Tegen zelfgemaakte appeltaart kan ik geen nee zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?
Ook goed, dan nog zul je mij niet straalbezopen of uit m'n dak zien gaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
onzeker, verlegen en/of saai....
niet zozeer rationeel
Een gewone of appelkruimel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
En als ik nou met een zelfgemaakte appeltaart voor je deur sta?
Precies, ik zie niet in hoe dus nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je zo niet bent moet je het ook niet doen! Ik beleef er wel eens lol aan dus ik doe het wel eens. Heel af en toe.
Appelcrumble met chocolaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appeltaart met een chocoladelaagje.
Ik vind het net andersomquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
een gewone, appel kruimel vind ik minder lekker
het klonk alsof je wel wilt, maar het niet doet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ook goed, dan nog zul je mij niet straalbezopen of uit m'n dak zien gaan
Nee, dat vind ik niet zo. Sorry.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo vreselijk machtig
kwarktaart ?
Ja hoor, gister nog gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef appelsjap het volgende:
Singles hier die zouden profiteren van een betalende man? Eentje die je mee uit eten neemt waarvan je bij voorbaat al weet dat je hem niet leuk zal gaan vinden?
Doel bereiktquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
'dorie, nu krijg ik een vreetkick.
en zo krijgen we zelfs tips van erikjequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegen zelfgemaakte appeltaart kan ik geen nee zeggen.
wanneer kan ik hem komen brengen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |