Hoe komt het toch dat kinderen "altijd" eerst bij de moeder troost zoeken thuis? Zelfde idee hoorquote:
Neuhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat kinderen "altijd" eerst bij de moeder troost zoeken thuis? Zelfde idee hoor
nee, dit ga je nog heel vaak zien. of concerten van hem, zoals nu op RTL5.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef sneijdert het volgende:
Is het nou afgelopen??
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, geen huilende kinderenDat kunnen papa's niet meer handelen.
Ik ook, ik had op meer muziek van Michael gehoopt. Maar toch was het zo ook heel mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik had het iets anders verwacht, maar toch was het hier en daar zeker indrukwekkend.
OP RTL4 zo de hoogtepunten met Albertquote:
Ik weet exact wat je bedoeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Ik ging op het moment van Paris ook stuk. Het verbaast mij nog steeds hoe het vader zijn mij heeft veranderd.
Zo puur en "gewoon" gesproken, erg mooi jaquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik had het iets anders verwacht, maar toch was het hier en daar zeker indrukwekkend.
onder de grond er meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef k_i_m het volgende:
Weet iemand wat er nu precies met hem gaat gebeuren?.
Analyse op CNN nog gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef sneijdert het volgende:
Is het nou afgelopen??
quote:
Die hopen dat hun dochter/zoon ook zoveel emotie's toont tijdens hun uitvaart...quote:
Er staat een vrouwtje icoontje naast je naamquote:
Ik ook.. Alleen die politica en token afro-american inspirators hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef RayMania het volgende:
Dat hoop ik wel ja! Maar gaan ze dat nu doen, weten ze al waar, of gaat ie gewoon weer terug naar Forest Lawn?quote:
Ja, ik heb van begin tot eind gehuild. Mijn ogen zijn dik, ik heb hoofdpijn, ik heb mijn kinderen afgeblaft omdat ze er doorheen zaten te praten en ben toen alleen in onze slaapkamer gaan zitten en heb aan een stuk door gehuild.quote:
ja, dat is om de schijn hoog the houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er staat een vrouwtje icoontje naast je naam
22.00 uurquote:
incl moonwalk.quote:
Voorlopig hoop ik dat mijn kleine dat verdriet voorlopig bespaart blijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die hopen dat hun dochter/zoon ook zoveel emotie's toont tijdens hun uitvaart...
Was echt prachtig om te zien
Eten, als je echt leeg bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Andromache het volgende:
Ik ben even helemaal leeg nu. Weet niet zo goed wat ik nou moet doen.
die gast die nog steeds denkt dat thriller gefilmd wordt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef fratsman het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=scary+black+guy+at+michael+jackson+tribute&btnG=Zoeken&meta=
Weet iemand het al? Ik schrok me werkelijk de tering toen die gast in beeld kwam!![]()
Dat stukje heb ik nou net gemistquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Susi het volgende:
Oh oh dat stukje van de microfoon en Man in the Mirror
TV moment van 2009quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan nog steeds niet naar die Parisspeech kijken...
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Voorlopig hoop ik dat mijn kleine dat verdriet voorlopig bespaart blijft.
Eensch.quote:
Is zijn eerste vriendinnetje geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Bibikuif22 het volgende:
Jeetje.... Ik ben er stil van.. Ik was bij die kleine, die kon niet slapen dus heb het pas weer gezien vanaf heal the world maar ik heb het niet droog gehouden hoor. Het brak mijn hart toen Paris sprak..
Stond Brooke Shields nu ook op het podium? Waar kende zij Michael van?
Wel gepland denk ik. Mama vroeg aan Paris tijdens één van die andere speeches nog of ze echt zeker wist of ze wat wilde zeggen. Ze knikte, dus het was wel gepland dat Paris nog wat ging zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat die laatste speeches op het podium ongepland waren?
Inderdaadquote:
Hij had er zo zonder make-up ingekund!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
die gast die nog steeds denkt dat thriller gefilmd wordt?
als je die enge man bedoelt in ieder geval.
heeft robijn sorry gezegd?!!??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En Shitney!
Heb je nog meegekregen dat Robijn zo lief sorry zei?
Ik lach je niet uit hoor, ik had het ook af en toe lastigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, ik heb van begin tot eind gehuild. Mijn ogen zijn dik, ik heb hoofdpijn, ik heb mijn kinderen afgeblaft omdat ze er doorheen zaten te praten en ben toen alleen in onze slaapkamer gaan zitten en heb aan een stuk door gehuild.
Lach erom wat je wil, I don't care.
Dat gedicht van Maya Angelou was hartverscheurend, Brooke Shields was hartverscheurend, Jermain die zich dapper door Smile heen sloeg, Paris die opstond toen Al Sharpton zei "your daddy wasn't strange", Janet die Paris hand vastpakte, de hele familie die als een blok om Marlon heen ging staan en hem knuffelde, Marlon die zijn tweelingbroertje noemde, Usher die het niet droog hield, Mariah die haar stem kwijt raakte van het huilen, Jennifer Hudson... dappere Jennifer Hudson die net zelf zo'n zwaar verlies heeft geleden en daar toch staat, Magic Johnson. De wonderful Stevie Wonder met zijn prachtige, prachtige They won't go where I'll go, het ging maar door en door.
Wat ik ook erg mooi vond, ik weet niet of jullie dat is opgevallen, is dat op Brooke Shields na het alleen maar African Americans waren. Michael Jackson was een zwarte man, en heeft het afscheid gekregen dat een zwarte man verdient.
Oh, end an vergeet ik nog helemaal die resolution 600!
Ik vond het prachtig. In 1 woord prachtig.
precies had ik ook al. Vond Brooke erg geacteerd overkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond die speech van Brooke Shields erg gemaakt overkomen eigenlijk. Maar dat zal ik wel zijn.
Bij Paris kreeg ik echter kippenvel, net ook in de herhaling op CNN...
Ik denk dat die aangekondigde concertreeks hem gewoon een paar jaar extra van zijn leven heeft gekost... triest maar waar...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:Moest op het laatst toch even slikken.. vooral bij Paris natuurlijk en bij de zin die in de trant was van je heb het een zwaar leven gehad wij weten niet hoe jij je gevoeld moet hebben want je bent publiekelijk vernederd.. zoiets was het volgens mij, echt heel heftig! MJ had nu nog gewoon lekker bij zijn knappe kids moeten zijn...
Zoiets kun je toch niet faken..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond die speech van Brooke Shields erg gemaakt overkomen eigenlijk. Maar dat zal ik wel zijn.
En hier een mama die 'stuk ging' en het vooral heel erg zou vinden om kinderen zo ongelukkig en verdrietig te zien en daar niets ana te kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die hopen dat hun dochter/zoon ook zoveel emotie's toont tijdens hun uitvaart...
Was echt prachtig om te zien
En ja ik lach je uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Shitney het volgende:
Veel onzin
Ik krijg echt zulke walgneigingen als ik die vader zie...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het moeilijk om te zeggen: Mijn gedachten gaan uit naar de familie van MJ, want dat zou ik dan niet menen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
En hier een mama die 'stuk ging' en het vooral heel erg zou vinden om kinderen zo ongelukkig en verdrietig te zien en daar niets ana te kunnen doen.
Als actrice zijnde welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch niet faken..
Ik heb er in ieder geval een brok in mijn keel van. Brr.
Nou t gaat wel weer,ik heb me wel dood gejankt, maar stoorde me aan de kilo kauwgom in zoons mond.Arme Paris ,wat een schatje ,en mooi kind is dat zeg.Zoooooo zielig.quote:
Fuck you.quote:
En zijn kauwgomgebubbelblaas ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou t gaat wel weer,ik heb me wel dood gejankt, maar stoorde me aan de kilo kauwgom in zoons mond.Arme Paris ,wat een schatje ,en mooi kind is dat zeg.Zoooooo zielig.![]()
Nog reageren op zo'n troll ookquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Brrrr.. wil er niet aan denken eigenlijk
Next subject please!
"I'm alive"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
Mystery of Michael's Body
Posted Jul 7th 2009 2:55PM by TMZ Staff
Michael Jackson lived in mystery, so it's hardly a surprise his final resting place is a puzzle.
We're told Jackson will not be buried at Forest Lawn. We checked with Neverland and with law enforcement in the area and it's almost certain the body won't be going there.
We've also checked with various cemeteries in the L.A. area and so far we can't find any place where it looks like Jackson will be buried.
There's a buzz the motorcade underway will be a decoy, but we can't confirm that.
Stay tuned ...
Michael Jackson #24quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft robijn sorry gezegd?!!??
hoe, wat, waar????
Queen Latifah droeg een gedicht van Maya Angelou voor. Zal even kijken of iemand het al online heeft staan.quote:
Ja Op 5 die fan zoooo mooi manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Onze generatie heeft nu zijn eigen icoon verloren.... onze ouders hadden Elvis... wij hadden Michael Jackson
Zeker heftig ja... Being judged, ridiculed, how much pain can one take? Maybe now Michael they will leave you alone.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:Moest op het laatst toch even slikken.. vooral bij Paris natuurlijk en bij de zin die in de trant was van je heb het een zwaar leven gehad wij weten niet hoe jij je gevoeld moet hebben want je bent publiekelijk vernederd.. zoiets was het volgens mij, echt heel heftig! MJ had nu nog gewoon lekker bij zijn knappe kids moeten zijn...
Neee Queen Latifah las een gedicht van haar voor.quote:
Nee, Queen Latifah las een gedicht voor dat Maya Angelou ter ere van zijn herdenking heeft geschreven.quote:
Wij hebben Prince en Madonna nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Onze generatie heeft nu zijn eigen icoon verloren.... onze ouders hadden Elvis... wij hadden Michael Jackson
Schot in de roos. Mijn vader & stiefma keken een paar maanden geleden nog naar de Elvis concerten, en hielden het bijna niet droog. Ik snapte het wel, maar het deed mij verder niks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat denk je zelf als je bij je grote idool op een podium mag staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Sanne het volgende:
Wat is dit voor obsessed fan?
We had him.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Queen Latifah droeg een gedicht van Maya Angelou voor. Zal even kijken of iemand het al online heeft staan.
We had Michael.
Die heb ik gemist qua "act" maar ik vond haar witte jurkje niet echt kunnen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vonden jullie van Jennifer Hudson?
bijna zeker van wel, het vrouwtje was iets te enthousiastquote:
Goddank wel, die twee hebben meer talent in hun kleine teen dan Michael hoorquote:
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onderquote:
Een schandaal dat ze 1 van zijn mooiste liedjes niet behoorlijk kan zingen. Maar goed, om maar een beetje in de buurt van MJ te komen, moet je alle zeilen bijzetten.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij hebben Prince en Madonna Metallica nog
Ben geen fan schat, dus nee dat wist ik niet. Maar dat handje ervoor, best triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een schok voor je? Hij playbackte nogal vaak.
Daarom heeft madonna ook een boel hulp nodig bij het maken van haar songsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank wel, die twee hebben meer talent in hun kleine teen dan Michael hoor
Ja zag ik ook in Boekarest al met sommige liedjes. Maar ach wat maakt t uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij die dangerous tour volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er ooit nog zo´n icoon zal komen. Internet maakt alles veel te bereikbaar en beschikbaar om nog zo´n status te creëren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
"We Had Him"
Beloveds, now we know that we know nothing.
Now that our bright and shining star can slip away from our finger tips like a puff of summer wind.
Without notice, our dear love can escape our doding embrace.
Sing our songs among the stars and walk our dances across the face of the moon.
In the instance we learn that Michael is gone, we know nothing.
No clocks can tell our time and no oceans can rush our tides.
With the abrupt absence of our treasure, though we are many, each of us is achingly alone; piercingly alone.
Only when we confess our confusion can we remember that he was a gift to us and we did have him.
He came to us from the Creator, trailing creativity in abundance.
Despite the anguish of life, he was sheethed in Mother Love and family love and survived.
And did not more than that, he thrived.
With passion and compassion. Humor and Style.
We had him.
Whether we knew who he was or did not know, he was ours and we were his.
We had him.
Beautiful, delighting our eyes. he raked his hat.
Slant over his brow and took a pose on his toes for all of us and we laughed and stomped our feet for him.
We were enchanted with his passion because he held nothing; he gave us all he had been given.
Today in Tokyo, beneath the Eifel Tower. In Ghana's Black Star Square, in Johannasburg, and Pittsburgh. In Birmingham, Alabama and Birmingham, England. We are missing Michael Jackson.
But we do know we had him.
And we are the world.
-Dr. Maya Angelou; read by Queen Latifah
Madonna.. mwoah.... Haar stem is in de jaren ver afgezakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onder
Een van de absolute hoogtepunten... ook erg knapt als je beseft wat haar zelf is overkomenquote:
Ze is ruim 8 maanden zwanger, dan staat niet zoveel je goed meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist qua "act" maar ik vond haar witte jurkje niet echt kunnen....
Dat handje voor zijn headmike is niet om te verbergen dat hij playbackt, maar om het rondzingen tegen te gaan. Hetzelfde principe als een handheld microfoon van je gezicht weghouden als je uithaalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ben geen fan schat, dus nee dat wist ik niet. Maar dat handje ervoor, best triest
Ja Brooke was ook zeer uit t hart, K vond Marlon ook zielig, maar Paris ......daar kan ik echt vannacht wakker van liggen,hartverscheurend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ik had het bij Brooke al moeilijk, maar bij Paris brak ik toch wel door
Muzikaal gezien kan dr niemand aan Prince tippen hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onder
Die vrouw moet idd over enorme innerlijke kracht beschikken, én zwanger én je eigen moeder, zus en neefje vermoord. Heel heel erg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de absolute hoogtepunten... ook erg knapt als je beseft wat haar zelf is overkomen
Ja maar die stem van MJ is ook nooit zo denderend geweest... het gaat meer om het spektakel, het vernieuwende en de tijdloze songs wat ze elke keer weer terug op de kaart zetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Madonna.. mwoah.... Haar stem is in de jaren ver afgezakt.
Daar zong hij nog wel wat live, maar het meeste (zoals Smooth Criminal) was daar ook al playback volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij die dangerous tour volgens mij niet.
Inderdaad ja... Erg sterk van haar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die vrouw moet idd over enorme innerlijke kracht beschikken, én zwanger én je eigen moeder, zus en neefje vermoord. Heel heel erg.
zo werkt rondzingen nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat handje voor zijn headmike is niet om te verbergen dat hij playbackt, maar om het rondzingen tegen te gaan. Hetzelfde principe als een handheld microfoon van je gezicht weghouden als je uithaalt.
Prince doet dat dansend en gitaalspelend en dan nog fluitend hoor, no prob!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef cheqy het volgende:
Nogal logisch dat ie playbackte tijdens zijn optredens. Hoe kan je tijdens het dansen dat hij deed tegelijk zingen zonder te hijgen?
Omdat hij er niet mee kan omgaan, youtube, iTunes, mp3, internet in zijn geheel. Hij ziet alles als bedreigingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Muzikaal gezien kan dr niemand aan Prince tippen hoor![]()
Hijs gelukkig alleen niet meer commercieel bezig.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Prince, staat diep in de schaduw van Madonna & MJ
Ik zat al te huilen bij Maya Angelou, maar Jennifer Hudson gaf me het laatste zetje. Wat een enorme bewondering heb ik voor haar, dat ze daar stond en zoiets moeilijks staat te zingen als je bedenkt wat haarzelf is overkomen. Ik vond het ook heel mooi hoe ze steeds naar boven keek, alsof ze om kracht vroeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die vrouw moet idd over enorme innerlijke kracht beschikken, én zwanger én je eigen moeder, zus en neefje vermoord. Heel heel erg.
Hij wil helemaal niet zo een icoon zijn gelukkig!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij er niet mee kan omgaan, youtube, iTunes, mp3, internet in zijn geheel. Hij ziet alles als bedreigingAls iemand niet met zijn tijd meegaat....Goede muziek hoor, maar een icoon als MJ, no way.
ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus dan kun je hem ook geen icoon noemen als MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet zo een icoon zijn gelukkig!
? Hij heeft live toch geweldig gezongen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die stem van MJ is ook nooit zo denderend geweest... het gaat meer om het spektakel, het vernieuwende en de tijdloze songs wat ze elke keer weer terug op de kaart zet
Ja maar dat is met een paar liedjes, ze laten bij deze plaat een fan los, das ingecalculeerd.Thats show!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij er niet mee kan omgaan, youtube, iTunes, mp3, internet in zijn geheel. Hij ziet alles als bedreigingAls iemand niet met zijn tijd meegaat....Goede muziek hoor, maar een icoon als MJ, no way.
Wel eens het programma Fans gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ok dit is ff een serieuze gedachte he...
Ik ben benieuwd hoe Shitney reageert als één van haar dierbare overlijdt. (Even afkloppen!)
Tuurlijk mag je verdrietig zijn, maar reageren alsof de wereld vergaat vind ik zo
Zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef Felixa het volgende:
Wat ik ook erg knap vond van Paris, is niet alleen dat ze sprak, maar zich ook voor het eerst echt aan de mensen liet zien, zonder masker of sjaal over haar hoofd.
En dat dan bij zo'n gelegenheid, op het podium, met alle ogen van de wereld op je gericht.
Knap van het meiske hoor.
Jojoortje, ik vind je best oké altijd, maar laat iedereen nou gewoon zijn of haar verdriet op z'n eigen manier verwerken. Daar zijn geen regels voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Shitney reageert als één van haar dierbare overlijdt. (Even afkloppen!)
Tuurlijk mag je verdrietig zijn, maar reageren alsof de wereld vergaat vind ik zo
Gisteren het concert in Boekarest gezien, ik had mijn twijfels....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beetje ongepaste opmerking eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond Mariah ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef tass het volgende:
Vond Mariah Carey een hele sterke opening. Een echte gospel zangeres. Heel indrukwekkend
Al die artiesten hebben zo'n apparaat die de stem laat zingen van band als je vals klinkt, MJ gebruikte dat 90 procent ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar zong hij nog wel wat live, maar het meeste (zoals Smooth Criminal) was daar ook al playback volgens mij.
Probeer ook niemand te kwetsen ofzo, maar ik vroeg het me gewoon af. Of Shitney leeft voor MJ ook met posters enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jojoortje, ik vind je best oké altijd, maar laat iedereen nou gewoon zijn of haar verdriet op z'n eigen manier verwerken. Daar zijn geen regels voor.
Fijn dat ze verdrietig mag zijn van je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Heb hem al gePMd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef Duderella het volgende:
Swets, ik weet niet precies wanneer de Duizend Doeien van Robijn waren, want ik lurkte later pas mee. Ik denk dat Greys het topic nog wel weet. Gisteren was het volgens mij.
Gelukkig niet nee, anders krijgen we dat geblèr van Prince, The SIgn of hoe hij ook mag heten telkens aan te horen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet zo een icoon zijn gelukkig!
Ja zo ben ik hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje ongepaste opmerking eerlijk gezegd.
Ik snap idd niet dat mensen het ongepast vonden. Ik ben het ermee eens dat ze niet zo stemvast was, maar desondanks vond ik het wel oprecht. En bovendien heeft ze zelf een kneiter van een hit gehad met dit nummer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef tass het volgende:
Vond Mariah Carey een hele sterke opening. Een echte gospel zangeres. Heel indrukwekkend
Waanneer heb jij MJ live horen zingen dan de laatste jaren? Madonna is een icoon, of ze nu goed zingt of niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik snap idd niet dat mensen het ongepast vonden. Ik ben het ermee eens dat ze niet zo stemvast was, maar desondanks vond ik het wel oprecht. En bovendien heeft ze zelf een kneiter van een hit gehad met dit nummer.
Dit is weer een andere afbikker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat the woman die van hem afgebikt moest worden?
Net gemist!
Ja ik denk met Thriller en Heal the world en in t begin een liedje, de rest was live ,Maar bij die 3 hield ie ook steeds zijn hand voor zijn mond, maar ach.... anders hield ie t misschien niet vol met dat dansen erbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gisteren het concert in Boekarest gezien, ik had mijn twijfels....
Ik ben het dan ook wel eens met de oud-directrice van Motown in die documentaire van gisteren, The One and Only. 'To me Michael was at his best before he had to respond to being Michael'. Wat ik terug heb gezien van de Dangerous- en HIStory-tour, was het allemaal wel erg megalomaan op een gegeven moment. Heb fantastische beelden van een concert in Brisbane uit de Bad-tour gezien, dat was heel erg puur, én live!
Precies. Ik vond het heel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik snap idd niet dat mensen het ongepast vonden. Ik ben het ermee eens dat ze niet zo stemvast was, maar desondanks vond ik het wel oprecht. En bovendien heeft ze zelf een kneiter van een hit gehad met dit nummer.
Na zijn Bad tour wellicht, ik denk dat tijdens en voor die Tour echt grotendeels live wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Al die artiesten hebben zo'n apparaat die de stem laat zingen van band als je vals klinkt, MJ gebruikte dat 90 procent ofzo
Ongepast? Nee. Prettig om aan te horen? Dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Beter dan al dat Hilton nieuws op de FP.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... Nu krijgen we dagenlang op TV Paris te zien
Je hebt het vast niet voor niets opgezocht, sensatiezoekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Voor onze sensatie zoekers die het keer op keer willen bekijken :
Was dat niet al de bedoeling? Lijkt me trouwens wel zwaar voor ze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat de overige Jackson 5 leden wel eens die concerten zouden kunnen gaan doen... met gastoptredens van wereldsterren om Michael te vervangen
Arm kindje...quote:
Dat was voor de act met dat meisje, rest is wel gewoon livequote:
Wil je mijn berichten niet quoten aub?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waanneer heb jij MJ live horen zingen dan de laatste jaren? Madonna is een icoon, of ze nu goed zingt of niet.
Ik wilde zeggen 'thumbs up', maar voor Shitney doe ik een vingertje up!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind niks mis met Shitney en hoe ze er mee omgaat! Ze heeft hier notabene de hele week grappend en grollend mee zitten posten en nu heeft ze een avondje "lekker janken dames" gehad.
Lekker belangrijk. More power to her. Ik wou dat ik naast mn grappen en grollen nog zo ongegeneerd verdrietig ergens van kon genieten. Ik ben alleen maar cynisch en das ook niet alles!
Ja, kassa. Die broers hebben vanaf dat MJ 5 was al geparisiteerd op hun broer, waarom in de toekomst ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat de overige Jackson 5 leden wel eens die concerten zouden kunnen gaan doen... met gastoptredens van wereldsterren om Michael te vervangen
Is dat niet die gitaar speelt bij de concerten van MJ, maar dan met plat haar.quote:
En bij alle jaaroverzichten eind december.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... Nu krijgen we dagenlang op TV Paris te zien
Ja je ziet dat ie dan echt gelukkig is.dat zag ik van de week ook met dat andere concert.Zo mooooi om te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef Anne het volgende:
Grappig om die oude concerten te zien. Het plezier straalt van zijn gezicht af. Geweldig.
bij zijn kids wel denk ik....quote:
Ik denk het niet. Altijd als ik hem zag kreeg ik gewoon unhappy vibes.quote:
Die is eng ja!quote:
Zoals de meeste mensen ervaren zijn er profiteurs en mensen die echt om heb hebben gegeven en hem de liefde gaf die hij net als iedereen nodig heeft.quote:
Ik hoop bij zijn kids ook...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als hij zong wel, daar buiten niet denk ik
Nou als ie optrad misschien wel en bij zijn kinderen en fam. Maar hij was ook vaak ongelukkig vertelde een vriend van de week op tv, en dat kon je ook zien aan hem.quote:
Die zat ik ook al terug te spoelen! Volgens mij wel!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die man die nu zingt, is dat dezelfde als van de herdenking?
ja ik dacht ook al...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
? Hij heeft live toch geweldig gezongen.
Ja. Het is me alleen een raadsel waarom ze dit in 4:3 uitzendenquote:
Idd en ik gok ook zo dat ze zelf wel misschien vroeger of nu veel contact met Michael heeft gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ben weduwe. Mijn eerste man overleed toen onze zoon 3 jaar oud was. Dus mijn kinderen en mijn man begrijpen dat dit voor mij niet alleen het verlies van mijn eerste kalverliefde is, maar ook herinneringen terugbrengt aan het overlijden van mijn eerste echte liefde en de vader van mijn eerste kind. Ik heb zelf een kind dat op de eerste rij zat toen zijn vader overleed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ben Jaloers. Maarja, was amper 6 en mocht niet mee van mijn oudersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al...
ik was in de kuip in 1988 en vond dit stukkie ergens...
echt wel GEWELDIG ook LIVE dus!!!!
http://www.ditisnounederl(...)video_7eed71a88.html
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik ben weduwe. Mijn eerste man overleed toen onze zoon 3 jaar oud was. Dus mijn kinderen en mijn man begrijpen dat dit voor mij niet alleen het verlies van mijn eerste kalverliefde is, maar ook herinneringen terugbrengt aan het overlijden van mijn eerste echte liefde en de vader van mijn eerste kind. Ik heb zelf een kind dat op de eerste rij zat toen zijn vader overleed.
[..]
Ik ben weduwe. Mijn eerste man overleed toen onze zoon 3 jaar oud was. Dus mijn kinderen en mijn man begrijpen dat dit voor mij niet alleen het verlies van mijn eerste kalverliefde is, maar ook herinneringen terugbrengt aan het overlijden van mijn eerste echte liefde en de vader van mijn eerste kind. Ik heb zelf een kind dat op de eerste rij zat toen zijn vader overleed.
Ik wil zeggen: Nick van de BSB, maar toch maar nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Ireth het volgende:
Wie is die blonde vent links op 3.22 ongeveer?
[..]
rtl boulevard op 4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
Wat is er nú nog van MJ op tv? Herhaling ergens?
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'thumbs up', maar voor Shitney doe ik een vingertje up!
En dan weet zij wel wat we bedoelen
Maar heb je dan meer verdriet om Michael of om zijn kids? Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al...
[..]
Nu op RTL4, verlinde live.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat dat groepje zijn achtergrondkoor was, gokje hoor... maar iets anders kan ik niet verzinnen.quote:
De memorial wordt nog twee keer herhaald op CNN vanavond en vannacht in elk geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
Ik kan geen dvd vinden van dit concert, niet op bol.com, niet op amazon.comquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Ja, hoe heet de dvd van dit concert, de history tour I of II? Wilt hem bestellen.
Ik mocht legaal snotteren (ben strontverkoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het een mooie herdenking! Af en toe moest ik wel een traantje wegpinken... Ok, ik heb een doos tissues op tafel gezet
Thanks hun.quote:
Shitney is megafan van Michael Jackson.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar heb je dan meer verdriet om Michael of om zijn kids? Ik denk het laatste.
Zijn kids krijgen nu jarenlange mediahypes achter zich aan.
Hm ok. Dan schuilt er dus meer achter het verdriet denk ik. Je hoefde het niet uit te leggen hoor, maar toch bedankt dat je het deed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan geen dvd vinden van dit concert, niet op bol.com, niet op amazon.com
Alleen een live in japan en live in bucharest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'thumbs up', maar voor Shitney doe ik een vingertje up!
En dan weet zij wel wat we bedoelen
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Duderella het volgende:
Als iemand later uit herhalingen nog kan achterhalen wat dat gegil op het laatst was, dan hou ik me aanbevolen.
Dekentje was viesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?
Klonk wel als een klein kind en volgens mij zag ik ook mensen een kind van het podium tillen. Maar ik heb geen zin om dat terug te gaan kijken of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af....dus ik heb t toch goed gehoord. Ik dacht dat t Blanket was,t zal toch niet?
Dat heb ik gemist, wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Duderella het volgende:
Als iemand later uit herhalingen nog kan achterhalen wat dat gegil op het laatst was, dan hou ik me aanbevolen.
Ja, dat waren zijn dansers en zijn achtergrondzangers, ze deden de medley zoals die ook in het concert gezeten zou hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat groepje zijn achtergrondkoor was, gokje hoor... maar iets anders kan ik niet verzinnen.
Op het laatst, toen de familie net op het podium kwam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wanneer was dat dan?.
daar staan de namen van de dansers http://news.sky.com/skynews/Home/Showbiz-News/Michael-Jacksons-Comeback-Tour-12-Dancers-Picked-To-Join-Singer-On-Stage-At-Londons-O2-Arena/Article/200905315284334?lpos=Showbiz_News_Jackson_Third_Article_Region_6&lid=ARTICLE_15284334_Michael_Jacksons_Comeback_Tour%3A_12_Dancers_Picked_To_Join_Singer_On_Stage_At_Londons_O2_Arenaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, dat waren zijn dansers en zijn achtergrondzangers, ze deden de medley zoals die ook in het concert gezeten zou hebben.
Toen ze allemaal op het podium stonden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wanneer was dat dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |