Mijn prachtige OP is ook al teniet gegaan hoor!quote:
Ik welquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Alsof we die verhalen telkens opnieuw lezen.
Wij niet, nieuwe toekomstige fans wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Alsof we die verhalen telkens opnieuw lezen.
Lolzquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wij niet, nieuwe toekomstige fans wel.
Zeker weten dat er straks ineens tientallen breezersletjes zijn die massaal Michael Jackson op hun iPod draaien.
MiChAel J@ckson isz zo gucci.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb anders wel letters met schaduw erin geplakt, beat that.
Volgend topic, mark my wordsquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb anders wel letters met schaduw erin geplakt, beat that.
Dat heb ik sowieso heel vaak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Rnnz het volgende:
Er komen trouwens ineens heel veel mensen naar me toe die vragen: 'heb je de private home movies wel eens gezien?'. Komt omdat Boris het er gisteren even over had bij de NOS, iedereen gaat gelijk YouTuben.
'Dan zie je ook wat voor kind het eigenlijk was'
Ik heb ze jaren geleden al gezien.
Of dat het liedje/sample van Rihanna van Michael isquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef DrDentz het volgende:
Of mensen die er nu achterkomen dat Smooth Criminal eigenlijk helemaal niet origineel van Alien Ant Farm is.
Zeggen ze Sideshowbobbie tegen je ja? Wat een lange roepnaam.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso heel vaak.
Heey Sideshowbobbie () heb je .... al eens gezien?
wtf denk je gast? Ik ben al tig jaar fan van die gozer, wat denk je nu zelf![]()
Hetzelfde gaat op voor al dat non-nieuws overigens, ook zoiets leuks....
Vandaar dequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zeggen ze Sideshowbobbie tegen je ja? Wat een lange roepnaam.
'You ain't seen nothing yet'...
Waar ben jij de afgelopen negen jaar geweest dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En ik heb gvd idd nog steeds niets gezien!!!![]()
Ik had er vandaag een stuk of 6 die zeiden: "en, heb je gisteravond nog gekeken"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Rnnz het volgende:
Er komen trouwens ineens heel veel mensen naar me toe die vragen: 'heb je de private home movies wel eens gezien?'. Komt omdat Boris het er gisteren even over had bij de NOS, iedereen gaat gelijk YouTuben.
Ook twee keer gehad inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik had er vandaag een stuk of 6 die zeiden: "en, heb je gisteravond nog gekeken"?![]()
"Neu, maar een keertje vroeg onder de wol gegaan, wat was er dan"?
Nou, om de rechtszaak nou als een topper in zijn muzikale carriere te zienquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Waar ben jij de afgelopen negen jaar geweest dan?
We hebben Invincible gehad, en de rechtszaak, en .... en .....
Ik neem het hem niet kwalijk in elk geval.
Oh haha, soms sluipt de sms taal er nog wel eens inquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ook twee keer gehad inderdaad.![]()
Idd = inderdaad trouwens. Voor degene die het vroeg.
Nee, maar hij zei ook niet dat het over z'n muzikale carriere zou gaan, toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, om de rechtszaak nou als een topper in zijn muzikale carriere te zien
Hallelujah, de eerste TMF Br3Ez4h is opgedoken mensen! Het is Sideshowbobbie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh haha, soms sluipt de sms taal er nog wel eens in
Hahaha.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ook twee keer gehad inderdaad.![]()
Idd = inderdaad trouwens. Voor degene die het vroeg.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:54 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hallelujah, de eerste TMF Br3Ez4h is opgedoken mensen! Het is Sideshowbobbie.
Kijk DrDentz, voor zulke mensen moet je nou een fatsoenlijke OP hebben.
Oké, oké, mevrouw Rebbedebje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee ik doelde op je zin waarin het leek alsof idd een persoon was:
"ik heb idd nog niet gezien"
(en "degene"mevrouw Rebbedebje voor jou hè,
)
Gastquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die foto is eigenlijk niet zo interessant, let vooral op de letters met schaduw.
Oh ja, ik quotte de verkeerdequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:58 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Oké, oké, mevrouw Rebbedebje.
Ik was niet degene die het zei trouwens.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:02 schreef Rnnz het volgende:
Die schaduw lijkt meer op de geest van Michael, net als in dit verhaal:
----------------------------------------------------------------------
Michael came and visit me (Video proof)
I've told fans before Michael has been visiting me in my new apartment every since I moved in last week, he's been sitting by my bed, touching my hair and even spoke to me a few times, however never really managed to capture this on video since last night.
I was watching a movie cause I couldn't cope of seeing the memorial service at all, I had it on for about 10 minutes all of sudden my computer mouse starts to move and blink and a banner comes popping up on the video I was watching, I took my mobile and recorded it and the below was the things that I caught on tape.
Plus I had a interrogation with Michael in which I ask him a two questions.
Look below and comment on it.
Part 2
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=68621
Dan zal ik je vanaf nu af aan Rebecca noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:02 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oh ja, ik quotte de verkeerde![]()
En mevrouw klinkt nu toch wel oud
MJJC hequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:02 schreef Rnnz het volgende:
Die schaduw lijkt meer op de geest van Michael, net als in dit verhaal:
----------------------------------------------------------------------
Michael came and visit me (Video proof)
I've told fans before Michael has been visiting me in my new apartment every since I moved in last week, he's been sitting by my bed, touching my hair and even spoke to me a few times, however never really managed to capture this on video since last night.
I was watching a movie cause I couldn't cope of seeing the memorial service at all, I had it on for about 10 minutes all of sudden my computer mouse starts to move and blink and a banner comes popping up on the video I was watching, I took my mobile and recorded it and the below was the things that I caught on tape.
Plus I had a interrogation with Michael in which I ask him a two questions.
Look below and comment on it.
Part 2
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=68621
quote:the video wasn't clear but i belive you!
i have felt him a couple of times..
Meesterlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
Michael moet lachen om het woord 'pirates' in de vorm van muziekpiraten.En daarna gaat hij, om het een beetje goed te maken, jaknikken met z'n hoofd.
![]()
Je hebt het opgezocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dan zal ik je vanaf nu af aan Rebecca noemen.
Lief lachjequote:
Michael moet lachen om het woord 'pirates' in de vorm van muziekpiraten.En daarna gaat hij, om het een beetje goed te maken, jaknikken met z'n hoofd.
![]()
Ik zie hier iets ontstaan hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht.Word er nog bijna verlegen van
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie hier iets ontstaan hoor
okquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie hier iets ontstaan hoor
Ja baas.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ontopic.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:18 schreef steve-urkel het volgende:
Wie kan mij helpen die foto te vinden die te zien was op de memorial, die was zo gruwelijk vet.
Michal Jackson, in zijn blauw / zilveren uniform die zo lijkt het van een podium springt..
die is echt gruwelijk vet!
Alstu, ff geuploadquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:18 schreef steve-urkel het volgende:
Wie kan mij helpen die foto te vinden die te zien was op de memorial, die was zo gruwelijk vet.
Michal Jackson, in zijn blauw / zilveren uniform die zo lijkt het van een podium springt..
Deze?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:18 schreef steve-urkel het volgende:
Is 'm wel hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: volgens mij niet deze..
Helaas niet! Was in 2002 waar hij een keer Black Or White en Heal The World heeft gezongen, samen met Diana Ross was dat een of ander benefietconcert.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn daar ook beelden van? I wanna see it!
Nee, alleen van de Dangerous performancequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn daar ook beelden van? I wanna see it!
Ja maar je laat Michael Jackson toch niet optreden zonder het professioneel vast te leggen op camera? Z'n laatste 'concert' eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Helaas niet! Was in 2002 waar hij een keer Black Or White en Heal The World heeft gezongen, samen met Diana Ross was dat een of ander benefietconcert.
Naja, alleen dus Dangerous. Zijn echte laatste optreden ooitquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar je laat Michael Jackson toch niet optreden zonder het professioneel vast te leggen op camera? Z'n laatste 'concert' eigenlijk.
deze was het idd...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: volgens mij niet deze..
Dit is toch geen Dangerous 'look' ? Het lijkt mij dat hij hier Black Or White zingt, de manier hoe hij 'springt' en z'n outfit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Naja, alleen dus Dangerous. Zijn echte laatste optreden ooit
Jammer.quote:Ik ben al 28 hoor
en bezet
Stimmt, hij heeft daar dan ook twee optredens gedaan. Dangerous en Black or Whitequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dit is toch geen Dangerous 'look' ? Het lijkt mij dat hij hier Black Or White zingt, de manier hoe hij 'springt' en z'n outfit.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:29 schreef Rnnz het volgende:
Oh, trouwens..
[..]
Jammer.Wat moet jouw vriend blij met je zijn, Rebecca.
![]()
Hij heeft 2x in 2002 Dangerous gedaan, 1x American Bandstand en 1x dat concertje met Diana Ross dan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stimmt, hij heeft daar twee optreden gedaan. Dangerous en Black or White
edit: Rnnz, blijven we nou bezig?![]()
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stimmt, hij heeft daar dan ook twee optredens gedaan. Dangerous en Black or White
Volgens mij heeft hij in 2002 twee dingen gedaan: een keer Dangerous, en een keer Heal The World & Black or White. Kijk ook eens naar deze foto met Diana, dat was geloof ik op een benefietconcert met Black or White en dus Heal The World:quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stimmt, hij heeft daar dan ook twee optredens gedaan. Dangerous en Black or White
Waarvan Bandstand (het collecte feestje voor de Democraten) alleen is opgenomen, voor zover bekend inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft 2x in 2002 Dangerous gedaan, 1x American Bandstand en 1x dat concertje met Diana Ross dan.
haha lol, nou ben ik weer even in de war hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in 2002 twee dingen gedaan: een keer Dangerous, en een keer Heal The World & Black or White. Kijk ook eens naar deze foto met Diana, dat was geloof ik op een benefietconcert met Black or White en dus Heal The World:
[ afbeelding ]
Nee, in het Apollo theater.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heal the World, Black or White en als laatste Dangerous. Allemaal op de Bandstand
Weer te laatquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Rnnz het volgende:
20 April 2002 American Bandstand 50th...A Celebration
Michael performs Dangerous during the "American Bandstand 50th...A Celebration" show, April 20, 2002 in Pasadena, California.
25 April 2002 A Night At The Apollo Concert
Concert for Every Vote Counts campaign at the Apollo Theater in Harlem in New York. Michael Jackson performed Dangerous, Black Or White (with Dave Navarro of Red Hot Chili Peppers) & Heal The World.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Michael_Jackson_tours
Ja, maar het was een Bandstand voor de Democratenquote:
Maar daar deed hij alleen Dangerous, dat was het andere concert.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, maar het was een Bandstand voor de Democraten
het is al laat, vergeef mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:40 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Maar daar deed hij alleen Dangerous, dat was het andere concert.
Ach, smoesjes, in 2002 was ik nog geeneens fan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Daarbij is het alweer 7 jaar geleden hoor, zo goed is m'n geheugen ook niet meer
![]()
En Michael bijna net zo wit als de bovenkant van z'n pak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef Rebbedebje het volgende:
Clinton is bijna net zo rood als z'n stropdas
pfieuw gelukkigquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:45 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, smoesjes, in 2002 was ik nog geeneens fan.![]()
Nee, het is je vergeven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |