Tegen zelfgemaakte appeltaart kan ik geen nee zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?
Ook goed, dan nog zul je mij niet straalbezopen of uit m'n dak zien gaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
onzeker, verlegen en/of saai....
niet zozeer rationeel
Een gewone of appelkruimel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?
Precies, ik zie niet in hoe dus nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je zo niet bent moet je het ook niet doen! Ik beleef er wel eens lol aan dus ik doe het wel eens. Heel af en toe.
Appelcrumble met chocolaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appeltaart met een chocoladelaagje.
Ik vind het net andersomquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
een gewone, appel kruimel vind ik minder lekker
het klonk alsof je wel wilt, maar het niet doet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ook goed, dan nog zul je mij niet straalbezopen of uit m'n dak zien gaan
Nee, dat vind ik niet zo. Sorry.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo vreselijk machtig
kwarktaart ?
Ja hoor, gister nog gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Singles hier die zouden profiteren van een betalende man? Eentje die je mee uit eten neemt waarvan je bij voorbaat al weet dat je hem niet leuk zal gaan vinden?
Doel bereiktquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
'dorie, nu krijg ik een vreetkick.
en zo krijgen we zelfs tips van erikjequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegen zelfgemaakte appeltaart kan ik geen nee zeggen.
wanneer kan ik hem komen brengen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet heel de middag werkenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon een bak B&J neerzettenZo'n pak mis van karton, dat krijg ik wel open hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
En je vertrouwt niet op mijn oordeel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het resultaat nog niet gezien, kan daar niet over oordelen.
Alleen op vakantie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
Maak jij foto's?
precies, ik snij de onderkant d'r wel uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n pak mis van karton, dat krijg ik wel open hoor.
Die vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Cherry Garcia
Maar die heb ik nog nooit in grote bak gevonden
Al stopt hij het in een brandkast...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké. je hebt wel een goede smaak jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je vertrouwt niet op mijn oordeel?.
[..]
Alleen op vakantie.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker.
Cookie dough, Chunkey monkey, New York Fudge, Phish food.
Cookie Dough is wel lekker, de rest heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh dat magquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat mag
Dat is geestelijke mishandeling he, dat is strafbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
Sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geestelijke mishandeling he, dat is strafbaar.
Phish food ken ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo'n prater.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef Catbert het volgende:
Ik ga ff ontbijtenPancakes met maple sirup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |