Hij had er zo zonder make-up ingekund!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
die gast die nog steeds denkt dat thriller gefilmd wordt?
als je die enge man bedoelt in ieder geval.
heeft robijn sorry gezegd?!!??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En Shitney!
Heb je nog meegekregen dat Robijn zo lief sorry zei?
Ik lach je niet uit hoor, ik had het ook af en toe lastigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, ik heb van begin tot eind gehuild. Mijn ogen zijn dik, ik heb hoofdpijn, ik heb mijn kinderen afgeblaft omdat ze er doorheen zaten te praten en ben toen alleen in onze slaapkamer gaan zitten en heb aan een stuk door gehuild.
Lach erom wat je wil, I don't care.
Dat gedicht van Maya Angelou was hartverscheurend, Brooke Shields was hartverscheurend, Jermain die zich dapper door Smile heen sloeg, Paris die opstond toen Al Sharpton zei "your daddy wasn't strange", Janet die Paris hand vastpakte, de hele familie die als een blok om Marlon heen ging staan en hem knuffelde, Marlon die zijn tweelingbroertje noemde, Usher die het niet droog hield, Mariah die haar stem kwijt raakte van het huilen, Jennifer Hudson... dappere Jennifer Hudson die net zelf zo'n zwaar verlies heeft geleden en daar toch staat, Magic Johnson. De wonderful Stevie Wonder met zijn prachtige, prachtige They won't go where I'll go, het ging maar door en door.
Wat ik ook erg mooi vond, ik weet niet of jullie dat is opgevallen, is dat op Brooke Shields na het alleen maar African Americans waren. Michael Jackson was een zwarte man, en heeft het afscheid gekregen dat een zwarte man verdient.
Oh, end an vergeet ik nog helemaal die resolution 600!
Ik vond het prachtig. In 1 woord prachtig.
precies had ik ook al. Vond Brooke erg geacteerd overkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond die speech van Brooke Shields erg gemaakt overkomen eigenlijk. Maar dat zal ik wel zijn.
Bij Paris kreeg ik echter kippenvel, net ook in de herhaling op CNN...
Ik denk dat die aangekondigde concertreeks hem gewoon een paar jaar extra van zijn leven heeft gekost... triest maar waar...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:Moest op het laatst toch even slikken.. vooral bij Paris natuurlijk en bij de zin die in de trant was van je heb het een zwaar leven gehad wij weten niet hoe jij je gevoeld moet hebben want je bent publiekelijk vernederd.. zoiets was het volgens mij, echt heel heftig! MJ had nu nog gewoon lekker bij zijn knappe kids moeten zijn...
Zoiets kun je toch niet faken..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond die speech van Brooke Shields erg gemaakt overkomen eigenlijk. Maar dat zal ik wel zijn.
En hier een mama die 'stuk ging' en het vooral heel erg zou vinden om kinderen zo ongelukkig en verdrietig te zien en daar niets ana te kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die hopen dat hun dochter/zoon ook zoveel emotie's toont tijdens hun uitvaart...
Was echt prachtig om te zien
En ja ik lach je uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Shitney het volgende:
Veel onzin
Ik krijg echt zulke walgneigingen als ik die vader zie...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het moeilijk om te zeggen: Mijn gedachten gaan uit naar de familie van MJ, want dat zou ik dan niet menen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
En hier een mama die 'stuk ging' en het vooral heel erg zou vinden om kinderen zo ongelukkig en verdrietig te zien en daar niets ana te kunnen doen.
Als actrice zijnde welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch niet faken..
Ik heb er in ieder geval een brok in mijn keel van. Brr.
Nou t gaat wel weer,ik heb me wel dood gejankt, maar stoorde me aan de kilo kauwgom in zoons mond.Arme Paris ,wat een schatje ,en mooi kind is dat zeg.Zoooooo zielig.quote:
Fuck you.quote:
En zijn kauwgomgebubbelblaas ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou t gaat wel weer,ik heb me wel dood gejankt, maar stoorde me aan de kilo kauwgom in zoons mond.Arme Paris ,wat een schatje ,en mooi kind is dat zeg.Zoooooo zielig.![]()
Nog reageren op zo'n troll ookquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Brrrr.. wil er niet aan denken eigenlijk
Next subject please!
"I'm alive"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
Mystery of Michael's Body
Posted Jul 7th 2009 2:55PM by TMZ Staff
Michael Jackson lived in mystery, so it's hardly a surprise his final resting place is a puzzle.
We're told Jackson will not be buried at Forest Lawn. We checked with Neverland and with law enforcement in the area and it's almost certain the body won't be going there.
We've also checked with various cemeteries in the L.A. area and so far we can't find any place where it looks like Jackson will be buried.
There's a buzz the motorcade underway will be a decoy, but we can't confirm that.
Stay tuned ...
Michael Jackson #24quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft robijn sorry gezegd?!!??
hoe, wat, waar????
Queen Latifah droeg een gedicht van Maya Angelou voor. Zal even kijken of iemand het al online heeft staan.quote:
Ja Op 5 die fan zoooo mooi manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Onze generatie heeft nu zijn eigen icoon verloren.... onze ouders hadden Elvis... wij hadden Michael Jackson
Zeker heftig ja... Being judged, ridiculed, how much pain can one take? Maybe now Michael they will leave you alone.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:Moest op het laatst toch even slikken.. vooral bij Paris natuurlijk en bij de zin die in de trant was van je heb het een zwaar leven gehad wij weten niet hoe jij je gevoeld moet hebben want je bent publiekelijk vernederd.. zoiets was het volgens mij, echt heel heftig! MJ had nu nog gewoon lekker bij zijn knappe kids moeten zijn...
Neee Queen Latifah las een gedicht van haar voor.quote:
Nee, Queen Latifah las een gedicht voor dat Maya Angelou ter ere van zijn herdenking heeft geschreven.quote:
Wij hebben Prince en Madonna nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Onze generatie heeft nu zijn eigen icoon verloren.... onze ouders hadden Elvis... wij hadden Michael Jackson
Schot in de roos. Mijn vader & stiefma keken een paar maanden geleden nog naar de Elvis concerten, en hielden het bijna niet droog. Ik snapte het wel, maar het deed mij verder niks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat denk je zelf als je bij je grote idool op een podium mag staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Sanne het volgende:
Wat is dit voor obsessed fan?
We had him.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Queen Latifah droeg een gedicht van Maya Angelou voor. Zal even kijken of iemand het al online heeft staan.
We had Michael.
Die heb ik gemist qua "act" maar ik vond haar witte jurkje niet echt kunnen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vonden jullie van Jennifer Hudson?
bijna zeker van wel, het vrouwtje was iets te enthousiastquote:
Goddank wel, die twee hebben meer talent in hun kleine teen dan Michael hoorquote:
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onderquote:
Een schandaal dat ze 1 van zijn mooiste liedjes niet behoorlijk kan zingen. Maar goed, om maar een beetje in de buurt van MJ te komen, moet je alle zeilen bijzetten.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij hebben Prince en Madonna Metallica nog
Ben geen fan schat, dus nee dat wist ik niet. Maar dat handje ervoor, best triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een schok voor je? Hij playbackte nogal vaak.
Daarom heeft madonna ook een boel hulp nodig bij het maken van haar songsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank wel, die twee hebben meer talent in hun kleine teen dan Michael hoor
Ja zag ik ook in Boekarest al met sommige liedjes. Maar ach wat maakt t uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij die dangerous tour volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er ooit nog zo´n icoon zal komen. Internet maakt alles veel te bereikbaar en beschikbaar om nog zo´n status te creëren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
"We Had Him"
Beloveds, now we know that we know nothing.
Now that our bright and shining star can slip away from our finger tips like a puff of summer wind.
Without notice, our dear love can escape our doding embrace.
Sing our songs among the stars and walk our dances across the face of the moon.
In the instance we learn that Michael is gone, we know nothing.
No clocks can tell our time and no oceans can rush our tides.
With the abrupt absence of our treasure, though we are many, each of us is achingly alone; piercingly alone.
Only when we confess our confusion can we remember that he was a gift to us and we did have him.
He came to us from the Creator, trailing creativity in abundance.
Despite the anguish of life, he was sheethed in Mother Love and family love and survived.
And did not more than that, he thrived.
With passion and compassion. Humor and Style.
We had him.
Whether we knew who he was or did not know, he was ours and we were his.
We had him.
Beautiful, delighting our eyes. he raked his hat.
Slant over his brow and took a pose on his toes for all of us and we laughed and stomped our feet for him.
We were enchanted with his passion because he held nothing; he gave us all he had been given.
Today in Tokyo, beneath the Eifel Tower. In Ghana's Black Star Square, in Johannasburg, and Pittsburgh. In Birmingham, Alabama and Birmingham, England. We are missing Michael Jackson.
But we do know we had him.
And we are the world.
-Dr. Maya Angelou; read by Queen Latifah
Madonna.. mwoah.... Haar stem is in de jaren ver afgezakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onder
Een van de absolute hoogtepunten... ook erg knapt als je beseft wat haar zelf is overkomenquote:
Ze is ruim 8 maanden zwanger, dan staat niet zoveel je goed meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist qua "act" maar ik vond haar witte jurkje niet echt kunnen....
Dat handje voor zijn headmike is niet om te verbergen dat hij playbackt, maar om het rondzingen tegen te gaan. Hetzelfde principe als een handheld microfoon van je gezicht weghouden als je uithaalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ben geen fan schat, dus nee dat wist ik niet. Maar dat handje ervoor, best triest
Ja Brooke was ook zeer uit t hart, K vond Marlon ook zielig, maar Paris ......daar kan ik echt vannacht wakker van liggen,hartverscheurend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ik had het bij Brooke al moeilijk, maar bij Paris brak ik toch wel door
Muzikaal gezien kan dr niemand aan Prince tippen hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onder
Die vrouw moet idd over enorme innerlijke kracht beschikken, én zwanger én je eigen moeder, zus en neefje vermoord. Heel heel erg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de absolute hoogtepunten... ook erg knapt als je beseft wat haar zelf is overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |