Eens,... maar ze komen wel weer denk ik. NeoGAF is nog steeds koning van de coole topics denk ik altijd, maar beter goed gestolen dan slecht bedachtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Even iets wat niet gericht is aan de MODS of admins of welke medewerker van FOK! ook.
Maar wat is het toch fokking saai man, ik zie geen enkele interessante topieks
Alleen maar van die reeksen van pauper internetspellen of kaliber Sims of GTA oid
We kunnen ook twee nieuwe slowchats beginnen, specifiek voor Xbox- dan wel PS-gebruikers!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... maar ze komen wel weer denk ik. NeoGAF is nog steeds koning van de coole topics denk ik altijd, maar beter goed gestolen dan slecht bedachtIk vind deze wel grappig.
Console mods
Show je game Setup #2
Maar het is a. de zomer en b. zwaar komkommertijd. Zit te denken om retro te gaan en oude topics in te duiken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
En weg met de SC die er nu is! Dat is een boevenbende![]()
Stom gelul de hele dag om die topics maar vol te krijgen
Vooral van jou jaquote:
Zelf voeg je al helemaal weinig als niks toe, werk daar eerst maar eens aan voordat je begint te zeiken op andere usersquote:
Ga vakkenvullen pauperquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelf voeg je al helemaal weinig als niks toe, werk daar eerst maar eens aan voordat je begint te zeiken op andere users![]()
Ik snap dat de waarheid hard is, lul er nu niet omheen. Vakkenvullen heb ik van m'n 16e tot 17e gedaan, ben daar weggegaan.quote:
Vind je het gek dat AQuila zich zo gedraagt hier, hij komt toch overal mee weg.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat AQuila zich zo gedraagt hier, hij komt toch overal mee weg.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef lkb9000 het volgende:
[Xbox 360 #435] Skate 2 Revival!
Moet 435 zijn, sorry ik doe dit echt ELKE keer fout![]()
![]()
precies ip-ban voor 7.3 jaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat AQuila zich zo gedraagt hier, hij komt toch overal mee weg.
Ook voor jou dan leugenaarquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef lkb9000 het volgende:
[Xbox 360 #435] Skate 2 Revival!
Moet 435 zijn, sorry ik doe dit echt ELKE keer fout![]()
![]()
hoe heb jij de gore moed mij leugenaar te noemen met je kloontjesquote:
Hij begon hoor!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:51 schreef Tain het volgende:
God wat ben je toch ook een eikel, aqpost is normaal of post gewoon niet
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
Even voor games.fok: het is geen lente meer, dus er mag wel een nieuwe banner komen. En een vooruitblik naar juni vind ik wel erg ver weg.
als je het in het juiste topic zet en het misschien nog even fatsoenlijk wilt verwoorden dan gaan we het nog inhoudelijk lezen ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
Even voor games.fok: het is geen lente meer, dus er mag wel een nieuwe banner komen. En een vooruitblik naar juni vind ik wel erg ver weg.
Excuses, hoogheid.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Misan het volgende:
[..]
als je het in het juiste topic zet en het misschien nog even fatsoenlijk wilt verwoorden dan gaan we het nog inhoudelijk lezen ook!
hoe triest....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Misan het volgende:
[..]
als je het in het juiste topic zet en het misschien nog even fatsoenlijk wilt verwoorden dan gaan we het nog inhoudelijk lezen ook!
gastkusje en donequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[Xbox 360] Gears Of War 2 #4
kan deze in het xbox subforum geplaatst worden.
Alvast bedankt
Jammer dat je t topic gesloten hebt! We wilde daar juist spammen en in t andere hattrick topic t centraler houden. Nou moet dus alle spam weer in 1 topic en zal t straks weer veel sneller gaan. Beetje jammer vooral ook dat t zonder overleg gebeurd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Meet is voorbij. Een SC-topic lijkt me wel voldoende.
Hattrick #357 Bier, bier en nog eens bier
Dus wat je zegt is dat je een bepaald type bagger uit een SC topic wilt houden door er een apart reeks topics voor te reserveren?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat je t topic gesloten hebt! We wilde daar juist spammen en in t andere hattrick topic t centraler houden. Nou moet dus alle spam weer in 1 topic en zal t straks weer veel sneller gaan. Beetje jammer vooral ook dat t zonder overleg gebeurd.
Bij hoge uitzondering moet ik toegeven dat ik het toch wel eens ben met Stroliequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je een bepaald type bagger uit een SC topic wilt houden door er een apart reeks topics voor te reserveren?
Ik ben het altijd met hem eensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering moet ik toegeven dat ik het toch wel eens ben met Strolie
sc is t niet in t normale topic. Dus nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat je een bepaald type bagger uit een SC topic wilt houden door er een apart reeks topics voor te reserveren?
donequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef koei het volgende:
Mag de titel van [GAMSC #161] Waar koeien niet kunnen tellen aangepast worden naar [GAMSC #161] Waar koeien niet kunnen tellen ? Alvast bedankt!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[GAMSC #161] Waar koeien niet kunnen tellen!
donequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef RedemptioN het volgende:
[PS3 #204] Inclusief een afgeslankte versie
mag slotje
oh, ook complimenten topique, bij deze !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |