. Zie het voorbeeld met Drenthe die echt jackshit gepresteerd had en voor een zelfde bedrag is verkocht.
Blind speelde in die oefenwedstrijd centraal achterin..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg, Vermeer, Verhoeven
Silva, Oleguer, V/d Wiel, Vertonghen (+), Lindgren (+), Alderweireld, Wielaert, Atouba
Vertonghen (+), Lindgren (+), Gabri, Enoh, Anita, V/d Heijden, Donald, Emanuelson (+), Blind, Sno
Aissati, Emanuelson (+), De Jong, Sarpong (+)
Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Emanuelson (+), Bodul, Sarpong (+), Zeegelaar, Martina, Bakircioglu, Rommedahl, Luque
+ staat voor meerdere posities
31 spelers, terwijl Jol naar een groep van 20 wil toewerken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zeg het maar. Plek voor De Zeeuw of niet?
Wat mij betreft vertrekken sowieso Rommedahl, Luque en Sno (twijfel nog een beetje aan Bakircioglu. Misschien nuttig voor de bank?). Martina (en misschien Donald?) verhuren. Zeegelaar en Blind terug naar Jong Ajax.
Ik kan me voorstellen dat jullie dit soort wereldtoppers in de bloei van hun carriere flink moeten betalen, anders kaapt Real Madrid al jullie toppers weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Trouwens laat maar. Van Geel zei ooit dat Ajax niet kon tippen aan het salaris dat Feyenoord hem te bieden had. Ik denk niet dat Landzaat in wil leveren.
Hoe is het eigenlijk met die gast. Hij is toen een keer verkozen tot beste speler van de jeugdopleiding toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blind speelde in die oefenwedstrijd centraal achterin...
Van der Heijden en ik denk ook wel Anita, blijven 100% zeker bij de selectie. Bodul is ook officieel eerste selectiespeler, net als Blind.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van de Heijden hoop ik wel ja..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van der Heijden en ik denk ook wel Anita, blijven 100% zeker bij de selectie. Bodul is ook officieel eerste selectiespeler, net als Blind.
Anita speelde ook linksbackquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:
quote:Martin Jol: ‘Jan-Arie is een echte Ajax-speler, die wil ik erbij houden!’
Written by Jacques Happe
Wednesday, 08 July 2009
Na een verloren seizoen is Jan-Arie van der Heijden weer helemaal terug. De middenvelder die vorig seizoen tijdens de voorbereiding zijn knie ernstig blesseerde lijkt steeds meer de smaakmaker te worden van de huidige selectie. “Hij kan goed voetballen en is een echte Ajax-speler”, vertelt trainer Martin Jol tegen highlow.nl. “Nee, hij mag zeker niet weg. Die wil ik er bij houden.”
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1413&Itemid=2
Suarez en Huntelaar speelde bij Groningen en Heerenveen en werden ook door Ajax gekocht voor rond de 9 miljoen. Inmiddels zijn de tijden al veranderd en heeft Ajax Sulejmani gekocht voor 16 miljoen. De bedragen voor spelers rijzen de pan uit maar Berg blijft relatief goedkoop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar Drenthe speelde bij Feyenoord en Berg bij Groningen.
Hetzelfde geld voor Babel en Vermaelen. Als die 2 bij Groningen hadden gespeeld waren ze ook niet voor zoveel verkocht.
Die prijzen voor Suarez en Huntelaar zijn nog wel te verantwoorden. Die van Sulejmani is daarin tegen gewoon sick.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Suarez en Huntelaar speelde bij Groningen en Heerenveen en werden ook door Ajax gekocht voor rond de 9 miljoen. Inmiddels zijn de tijden al veranderd en heeft Ajax Sulejmani gekocht voor 16 miljoen. De bedragen voor spelers rijzen de pan uit maar Berg blijft relatief goedkoop.
De keren dat ik hem heb zien spelen was ik best onder de indruk. Van der Heijden en Alderweireld hebben momenteel het meeste potentie om door te breken imo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb je die al vaak zien spelen? Anita is ook wel een aardige reservespeler.
Uiteraard. Dat stond ook in het vorige topique' maar dat is maar weer eens weggehaaldquote:
Is Sno niets voor jullie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
Martina, Anita, Sarpong of Donald op de trein richting Almelo a.u.b.
Is het al een beetje rond welke spelers verhuurd mogen worden? Martina is al niet mee naar de Lutte toch?
Edit: Blind mag ook.
Ja dikke doei, die gaat huilend naar huis na de eerste training van Verbeekquote:
Als er nog 15 miljoen besteedbaar was, had het gekund, maar volgens mij is dat geld er niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:52 schreef Nashje het volgende:
Ik zie liever Schaars komen eigenlijk. Die is wel 15 miljoen waard.
Die gast heeft net verlengd bij AZ....quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als er nog 15 miljoen besteedbaar was, had het gekund, maar volgens mij is dat geld er niet.
Laat Ajax Cape Town gelijk even 10 miljoen vragen.quote:'Tweede Zuid-Afrikaan op proef bij FC Twente'
De spits is op dit moment eigendom van Ajax Cape Town en scoorde het voorbije seizoen 23 keer voor zijn club. De 27-jarige Khenyeza wil deze zomer zijn huidige werkgever gaan verlaten.
Onlangs werd Khenyeza in verband gebracht met Ajax en Maccabi Haifa, maar het ziet er nu naar uit dat FC Twente de grootste kans maakt om de aanvaller uit Kaapstad binnen te halen.
FC Twente verkeert momenteel in de afrondende fase van de onderhandelingen met Khenyeza's landgenoot Bernard Parker. De Tukkers hopen een dezer dagen de transfer van de aanvaller af te ronden.
Is het ook, maar er werd daarmee eigenlijk wel een nieuwe standaard gezet die alleen Ajax kon betalen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die prijzen voor Suarez en Huntelaar zijn nog wel te verantwoorden. Die van Sulejmani is daarin tegen gewoon sick.
Gaat vast wel even een belletje naar Zuid-Afrika inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Laat Ajax Cape Town gelijk even 10 miljoen vragen.
En er wordt absoluut niet in termijnen betaald Jopie!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Ik hoop dat V/d Boog even een belletje doet naar Kaapstad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die spits is niet goed genoeg voor ons.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:23 schreef Kopbal het volgende:
Jullie hebben toch altijd de eerste optie op spelers van Ajax CP? Ik zou die spits snel wegplukken daar.
Gewoon voor de hebquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:23 schreef Kopbal het volgende:
Jullie hebben toch altijd de eerste optie op spelers van Ajax CP? Ik zou die spits snel wegplukken daar.
Boeiend. Gewoon om Twente te sarren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die spits is niet goed genoeg voor ons.
2 jarigquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me nogal stug; De Zeeuw heeft nog een 1 jarig contract, die gaat nooit meer verlengen. Als je daar nu nog 5 miljoen voor vangt is het meer dan genoeg. Volgend seizoen loopt ie gratis de deur uit.
Das helemaal zo een weg gooier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Landzaat is ongeveer even goed. Ik denk wel dat Feyenoord met jullie om tafel wil.
Bij ons is hij overbodig.
Dat zou nog eens gaaf zijn zeg!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou wat zijn als Blind zich ontpopt tot het type CV als zijn vader was.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat gaat om een andere Zuid-Afrikaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
Nou idd. Al is het volgens Teletext (802) al geregeld.
Is het nog wat geworden om het netwerk van Jol door te spitten? Of ben jij diegene die de Telegraaf getipt heeft omtrent De Zeeuw?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die spits is niet goed genoeg voor ons.
Ik kan het goed geloven. De media neemt alles klakkeloos over tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:39 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden om het netwerk van Jol door te spitten? Of ben jij diegene die de Telegraaf getipt heeft omtrent De Zeeuw?
Ik postte net al een bericht van hem over Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:38 schreef FireFox1 het volgende:
de Zeeuw naar Ajax? Is dat niet dezelfde knakker die ons mooie clubje al 2 jaar lang loopt af te kraken?
Snap niet dat er supporters zijn die hem graag zien komen
Nog niet echt tijd voor gehad, maar ben er wel mee bezig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:39 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden om het netwerk van Jol door te spitten? Of ben jij diegene die de Telegraaf getipt heeft omtrent De Zeeuw?
Iedere speler in de Nederlandse competitie is jaloers op Ajax, maar als puntje bij paaltje komt zullen ze een transfer naar Ajax echt niet weigeren. Dan is het opeens de club met de grote naam en rijke historie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik postte net al een bericht van hem over Ajax.
Pasgeleden werd ik hier nog afgezeken omdat ik De Guzman wel graag zou zien komen terwijl hij wat kwetsende woorden had over Ajax. Nu ziet iedereen De Zeeuw wel graag komen... Kan soms vreemd gaan.
als je kakkerlak bent moet je je wel laagdunkend uitlaten over ajax, zo werkt datquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pasgeleden werd ik hier nog afgezeken omdat ik De Guzman wel graag zou zien komen terwijl hij wat kwetsende woorden had over Ajax. Nu ziet iedereen De Zeeuw wel graag komen... Kan soms vreemd gaan.
Je overspeelt je hand nuquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef versteegrob het volgende:
Mensen, volgens mijn info geeft de Zeeuw zaterdag een feest om de transfer te vieren, dit komt van dezelfde bron. Er zijn al mensen uitgenodigt die ik ken.
Een stukje uit een Interview met Jonathan de Guzmanquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Iedere speler in de Nederlandse competitie is jaloers op Ajax, maar als puntje bij paaltje komt zullen ze een transfer naar Ajax echt niet weigeren. Dan is het opeens de club met de grote naam en rijke historie.
quote:Is Rotterdam nu ook echt jouw stad?
"Ik ben zeker van Rotterdam gaan houden. En ik zou bijvoorbeeld ook nooit voor Ajax kunnen spelen. In de acht jaar dat ik hier woon, heb ik de stad en de club in mijn hart gesloten. Het liefst spreek ik de naam van die andere club ook niet uit, maar zeg ik 020. Maar mijn stad blijft toch Toronto. Ik woon nu al aardig wat jaren in Rotterdam, maar ik ken de stad nog steeds niet zo goed als Toronto."
vd Heijden moet blijvenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef versteegrob het volgende:
Mensen, volgens mijn info geeft de Zeeuw zaterdag een feest om de transfer te vieren, dit komt van dezelfde bron. Er zijn al mensen uitgenodigtd die ik ken.
Zelfde verhaal met Elia. Zat Ajax ook vreselijk af te zeiken na de wedstrijd Twente - Ajax. Om die uitspraken alleen al hoefde ik hem niet in Amsterdam te zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aha, nu weet ik wat jullie bedoelen met "versteegrobjes"quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef versteegrob het volgende:
Mensen, volgens mijn info geeft de Zeeuw zaterdag een feest om de transfer te vieren, dit komt van dezelfde bron. Er zijn al mensen uitgenodigt die ik ken.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha, nu weet ik wat jullie bedoelen met "versteegrobjes"
Eindelijk iemand die het waardquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef Pritt het volgende:
Dit heeft niets met versteegrobjes te maken, dit zijn gewoon knetterharde primeurs!
Alleen zo jammer dat je nu ongeloofwaardig bent geworden na dat bericht over dat feest zaterdag, versteegrobjequote:
Kijk eens wie er zegt dat het wel waar is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Rejected het volgende:
Wie zegt dat dat van dat feest niet waar is?
En ik waardeer de primeurs ook hoor, kijk maar naar mn eerste post in dit topic.
Inderdaad, ze kent mij nog niet. Ik pak haar net zo hard als Elsemieke.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef J.Herrer het volgende:
Verhoeven: 'Ik ga van de Eerste Divisie naar een Europese topclub'
De zeeuw naar Ajax? Zijn vriendin heeft daar vast minder moeite mee
Zo iemand hebben we ook in de selectie. Iets met pina colada's en blackcardquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef versteegrob het volgende:
wat een domme jongen. Die uitstraling, armen vol tattoo's, aso
Sulejmani en Van der Wiel zitten ook onder de tattoo's/quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft het verhaal van Elia in de VI gelezen? Hij haalt aardig uit naar Ajax, ben blij dat die niet is gekomen, wat een domme jongen. Die uitstraling, armen vol tattoo's, aso
versteegrobje tochquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft het verhaal van Elia in de VI gelezen? Hij haalt aardig uit naar Ajax, ben blij dat die niet is gekomen, wat een domme jongen. Die uitstraling, armen vol tattoo's, aso
Buiten het uithalen beschrijf je nu een groot deel van de Ajax selectiequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef versteegrob het volgende:
Fysiek zit het wel goed met hoor, misschien qua lengte niet, maar het is wel een echte bikkelaar op het middenveld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef Prosac het volgende:
Ik dacht dat jullie van het dwergen middenveld af wilden.. en dan toch blij zijn met de Zeeuw?
Het is ook niet de gewenste speler met fysiek.
Wel goed, maar niet waar hier de laatste tijd om gevraagd werd..
Vind van de Wiel 10 x beter overkomen dan Elia maar dat is persoonlijk hequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Buiten het uithalen beschrijf je nu een groot deel van de Ajax selectie
Kan je Aissati met Schaars vergelijken dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Fysiek zit het wel goed met hoor, misschien qua lengte niet, maar het is wel een echte bikkelaar op het middenveld.
De Zeeuw is wel een box to box speler, en dat type missen we nu op het middenveld. Al heeft Enoh nog wel die potentie imo. Verder is De Zeeuw koning om het tempo van het spel te bepalen en kan hij ook goed het spel lezen.
Ik zou hem er wel graag bij willen hebben.
Zijn kwaliteiten bij AZ staan buiten kijf, goede speler. Maar in het slechte seizoen van AZ was hij nergens toen Schaars e.d. om hem heen wegvielen.. Hij lijkt afhankelijk van wat er nog aan voetbalintelligentie om hem heen staat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Fysiek zit het wel goed met hoor, misschien qua lengte niet, maar het is wel een echte bikkelaar op het middenveld.
De Zeeuw is wel een box to box speler, en dat type missen we nu op het middenveld. Al heeft Enoh nog wel die potentie imo. Verder is De Zeeuw koning om het tempo van het spel te bepalen en kan hij ook goed het spel lezen.
Ik zou hem er wel graag bij willen hebben.
Jij hebt duidelijk de Twitterende en in Voetbal Insite verschenen van der Wiel gemist.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:33 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Vind van de Wiel 10 x beter overkomen dan Elia maar dat is persoonlijk he
Dezelfde persoon die gistermiddag wist te melden dat Ajax interesse had in De Zeeuw.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Kijk eens wie er zegt dat het wel waar is.
Telegraafquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:32 schreef Kopbal het volgende:
Waar komt dat De Zeeuw-gerucht eigenlijk vandaan? Kan me er namelijk niks bij voorstellen.
AZ laat hem niet naar Ajax gaan, en bij AZ speelt hij CL.
Mwa, het scheelt ook dat toen de naaiers Augustien, Donk en Waterman nog in de selectie zaten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten bij AZ staan buiten kijf, goede speler. Maar in het slechte seizoen van AZ was hij nergens toen Schaars e.d. om hem heen wegvielen.. Hij lijkt afhankelijk van wat er nog aan voetbalintelligentie om hem heen staat.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
voor de liefhebbers van Demy's Zeeuws meisje, dat is al een aantal maanden Demy's ex-Zeeuws meisje...
Nog behoorlijker afhankelijk van wat er om hem heen staat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mwa, het scheelt ook dat toen de naaiers Augustien, Donk en Waterman nog in de selectie zaten.
Dan zou ik mij ook niet prettig op het veld voelen.
Nah, daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten bij AZ staan buiten kijf, goede speler. Maar in het slechte seizoen van AZ was hij nergens toen Schaars e.d. om hem heen wegvielen.. Hij lijkt afhankelijk van wat er nog aan voetbalintelligentie om hem heen staat.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Buiten het uithalen beschrijf je nu een groot deel van de Ajax selectie Eredivisiespelers
Wat boeit het nou of die gast niet in de EL kan spelen. We moeten kampioen worden, EL is een tweede prioriteit. Daarnaast hebben we Atouba nu toch?quote:AMSTERDAM - Atlético Madrid hoopt zo snel mogelijk Ivan Obradovic aan de selectie toe te voegen. De club van John Heitinga heeft volgens de Spaanse krant Marca een bod van vier miljoen euro uitgebracht op de 20-jarige Servische linksback.
Ajax had eveneens een oogje op Obradovic, maar de Amsterdamse club kwam eerder deze week tot een akkoord met linksback Timothée Atouba.
Het is niet bekend of de hoofdstedelingen nog steeds interesse hebben voor de verdediger.
Berg zou zeker een aanwinst zijn voor Ajax. Maar hij is toch al verkocht?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef Frankz0rz het volgende:
De Zeeuw?Hij is van harte welkom wat mij betreft, maar ik zie de kans erg klein dat AZ hem laat gaan en dat hij überhaupt wil.
Berg mag van mij ook nog wel komenOokal zal de prijs nogal gortig zijn.
Aldus de Telegraaf ja. Voorlopig heeft Groningen het eerste bod gewoon geweigerd en is er nog niks rondquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Berg zou zeker een aanwinst zijn voor Ajax. Maar hij is toch al verkocht?
Ok. Maar Groningen wil er 15 miljoen voor hebben toch. Lijkt me teveel voor Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Aldus de Telegraaf ja. Voorlopig heeft Groningen het eerste bod gewoon geweigerd en is er nog niks rond
12 geloof ik. Zal dus wel voor zo'n 10 miljoen verkocht worden. En ik denk dat Ajax dat op het moment niet heeft/niet wil uitgeven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok. Maar Groningen wil er 15 miljoen voor hebben toch. Lijkt me teveel voor Ajax.
10 miljoen zou echt een koopje zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
12 geloof ik. Zal dus wel voor zo'n 10 miljoen verkocht worden. En ik denk dat Ajax dat op het moment niet heeft/niet wil uitgeven.
Er is nogal een verschil of het alleen 4 miljoen euro is of 4 miljoen met bijvoorbeeld 40% van de volgende transfersom.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, wat is nu 4 miljoen voor Ajax. Kom een op, haal die gozer!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:02 schreef M-unit het volgende:
Als De Zeeuw komt, moet hij verplicht de eerste training met een bal klemvast op de grond gaan liggen, en dan mag Maarten met gestrekt been inkomen, dan kan ik ook weer slapen.
Toch zonde als zo een speler naar Hsv zou gaan.... Zie m graag bij AJAX of een echte buitenlandse top club.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Aldus de Telegraaf ja. Voorlopig heeft Groningen het eerste bod gewoon geweigerd en is er nog niks rond
Berg hadden we drie jaar geleden in Zweden op moeten halen, nu ben je te laat en betaal je de hoofdprijs.quote:
Of Rasmus Elm.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:23 schreef Nashje het volgende:
Beter om dan te investeren in De Zeeuw of een creatieve middenvelder (Villanueva).
Telegraaf meldde ook dat Groningen en HSV al rond waren over Berg....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Scheringa of Brands nog geen harde uitspraken heeft gedaan over De Zeeuw naar Ajax. Telegraaf meldt dat de onderhandelingen moeizaam verlopen, dus het is in volle gang. Zou toch denken dat Dirk z'n mondje weer opentrekt over alles wat fout is aan Ajax.
Klopt, daar moet Ajax nu dus ook niet eens aan gaan denken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Berg hadden we drie jaar geleden in Zweden op moeten halen, nu ben je te laat en betaal je de hoofdprijs.
HSV mag 10 miljoen betalen, wij minstens 12 miljoen.
En verder hebben we scorend vermogen genoeg met Dario, Suarez en een fitte Sulejmani/Aissati.
Zijn ze al een tijdje hoor, heb de laatste anderhalf a twee jaar amper wat raars gehoord uit Alkmaar. Volgens mij is men zich daar een beetje gaan gedragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Scheringa of Brands nog geen harde uitspraken heeft gedaan over De Zeeuw naar Ajax. Telegraaf meldt dat de onderhandelingen moeizaam verlopen, dus het is in volle gang. Zou toch denken dat Dirk z'n mondje weer opentrekt over alles wat fout is aan Ajax.
Is AZ vernormaliseerd ofzo?
Die is dus net (mei) naar Al Shabab vertrokken. Voor 4 jaar(!!). Geldwolfquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Blind is niet klaar voor Ajax 1, Gabri is vaak geblesseerd, Emanuelson is te licht als middenvelder en Van der Heijden is nog geen basis-waardige speler. Dan hou je Vertonghen, Lindgren en Enoh over en dan zie ik De Zeeuw toch liever in de basis dan een van die drie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn ze al een tijdje hoor, heb de laatste anderhalf a twee jaar amper wat raars gehoord uit Alkmaar. Volgens mij is men zich daar een beetje gaan gedragen.
Bovendien, hoe graag ik De Zeeuw ook zie komen, er is gewoon geen plek voor 'm. Liever dat die plek aan een talent wordt gegeven. Gabri, Lindgren, Enoh, Vertonghen, Emanuelson, Van der Heijden, Blind. Zomaar 7 spelers die op die 2 posities als verdedigende middenvelder kunnen spelen. En dan De Zeeuw er nog bij? Die jongen die moet gewoon naar het buitenland vertrekken.
Dat lijkt mij ook voor alle partijen het beste. Schaars zie ik graag komen, De Zeeuw? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien, hoe graag ik De Zeeuw ook zie komen, er is gewoon geen plek voor 'm. Liever dat die plek aan een talent wordt gegeven. Gabri, Lindgren, Enoh, Vertonghen, Emanuelson, Van der Heijden, Blind. Zomaar 7 spelers die op die 2 posities als verdedigende middenvelder kunnen spelen. En dan De Zeeuw er nog bij? Die jongen die moet gewoon naar het buitenland vertrekken.
Zoals ik eerder zei heeft Ajax geen type de Zeeuw. Gabri, Lindgren en Enoh zijn spelers die bijna nooit de diepgang zoeken die spelen prima naast een De Zeeuw, maar je hebt een diepgaande middenvelder nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn ze al een tijdje hoor, heb de laatste anderhalf a twee jaar amper wat raars gehoord uit Alkmaar. Volgens mij is men zich daar een beetje gaan gedragen.
quote:Sulejmani oogt nog niet fit. Puft, hijgt, geef verkeerde passes.
Waarom zou hij? Loon bij VfB is hoger, competitie beter, niveau hoger en ik denk niet dat Ajax 18 miljoen heeft voor KJ.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zeer droevig. Kom dan gewoon terug naar Ajax.
Ik zou zeggen: laat ze een keertje tegen elkaar spelen en dan zie je het vanzelf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef Dvm86 het volgende:
ik vraag me af wanneer mensen door gaan krijgen dat de Bundesliga echt een grote competitie waar Nederland sportief en financieel echt niet aan kan tippen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Basisplaatsquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef w00h00 het volgende:
Hoe doet Maduro het eigenlijk? Speelt hij veel?
Ja, speelt veel in de basis als centrale verdediger.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef w00h00 het volgende:
Hij scheen het best aardig te doen ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef w00h00 het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vraag me af wanneer mensen door gaan krijgen dat de Bundesliga echt een grote competitie waar Nederland sportief en financieel echt niet aan kan tippen.
Je hebt het hier gewoon over een grote club.
Ja, en volgens de overlevering doet hij dat erg goed, ben benieuwd of we hem in oranje gaan zien dit jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, speelt veel in de basis als centrale verdediger.
Die is aardig gaan ballen intussen. Zal komend seizoen wel weer eens opgeroepen worden voor oranje hoop ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef w00h00 het volgende:
De Bundesliga meister van 2007 nog wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vraag me af wanneer mensen door gaan krijgen dat de Bundesliga echt een grote competitie waar Nederland sportief en financieel echt niet aan kan tippen.
QFTquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Spelers van AZ kopen moet maar eens afgelopen zijn. Ik gun die lijers nog geen cent van Ajax.
Precies, een spits heeft echt geen prio nu. Liever een sterke middenvelder en toch nog een linksback.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Klopt, daar moet Ajax nu dus ook niet eens aan gaan denken.
En ik verwacht dit seizoen veel van Cvitanich en Aissati. Daarnaast moet Suljemani het toch ook gaan laten zien dit seizoen.
Een fitte Aissati en eventueel Bodul. Aanvallend is het wel op orde.
Maar de nummer 6 van 2008. Het is niet de meest stabiele club.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Bundesliga meister van 2007 nog wel.
De top is daar ook wat groter met Werder Bremen, Schalke, Bayern Munchen, Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund, HSV en Stuttgart. En dan heb je ook nog de kampioen Wolfsburg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar de nummer 6 van 2008. Het is niet de meest stabiele club.
Maar ik denk dat hij wel in het systeem past.
Want jullie hebben zo heel veel spelers van AZ gekocht de laatste jaren?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Spelers van AZ kopen moet maar eens afgelopen zijn. Ik gun die lijers nog geen cent van Ajax.
2e en 3e bundesliga leven daar ook meer dan de eerste divisie hier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:56 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Mooie grote competitie inderdaad.
Volgens mij leeft het ook meer daar.
True, maar Huntelaar is wel een garantie voor goals, die kan daar wel mee omgaan volgens mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
De erfenis van Mario Gomez is natuurlijk ook geen kleintje...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkele Duitse club is erg stabiel. Linker/rechterrijtje staat vaak wel vast, maar wie er echt lang om de titel mee doen, dat verschilt nogal eens. Tel daarbij dat de competitie de laatste jaren veel attractiever is geworden en je hebt jaarlijks een prachtig seizoen om te volgen. Beter dan de Italiaanse competitie imho.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar de nummer 6 van 2008. Het is niet de meest stabiele club.
Maar ik denk dat hij wel in het systeem past.
Dat is van zoveel factoren afhankelijk. Hersi was jarenlang het talent van Ajax...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef navigator het volgende:
[..]
Precies, een spits heeft echt geen prio nu. Liever een sterke middenvelder en toch nog een linksback.
Castillion komt er ook aan, heeft die jongen genoeg kwaliteiten om de spits van Ajax 1 te zijn over een paar jaar??
Zelfs in de regional liga's heb je clubs met meer bezoekers dan hier eerste divisie clubs hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
2e en 3e bundesliga leven daar ook meer dan de eerste divisie hier.
De meeste zelfs, onze eerste divisie stelt op een paar clubs na echt helemaal niets voor, zeker niet qua toeschouwersaantallen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zelfs in de regional liga's heb je clubs met meer bezoekers dan hier eerste divisie clubs hebben.
Met ruim 80 miljoen inwoners is dat geen eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zelfs in de regional liga's heb je clubs met meer bezoekers dan hier eerste divisie clubs hebben.
Maar dat heb je al in de hoofdklasse. In Duitsland heeft én meer inwoners en een absurt percentage stadiongangers.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De meeste zelfs, onze eerste divisie stelt op een paar clubs na echt helemaal niets voor, zeker niet qua toeschouwersaantallen.
Blind staat op het punt om klaar te zijn voor Ajax 1. Die moet een dozijn invalbeurten kunnen pakken dit seizoen.Gabri is vaak geblesseerd, maar hier kun je niet op rekenen. Wie weet speelt hij, zoals in zijn eerste seizoen, wel het overgrote deel van de wedstrijden. Voor Van der Heijden geldt hetzelfde als voor Blind, die jongen moet kansen krijgen. Dat gebeurt niet wanneer je ook nog eens De Zeeuw haalt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef Dvm86 het volgende:
Blind is niet klaar voor Ajax 1, Gabri is vaak geblesseerd, Emanuelson is te licht als middenvelder en Van der Heijden is nog geen basis-waardige speler. Dan hou je Vertonghen, Lindgren en Enoh over en dan zie ik De Zeeuw toch liever in de basis dan een van die drie.
Wellicht hebben Gabri en Lindgren niet de diepgang van De Zeeuw, maar we hebben Aissati, Emanuelson en 3 pure aanvallers daarvoor. Genoeg diepgang, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef w00h00 het volgende:
Zoals ik eerder zei heeft Ajax geen type de Zeeuw. Gabri, Lindgren en Enoh zijn spelers die bijna nooit de diepgang zoeken die spelen prima naast een De Zeeuw, maar je hebt een diepgaande middenvelder nodig.
Dat lijkt mij veruit de beste positie voor Urby. Ik zie hem niet als linksbuiten. Hij kan best redelijk verdedigen, heeft de diepgang waar jij zo veel naar vraagt en kan dus uitstekend op die positie uit de voeten.quote:En Urby sindswanneer is Urby een verdedidgende middenvelder?
Nee, maar het gaat erom dat we die lijers van AZ geen cent gunnen van Ajaxquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want jullie hebben zo heel veel spelers van AZ gekocht de laatste jaren?
Ja en? Die zou nu ook niet misstaan in Ajax1.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is van zoveel factoren afhankelijk. Hersi was jarenlang het talent van Ajax...
De Eerste Divisie wordt ook interessanter nu je kan degraderen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op het hoogste niveau ben ik dat met je eens, maar ik vind wel dat de clubs in onze eerste divisie als je kijkt naar hun achterland bizar weinig toeschouwers trekken. Als je zo kijkt doet Duitsland het beter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:06 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Met ruim 80 miljoen inwoners is dat geen eerlijke vergelijking.
Eh, die heeft niets in Ajax 1 te zoeken hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja en? Die zou nu ook niet misstaan in Ajax1.
Goede ontwikkeling.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De Eerste Divisie wordt ook interessanter nu je kan degraderen.
je hebt zelfs ploegen in de 2. die grotere stadions hebben dan de arenaquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De meeste zelfs, onze eerste divisie stelt op een paar clubs na echt helemaal niets voor, zeker niet qua toeschouwersaantallen.
Zeker als er echt grote hoofdklassers gaan doorstromen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De Eerste Divisie wordt ook interessanter nu je kan degraderen.
Och.. die meldden ook dat Ajax Groningen en Berg er bijna uit waren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Silenus het volgende:
Sportjournaal meldt het nu ook van De Zeeuw.
http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/3645quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap niet dat er nog steeds geen beeld is van WKE - Ajax
quote:De vermeende interesse van Ajax in Demy de Zeeuw blijkt meer te zijn dan slechts een gerucht. AZ-directeur Marcel Brands bevestigt tegenover het ANP dat de Amsterdammers zich hebben gemeld om te praten over een transfer van de middenvelder. “Maar wij willen Demy niet verkopen”, zei het bestuurslid stellig.
Zo de reactie van Az is er ookquote:De vermeende interesse van Ajax in Demy de Zeeuw blijkt meer te zijn dan slechts een gerucht. AZ-directeur Marcel Brands bevestigt tegenover het ANP dat de Amsterdammers zich hebben gemeld om te praten over een transfer van de middenvelder. “Maar wij willen Demy niet verkopen”, zei het bestuurslid stellig.
Ajax-trainer Martin Jol is druk op zoek naar een aanjager voor op zijn middenveld en de Amsterdammers werden in de afgelopen periode al in verband gebracht met de Argentijn Sebastián Prediger en voormalig PSV-er Johan Vogel. De Telegraaf voegde donderdagochtend de naam van De Zeeuw aan het rijtje kandidaten toe. De interesse in de AZ-middenvelder is echter niet uit de lucht gegrepen.
Brands bevestigt donderdagmiddag dat Ajax zich in Alkmaar heeft gemeld om te praten over een transfer van de verdedigende middenvelder, die zelf toe zou zijn aan nieuwe uitdaging. De 26-jarige De Zeeuw heeft in Alkmaar nog een contract tot medio 2011 en weigerde enkele maanden geleden een nieuw contractvoorstel. Vorig jaar was de voormalig international nog dichtbij een transfer naar Hamburger SV, maar dat liep uiteindelijk op niets uit.
De Zeeuw maakte in de zomer van 2005 de overstap van Go Ahead Eagles naar AZ. Namens de Deventer club speelde de middenvelder 65 wedstrijden en maakte hij zeven treffers. Afgelopen seizoen had de twintigvoudig international met dertig duels en drie treffers een belangrijk aandeel in het kampioenschap van AZ. Ook in de seizoenen daarvoor speelde De Zeeuw het leeuwendeel van de wedstrijden van AZ.
Ten opzichte van Nederland, tuurlijk is het groot. Maar europees stelt het weinig voor. Zelfs Frankrijk presteert de laatste jaren op hetzelfde niveau, zoniet beter dan Duitse clubs. Het is ook al lang geleden dat een Duitse club enige rol van betekenis heeft gespeeld in de champions league. Tevens kiezen topspelers toch nog altijd voor Engeland, Spanje en Italie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Interesse tonen in de hoop dat een andere club je concurrent verzwakt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef Nashje het volgende:
Dit kan overigens ook best een spelletje van Ajax zijn om te zorgen dat Bayern aan de haal gaat met De Zeeuw.
Ik denk meer dat hij bedoelt over de afspraak die Van Gaal met AZ gemaakt heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Interesse tonen in de hoop dat een andere club je concurrent verzwakt?![]()
Dat zou wel geniaal zijn. HSV Elia laten kopen, Bayern De Zeeuw en weet ik het welke club Bergquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef Nashje het volgende:
Dit kan overigens ook best een spelletje van Ajax zijn om te zorgen dat Bayern aan de haal gaat met De Zeeuw.
En Engelaar naar psv toewuivenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. HSV Elia laten kopen, Bayern De Zeeuw en weet ik het welke club Berg
Ah een insider. Vertel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef SCH het volgende:
Er klinkt wel een lichte wanhoop uit al die contacten die Ajax aan het leggen is. Zit er beleid achter of zijn ze vrolijk aan het rondshoppen en zien ze later wel?
Dan nog staat mijn zijn. Interesse tonen in de hoop dat andere clubs dan je concurrentie verzwakken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij bedoelt over de afspraak die Van Gaal met AZ gemaakt heeft.
Kom op nou Cyberia. Ik weet niet hoe vaak jij "quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
De Zeeuw zou een uitstekende aankoop zijn.
Hoezo wanhoop?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef SCH het volgende:
Er klinkt wel een lichte wanhoop uit al die contacten die Ajax aan het leggen is. Zit er beleid achter of zijn ze vrolijk aan het rondshoppen en zien ze later wel?
Geniaal toch.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan nog staat mijn zijn. Interesse tonen in de hoop dat andere clubs dan je concurrentie verzwakken.
Ja, want al die spelers hadden niks aan Ajax toegevoegd, in tegenstelling tot Verhoeven en Atouba.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Engelaar naar psv toewuiven.
Godver, wat hebben wij een geniaal bestuur.
Misschien, maar ook tekenend. Niet de mogelijkheid hebben om zelf toppers aan te trekken dus er voor kiezen om je concurrentie te verzwakken.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ten opzichte van Nederland, tuurlijk is het groot. Maar europees stelt het weinig voor. Zelfs Frankrijk presteert de laatste jaren op hetzelfde niveau, zoniet beter dan Duitse clubs. Het is ook al lang geleden dat een Duitse club enige rol van betekenis heeft gespeeld in de champions league. Tevens kiezen topspelers toch nog altijd voor Engeland, Spanje en Italie.
Nou ja: Engelaar, Elia, Vogel, Berg en ga zo maar doorquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hoezo wanhoop?
Ajax had een linksback nodig en had daar blijkbaar 2 mensen voor op het oog: Abradovic en Atouba, het is Atouba geworden.
Ajax heeft gezegd nog een middenvelder te willen aantrekken, in de media hoor je Prediger en nu de Zeeuw, het zal waarschijnlijk wel 1 van die 2 worden.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom op nou Cyberia. Ik weet niet hoe vaak jij "de Zeeuw" heb gepost.
Beetje hypocriet als je nu wel achter de transfer staat.
Je weet toch zo goed met wie Ajax bezig is? En noem me geen lieverd, -doe maar niet-quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]Hoezo ben ik een insider, ik stel een vraag lieverd.
Hahaha, geloof lekker alle verhaaltjes die langskomen. Pannenkoek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja: Engelaar, Elia, Vogel, Berg en ga zo maar door
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef SCH het volgende:Hoezo ben ik een insider, ik stel een vraag lieverd.
Goede vraag.quote:Er klinkt wel een lichte wanhoop uit al die contacten die Ajax aan het leggen is.
Nee, ik geloof niet alles. Maar er is wel wat geks aan de hand. Dat ziet ieder poffertje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hahaha, geloof lekker alle verhaaltjes die langskomen. Pannenkoek.
De Franse competitie is weinig interessant en kent een veel kleinere bovenlaag dan de Duitse. Wat heb je daar.. Lyon vooral en daarna nog Marseille en Bordeaux..quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik sla de Duitse competitie toch echt veel hoger aan dan Frankrijk, ondanks het feit dat de de Fransen het de laatste jaren Europees beter deden. Wat mij betreft is de Bundesliga de 3e competitie van Europa, Italië vind ik ondanks de paar topploegen echt veel minder interessant.
Tot nu toe is bijna elke aankoop de laatste jaren goed uit de media gehouden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet alles. Maar er is wel wat geks aan de hand. Dat ziet ieder poffertje.
Toch heb ik het idee dat het vroeger gemakkelijker ging, dat spelers ook sneller naar Ajax wilden e.d.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot nu toe is bijna elke aankoop de laatste jaren goed uit de media gehouden.
Ik zie wel wat er komt of of er iets komt.
Voor de rest blijft het speculeren maar daar zijn zowel de Ajacieden hier als de Niet Ajacieden erg goed in.
Logisch, vroeger haalde Ajax nog wel eens kampioenschappen binnen en speelden we CL.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat het vroeger gemakkelijker ging, dat spelers ook sneller naar Ajax wilden e.d.
Natuurlijk is er veel gespeculeer rond transfers, dat maakt het allemaal ook zo leuk
Exact.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:43 schreef sjimz het volgende:
Logisch, vroeger haalde Ajax nog wel eens kampioenschappen binnen en speelden we CL.
Tja dat kan maar de enige manier om het een beetje te kunnen meten is toch de champions league en op basis daarvan telt Duitsland al jaren niet mee. Een ploeg als Wolfsburg dat ineens kampioen wordt in Duitsland is nou ook niet echt een teken van een sterke competitie. In Nederland wordt het de nivelering genoemd dus lijkt me in Duitsland ook aardig het geval.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik sla de Duitse competitie toch echt veel hoger aan dan Frankrijk, ondanks het feit dat de de Fransen het de laatste jaren Europees beter deden. Wat mij betreft is de Bundesliga de 3e competitie van Europa, Italië vind ik ondanks de paar topploegen echt veel minder interessant.
Door wie wordt het nivellering genoemd? Met name door fans van de klassieke top 3. Ik vind het kampioen worden van eens een ander dan Ajax of PSV (of Feyenoord) juist een teken dat het met de competitie steeds beter gaat en dat die interessanter wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja dat kan maar de enige manier om het een beetje te kunnen meten is toch de champions league en op basis daarvan telt Duitsland al jaren niet mee. Een ploeg als Wolfsburg dat ineens kampioen wordt in Duitsland is nou ook niet echt een teken van een sterke competitie. In Nederland wordt het de nivelering genoemd dus lijkt me in Duitsland ook aardig het geval.
De topclubs worden slechter maar de subtoppers zijn echt niet zo sterk als dat de topclubs ooit waren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Door wie wordt het nivellering genoemd? Met name door fans van de klassieke top 3. Ik vind het kampioen worden van eens een ander dan Ajax of PSV (of Feyenoord) juist een teken dat het met de competitie steeds beter gaat en dat die interessanter wordt.
Nog nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
De topclubs worden slechter maar de subtoppers zijn echt niet zo sterk als dat de topclubs ooit waren.
De Zeeuw heef dus nog een contract van 2 jaar en mag alleen weg voor een extreme verbetering op het sportieve vlak, een buitengewoon mooie club of voor een extreem bedrag. Aangezien dat eerste voor Ajax niet opgaat en dat tweede in de ogen van de AZ-leiding ook niet moeten ze dus met een veel te hoog bod komen.quote:ajax heeft zich officieel gemeld bij AZ voor Demy de Zeeuw. De amsterdammers willen de middenvelder graag overnemen van de landskampioen.
"Het enige dat ik kan melden is dat ajax zich gemeld heeft", bevestigt Marcel Brands in gesprek met het ANP. Om daar direct aan toe te voegen dat van een akkoord geen sprake is. "Wij willen Demy niet verkopen."
De Zeeuw was het afgelopen seizoen ��n van de belangrijkste spelers binnen het elftal van AZ dat onder trainer Louis van Gaal de landstitel greep. De 26-jarige oud-speler van Go Ahead Eagles heeft in Alkmaar nog een contract tot de zomer van 2011. In een eerder stadium besloot De Zeeuw een aanbod van AZ om zijn lopende contract open te breken en te verlengen naast zich neer te leggen.
Dat de interesse voor de middenvelder nu uit amsterdam komt is niet opzienbarend. Trainer Martin Jol trachtte De Zeeuw in zijn periode bij Hamburger SV ook al naar Duitsland te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |