Ik weet er alles van, heb zelf 4jaar terug een Infinity Kappa installatie erin gehad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
ja voor een setje speakers en de radio. als je bv met versterkers/subwoofers e.d. gaat werken dan mag je toch echt draden gaan trekken
Nee?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt toch wel meer aan als alleen een truitje?
De plaatsen waar ik ben geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil graag naar New York, Las Vegas en LA..
Bel je nieuwe vriendin op en zeg het haar !quote:
SF wel geweest, LA ook, NY en New Orleans nog niet. Een goeie vriend van me woont in NY dus dat staat nog steeds in de planning, misschien dit jaar. LA moet je niet teveel van voorstellen. De omgeving is mooi, maar de stad zelf is niks bijzonders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil graag naar New York, San Francisco en New Orleans.
En als ik er dan toch ben, de moerassen van Louisiana in, of naar de Rocky Mountains en Las Vegas en LA. En misschien nog richting Canada.
Wil je wel op een sorbet trakteren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:28 schreef mrbox het volgende:
ooh alles zelf betalen.... Juist een keer niet betalen !
Zin? Je weet dat het pijn doet als je er in bijt he.quote:
lijkt mij ook wel wat, een baan waarbij je moet reizenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, meestal plak ik er een paar dagen aan vast (vaak betaalt m'n werk dan ook de extra hotel dagen), maar nu kon dat niet omdat ik vrijdag een feest heb waar ik bij wil zijn. Bovendien ben ik al eerder in Washington geweest, hele National Mall al gezien enzo. Ben ook in LA geweest, gegolfsurft op Zuma Beach (is baywatch opgenomen).
Nee, dat heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
SF wel geweest, LA ook, NY en New Orleans nog niet. Een goeie vriend van me woont in NY dus dat staat nog steeds in de planning, misschien dit jaar. LA moet je niet teveel van voorstellen. De omgeving is mooi, maar de stad zelf is niks bijzonders.
Zit op msn met haar nuquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bel je nieuwe vriendin op en zeg het haar !
Ik las al na de PP meet dat de algemene consensus was dat jij een schatje bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef Pien85 het volgende:
JepVraag maar aan Q. of HW of ehm... eigenlijk iedereen hier die mij gezien heeft
in de race/driftwagen komt het dan ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, heb zelf 4jaar terug een Infinity Kappa installatie erin gehad.
Maargoed, het weegt een ton en is niet praktisch. Dus ja...
Dat is alleen met siliconen, smaakt ook niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zin? Je weet dat het pijn doet als je er in bijt he.
Ik wil nog een keer een rondreis per motor gaan doen ergens daarquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil graag naar New York, San Francisco en New Orleans.
En als ik er dan toch ben, de moerassen van Louisiana in, of naar de Rocky Mountains en Las Vegas en LA. En misschien nog richting Canada.
Klinkt afgezaagd; maar nu je nog 'jong' bent moet je 't gewoon doen als je wil. Als je later kids hebt gaat het er zeker niet meer van komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef rival het volgende:
lijkt mij ook wel wat, een baan waarbij je moet reizen
Ja klopt, daarom heb ik het ook eruit gehaaldquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
in de race/driftwagen komt het dan ook niet![]()
Maar in de woon/werk wagen kan ik een lekkere bass wel waarderen
Ik heb daar een weekje gelogeerd bij mijn beste vriendin, die was een jaar high school gaan doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef Catbert het volgende:
De omgeving is mooi, maar de stad zelf is niks bijzonders.
Je denkt dat bijten in natuurlijke borsten geen pijn doet??quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is alleen met siliconen, smaakt ook niet zo lekker.
Ik weet niet of ik aans de kids ga, dat geeft wat meer tijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klinkt afgezaagd; maar nu je nog 'jong' bent moet je 't gewoon doen als je wil. Als je later kids hebt gaat het er zeker niet meer van komen.
Tijdje terug een 2din headunit ingebouwd in de S95 van m'n maat, klote saab systeem met die afwijkende impedanties van de speakers en lijningang op een ISO stekker, ook leuk als je daar per ongeluk een versterker aan hangtquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, heb zelf 4jaar terug een Infinity Kappa installatie erin gehad.
Maargoed, het weegt een ton en is niet praktisch. Dus ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |