Nope een Russische Amerikaan.quote:
Jans Pommerans uit Nieuweschansquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie was de bekendste maker van biljartkeu's?
Een Russische Amerikaan die is overleden in 1974. Een officiële keu van hem kan wel zo rond de $45.000 dollar opleveren. Tom Cruise speelde ook met een keu van hem in The Color of Money.quote:
Geen idee, maakte maar een geintje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een Russische Amerikaan die is overleden in 1974. Een officiële keu van hem kan wel zo rond de $45.000 dollar opleveren. Tom Cruise speelde ook met een keu van hem in The Color of Money.
Geen fans van Paul Newmanfilms of liefhebbers van biljartsporten aanwezig?quote:
Paul Newman is niets mis mee, maar dat wil niet zeggen dat weet wat voor keu hij gebruikt. Van de biljartsport weet ik weinig tot niets.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen fans van Paul Newmanfilms of liefhebbers van biljartsporten aanwezig?
De keu neemt een nogal prominente rol in in de film. De naam wordt meerdere malen genoemd en is ook de basis van de vriendschap tussen Newman en Cruise.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Paul Newman is niets mis mee, maar dat wil niet zeggen dat weet wat voor keu hij gebruikt. Van de biljartsport weet ik weinig tot niets.
De naam lijkt op die poppetjes uit Rusland.quote:
Babushka??quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De naam lijkt op die poppetjes uit Rusland.
Die poppetjes idd maar net iets anders. Zijn naam sluit mooi aan bij de biljartsport...quote:
Nee, geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die poppetjes idd maar net iets anders. Zijn naam sluit mooi aan bij de biljartsport...
Je weet toch wel wat de essentiële onderdelen zijn bij biljartsporten? Tafel, Keu, krijt.....quote:
Oh lekker laatquote:
Jawel, maar ik zie geen verband met babushka poppetjes. Weet de naam echt niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat de essentiële onderdelen zijn bij biljartsporten? Tafel, Keu, krijt.....
ik stop met dat eindeloze gokken ..het is het toch steeds net nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie geen verband met babushka poppetjes. Weet de naam echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |