JE weet niet wat voor clausules er in het bod verwerkt zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
4 miljoen ook maar. Kan me niet voorstellen dat Ajax minder heeft geboden.
We weten helemaal niets. We gissen allemaal net zo hard als die Spaanse nieuwsbron.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JE weet niet wat voor clausules er in het bod verwerkt zitten.
De (Ajax) jeugd heeft de toekomst.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van mij mogen ze blijven. Ik vind dat ze het goed doen
Ajax TV misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:06 schreef EchoAlpha het volgende:
15-07 Bristol City - AFC Ajax
18-07 Southampton - AFC Ajax
24-07 AFC Ajax - Atletico Madrid
26-07 AFC Ajax - Benfica
Weet iemand of er een kanaal is die de uitzendrechten heeft gekocht?
Echt een kutvoorzettenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zucht ook op de vraag wie zijn partner is.![]()
Je zal maar Ramses heten en zo debiel bewegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt een kutvoorzetten.
AjaxLife heeft ook weer een nieuwe
Ik word zo debiel van dat deuntje op de achtergrond.
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaarquote:Uiteraard kijk ik dit seizoen uit naar de Champions League, maar toch vooral naar de wedstrijd tegen Ajax
Daar kijken ze toch allemaal naar uit. Net zoals elke club in Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe AZ aankoop in de VI:
[..]
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaar
Ik heb nog nergens een bericht kunnen vinden hierover...Ik denk niet dat ze het gaat uitzenden +)quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
AT zal wel op SBS komen, Eredivisie Live heeft ook verschillende wedstrijden gekocht, niet die van de Engeland trip dacht ik though.
Daar krijgen ze een stijve plassert van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe AZ aankoop in de VI:
[..]
Zullen ze leuk vinden daar in Alkmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |