quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
United Nations Eductational Social Cultrual Organisation
Ik zie persoonlijk de fout er niet in, maar dat is omdat we vanuit een verschillend perspectief naar het woord grens kijken. Ik heb je gelijk gegeven, ook al ben ik het er niet mee eens. Ik zou het fijn vinden als je het nu gewoon los kan laten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik kom misschien bot over en voor sommige lijkt het een hoop heisa om niks maar ik kan daar nu eenmaal echt niet tegen.
Het maakt niet uit als je per ongeluk een foute hint geeft of wat dan ook maar heb dan wel de ballen om het toe te geven of te verbeteren. En niet zulke onnozele reacties te geven.
Game on zou ik zeggen!
Nou speciaal voor jou omdat je zo koppig blijft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk de fout er niet in, maar dat is omdat we vanuit een verschillend perspectief naar het woord grens kijken. Ik heb je gelijk gegeven, ook al ben ik het er niet mee eens. Ik zou het fijn vinden als je het nu gewoon los kan laten.
Ondanks het spraakgebrek toch goed!quote:
Beetje flauwe reactie. Een eiland grenst namelijk inderdaad 'nergens aan', omdat het gebied buiten de grenzen van de staat hawaii niet bij de territoriale wateren van welk land dan ook horen. Als je in een hint zegt dat het gaat om een grens met een andere staat of een ander land is dat gewoon fout, en niet voor interpretatie vatbaar: Hawaii grenst namelijk aan een andere staat nog aan een ander land, maar uitsluitend aan internationale wateren of 'open zee'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ok, je hebt helemaal gelijk. Een eiland grenst nergens aan, je wint! Domme hint van mijn kant. Zo beter?
Koppig zijn, pot verwijt ketel enzo...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef Platina het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou omdat je zo koppig blijft.
Vandale: gren·zen grensde, h gegrensd (met aan) 1 liggen naast, een grens hebben met: België grenst aan Nederland.
Dit betekent dus dat om een grens te hebben je naast/aan iets moet liggen en dat kan niet bij een eiland.
Weer wat geleerd vandaag
Dan moet je niet op een discussieforum gaan zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar soms kun je zaken ook wel eens laten gaan. Gelukkig zijn is beter dan gelijk hebben.
quote:
+ 1quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:16 schreef Yankee het volgende:
skif
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef thomaster het volgende:
[..]
Koppig zijn, pot verwijt ketel enzo...
Dus in jou visie ligt Engeland niet naast Nederland?
Hier verder aub:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tussen Engeland en Nederland liggen geen internationale wateren. Tussen Hawaii en de rest van de wereld wel. Om de vraag terug te kaatsen: aan welke landen grenst Hawaii volgens jou?
Geen idee, maar wel een mooie vraag voor dit topic...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tussen Engeland en Nederland liggen geen internationale wateren. Tussen Hawaii en de rest van de wereld wel. Om de vraag terug te kaatsen: aan welke landen grenst Hawaii volgens jou?
Beetje flauw. Open jij dan ook even een topic als je de volgende keer met Tanjaa over jullie kassameisje wilt roddelen? En Platina wil helemaal dat punt niet, hij gaf alleen aan dat die hint niet klopte en dat Thomaster daar nogal vreemd op reageerde. Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier verder aub:
Het Grote AKQ Ik wil dat punt Discussietopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |