Zit er nog niks achter? nee dan zit er ook geen voorbereiding ben ik bang. (die van mij zagen er al uit alsof het later erin gebouwd was. lelijke kabels e.d., maar hij was nieuws dus ik dacht dat het standaard was)quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet uberhaubt niet of er voorbereidingen zitten voor speakers ergens anders dan die 10 cm voor in het dashboard
En zelfs als die er zitten wordt het nog lastig met de radiodan moet die complete console eruit en dan ook nog eens hopen dat er aansluitingen voor op zitten, op die radio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Had je even eerder moeten melden, had je zo meegekundHeb bovendien een big-ass tweepersoons bed, maar je kunt natuurlijk ook gewoon op de bank slapen. Zou me nieteens verbazen als het zo'n uitklapbed is...
Veel te dure inbouw prijzen hebben diequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
Kudfokker ga eens bij rondevries kijken. Zit bij jou in je woonplaats.
+1quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
Kudfokker ga eens bij rondevries kijken. Zit bij jou in je woonplaats.
Swept off your feet? Aaaaahhquote:
nee hij moet mooie rood met zwarte velgen eronder zetten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hem dan zo. Zonde van het geld.
Drie past ook wel. Vraag me alleen af hoe de hotelstaff kijkt als je in checkt met z'n 3en in een kamerquote:
Been there, done thatquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Zeg je nu
. Ik wil dolgraag naar de VS
.
Nee, gewoon lui enzoquote:
Je hoeft het niet gelijk door hun te laten inbouwen tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Veel te dure inbouw prijzen hebben die
Ik heb 4 jaar bij Otosam gewerkt...
De concurrent van Ron de Vries
Ik ben maar klein, ik tel voor 1/2quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Drie past ook wel. Vraag me alleen af hoe de hotelstaff kijkt als je in checkt met z'n 3en in een kamer
+1quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hoeft het niet gelijk door hun te laten inbouwen toch![]()
Gewoon informatie halen. Is altijd nog gratis. Ze hebben er ook speakers voor leuke prijsjes. En ze doen ook niet moeilijk als je over de prijs gaat onderhandelen.
Ooh ik gisterenavond. Trots op mezelfquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef Pien85 het volgende:
Nee, gewoon lui enzoNet eventjes druk gedaan
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zit er nog niks achter? nee dan zit er ook geen voorbereiding ben ik bang. (die van mij zagen er al uit alsof het later erin gebouwd was. lelijke kabels e.d., maar hij was nieuws dus ik dacht dat het standaard was)
je kan de draden van je voorspeakers splitsen en naar achteren door laten lopen oid...
of even de radio los maken en kijken of er al draden van achterspeakers zitten (lijkt mij wel)
die console eruit wens ik je trouwens veel pelzier mee
kom anders eens langs bij "mijn garage" dan kijk ik even voor je!
Doe het dan goed en trek aparte draden naar achter voor die speakers. Speakers aan elkaar knopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ik ben dan ook een beetje allergisch voor prutswerk![]()
I can vouch for that!quote:
Portablequote:
Van rival nog welquote:
Speakers inbouwen lukt zelf nog wel, maar die console los halen laat ik liever doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hoeft het niet gelijk door hun te laten inbouwen toch![]()
Gewoon informatie halen. Is altijd nog gratis. Ze hebben er ook speakers voor leuke prijsjes. En ze doen ook niet moeilijk als je over de prijs gaat onderhandelen.
Je vermogen gaat toch ook dalen als je speakerdraden gaat splitsenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe het dan goed en trek aparte draden naar achter voor die speakers. Speakers aan elkaar knopen![]()
Maargoed ik ben dan ook een beetje allergisch voor prutswerk
Same. Mag voor m'n werk regelmatig, 1-3 weken. In 't najaar waarschijnlijk 3 weken naar Ohio.quote:
ik ook, en dat zei ik daarna ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe het dan goed en trek aparte draden naar achter voor die speakers. Speakers aan elkaar knopen![]()
Maargoed ik ben dan ook een beetje allergisch voor prutswerk
Wat let je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef CherryLips het volgende:. Zeg je nu
. Ik wil dolgraag naar de VS
.
Echte auto's hebben daar ook geen last van want die hebben dat al gewoonquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook, en dat zei ik daarna ook.![]()
maar ik besef ook dat dat in dit geval geen ene moer uitmaakt
zo zou het in mijn auto zeker niet zitten
Ligt er volgens mij weer aan hoe je ze schakelt en of je radio het aan kan denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je vermogen gaat toch ook dalen als je speakerdraden gaat splitsenof heb ik dat verkeerd
?
Ik was niet eens druk voor mezelfquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ik gisterenavond. Trots op mezelfVanavond weer lui
neem aan dat je dan ook vrije tijd hebt naast je werk? en stiekem dus toch wat vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same. Mag voor m'n werk regelmatig, 1-3 weken. In 't najaar waarschijnlijk 3 weken naar Ohio.
San Fransisco was echt de leukste, prachtige stad dat.
Whehequote:
Jepquote:
Ah, gezelschap kan ik (gedeeltelijk, moet wel werken overdag) verzorgen, geld moet je zelf regelenquote:
Geluig hoort ook van voren te komen, speakers achter zijn een "goedkope" manier om snel veel geluid te krijgen (En het verpest je geluidsbeeld)quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
Ach ik verander wel alleen die voorste speakersik ben niet zo veel eisend
Niet? Dat is niet handigquote:
Alhoewel ik alleen op de kamer zit, stellen mijn collega's dat niet op prijs, denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
Doe je truitje eens omhoog. Misschien heeft hij slechte ogen.
Ik wil graag naar New York, San Francisco en New Orleansquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same. Mag voor m'n werk regelmatig, 1-3 weken. In 't najaar waarschijnlijk 3 weken naar Ohio.
San Fransisco was echt de leukste, prachtige stad dat.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
Misschien krijg ik de speakers wel cadeau van mammie als ik een dappere jongen ben geweest bij de kaakchirurg
misschien juist wel!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alhoewel ik alleen op de kamer zit, stellen mijn collega's dat niet op prijs, denk ik
ja voor een setje speakers en de radio. als je bv met versterkers/subwoofers e.d. gaat werken dan mag je toch echt draden gaan trekkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echte auto's hebben daar ook geen last van want die hebben dat al gewoon
Je hebt toch wel meer aan als alleen een truitje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alhoewel ik alleen op de kamer zit, stellen mijn collega's dat niet op prijs, denk ik
Ja, meestal plak ik er een paar dagen aan vast (vaak betaalt m'n werk dan ook de extra hotel dagen), maar nu kon dat niet omdat ik vrijdag een feest heb waar ik bij wil zijn. Bovendien ben ik al eerder in Washington geweest, hele National Mall al gezien enzo. Ben ook in LA geweest, gegolfsurft op Zuma Beach (is baywatch opgenomen).quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:24 schreef rival het volgende:
neem aan dat je dan ook vrije tijd hebt naast je werk? en stiekem dus toch wat vakantie
Ik werd steeds afgeleid door Engelandquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo graag dat je er 15 jaar voor gespaard hebt, want dan kon je nu
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je truitje eens omhoog. Misschien heeft hij slechte ogen.
Dat ze haar broekje omlaag zou doen vind ik dan weer minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer aan als alleen een truitje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |