JE weet niet wat voor clausules er in het bod verwerkt zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
4 miljoen ook maar. Kan me niet voorstellen dat Ajax minder heeft geboden.
We weten helemaal niets. We gissen allemaal net zo hard als die Spaanse nieuwsbron.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JE weet niet wat voor clausules er in het bod verwerkt zitten.
De (Ajax) jeugd heeft de toekomst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van mij mogen ze blijven. Ik vind dat ze het goed doen
Ajax TV misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:06 schreef EchoAlpha het volgende:
15-07 Bristol City - AFC Ajax
18-07 Southampton - AFC Ajax
24-07 AFC Ajax - Atletico Madrid
26-07 AFC Ajax - Benfica
Weet iemand of er een kanaal is die de uitzendrechten heeft gekocht?
Echt een kutvoorzettenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zucht ook op de vraag wie zijn partner is.![]()
Je zal maar Ramses heten en zo debiel bewegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt een kutvoorzetten.
AjaxLife heeft ook weer een nieuwe
Ik word zo debiel van dat deuntje op de achtergrond.
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaarquote:Uiteraard kijk ik dit seizoen uit naar de Champions League, maar toch vooral naar de wedstrijd tegen Ajax
Daar kijken ze toch allemaal naar uit. Net zoals elke club in Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe AZ aankoop in de VI:
[..]
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaar
Ik heb nog nergens een bericht kunnen vinden hierover...Ik denk niet dat ze het gaat uitzenden +)quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
AT zal wel op SBS komen, Eredivisie Live heeft ook verschillende wedstrijden gekocht, niet die van de Engeland trip dacht ik though.
Daar krijgen ze een stijve plassert van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe AZ aankoop in de VI:
[..]
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaar
Bedankt heh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef StefanoSanders het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe keeper jongens![]()
2-8-2009.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
Daar kijken ze toch allemaal naar uit. Net zoals elke club in Nederland.
Ja joh, lachen man. Met de derde keeper nog wel, wat ben je toch meelevend met onze club.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef StefanoSanders het volgende:
Het is een derde keeper waarop jullie jaloers zouden moeten zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef StefanoSanders het volgende:
Maar daar hebben we die romige neger toch voor dan met zijn inheemse dijen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Atletico heeft alleen nog maar een bod uitgebracht en het is nog lang niet rond. Een bod van 4 miljoen.
Zover wij weten uit de Servische media, wil Partizan Obradovic niet voor de voorronde CL verkopen en is Ajax om die reden afgehaakt, omdat hij dan niet in de Europa League zou kunnen spelen.
quote:06-07-2009 Reactie Jeroen Verhoeven over Interesse Ajax Amsterdam
,,Mijn zaakwaarnemer Jan Kabalt heeft inmiddels contact gehad met Ajax. Ajax is een Europese topclub, wie dan geen interesse heeft!
Ik heb nog een jaar contract en hoop dat de clubs elkaar kunnen vinden, dan is het mijn beurt om met Ajax te praten. ''
In Volendam lopen ze 13 jaar achterquote:
Ik ga snel naar Friesland verhuizen, als het goed is moeten ze daar onze Gouden Jaren nog meemaken en die wil ik ook wel eens beleven.quote:
Goed plan ja en later lekker alles terugkijken op VHSquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga snel naar Friesland verhuizen, als het goed is moeten ze daar onze Gouden Jaren nog meemaken en die wil ik ook wel eens beleven.
Hij lijkt echt op Shrekquote:
Daar ben ik het best wel mee eens.Of hij maar een paar ton kost weet ik niet maar dat lijkt mij best een redelijk betaalbare optie om de verdediging te versterken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax moet Adeleye ophalen bij Sparta voor een paar ton, die jongen gaat na het WK 2010 10x zoveel opleveren. Desnoods verhuur je hem nog een jaar aan Sparta of een andere eredivisie club
Vond hem op het jeugd EK in 2005 al goed, ook in de wedstrijden die hij in het eerste van Nigeria speelde was hij één van de betere.
Laat al twee seizoen zien dat hij moeite heeft om meerdere wedstrijden scherp en geconcentreerd te blijven. Je weet nooit wat je aan hem hebt, en als hij slecht is, dan kan je ook talloze blunders verwachten. Dat is ook gelijk de reden dat hij zo weinig speelt bij Sparta. Zijn verdedigende (potentiele) kwaliteiten zijn verder geweldig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar ben ik het best wel mee eens.Of hij maar een paar ton kost weet ik niet maar dat lijkt mij best een redelijk betaalbare optie om de verdediging te versterken.
quote:Onderhandelinmgen met concurrent AZ verlopen moeizaam
Ajax klopt aan voor De Zeeuw
DE LUTTE - Ajax ziet in Demy de Zeeuw (26) dé versterking om het Amsterdamse middenveld in balans te brengen. De hoofdstedelingen klopten bij AZ aan in de wetenschap dat De Zeeuw aan een nieuwe uitdaging toe is. Aan het begin van het seizoen legde de international een aanbieding van de Alkmaarders om zijn contract open te breken naast zich neer. Of het tot een transfer naar Ajax komt, is de vraag. De onderhandelingen tussen AZ en de Amsterdammers verlopen moeizaam, omdat de AZ-leiding De Zeeuw liever niet naar de concurrent laat vertrekken.
De oud-speler van AGOVV en Go Ahead Eagles had afgelopen seizoen met dertig duels en drie treffers een belangrijk aandeel in het kampioenschap van AZ. Ook in de seizoenen daarvoor speelde De Zeeuw het leeuwendeel van de wedstrijden. Die constantheid, zijn ervaring, Nederlanderschap én uiteraard voetbalkwaliteiten maken de twintigvoudige international gewild in Amsterdam. Dat De Zeeuw ondanks het vooruitzicht op Champions Leaguevoetbal openstaat voor een vertrek uit het DSB-stadion, liet hij eerder blijken door niet bij te tekenen. Naast HSV toonde Ajax eerder al belangstelling, maar tot een transfer kwam het destijds niet. Ook de flauwe interesse van Valencia liep afgelopen winter op niets uit.
In de ArenA moet de in Amsterdam woonachtige De Zeeuw na Thimotee Atouba en Jeroen Verhoeven de derde aanwinst worden. Club en speler zullen er wel uit kunnen komen, maar of Ajax erin slaagt om het twee jaar doorlopende contract bij AZ af te kopen, is vooralsnog twijfelachtig.
Telegraaf
Als Enoh en Gabri fit zijn, dan Lindgren als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:39 schreef Parttimeboterham het volgende:
De Zeeuw zou wel een goede versterking zijn. Wie gaat er dan plaatsnemen op de bank? Lindgren, Gabri of Enoh?
Enohquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:39 schreef Parttimeboterham het volgende:
De Zeeuw zou wel een goede versterking zijn. Wie gaat er dan plaatsnemen op de bank? Lindgren, Gabri of Enoh?
Ja als hij wilt dan dat 2e. Zal me niks verbazen dat AZ wel meer dan 8 miljoen wilt ontvangen en dat is niemand waard in NLquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie hem wel komen hoor. Ben benieuwd hoeveel je er voor moet neerleggen.
En waar moet Aissati spelen dan????quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:41 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Als Enoh en Gabri fit zijn, dan Lindgren als het aan mij ligt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:34 schreef versteegrob het volgende:
Hoppa! Had ik toch een aardige bron over van de Zeeuw, van mij mag die komen. Die jongen weet wel van aanpakken
Gabri is de laatste tijd nogal blessuregevoelig gebleken. Demy de Zeeuw zou prima zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede speler de Zeeuw. Maar is die positie al niet genoeg bezet met Lindgren en Gabri?
Tweejarig contract toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me nogal stug; De Zeeuw heeft nog een 1 jarig contract, die gaat nooit meer verlengen. Als je daar nu nog 5 miljoen voor vangt is het meer dan genoeg. Volgend seizoen loopt ie gratis de deur uit.
Gingen vorig jaar ook al geruchten over. Creatieve middenvelder toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens zou Ajax ook interesse hebben in Carlos Villanueva, die nu ergens in het Midden-Oosten speelt.
Inderdaad.quote:
quote:De Zeeuw wil contract niet verlengen
Sportweek
Het aanbod van AZ, om het contract te verlengen, heeft Demy de Zeeuw naast zich gelegd. De middenvelder heeft zin in een stap vooruit en wil niet al te lang vastzitten aan de club. Het huidige contract loopt tot medio 2011.
Het feit dat het contract niet verlengd wordt, houdt niet in dat de middenvelder op dit moment meteen wil vertrekken. “Als je ambities hebt om een stap voorwaarts te maken, is het logisch om niet bij te tekenen. Maar ik ben ook weer niet van plan om meteen weg te gaan. Champions League spelen met AZ is een mooi affiche.”
De club uit Alkmaar doet er voorlopig alles aan om de huidige selectie bij elkaar te houden. Spelers als Stijn Schaars, Niklas Moisander en Héctor Moreno kunnen allen hun contract openbreken. De Oranje-international denkt dat die spelers wel willen bijtekenen.
Yep, werd door Blackburn tegen zijn zin in verkocht aan een club in Qatar (ofzo), maar wil zich per se bewijzen in Europa. Jongen is 23 (?), dus in principe prima als hij niet teveel moet kosten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gingen vorig jaar ook al geruchten over. Creatieve middenvelder toch?
Inderdaad. Ik vind De Zeeuw een puike speler, maar gezien wat we nu hebben weet ik het niet hoor. Lindgren is een aarde back-up die nooit zeurt én eentje die vooruit kan voetballen. Niet laten gaan. Ik word zo moe van Gabri. Constant blessures. Zo kun je er gewoon niet op bouwen, maarja het kan zo ineens weer goed gaan...quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht echt dat ie na dit jaar transfervrij zou zijn. Dan wordt het wel een stukje lastiger.
Maar goed, welke middenvelder ook komt; het betekent het einde van Gabri of Lindgren.
Tim Vinckenquote:
Nee Donk en Waterman met zijn vriendin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
De Zeeuw had toch liggen rotzooien met de vriendin van een medespeler ofzo toch...? Of haal ik nu weer allerlei dingen door elkaar?
De Zeeuw halen is alleen al leuk voor de reactiesquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind De Zeeuw een puike speler, maar gezien wat we nu hebben weet ik het niet hoor. Lindgren is een aarde back-up die nooit zeurt én eentje die vooruit kan voetballen. Niet laten gaan. Ik word zo moe van Gabri. Constant blessures. Zo kun je er gewoon niet op bouwen, maarja het kan zo ineens weer goed gaan...
Het klinkt heel wat inderdaad, maar vergeet die blessures niet. Dat is elk seizoen een Ajax-plaag, dus volgend seizoen vast ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Zeeuw halen is alleen al leuk voor de reacties.
Maar ja, ik weet het ook niet. Enoh, Gabri, Anita, Lindgren; ze kunnen allemaal zo in de basis, en dan zou je Van der Heijden er ook nog neer kunnen zetten, gelet op de uitspraken van Jol - terwijl Sno misschien ook weer compleet opleeft onder de nieuwe trainer. Moet je verder nog kiezen tussen Aissati en De Jong ergens op het middenveld, en dan nog tussen Urby, Suarez, Dario, Sulejmani, en eventueel nog Bodul of Zegelaar...
En dan heb je achterin nog Oleguer, Wielaert en Vertonghen....
Messi!quote:
Is dat die gozer die net 2 wedstrijden in het Grote Mensen voetbal heeft gespeeld?quote:
Qua stijl doet ie me aan vd Vaart denken.quote:
Landzaat is ongeveer even goed. Ik denk wel dat Feyenoord met jullie om tafel wil.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
De Zeeuw zou wel idd een versterking zijn, maar goed, AZ vertikt het uiteraard.
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht. Lekkere linkspoot.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:08 schreef fathank het volgende:
Qua stijl doet ie me aan vd Vaart denken.
Ik vind 12 miljoen toch een aardige klap met geld voor een speler van Groningenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef Wooldoor het volgende:
De Zeeuw past zo langzaamaan ook in het rijtje Defout, Wilhelmsson en Boulahrouz.
Trouwens volgens de geruchten had HSV 7 miljoen voor Berg geboden waar Groningen 12 miljoen wil hebben. Relatief laag bedrag voor Berg.
Wederom een betrouwbare bron?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens zou Ajax ook interesse hebben in Carlos Villanueva, die nu ergens in het Midden-Oosten speelt.
12 miljoen is de gewenste prijs die toch nooit betaald wordt, er gaat altijd wel 1-2 miljeo naf. Ik vind dat niet veel voor een speler die de laatste 2 seizoenen goed bezig is bij Groningen en die een geweldig EK gespeeld heeft. Zie het voorbeeld met Drenthe die echt jackshit gepresteerd had en voor een zelfde bedrag is verkocht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind 12 miljoen toch een aardige klap met geld voor een speler van Groningen
Maar Drenthe speelde bij Feyenoord en Berg bij Groningen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
12 miljoen is de gewenste prijs die toch nooit betaald wordt, er gaat altijd wel 1-2 miljeo naf. Ik vind dat niet veel voor een speler die de laatste 2 seizoenen goed bezig is bij Groningen en die een geweldig EK gespeeld heeft. Zie het voorbeeld met Drenthe die echt jackshit gepresteerd had en voor een zelfde bedrag is verkocht.
Blind speelde in die oefenwedstrijd centraal achterin..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg, Vermeer, Verhoeven
Silva, Oleguer, V/d Wiel, Vertonghen (+), Lindgren (+), Alderweireld, Wielaert, Atouba
Vertonghen (+), Lindgren (+), Gabri, Enoh, Anita, V/d Heijden, Donald, Emanuelson (+), Blind, Sno
Aissati, Emanuelson (+), De Jong, Sarpong (+)
Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Emanuelson (+), Bodul, Sarpong (+), Zeegelaar, Martina, Bakircioglu, Rommedahl, Luque
+ staat voor meerdere posities
31 spelers, terwijl Jol naar een groep van 20 wil toewerken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zeg het maar. Plek voor De Zeeuw of niet?
Wat mij betreft vertrekken sowieso Rommedahl, Luque en Sno (twijfel nog een beetje aan Bakircioglu. Misschien nuttig voor de bank?). Martina (en misschien Donald?) verhuren. Zeegelaar en Blind terug naar Jong Ajax.
Ik kan me voorstellen dat jullie dit soort wereldtoppers in de bloei van hun carriere flink moeten betalen, anders kaapt Real Madrid al jullie toppers weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Trouwens laat maar. Van Geel zei ooit dat Ajax niet kon tippen aan het salaris dat Feyenoord hem te bieden had. Ik denk niet dat Landzaat in wil leveren.
Hoe is het eigenlijk met die gast. Hij is toen een keer verkozen tot beste speler van de jeugdopleiding toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blind speelde in die oefenwedstrijd centraal achterin...
Van der Heijden en ik denk ook wel Anita, blijven 100% zeker bij de selectie. Bodul is ook officieel eerste selectiespeler, net als Blind.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van de Heijden hoop ik wel ja..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van der Heijden en ik denk ook wel Anita, blijven 100% zeker bij de selectie. Bodul is ook officieel eerste selectiespeler, net als Blind.
Anita speelde ook linksbackquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:
quote:Martin Jol: ‘Jan-Arie is een echte Ajax-speler, die wil ik erbij houden!’
Written by Jacques Happe
Wednesday, 08 July 2009
Na een verloren seizoen is Jan-Arie van der Heijden weer helemaal terug. De middenvelder die vorig seizoen tijdens de voorbereiding zijn knie ernstig blesseerde lijkt steeds meer de smaakmaker te worden van de huidige selectie. “Hij kan goed voetballen en is een echte Ajax-speler”, vertelt trainer Martin Jol tegen highlow.nl. “Nee, hij mag zeker niet weg. Die wil ik er bij houden.”
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1413&Itemid=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |