Daarom zeg ik; Ajax is lekker bezig op de transfermarkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verhoeven als 3e keeper.
Ik ken een club die nog niet eens een eerste keeper heeft.
Hey, ze hebben wel die ene topper van Borac hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We zijn zeker jaloers op jullie aankopen
Ik zit ook al te denken, geen idee. Sebastian Prediger valt dan dus wel af, al is hij wel vrij stevig, maar niet geroutineerd. Verder absoluut geen idee, misschien iets uit Duitsland of Engeland... Maar wie of wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar die stevige, geroutineerde middenvelder hoor. Zijn er nog wat transfervrije opties?
Appiahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar die stevige, geroutineerde middenvelder hoor. Zijn er nog wat transfervrije opties?
Prediger heeft sowieso Ajax afgezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zit ook al te denken, geen idee. Sebastian Prediger valt dan dus wel af, al is hij wel vrij stevig, maar niet geroutineerd. Verder absoluut geen idee, misschien iets uit Duitsland of Engeland... Maar wie of wat?
Gaan wel wat namen sneuevelen als die persoon ook nog eens voor de basis zou komen.
Lee Bowyerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Dieter Hamann.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat van der Wiel gewoon de rechtsback wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou Oleguer een optie zijn voor rechtsback, aangezien er bijna alles op lijkt te duiden dat Vertonghen linksachterin centraal gaat spelen.
Oleguer, Wielaert, Vertonghen, Atouba; Enoh, Lindgren; Suarez, Aissati, Emanuelson; Cvitanich.
Dan spelen Gabri, De Jong, Anita, Sulejmani en Van Der Wiel niet...En als er nog een middenvelder bij komt, dan speelt Enoh of Lindgren ook nog eens niet....
Ik heb het na Harry niet zo op Grieken in ons shirt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax had Katsouranis kunnen halen......
quote:Vorig seizoen was Arne Slot nog aanvoerder van Sparta Rotterdam, maar komend jaar is de middenvelder niet meer nodig op Het Kasteel. De nieuwe trainer Frans Adelaar is van mening dat de routinier is voorbijgestreefd door enkele talenten van de club. Ondanks een doorlopend contract mag Slot op zoek naar een nieuwe werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |