Mee eens. Weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik stop met dat eindeloze gokken ..het is het toch steeds net niet
Hoiquote:
Nooit van die George gehoord. Nieuwe vraag: geen idee, sport is nou niet mijn sterkste kant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
George Balabushka heette de man.
Wanneer is Sparta Rotterdam opgericht?
1903?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
George Balabushka heette de man.
Wanneer is Sparta Rotterdam opgericht?
Eerder.... Inmiddels zingen ze Al 150 jaar zijn wij de club van Rotterdam!quote:
moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel 1883
Bijna.....lower....quote:
ja het zit niet mee met de vragen vanavond..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
Gokvraag....
Ik citeer de Spartanen..... En ik heb last van bijwerkingen van de pijnstillers....quote:
Ik weet verrekt weinig van sport, dus ik doe niet eens een gok.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
ja het zit niet mee met de vragen vanavond..
headache ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik citeer de Spartanen..... En ik heb last van bijwerkingen van de pijnstillers....
qonmann +1
Nee kneuzingen.....maar toch bedankt!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Larry Flynt
Tja net nu hij mee zou kunnen gaan, aldus de kennersquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Hij stapte hard af vandaag. Letterlijk en figuurlijk.
Juist op het moment dat de lucratieve etappes eraan komen.
Mille grazie!quote:
Excusez-moi, was even afgeleidquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Woody Harrelson
Het is dat ik te moe ben om boos te worden......quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:03 schreef qonmann het volgende:
Moet een mooie rol zijn. Ken de film niet maar kan me er wel iets bij voorstellen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is dat ik te moe ben om boos te worden......
De hele wereld is bang voor het H1N1 virus maar het BasOnevirus is veel besmettelijker.quote:
Slaapwelquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hele wereld is bang voor het H1N1 virus maar het BasOnevirus is veel besmettelijker.
Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |