Ik hoop dat je Kobe bedoeld, en niet Magic Johnsonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe heet die lekkere lange man eigenlijk, die basketballer?
Ervin 'Magic' Johnson met HIV geïnfecteerd trouwensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Shitney!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef Duderella het volgende:
Ik ben benieuwd of Robijn61 nu van de vloer gekrabt moet worden ergens!
Tja. Michael zegt dat hij hem heeft vergeven. Wie zijn wij dan om te oordelen? Maar hij geeft mij ook de kriebels.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik wel mooi.
Ik vind het zo'n enge vent, met zijn dikke gouden kettingen. Hij is echt evil volgens mij.
Die komt voorlopig niet meer onlinequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef Duderella het volgende:
Ik ben benieuwd of Robijn61 nu van de vloer gekrabd moet worden ergens!
Magic Johnson. Tip, niet met hem neuken zonder condoom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Al 20 jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ervin 'Magic' Johnson met HIV geïnfecteerd trouwens
Viel best mee deze keer, Fok kan hartelozer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef Shitney het volgende:
Godsammekrake,
Ik heb twee pagina's vluhtig gescand en ik kan al zien dat ik blij ben dat ik niet op Fok! heb meegelezen. Have you no respect?
Ehm, ik heb menig traan gelaten, waardoor ik nog met een snotneus zit...quote:
Is dat dat kind wat uit het raam werd gehangen?quote:
Oh en datquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, geen huilende kinderenDat kunnen papa's niet meer handelen.
Nee, ik lees maar heel zelden mee. Maar toevallig maakte ik het hilarisch en hysterisch hoogtepunt mee van de Duizenden Doeien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En Shitney!
Heb je nog meegekregen dat Robijn zo lief sorry zei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |