Sorry, ik voelde me even aangesproken.. Hou mn klep alweerquote:
Ach, dat kan altijd gebeuren natuurlijk, maar als iemand dan twijfel aangeeft moet je gewoon even kijken of die ander niet ook een goede reden kan hebben, in plaats van direct in de aanval te gaan. Ik denk ook dat dat is wat Platina het meest ergerde, was bij mij iig wel zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel eens foute vragen gesteld waarvan ik overtuigd was dat ze goed waren.
Het duurt dan altijd even dat je dat door hebt, bij mij tenminste.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Sorry, ik voelde me even aangesproken.. Hou mn klep alweer
Wie isquote:(Indianapolis (Indiana), 4 februari 1947) is een Amerikaanse Politicus van de Republikeinse Partij.
was de 44ste Vicepresident van de Verenigde Staten onder president George H. W. Bush van 1989 tot 1993.
Nope een Russische Amerikaan.quote:
Jans Pommerans uit Nieuweschansquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie was de bekendste maker van biljartkeu's?
Een Russische Amerikaan die is overleden in 1974. Een officiële keu van hem kan wel zo rond de $45.000 dollar opleveren. Tom Cruise speelde ook met een keu van hem in The Color of Money.quote:
Geen idee, maakte maar een geintje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een Russische Amerikaan die is overleden in 1974. Een officiële keu van hem kan wel zo rond de $45.000 dollar opleveren. Tom Cruise speelde ook met een keu van hem in The Color of Money.
Geen fans van Paul Newmanfilms of liefhebbers van biljartsporten aanwezig?quote:
Paul Newman is niets mis mee, maar dat wil niet zeggen dat weet wat voor keu hij gebruikt. Van de biljartsport weet ik weinig tot niets.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen fans van Paul Newmanfilms of liefhebbers van biljartsporten aanwezig?
De keu neemt een nogal prominente rol in in de film. De naam wordt meerdere malen genoemd en is ook de basis van de vriendschap tussen Newman en Cruise.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Paul Newman is niets mis mee, maar dat wil niet zeggen dat weet wat voor keu hij gebruikt. Van de biljartsport weet ik weinig tot niets.
De naam lijkt op die poppetjes uit Rusland.quote:
Babushka??quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De naam lijkt op die poppetjes uit Rusland.
Die poppetjes idd maar net iets anders. Zijn naam sluit mooi aan bij de biljartsport...quote:
Nee, geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die poppetjes idd maar net iets anders. Zijn naam sluit mooi aan bij de biljartsport...
Je weet toch wel wat de essentiële onderdelen zijn bij biljartsporten? Tafel, Keu, krijt.....quote:
Oh lekker laatquote:
Jawel, maar ik zie geen verband met babushka poppetjes. Weet de naam echt niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat de essentiële onderdelen zijn bij biljartsporten? Tafel, Keu, krijt.....
ik stop met dat eindeloze gokken ..het is het toch steeds net nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie geen verband met babushka poppetjes. Weet de naam echt niet.
Mee eens. Weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik stop met dat eindeloze gokken ..het is het toch steeds net niet
Hoiquote:
Nooit van die George gehoord. Nieuwe vraag: geen idee, sport is nou niet mijn sterkste kant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
George Balabushka heette de man.
Wanneer is Sparta Rotterdam opgericht?
1903?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
George Balabushka heette de man.
Wanneer is Sparta Rotterdam opgericht?
Eerder.... Inmiddels zingen ze Al 150 jaar zijn wij de club van Rotterdam!quote:
moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel 1883
Bijna.....lower....quote:
ja het zit niet mee met de vragen vanavond..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
Gokvraag....
Ik citeer de Spartanen..... En ik heb last van bijwerkingen van de pijnstillers....quote:
Ik weet verrekt weinig van sport, dus ik doe niet eens een gok.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
ja het zit niet mee met de vragen vanavond..
headache ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik citeer de Spartanen..... En ik heb last van bijwerkingen van de pijnstillers....
qonmann +1
Nee kneuzingen.....maar toch bedankt!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Larry Flynt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |