quote:
Kijk eens een paar posts hogerquote:
Ik dacht zelf dat hij door die new taxes veel van zijn eigen achterban kwijt raakte aan Perot. En dat dat hem de kop kostte.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts hogerHet was Clintons nadruk op de economie, verwoord in de inmiddels beruchte uitspraak 'it's the economy, stupid' die bush zijn tweede termijn kostte.
No new taxes was tijdens het begin van zijn presidentschap, niet zo zeer tijdens de verkiezingen. Het was meer algemeen de recessie (ja, ook toen al) en het economische beleid. Vandaar 'it's the economy, stupid'. Is zelfs een hele wikipagina over: http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_the_economy,_stupidquote:
quote:Clinton's campaign used the recession to successfully unseat George H.W. Bush. In March 1991, days after the ground invasion of Iraq, 90% of polled Americans approved of President Bush's job performance.[2] Later the next year, Americans' opinions had turned sharply; 64% of polled Americans disapproved of Bush's job performance in August 1992.
Ik laat me niet verleiden tot een discussie over de juistheid van het antwoord. Want jij zal alle feiten wel al uitgezocht hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
No new taxes was tijdens het begin van zijn presidentschap, niet zo zeer tijdens de verkiezingen. Het was meer algemeen de recessie (ja, ook toen al) en het economische beleid. Vandaar 'it's the economy, stupid'. Is zelfs een hele wikipagina over: http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_the_economy,_stupid
[..]
Oliver Reed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef Yankee het volgende:
Welke acteur overleed tijdens de opnames van de film Gladiator?
Perot had inderdaad ook een grote rol gespeeld, ik weet niet of dat direct met de new taxes te maken had maar hij had inderdaad een flink deel van de stemmenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat hij door die new taxes veel van zijn eigen achterban kwijt raakte aan Perot. En dat dat hem de kop kostte.
Ik zou zeggen, vraagsteller beslist. En als vraagsteller graag expliciet het woord belasting wil horen is dat toch het enige juiste antwoord lijkt mequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik laat me niet verleiden tot een discussie over de juistheid van het antwoord. Want jij zal alle feiten wel al uitgezocht hebben.
Yep, mr_a +1quote:
Omdat die juist voor minder belastingen voor rijken was geloof ik. Iets wat Bush jr goed had onthouden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Perot had inderdaad ook een grote rol gespeeld, ik weet niet of dat direct met de new taxes te maken had maar hij had inderdaad een flink deel van de stemmen
Speel maar gewoon verder.
Gerechten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat zijn Choeung Ek en Tuol Sleng?
Gedenkplaatsen voor slachtoffers van Nanking?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Het zijn geen personen maar gedenkplaatsen
Ook niet in China....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gedenkplaatsen voor slachtoffers van Nanking?
Choeung Ek is een voormalig Killing Field en Tuol Sleng is de voormalige S21 gevangenis wat nu is omgebouwd tot een museum. 2.2 miljoen mensen dood op een bevolking van 7 miljoen....quote:
Klopt helemaal!quote:
Nee, een bekende oud-voetballer die bijna in de goot ligt......drank, depressies, etcquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Dagobert het volgende:Wat is dat nu weer voor actie?
Enigzins voortburend op Scholten -> Finidi George?
Die niet. De gezochte kerel leeft nog.quote:
Gazza idd.quote:
Italiëquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef steekbal het volgende:
In welk land wordt de huidige G8 vergadering gehouden ?
Van hem :quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef steekbal het volgende:
george best ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |