quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef De_Hertog het volgende:
Albrecht, van Aldi?
Idd, niet iets met olie dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Organization of Petroleum Exporting Countries
Rucebo +1quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef Rucebo het volgende:
The Killers
quote:
Yup!quote:
Nee, alhoewel hij wel heel lang werd genoemd als de uitvinder. Maar de echte uitvinder is een Itaaliaanse immigrant geweest, die zijn patent had ingestuurd naar het lab waar Bell werkte, maar helaas was vergeten het patent te vernieuwen. Bell patenteerde toen 'zijn' telefoon en 'raakte het originele patent kwijt'. De persoon die we zoeken spande toen een rechtszaak tegen hem aan, maar overleed voor die rechtszaak was afgewikkeld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:14 schreef Rucebo het volgende:
Bell?
Zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:42 schreef Dagobert het volgende:
Vereniging Natuurmonumenten?
Juistquote:
Zelfs Ronald Reagan was er een grote fan fan.Er moesten altijd jelly beans in zijn buurt zijn.quote:
Carter en Bushquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:13 schreef starla het volgende:
Noem de president van de VS vóór en nį Reagan.
Als een busquote:
De swingvoters (de conservatieven dan) rende hard richting Perot om een andere reden. Is later zelfs een rapnummer van gemaakt.quote:
Dat had Bush sr juist een second term moeten brengen.quote:
Bodycount - Copkiller?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De swingvoters (de conservatieven dan) rende hard richting Perot om een andere reden. Is later zelfs een rapnummer van gemaakt.
Iran Contra-affaire. Daar had Bush idd mee te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja maar ik meen me te herinneren dat er ook wat affaires waren naar de oorlog.Volgens mij had dit met wapenhandel ofzo te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |