Ow, dan moet ik nog ff naar de winkelquote:
Weet niet, is toch een breezah drankje?quote:
Doe maar nietquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Weet niet, is toch een breezah drankje?
Een raketje!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb afgelopen weekend bacardi-ras gedronken. Dat is lekker
Razz bedoel je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb afgelopen weekend bacardi-ras gedronken. Dat is lekker
Is goed, komt er vast wel een keer van.quote:
Dank jequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, wel tof dat je al gelijk een nieuw topic opent. Ik zeg welkom![]()
Het klonk als 'ras' maar in dit breezah-tijdperk had ik natuurlijk kunnen vermoeden dat je het niet zo schreefquote:
Staan we samen in het nuchtere hoekjequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Wat flauw, ik drink geen alcohol.Nu mag ik niet meedoen.
*stampvoet koppig op de grond*.
Als ik aan de brunettes moet komen moet je juist zeggen dat ik de blondjes mag hebben... dat zeg ik, leer mij kennenquote:
Hoiiquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Stuur ze maar door dan, dan keur ik ze wel
Sorry hoor,quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het klonk als 'ras' maar in dit breezah-tijdperk had ik natuurlijk kunnen vermoeden dat je het niet zo schreef
Ik heb nooit gezegd dat het niet goed is als de man betaaldquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, al betalen we is het niet goed. Al laten we jullie betalen ook niet...
Hier "limonade"quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Knusquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan we samen in het nuchtere hoekje.
Het is bij mij ook meer uitzondering dan regelquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ongetwijfeld alleen m'n hele alcohol history past nog op 1 handquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oeh, dat vind ik ook supah.
Maar er zijn er zoveel, vind malibu opzich ook heel lekker, mja wel een 'kinder' drankje. En alle soorten cocktails etc. Tequila, Tequila Sunrise
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het was meer als, dat het toch nooit goed is wat je ook doet als manquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet goed is als de man betaald
Jij bent heul geen newbie singlequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef CherryLips het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 27
# Sekse? Vrouwtje
# Woonplaats/ regio? Gelderland
# Interesses? Hobby's, breien...
# Seksuele voorkeur? Mannetjes
# Lengte en postuur? 1.70, ehm... bollig
# Hoe lang single? Laten we het er maar op houden dat het bedroevend lang is.
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was meer als, dat het toch nooit goed is wat je ook doet als man
Toch niet Nijmegen he?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef CherryLips het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 27
# Sekse? Vrouwtje
Dan krijg je weer te horen. "Jullie zijn niet gesellichhhhh"quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan we samen in het nuchtere hoekje.
Dat past niet bij je lief en schattigheidquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef CherryLips het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 27
# Sekse? Vrouwtje
# Hoe oud ben je? CHECKquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef CherryLips het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 27
# Sekse? Vrouwtje
Zelfs hier niet. Je hebt hier allang gepostquote:
Kom je er ook bij staan?quote:
O ik heb wel eens 'iets' gedronken. Maar het is het gewoonweg niet voor mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik tot voorkort ook niet, maar goed je moet alles eens proberen vind ik tegenwoordig
En dat is dus precies waar mannen wél goed voor zijn. Zodat wij vrouwen wat te zeiken hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was meer als, dat het toch nooit goed is wat je ook doet als man
Gewoon om de beurt bier halenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
Nouja, al betalen we is het niet goed. Al laten we jullie betalen ook niet...
Verdommequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat is dus precies waar mannen wél goed voor zijn. Zodat wij vrouwen wat te zeiken hebben
Tuurlijk. Dan zijn we wel samen geselluchquote:
Daar heb ik zo'n hekel aan hè. Net als dat je geen taart neemt ofzo. "Ach doe toch niet zo ongezellig". What the fuck, sinds wanneer is dat "gezellig"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
Dan krijg je weer te horen. "Jullie zijn niet gesellichhhhh"
Lief en schattig is tot je achtiende?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat past niet bij je lief en schattigheid![]()
Die blonde dame uit je fobo is iemand anders?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het je nog niet kunnen vertellenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je er ook bij staan?![]()
[..]
O ik heb wel eens 'iets' gedronken. Maar het is het gewoonweg niet voor mij.
Ben je alcohol gaan drinken??? Hoe dat zo opeensquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik tot voorkort ook niet, maar goed je moet alles eens proberen vind ik tegenwoordig
[..]
Ongetwijfeld alleen m'n hele alcohol history past nog op 1 hand
Altijd leuk als ladderzatte mensen denken aangenaam gezelschap te zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan krijg je weer te horen. "Jullie zijn niet gesellichhhhh"
Dat is alleen m'n hoofd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Die blonde dame uit je fobo is iemand anders?
Niet negatief opvatten, maar het is onmogelijk om slechte foto's van CL te nemenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef rival het volgende:
Die blonde dame uit je fobo is iemand anders?
even verbeterdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was meer als, dat het toch nooit goed is wat je ook doet als sedan
mjah, je moet toch wat eej?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben je alcohol gaan drinken??? Hoe dat zo opeens
Inderdaad, wat een gezeur.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan hè. Net als dat je geen taart neemt ofzo. "Ach doe toch niet zo ongezellig". What the fuck, sinds wanneer is dat "gezellig"?
Wordt nog een leuk kliekje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dan zijn we wel samen geselluch.
Ja.quote:
Oh je bent nog niet helemaal uit je dak gegaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, je moet toch wat eej?
Wel gewoon in besloten kring hoor, ben niet ineens gaan stappen of zo
slijmbalquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet negatief opvatten, maar het is onmogelijk om slechte foto's van CL te nemen.
Dat zul je me nooit zien doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh je bent nog niet helemaal uit je dak gegaan![]()
Nou nu een keertje ladderzat worden, weet je gelijk waarom je eerst geen alcohol dronk en stop je er ook weer mee
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet negatief opvatten, maar het is onmogelijk om slechte foto's van CL te nemen.
Beidenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Compleet uit je dak gaan of straalbezopen worden?
Nee, dat doe ik volgens mij niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Singles hier die zouden profiteren van een betalende man? Eentje die je mee uit eten neemt waarvan je bij voorbaat al weet dat je hem niet leuk zal gaan vinden?
Doe ik ook nietquote:
Klinkt enthousiastquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is goed, komt er vast wel een keer van.
Wel eens een puppie zien blaffenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar... waarom?. Ik scheld je alleen maar uit
.
Nee, mijn geweten wordt dan heel vervelend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Singles hier die zouden profiteren van een betalende man? Eentje die je mee uit eten neemt waarvan je bij voorbaat al weet dat je hem niet leuk zal gaan vinden?
Scheld jij tegen puppy's?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel eens een puppie dat zien doen
Dat werkt het tegenovergestelde![]()
Je kan ook gewoon vragen of hier vrouwen zijn. Jouw omschrijving zit in het woord vrouw inbegrepenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Waarom moet je wat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, je moet toch wat eej?
Wel gewoon in besloten kring hoor, ben niet ineens gaan stappen of zo
Ja weet ik, maar mannen mogen ook reageren hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of hier vrouwen zijn. Jouw omschrijving zit in het woord vrouw inbegrepen
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Wat wil ik dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja echt een vrouw! eerst zeuren en dan als ze wat willen!
![]()
![]()
Nee, serieus, ik heb het geprobeerd. Een hele week lang. Het kán gewoon niet.quote:
Dacht zij daar net zo over?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
Nee, serieus, ik heb het geprobeerd. Een hele week lang. Het kán gewoon niet.
altijd die glimlach?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeur.![]()
[..]
Wordt nog een leuk kliekje.
Ik heb het resultaat nog niet gezien, kan daar niet over oordelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?
Natuurlijk niet. Je gaat toch niet in ruil voor gratis eten je een hele avond zitten verbijten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
onzeker, verlegen en/of saai....quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, ben ik te rationeel voor denk ik
Maak jij foto's?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zo niet bent moet je het ook niet doen! Ik beleef er wel eens lol aan dus ik doe het wel eens. Heel af en toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, ben ik te rationeel voor denk ik
Tegen zelfgemaakte appeltaart kan ik geen nee zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ook goed, dan nog zul je mij niet straalbezopen of uit m'n dak zien gaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
onzeker, verlegen en/of saai....
niet zozeer rationeel
Een gewone of appelkruimel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Precies, ik zie niet in hoe dus nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je zo niet bent moet je het ook niet doen! Ik beleef er wel eens lol aan dus ik doe het wel eens. Heel af en toe.
Appelcrumble met chocolaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appeltaart met een chocoladelaagje.
Ik vind het net andersomquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
een gewone, appel kruimel vind ik minder lekker
het klonk alsof je wel wilt, maar het niet doet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ook goed, dan nog zul je mij niet straalbezopen of uit m'n dak zien gaan
Nee, dat vind ik niet zo. Sorry.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo vreselijk machtig
kwarktaart ?
Ja hoor, gister nog gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Doel bereiktquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
'dorie, nu krijg ik een vreetkick.
en zo krijgen we zelfs tips van erikjequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegen zelfgemaakte appeltaart kan ik geen nee zeggen.
wanneer kan ik hem komen brengen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet heel de middag werkenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon een bak B&J neerzettenZo'n pak mis van karton, dat krijg ik wel open hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
En je vertrouwt niet op mijn oordeel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het resultaat nog niet gezien, kan daar niet over oordelen.
Alleen op vakantie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
Maak jij foto's?
precies, ik snij de onderkant d'r wel uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n pak mis van karton, dat krijg ik wel open hoor.
Die vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Cherry Garcia
Maar die heb ik nog nooit in grote bak gevonden
Al stopt hij het in een brandkast...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké. je hebt wel een goede smaak jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je vertrouwt niet op mijn oordeel?.
[..]
Alleen op vakantie.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker.
Cookie dough, Chunkey monkey, New York Fudge, Phish food.
Cookie Dough is wel lekker, de rest heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh dat magquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat mag
Dat is geestelijke mishandeling he, dat is strafbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
Sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geestelijke mishandeling he, dat is strafbaar.
Phish food ken ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo'n prater.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef Catbert het volgende:
Ik ga ff ontbijtenPancakes met maple sirup
Neem je er wel een paar mee.quote:
Het is wel echt heerlijk, maar ik word er gewoon niet leuker op, laten we het daarop houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
Het is alleen maar een bakje B&J en wat appeltaart.
En dan moet ik weer een halve marathon lopen om die kilo's eraf te krijgen, zeker?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
Het is alleen maar een bakje B&J en wat appeltaart.
Maar jou maken we met andere dingen blijquote:
Misschien meer van de eiwitten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jou maken we met andere dingen blij
Zoals onze stralende aanwezigheid hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
zoals?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar ben je danquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Neem je er wel een paar mee.
Of ze dan nog vers zijn is een tweede
quote:
Onder anderequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Zoals onze stralende aanwezigheid hier
Touren in een cabrio, door het bos wandelen, stukje fietsen samenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:55 schreef djayzz het volgende:
Touren in een cabrio, door het bos wandelen, stukje fietsen samen
Wist niet dat dat een vereiste was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is wel echt heerlijk, maar ik word er gewoon niet leuker op, laten we het daarop houden
Omdat ik het eet moet jij rennen? Goed plan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Howl het volgende:
`Middag
[..]
En dan moet ik weer een halve marathon lopen om die kilo's eraf te krijgen, zeker?
Goed voor de spieropbouwquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat een reactie weer
[..]
Onder andere![]()
[..]
Touren in een cabrio op de motor, door het bos wandelen, stukje fietsen samen
quote:
Er wordt zoveel lekkers opgenoemdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
Omdat ik het eet moet jij rennen? Goed plan.
quote:
alles wat we net opnoemen kan ik rustig eten zonder een grammetje aan te komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Er wordt zoveel lekkers opgenoemd![]()
![]()
dat ik me nauwelijks kan inhouden. En ik ben al een vetkwab.
Dat zou het sowieso niet zijnquote:
je gaat er iets op vooruitquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef KudFokker het volgende:
Rival
Zou ik er erg op vooruit gaan als ik de speakers in mijn Aygo (std. 10W geloof ik) vervang voor:
http://www.elcheapo.nl/autospeaker/pioneer/ts_g1003i/
Weet jij of er achterin nog een mogelijkheid is voor grotere speakers ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat er iets op vooruit
Maximum vermogen 130 Watt
Nominaal ingangsvermogen 25 Watt
moet je even achterop je huidige speakers kijken, volgens mij zijn die inderdaad nog minder
ze zitten in je zijpaneel toch? dat gat wat daarin zit iets vergroten en dan kunnen er grotere in. die moet je dan wel laten zitten als je hem inlevert. of je koopt 2 nieuwe zijpanelen a 70 euro de stuk (gokje)quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet jij of er achterin nog een mogelijkheid is voor grotere speakers ?
Of worden dat dan opbouw speakers?
Is geen kwestie van wel of niet te hard gaanquote:
Washington, voor werk. Vlieg morgen weer terugquote:
Nee, liever nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
heb je liever dat ik de hele tijd aahhhh arme djayzz posts plaats?
Ik was echt goed bezig afgelopen weken. Veel sporten. Goed eten. En dan doe je een weekje VS. Volgens mij is alles d'r weer bijquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Howl het volgende:
Er wordt zoveel lekkers opgenoemd![]()
![]()
dat ik me nauwelijks kan inhouden. En ik ben al een vetkwab.
Ik weet uberhaubt niet of er voorbereidingen zitten voor speakers ergens anders dan die 10 cm voor in het dashboardquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
ze zitten in je zijpaneel toch? dat gat wat daarin zit iets vergroten en dan kunnen er grotere in. die moet je dan wel laten zitten als je hem inlevert. of je koopt 2 nieuwe zijpanelen a 70 euro de stuk (gokje)
Alles is pas te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet jij of er achterin nog een mogelijkheid is voor grotere speakers ?
Of worden dat dan opbouw speakers?
O jammer, ik had best naar Washington gewild voor pancakes met maple syrupquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Washington, voor werk. Vlieg morgen weer terug
Vergeten erbij te zettenquote:
Laat hem dan zo. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vergeten erbij te zettendat ding moet na een tijdje weer ingeleverd worden
Had je even eerder moeten melden, had je zo meegekundquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef CherryLips het volgende:
O jammer, ik had best naar Washington gewild voor pancakes met maple syrup.
Eeeuuhhhm?quote:
Ik wil ook meequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Had je even eerder moeten melden, had je zo meegekundHeb bovendien een big-ass tweepersoons bed, maar je kunt natuurlijk ook gewoon op de bank slapen. Zou me nieteens verbazen als het zo'n uitklapbed is...
Waarop?quote:
Zit er nog niks achter? nee dan zit er ook geen voorbereiding ben ik bang. (die van mij zagen er al uit alsof het later erin gebouwd was. lelijke kabels e.d., maar hij was nieuws dus ik dacht dat het standaard was)quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet uberhaubt niet of er voorbereidingen zitten voor speakers ergens anders dan die 10 cm voor in het dashboard
En zelfs als die er zitten wordt het nog lastig met de radiodan moet die complete console eruit en dan ook nog eens hopen dat er aansluitingen voor op zitten, op die radio
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Had je even eerder moeten melden, had je zo meegekundHeb bovendien een big-ass tweepersoons bed, maar je kunt natuurlijk ook gewoon op de bank slapen. Zou me nieteens verbazen als het zo'n uitklapbed is...
Veel te dure inbouw prijzen hebben diequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
Kudfokker ga eens bij rondevries kijken. Zit bij jou in je woonplaats.
+1quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
Kudfokker ga eens bij rondevries kijken. Zit bij jou in je woonplaats.
Swept off your feet? Aaaaahhquote:
nee hij moet mooie rood met zwarte velgen eronder zetten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hem dan zo. Zonde van het geld.
Drie past ook wel. Vraag me alleen af hoe de hotelstaff kijkt als je in checkt met z'n 3en in een kamerquote:
Been there, done thatquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Zeg je nu
. Ik wil dolgraag naar de VS
.
Nee, gewoon lui enzoquote:
Je hoeft het niet gelijk door hun te laten inbouwen tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Veel te dure inbouw prijzen hebben die
Ik heb 4 jaar bij Otosam gewerkt...
De concurrent van Ron de Vries
Ik ben maar klein, ik tel voor 1/2quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Drie past ook wel. Vraag me alleen af hoe de hotelstaff kijkt als je in checkt met z'n 3en in een kamer
+1quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hoeft het niet gelijk door hun te laten inbouwen toch![]()
Gewoon informatie halen. Is altijd nog gratis. Ze hebben er ook speakers voor leuke prijsjes. En ze doen ook niet moeilijk als je over de prijs gaat onderhandelen.
Ooh ik gisterenavond. Trots op mezelfquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef Pien85 het volgende:
Nee, gewoon lui enzoNet eventjes druk gedaan
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zit er nog niks achter? nee dan zit er ook geen voorbereiding ben ik bang. (die van mij zagen er al uit alsof het later erin gebouwd was. lelijke kabels e.d., maar hij was nieuws dus ik dacht dat het standaard was)
je kan de draden van je voorspeakers splitsen en naar achteren door laten lopen oid...
of even de radio los maken en kijken of er al draden van achterspeakers zitten (lijkt mij wel)
die console eruit wens ik je trouwens veel pelzier mee
kom anders eens langs bij "mijn garage" dan kijk ik even voor je!
Doe het dan goed en trek aparte draden naar achter voor die speakers. Speakers aan elkaar knopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ik ben dan ook een beetje allergisch voor prutswerk![]()
I can vouch for that!quote:
Portablequote:
Van rival nog welquote:
Speakers inbouwen lukt zelf nog wel, maar die console los halen laat ik liever doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hoeft het niet gelijk door hun te laten inbouwen toch![]()
Gewoon informatie halen. Is altijd nog gratis. Ze hebben er ook speakers voor leuke prijsjes. En ze doen ook niet moeilijk als je over de prijs gaat onderhandelen.
Je vermogen gaat toch ook dalen als je speakerdraden gaat splitsenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe het dan goed en trek aparte draden naar achter voor die speakers. Speakers aan elkaar knopen![]()
Maargoed ik ben dan ook een beetje allergisch voor prutswerk
Same. Mag voor m'n werk regelmatig, 1-3 weken. In 't najaar waarschijnlijk 3 weken naar Ohio.quote:
ik ook, en dat zei ik daarna ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe het dan goed en trek aparte draden naar achter voor die speakers. Speakers aan elkaar knopen![]()
Maargoed ik ben dan ook een beetje allergisch voor prutswerk
Wat let je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef CherryLips het volgende:. Zeg je nu
. Ik wil dolgraag naar de VS
.
Echte auto's hebben daar ook geen last van want die hebben dat al gewoonquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook, en dat zei ik daarna ook.![]()
maar ik besef ook dat dat in dit geval geen ene moer uitmaakt
zo zou het in mijn auto zeker niet zitten
Ligt er volgens mij weer aan hoe je ze schakelt en of je radio het aan kan denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je vermogen gaat toch ook dalen als je speakerdraden gaat splitsenof heb ik dat verkeerd
?
Ik was niet eens druk voor mezelfquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ik gisterenavond. Trots op mezelfVanavond weer lui
neem aan dat je dan ook vrije tijd hebt naast je werk? en stiekem dus toch wat vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same. Mag voor m'n werk regelmatig, 1-3 weken. In 't najaar waarschijnlijk 3 weken naar Ohio.
San Fransisco was echt de leukste, prachtige stad dat.
Whehequote:
Jepquote:
Ah, gezelschap kan ik (gedeeltelijk, moet wel werken overdag) verzorgen, geld moet je zelf regelenquote:
Geluig hoort ook van voren te komen, speakers achter zijn een "goedkope" manier om snel veel geluid te krijgen (En het verpest je geluidsbeeld)quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
Ach ik verander wel alleen die voorste speakersik ben niet zo veel eisend
Niet? Dat is niet handigquote:
Alhoewel ik alleen op de kamer zit, stellen mijn collega's dat niet op prijs, denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
Doe je truitje eens omhoog. Misschien heeft hij slechte ogen.
Ik wil graag naar New York, San Francisco en New Orleansquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same. Mag voor m'n werk regelmatig, 1-3 weken. In 't najaar waarschijnlijk 3 weken naar Ohio.
San Fransisco was echt de leukste, prachtige stad dat.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
Misschien krijg ik de speakers wel cadeau van mammie als ik een dappere jongen ben geweest bij de kaakchirurg
misschien juist wel!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alhoewel ik alleen op de kamer zit, stellen mijn collega's dat niet op prijs, denk ik
ja voor een setje speakers en de radio. als je bv met versterkers/subwoofers e.d. gaat werken dan mag je toch echt draden gaan trekkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echte auto's hebben daar ook geen last van want die hebben dat al gewoon
Je hebt toch wel meer aan als alleen een truitje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alhoewel ik alleen op de kamer zit, stellen mijn collega's dat niet op prijs, denk ik
Ja, meestal plak ik er een paar dagen aan vast (vaak betaalt m'n werk dan ook de extra hotel dagen), maar nu kon dat niet omdat ik vrijdag een feest heb waar ik bij wil zijn. Bovendien ben ik al eerder in Washington geweest, hele National Mall al gezien enzo. Ben ook in LA geweest, gegolfsurft op Zuma Beach (is baywatch opgenomen).quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:24 schreef rival het volgende:
neem aan dat je dan ook vrije tijd hebt naast je werk? en stiekem dus toch wat vakantie
Ik werd steeds afgeleid door Engelandquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo graag dat je er 15 jaar voor gespaard hebt, want dan kon je nu
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je truitje eens omhoog. Misschien heeft hij slechte ogen.
Dat ze haar broekje omlaag zou doen vind ik dan weer minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer aan als alleen een truitje?
Ik weet er alles van, heb zelf 4jaar terug een Infinity Kappa installatie erin gehad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
ja voor een setje speakers en de radio. als je bv met versterkers/subwoofers e.d. gaat werken dan mag je toch echt draden gaan trekken
Nee?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt toch wel meer aan als alleen een truitje?
De plaatsen waar ik ben geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil graag naar New York, Las Vegas en LA..
Bel je nieuwe vriendin op en zeg het haar !quote:
SF wel geweest, LA ook, NY en New Orleans nog niet. Een goeie vriend van me woont in NY dus dat staat nog steeds in de planning, misschien dit jaar. LA moet je niet teveel van voorstellen. De omgeving is mooi, maar de stad zelf is niks bijzonders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil graag naar New York, San Francisco en New Orleans.
En als ik er dan toch ben, de moerassen van Louisiana in, of naar de Rocky Mountains en Las Vegas en LA. En misschien nog richting Canada.
Wil je wel op een sorbet trakteren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:28 schreef mrbox het volgende:
ooh alles zelf betalen.... Juist een keer niet betalen !
Zin? Je weet dat het pijn doet als je er in bijt he.quote:
lijkt mij ook wel wat, een baan waarbij je moet reizenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, meestal plak ik er een paar dagen aan vast (vaak betaalt m'n werk dan ook de extra hotel dagen), maar nu kon dat niet omdat ik vrijdag een feest heb waar ik bij wil zijn. Bovendien ben ik al eerder in Washington geweest, hele National Mall al gezien enzo. Ben ook in LA geweest, gegolfsurft op Zuma Beach (is baywatch opgenomen).
Nee, dat heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
SF wel geweest, LA ook, NY en New Orleans nog niet. Een goeie vriend van me woont in NY dus dat staat nog steeds in de planning, misschien dit jaar. LA moet je niet teveel van voorstellen. De omgeving is mooi, maar de stad zelf is niks bijzonders.
Zit op msn met haar nuquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bel je nieuwe vriendin op en zeg het haar !
Ik las al na de PP meet dat de algemene consensus was dat jij een schatje bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef Pien85 het volgende:
JepVraag maar aan Q. of HW of ehm... eigenlijk iedereen hier die mij gezien heeft
in de race/driftwagen komt het dan ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, heb zelf 4jaar terug een Infinity Kappa installatie erin gehad.
Maargoed, het weegt een ton en is niet praktisch. Dus ja...
Dat is alleen met siliconen, smaakt ook niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zin? Je weet dat het pijn doet als je er in bijt he.
Ik wil nog een keer een rondreis per motor gaan doen ergens daarquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil graag naar New York, San Francisco en New Orleans.
En als ik er dan toch ben, de moerassen van Louisiana in, of naar de Rocky Mountains en Las Vegas en LA. En misschien nog richting Canada.
Klinkt afgezaagd; maar nu je nog 'jong' bent moet je 't gewoon doen als je wil. Als je later kids hebt gaat het er zeker niet meer van komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef rival het volgende:
lijkt mij ook wel wat, een baan waarbij je moet reizen
Ja klopt, daarom heb ik het ook eruit gehaaldquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
in de race/driftwagen komt het dan ook niet![]()
Maar in de woon/werk wagen kan ik een lekkere bass wel waarderen
Ik heb daar een weekje gelogeerd bij mijn beste vriendin, die was een jaar high school gaan doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef Catbert het volgende:
De omgeving is mooi, maar de stad zelf is niks bijzonders.
Je denkt dat bijten in natuurlijke borsten geen pijn doet??quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is alleen met siliconen, smaakt ook niet zo lekker.
Ik weet niet of ik aans de kids ga, dat geeft wat meer tijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klinkt afgezaagd; maar nu je nog 'jong' bent moet je 't gewoon doen als je wil. Als je later kids hebt gaat het er zeker niet meer van komen.
Tijdje terug een 2din headunit ingebouwd in de S95 van m'n maat, klote saab systeem met die afwijkende impedanties van de speakers en lijningang op een ISO stekker, ook leuk als je daar per ongeluk een versterker aan hangtquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, heb zelf 4jaar terug een Infinity Kappa installatie erin gehad.
Maargoed, het weegt een ton en is niet praktisch. Dus ja...
Heb ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel wat, een baan waarbij je moet reizen
Ben zelf in Fort Lauderdale geweest, tijdens spring break.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik aans de kids ga, dat geeft wat meer tijd
Goed planquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of ik aans de kids ga, dat geeft wat meer tijd
pas maar op wat je toezegtquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je wel op een sorbet trakteren.![]()
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik las al na de PP meet dat de algemene consensus was dat jij een schatje bent
Ach altijd leuk toch gekloot met kabelbomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tijdje terug een 2din headunit ingebouwd in de S95 van m'n maat, klote saab systeem met die afwijkende impedanties van de speakers en lijningang op een ISO stekker, ook leuk als je daar per ongeluk een versterker aan hangt
Was dat een half zoetequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
pas maar op wat je toezegt![]()
@ Kf bij de gall & gall was wel een lekker rosé in de aanbieding van alamos / almos exacte naam kan straks wel geven !
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik echt helemaal niet he.
mwah, goeie voorbereiding is het halve werk, gewoon netjes een 20 cm ISO -- ISO verlengstukje gepakt en daar uit opgesplitst, inprikken en werkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach altijd leuk toch gekloot met kabelbomen
ik ben niet meer jongquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klinkt afgezaagd; maar nu je nog 'jong' bent moet je 't gewoon doen als je wil. Als je later kids hebt gaat het er zeker niet meer van komen.
Heldquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben zelf in Fort Lauderdale geweest, tijdens spring break.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's alleen uitwendig en van binnen ben je een enorme bitch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:38 schreef Pien85 het volgende:
JaDuidelijk mensen die mij niet goed kennen
half zoet ... Mhhh daar vraag je me watquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was dat een half zoete?
Daar hield ze van zei ze
Nu al zin in vrijdag![]()
Ik hoor het wel via PMquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
half zoet ... Mhhh daar vraag je me wat
Hij moet naar hoorn om het te halen denk ik...quote:
I second thatquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaDuidelijk mensen die mij niet goed kennen
Nou, ik ben best schattig hoor, uitwendig... inwendig ook wel soms... maar ik ben niet het lieve schattige meisje wat mensen denken te zien enzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Da's alleen uitwendig en van binnen ben je een enorme bitch?
Op het eerste gezicht ben je dat inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben best schattig hoor, uitwendig... inwendig ook wel soms... maar ik ben niet het lieve schattige meisje wat mensen denken te zien enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |