Gast, snap je het nou werkelijk niet?!?!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef thomaster het volgende:
[..]
Dat klopt, de vraag was dan ook:
Welke staat van de VS heeft geen rechte grenslijn
quote:
Die hint is inderdaad een beetje fout als het over Hawaii gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef Platina het volgende:
[..]
Gast, snap je het nou werkelijk niet?!?!
Jij geeft dit als hint: zowel grens tussen ander land als andere staat
Kom op zeg! We zijn intussen al 4 vragen verder geloof ik.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef Platina het volgende:
[..]
Waarop ik probeer aan te geven dat het een foutieve hint is want een eiland (zoals Hawaii) grenst nergens aan. Ik probeer Engeland en Nederland als voorbeeld te geven want dat zijn geen buurlanden. Maar vervolgens begin jij erover dat de grens van Engeland niet recht is en dat de vraag over Hawaii ging en niet Engeland. Like wtf![]()
Maar niet zo fout dat het onraadbaar was. Dus GAME ON!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die hint is inderdaad een beetje fout als het over Hawaii gaat.
1. 1 vraag verderquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom op zeg! We zijn intussen al 4 vragen verder geloof ik.....
Ja, tuurlijk, maar ik vind wel dat je ook een fout moet toegeven als je ongelijk hebt. Kan me wel voorstellen dat Platina ietwat gefrustreerd raakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar niet zo fout dat het onraadbaar was. Dus GAME ON!
Ben je d'r weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
Hallo!
Ok, je hebt helemaal gelijk. Een eiland grenst nergens aan, je wint! Domme hint van mijn kant. Zo beter?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef Platina het volgende:
[..]
Waarop ik probeer aan te geven dat het een foutieve hint is want een eiland (zoals Hawaii) grenst nergens aan. Ik probeer Engeland en Nederland als voorbeeld te geven want dat zijn geen buurlanden. Maar vervolgens begin jij erover dat de grens van Engeland niet recht is en dat de vraag over Hawaii ging en niet Engeland. Like wtf![]()
Maar soms kun je zaken ook wel eens laten gaan. Gelukkig zijn is beter dan gelijk hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar ik vind wel dat je ook een fout moet toegeven als je ongelijk hebt. Kan me wel voorstellen dat Platina ietwat gefrustreerd raakt.
Nou, nog steeds... K ben met 981877628 dingen tegelijk bezigquote:
knap ..ik wacht op een vraagje ..multitasken is niet mijn sterkste puntquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, nog steeds... K ben met 981877628 dingen tegelijk bezig
er mist nog iets...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef qonmann het volgende:
United
Nations
Educational
Social
Organization
United Nations Eductational Social Cultrual Organisationquote:
Ik kom misschien bot over en voor sommige lijkt het een hoop heisa om niks maar ik kan daar nu eenmaal echt niet tegen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ok, je hebt helemaal gelijk. Een eiland grenst nergens aan, je wint! Domme hint van mijn kant. Zo beter?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
United Nations Eductational Social Cultrual Organisation
Ik zie persoonlijk de fout er niet in, maar dat is omdat we vanuit een verschillend perspectief naar het woord grens kijken. Ik heb je gelijk gegeven, ook al ben ik het er niet mee eens. Ik zou het fijn vinden als je het nu gewoon los kan laten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik kom misschien bot over en voor sommige lijkt het een hoop heisa om niks maar ik kan daar nu eenmaal echt niet tegen.
Het maakt niet uit als je per ongeluk een foute hint geeft of wat dan ook maar heb dan wel de ballen om het toe te geven of te verbeteren. En niet zulke onnozele reacties te geven.
Game on zou ik zeggen!
Nou speciaal voor jou omdat je zo koppig blijft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk de fout er niet in, maar dat is omdat we vanuit een verschillend perspectief naar het woord grens kijken. Ik heb je gelijk gegeven, ook al ben ik het er niet mee eens. Ik zou het fijn vinden als je het nu gewoon los kan laten.
Ondanks het spraakgebrek toch goed!quote:
Beetje flauwe reactie. Een eiland grenst namelijk inderdaad 'nergens aan', omdat het gebied buiten de grenzen van de staat hawaii niet bij de territoriale wateren van welk land dan ook horen. Als je in een hint zegt dat het gaat om een grens met een andere staat of een ander land is dat gewoon fout, en niet voor interpretatie vatbaar: Hawaii grenst namelijk aan een andere staat nog aan een ander land, maar uitsluitend aan internationale wateren of 'open zee'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ok, je hebt helemaal gelijk. Een eiland grenst nergens aan, je wint! Domme hint van mijn kant. Zo beter?
Koppig zijn, pot verwijt ketel enzo...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef Platina het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou omdat je zo koppig blijft.
Vandale: gren·zen grensde, h gegrensd (met aan) 1 liggen naast, een grens hebben met: België grenst aan Nederland.
Dit betekent dus dat om een grens te hebben je naast/aan iets moet liggen en dat kan niet bij een eiland.
Weer wat geleerd vandaag
Dan moet je niet op een discussieforum gaan zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar soms kun je zaken ook wel eens laten gaan. Gelukkig zijn is beter dan gelijk hebben.
quote:
+ 1quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:16 schreef Yankee het volgende:
skif
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef thomaster het volgende:
[..]
Koppig zijn, pot verwijt ketel enzo...
Dus in jou visie ligt Engeland niet naast Nederland?
Hier verder aub:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tussen Engeland en Nederland liggen geen internationale wateren. Tussen Hawaii en de rest van de wereld wel. Om de vraag terug te kaatsen: aan welke landen grenst Hawaii volgens jou?
Geen idee, maar wel een mooie vraag voor dit topic...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tussen Engeland en Nederland liggen geen internationale wateren. Tussen Hawaii en de rest van de wereld wel. Om de vraag terug te kaatsen: aan welke landen grenst Hawaii volgens jou?
Beetje flauw. Open jij dan ook even een topic als je de volgende keer met Tanjaa over jullie kassameisje wilt roddelen? En Platina wil helemaal dat punt niet, hij gaf alleen aan dat die hint niet klopte en dat Thomaster daar nogal vreemd op reageerde. Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier verder aub:
Het Grote AKQ Ik wil dat punt Discussietopic!
A Few Good men, One flew over the cuckoos nest en As Good as It Gets?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef Yankee het volgende:
Jack Nicholson is in totaal elf keer is genomineerd voor een Oscar voor beste acteur of beste mannelijke bijrol. Drie keer kreeg hij daadwerkelijk een Oscar: tweemaal voor beste acteur. Welke films? Antwoord in één post aub
Ben het wel met jullie eens..had de vraag gezien maar was door de vraagstelling nooit op Hawai gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Beetje flauw. Open jij dan ook even een topic als je de volgende keer met Tanjaa over jullie kassameisje wilt roddelen? En Platina wil helemaal dat punt niet, hij gaf alleen aan dat die hint niet klopte en dat Thomaster daar nogal vreemd op reageerde. Ben ik het helemaal mee eens.
Ik en Tanjaa zitten tegenwoordig in de SC te kleppen hoor. Er is nu al meerdere malen verzocht om de discussie te staken maar er wordt gewoon doorgegaan dus dacht ik met dit ludieke middel er misschien een eind aan te breien. Maar jammer dat je de humor er niet van in wil zien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Beetje flauw. Open jij dan ook even een topic als je de volgende keer met Tanjaa over jullie kassameisje wilt roddelen? En Platina wil helemaal dat punt niet, hij gaf alleen aan dat die hint niet klopte en dat Thomaster daar nogal vreemd op reageerde. Ben ik het helemaal mee eens.
Rhetorische vraag, lees de rest ook even.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef thomaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een mooie vraag voor dit topic...
A few good men is niet goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Burnett het volgende:
a few good men
tearms of endearment
one flew over the cuckoos nest
Ok, ik erken mijn fout. Ik heb deze vraag regelrecht vanuit een pubquiz overgenomen, alwaar ik zelf dit antwoord wel kon verzinnen. Het spijt me dat ik niet heb toegegeven dat mijn hint fout was en dat de vraagstelling niet concreter was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ben het wel met jullie eens..had de vraag gezien maar was door de vraagstelling nooit op Hawai gekomen.
Heb zelf ook wel eens foute vragen gesteld waarvan ik overtuigd was dat ze goed waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ok, ik erken mijn fout. Ik heb deze vraag regelrecht vanuit een pubquiz overgenomen, alwaar ik zelf dit antwoord wel kon verzinnen. Het spijt me dat ik niet heb toegegeven dat mijn hint fout was en dat de vraagstelling niet concreter was.
The Departed dan?quote:
Jah idd, wij zijn ook opgekrast naar scquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en Tanjaa zitten tegenwoordig in de SC te kleppen hoor. Er is nu al meerdere malen verzocht om de discussie te staken maar er wordt gewoon doorgegaan dus dacht ik met dit ludieke middel er misschien een eind aan te breien. Maar jammer dat je de humor er niet van in wil zien.
nou ja het is daar vast gezelligerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah idd, wij zijn ook opgekrast naar sc
Ik ben blijkbaar ook niet zo snel, het duurt inmiddels al een half topic en 5 vragen ofzo...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel eens foute vragen gesteld waarvan ik overtuigd was dat ze goed waren.
Het duurt dan altijd even dat je dat door hebt, bij mij tenminste.
Helemaal correct! Burnett +1quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Burnett het volgende:
terms of endearment
one flew over the cuckoos nest
as good as it gets
Sorry, ik voelde me even aangesproken.. Hou mn klep alweerquote:
Ach, dat kan altijd gebeuren natuurlijk, maar als iemand dan twijfel aangeeft moet je gewoon even kijken of die ander niet ook een goede reden kan hebben, in plaats van direct in de aanval te gaan. Ik denk ook dat dat is wat Platina het meest ergerde, was bij mij iig wel zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel eens foute vragen gesteld waarvan ik overtuigd was dat ze goed waren.
Het duurt dan altijd even dat je dat door hebt, bij mij tenminste.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Sorry, ik voelde me even aangesproken.. Hou mn klep alweer
Wie isquote:(Indianapolis (Indiana), 4 februari 1947) is een Amerikaanse Politicus van de Republikeinse Partij.
was de 44ste Vicepresident van de Verenigde Staten onder president George H. W. Bush van 1989 tot 1993.
Nope een Russische Amerikaan.quote:
Jans Pommerans uit Nieuweschansquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie was de bekendste maker van biljartkeu's?
Een Russische Amerikaan die is overleden in 1974. Een officiële keu van hem kan wel zo rond de $45.000 dollar opleveren. Tom Cruise speelde ook met een keu van hem in The Color of Money.quote:
Geen idee, maakte maar een geintje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een Russische Amerikaan die is overleden in 1974. Een officiële keu van hem kan wel zo rond de $45.000 dollar opleveren. Tom Cruise speelde ook met een keu van hem in The Color of Money.
Geen fans van Paul Newmanfilms of liefhebbers van biljartsporten aanwezig?quote:
Paul Newman is niets mis mee, maar dat wil niet zeggen dat weet wat voor keu hij gebruikt. Van de biljartsport weet ik weinig tot niets.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen fans van Paul Newmanfilms of liefhebbers van biljartsporten aanwezig?
De keu neemt een nogal prominente rol in in de film. De naam wordt meerdere malen genoemd en is ook de basis van de vriendschap tussen Newman en Cruise.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Paul Newman is niets mis mee, maar dat wil niet zeggen dat weet wat voor keu hij gebruikt. Van de biljartsport weet ik weinig tot niets.
De naam lijkt op die poppetjes uit Rusland.quote:
Babushka??quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De naam lijkt op die poppetjes uit Rusland.
Die poppetjes idd maar net iets anders. Zijn naam sluit mooi aan bij de biljartsport...quote:
Nee, geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die poppetjes idd maar net iets anders. Zijn naam sluit mooi aan bij de biljartsport...
Je weet toch wel wat de essentiële onderdelen zijn bij biljartsporten? Tafel, Keu, krijt.....quote:
Oh lekker laatquote:
Jawel, maar ik zie geen verband met babushka poppetjes. Weet de naam echt niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat de essentiële onderdelen zijn bij biljartsporten? Tafel, Keu, krijt.....
ik stop met dat eindeloze gokken ..het is het toch steeds net nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie geen verband met babushka poppetjes. Weet de naam echt niet.
Mee eens. Weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik stop met dat eindeloze gokken ..het is het toch steeds net niet
Hoiquote:
Nooit van die George gehoord. Nieuwe vraag: geen idee, sport is nou niet mijn sterkste kant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
George Balabushka heette de man.
Wanneer is Sparta Rotterdam opgericht?
1903?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
George Balabushka heette de man.
Wanneer is Sparta Rotterdam opgericht?
Eerder.... Inmiddels zingen ze Al 150 jaar zijn wij de club van Rotterdam!quote:
moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel 1883
Bijna.....lower....quote:
ja het zit niet mee met de vragen vanavond..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
Gokvraag....
Ik citeer de Spartanen..... En ik heb last van bijwerkingen van de pijnstillers....quote:
Ik weet verrekt weinig van sport, dus ik doe niet eens een gok.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
ja het zit niet mee met de vragen vanavond..
headache ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik citeer de Spartanen..... En ik heb last van bijwerkingen van de pijnstillers....
qonmann +1
Nee kneuzingen.....maar toch bedankt!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Larry Flynt
Tja net nu hij mee zou kunnen gaan, aldus de kennersquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Hij stapte hard af vandaag. Letterlijk en figuurlijk.
Juist op het moment dat de lucratieve etappes eraan komen.
Mille grazie!quote:
Excusez-moi, was even afgeleidquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Woody Harrelson
Het is dat ik te moe ben om boos te worden......quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:03 schreef qonmann het volgende:
Moet een mooie rol zijn. Ken de film niet maar kan me er wel iets bij voorstellen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is dat ik te moe ben om boos te worden......
De hele wereld is bang voor het H1N1 virus maar het BasOnevirus is veel besmettelijker.quote:
Slaapwelquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hele wereld is bang voor het H1N1 virus maar het BasOnevirus is veel besmettelijker.
Truste
Maar het Ofyles2virus is immuner.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hele wereld is bang voor het H1N1 virus maar het BasOnevirus is veel besmettelijker.
Truste
AKQ # 1646quote:
quote:is een gedeponeerd handelsmerk van Hunter Douglas, hoewel het in de volksmond een algemene term voor jaloezieën geworden is.
tuurlijk tong to the rescuequote:
Juist.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef De_Hertog het volgende:
Albrecht, van Aldi?
Idd, niet iets met olie dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Organization of Petroleum Exporting Countries
Rucebo +1quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef Rucebo het volgende:
The Killers
quote:
Yup!quote:
Nee, alhoewel hij wel heel lang werd genoemd als de uitvinder. Maar de echte uitvinder is een Itaaliaanse immigrant geweest, die zijn patent had ingestuurd naar het lab waar Bell werkte, maar helaas was vergeten het patent te vernieuwen. Bell patenteerde toen 'zijn' telefoon en 'raakte het originele patent kwijt'. De persoon die we zoeken spande toen een rechtszaak tegen hem aan, maar overleed voor die rechtszaak was afgewikkeld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:14 schreef Rucebo het volgende:
Bell?
Zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:42 schreef Dagobert het volgende:
Vereniging Natuurmonumenten?
Juistquote:
Zelfs Ronald Reagan was er een grote fan fan.Er moesten altijd jelly beans in zijn buurt zijn.quote:
Carter en Bushquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:13 schreef starla het volgende:
Noem de president van de VS vóór en ná Reagan.
Als een busquote:
De swingvoters (de conservatieven dan) rende hard richting Perot om een andere reden. Is later zelfs een rapnummer van gemaakt.quote:
Dat had Bush sr juist een second term moeten brengen.quote:
Bodycount - Copkiller?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De swingvoters (de conservatieven dan) rende hard richting Perot om een andere reden. Is later zelfs een rapnummer van gemaakt.
Iran Contra-affaire. Daar had Bush idd mee te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja maar ik meen me te herinneren dat er ook wat affaires waren naar de oorlog.Volgens mij had dit met wapenhandel ofzo te maken.
quote:
Kijk eens een paar posts hogerquote:
Ik dacht zelf dat hij door die new taxes veel van zijn eigen achterban kwijt raakte aan Perot. En dat dat hem de kop kostte.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts hogerHet was Clintons nadruk op de economie, verwoord in de inmiddels beruchte uitspraak 'it's the economy, stupid' die bush zijn tweede termijn kostte.
No new taxes was tijdens het begin van zijn presidentschap, niet zo zeer tijdens de verkiezingen. Het was meer algemeen de recessie (ja, ook toen al) en het economische beleid. Vandaar 'it's the economy, stupid'. Is zelfs een hele wikipagina over: http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_the_economy,_stupidquote:
quote:Clinton's campaign used the recession to successfully unseat George H.W. Bush. In March 1991, days after the ground invasion of Iraq, 90% of polled Americans approved of President Bush's job performance.[2] Later the next year, Americans' opinions had turned sharply; 64% of polled Americans disapproved of Bush's job performance in August 1992.
Ik laat me niet verleiden tot een discussie over de juistheid van het antwoord. Want jij zal alle feiten wel al uitgezocht hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
No new taxes was tijdens het begin van zijn presidentschap, niet zo zeer tijdens de verkiezingen. Het was meer algemeen de recessie (ja, ook toen al) en het economische beleid. Vandaar 'it's the economy, stupid'. Is zelfs een hele wikipagina over: http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_the_economy,_stupid
[..]
Oliver Reed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef Yankee het volgende:
Welke acteur overleed tijdens de opnames van de film Gladiator?
Perot had inderdaad ook een grote rol gespeeld, ik weet niet of dat direct met de new taxes te maken had maar hij had inderdaad een flink deel van de stemmenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat hij door die new taxes veel van zijn eigen achterban kwijt raakte aan Perot. En dat dat hem de kop kostte.
Ik zou zeggen, vraagsteller beslist. En als vraagsteller graag expliciet het woord belasting wil horen is dat toch het enige juiste antwoord lijkt mequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik laat me niet verleiden tot een discussie over de juistheid van het antwoord. Want jij zal alle feiten wel al uitgezocht hebben.
Yep, mr_a +1quote:
Omdat die juist voor minder belastingen voor rijken was geloof ik. Iets wat Bush jr goed had onthouden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Perot had inderdaad ook een grote rol gespeeld, ik weet niet of dat direct met de new taxes te maken had maar hij had inderdaad een flink deel van de stemmen
Speel maar gewoon verder.
Gerechten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat zijn Choeung Ek en Tuol Sleng?
Gedenkplaatsen voor slachtoffers van Nanking?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Het zijn geen personen maar gedenkplaatsen
Ook niet in China....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gedenkplaatsen voor slachtoffers van Nanking?
Choeung Ek is een voormalig Killing Field en Tuol Sleng is de voormalige S21 gevangenis wat nu is omgebouwd tot een museum. 2.2 miljoen mensen dood op een bevolking van 7 miljoen....quote:
Klopt helemaal!quote:
Nee, een bekende oud-voetballer die bijna in de goot ligt......drank, depressies, etcquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Dagobert het volgende:Wat is dat nu weer voor actie?
Enigzins voortburend op Scholten -> Finidi George?
Die niet. De gezochte kerel leeft nog.quote:
Gazza idd.quote:
Italiëquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef steekbal het volgende:
In welk land wordt de huidige G8 vergadering gehouden ?
Van hem :quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef steekbal het volgende:
george best ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |