Neem je er wel een paar mee.quote:
Het is wel echt heerlijk, maar ik word er gewoon niet leuker op, laten we het daarop houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
Het is alleen maar een bakje B&J en wat appeltaart.
En dan moet ik weer een halve marathon lopen om die kilo's eraf te krijgen, zeker?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
Het is alleen maar een bakje B&J en wat appeltaart.
Maar jou maken we met andere dingen blijquote:
Misschien meer van de eiwitten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jou maken we met andere dingen blij
Zoals onze stralende aanwezigheid hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
zoals?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waar ben je danquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Neem je er wel een paar mee.
Of ze dan nog vers zijn is een tweede
quote:
Onder anderequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Zoals onze stralende aanwezigheid hier
Touren in een cabrio, door het bos wandelen, stukje fietsen samenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:55 schreef djayzz het volgende:
Touren in een cabrio, door het bos wandelen, stukje fietsen samen
Wist niet dat dat een vereiste was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is wel echt heerlijk, maar ik word er gewoon niet leuker op, laten we het daarop houden
Omdat ik het eet moet jij rennen? Goed plan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Howl het volgende:
`Middag
[..]
En dan moet ik weer een halve marathon lopen om die kilo's eraf te krijgen, zeker?
Goed voor de spieropbouwquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat een reactie weer
[..]
Onder andere![]()
[..]
Touren in een cabrio op de motor, door het bos wandelen, stukje fietsen samen
quote:
Er wordt zoveel lekkers opgenoemdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
Omdat ik het eet moet jij rennen? Goed plan.
quote:
alles wat we net opnoemen kan ik rustig eten zonder een grammetje aan te komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Er wordt zoveel lekkers opgenoemd![]()
![]()
dat ik me nauwelijks kan inhouden. En ik ben al een vetkwab.
Dat zou het sowieso niet zijnquote:
je gaat er iets op vooruitquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef KudFokker het volgende:
Rival
Zou ik er erg op vooruit gaan als ik de speakers in mijn Aygo (std. 10W geloof ik) vervang voor:
http://www.elcheapo.nl/autospeaker/pioneer/ts_g1003i/
Weet jij of er achterin nog een mogelijkheid is voor grotere speakers ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat er iets op vooruit
Maximum vermogen 130 Watt
Nominaal ingangsvermogen 25 Watt
moet je even achterop je huidige speakers kijken, volgens mij zijn die inderdaad nog minder
ze zitten in je zijpaneel toch? dat gat wat daarin zit iets vergroten en dan kunnen er grotere in. die moet je dan wel laten zitten als je hem inlevert. of je koopt 2 nieuwe zijpanelen a 70 euro de stuk (gokje)quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet jij of er achterin nog een mogelijkheid is voor grotere speakers ?
Of worden dat dan opbouw speakers?
Is geen kwestie van wel of niet te hard gaanquote:
Washington, voor werk. Vlieg morgen weer terugquote:
Nee, liever nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
heb je liever dat ik de hele tijd aahhhh arme djayzz posts plaats?
Ik was echt goed bezig afgelopen weken. Veel sporten. Goed eten. En dan doe je een weekje VS. Volgens mij is alles d'r weer bijquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef Howl het volgende:
Er wordt zoveel lekkers opgenoemd![]()
![]()
dat ik me nauwelijks kan inhouden. En ik ben al een vetkwab.
Ik weet uberhaubt niet of er voorbereidingen zitten voor speakers ergens anders dan die 10 cm voor in het dashboardquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
ze zitten in je zijpaneel toch? dat gat wat daarin zit iets vergroten en dan kunnen er grotere in. die moet je dan wel laten zitten als je hem inlevert. of je koopt 2 nieuwe zijpanelen a 70 euro de stuk (gokje)
Alles is pas te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet jij of er achterin nog een mogelijkheid is voor grotere speakers ?
Of worden dat dan opbouw speakers?
O jammer, ik had best naar Washington gewild voor pancakes met maple syrupquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Washington, voor werk. Vlieg morgen weer terug
Vergeten erbij te zettenquote:
Laat hem dan zo. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vergeten erbij te zettendat ding moet na een tijdje weer ingeleverd worden
Had je even eerder moeten melden, had je zo meegekundquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef CherryLips het volgende:
O jammer, ik had best naar Washington gewild voor pancakes met maple syrup.
Eeeuuhhhm?quote:
Ik wil ook meequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Had je even eerder moeten melden, had je zo meegekundHeb bovendien een big-ass tweepersoons bed, maar je kunt natuurlijk ook gewoon op de bank slapen. Zou me nieteens verbazen als het zo'n uitklapbed is...
Waarop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |