Die blonde dame uit je fobo is iemand anders?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef CherryLips het volgende:
# Lengte en postuur? 1.70, ehm... bollig
Ik zou het je nog niet kunnen vertellenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je er ook bij staan?![]()
[..]
O ik heb wel eens 'iets' gedronken. Maar het is het gewoonweg niet voor mij.
Ben je alcohol gaan drinken??? Hoe dat zo opeensquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik tot voorkort ook niet, maar goed je moet alles eens proberen vind ik tegenwoordig
[..]
Ongetwijfeld alleen m'n hele alcohol history past nog op 1 hand
Altijd leuk als ladderzatte mensen denken aangenaam gezelschap te zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan krijg je weer te horen. "Jullie zijn niet gesellichhhhh"
Dat is alleen m'n hoofd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Die blonde dame uit je fobo is iemand anders?
Niet negatief opvatten, maar het is onmogelijk om slechte foto's van CL te nemenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef rival het volgende:
Die blonde dame uit je fobo is iemand anders?
even verbeterdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was meer als, dat het toch nooit goed is wat je ook doet als sedan
mjah, je moet toch wat eej?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben je alcohol gaan drinken??? Hoe dat zo opeens
Inderdaad, wat een gezeur.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan hè. Net als dat je geen taart neemt ofzo. "Ach doe toch niet zo ongezellig". What the fuck, sinds wanneer is dat "gezellig"?
Wordt nog een leuk kliekje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dan zijn we wel samen geselluch.
Ja.quote:
Oh je bent nog niet helemaal uit je dak gegaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, je moet toch wat eej?
Wel gewoon in besloten kring hoor, ben niet ineens gaan stappen of zo
slijmbalquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet negatief opvatten, maar het is onmogelijk om slechte foto's van CL te nemen.
Dat zul je me nooit zien doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh je bent nog niet helemaal uit je dak gegaan![]()
Nou nu een keertje ladderzat worden, weet je gelijk waarom je eerst geen alcohol dronk en stop je er ook weer mee
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet negatief opvatten, maar het is onmogelijk om slechte foto's van CL te nemen.
Beidenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Compleet uit je dak gaan of straalbezopen worden?
Nee, dat doe ik volgens mij niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Singles hier die zouden profiteren van een betalende man? Eentje die je mee uit eten neemt waarvan je bij voorbaat al weet dat je hem niet leuk zal gaan vinden?
Doe ik ook nietquote:
Klinkt enthousiastquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is goed, komt er vast wel een keer van.
Wel eens een puppie zien blaffenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar... waarom?. Ik scheld je alleen maar uit
.
Nee, mijn geweten wordt dan heel vervelend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Singles hier die zouden profiteren van een betalende man? Eentje die je mee uit eten neemt waarvan je bij voorbaat al weet dat je hem niet leuk zal gaan vinden?
Scheld jij tegen puppy's?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel eens een puppie dat zien doen
Dat werkt het tegenovergestelde![]()
Je kan ook gewoon vragen of hier vrouwen zijn. Jouw omschrijving zit in het woord vrouw inbegrepenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Waarom moet je wat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, je moet toch wat eej?
Wel gewoon in besloten kring hoor, ben niet ineens gaan stappen of zo
Ja weet ik, maar mannen mogen ook reageren hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of hier vrouwen zijn. Jouw omschrijving zit in het woord vrouw inbegrepen
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Wat wil ik dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja echt een vrouw! eerst zeuren en dan als ze wat willen!
![]()
![]()
Nee, serieus, ik heb het geprobeerd. Een hele week lang. Het kán gewoon niet.quote:
Dacht zij daar net zo over?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
Nee, serieus, ik heb het geprobeerd. Een hele week lang. Het kán gewoon niet.
altijd die glimlach?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeur.![]()
[..]
Wordt nog een leuk kliekje.
Ik heb het resultaat nog niet gezien, kan daar niet over oordelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?
Natuurlijk niet. Je gaat toch niet in ruil voor gratis eten je een hele avond zitten verbijten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
onzeker, verlegen en/of saai....quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, ben ik te rationeel voor denk ik
Maak jij foto's?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zo niet bent moet je het ook niet doen! Ik beleef er wel eens lol aan dus ik doe het wel eens. Heel af en toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, ben ik te rationeel voor denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |