abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68625012
Hallo.

Gister heb ik op de Red Orchestra forums gelezen dat er een nieuwe Red Orchestra aankomt. Dit las ik op het Red Orchestra forum:

"Ok, here is the official statement on the game for now. Yes there is an article about our new UE3 game Red Orchestra: Heroes of Stalingrad in the UK and US PC Gamer magazines. Frankly, we're more than a bit surprised at the timing of the release of the electronic version of the article. To put it quite bluntly we thought this would hit after the release of Killing Floor. As such we'll be doing a bit of a scramble to get our PR efforts in order while we are in the middle of getting another game ready to ship.

I know many of you have been waiting a very long time for this news, and I am very happy that we can finally confirm what we've been working on these past three years. RO:HOS (as we call it) is real, its using UE3, and its awesome Just bear with us while we recover from this unexpected announcement and in the immortal words of Battlestar Galactica - all will be revealed.

For now, we're not going to say anything else about the game. We'll let the article speak for itself. As Alan mentioned please don't post scans of the article on this forum. Additionally, please don't post quotes of text from the article on these forums. Our proper PR effort will begin in earnest soon, so you'll get more from us on that in the coming days."

Red Orchestra Ostfront heb onwijs veel gespeeld dus ik ben benieuwd naar dit nieuwe deel!
pi_69097069
Ondertussen heb ik geen nieuws meer gehoord. Wat ik wel weet is dat er een singleplayer campaign komt waarmee je als de Duitsers kan spelen. En ik hoop dat ze binnenkort een paar mooie screenshots openbaar maken.
pi_72065123
Paar dagen geleden zijn er screenshots neergezet op de site. Zie de site voor meer informatie over het spel en screenshots:

http://www.heroesofstalingrad.com/

Ziet er goed uit!

Kan een moderator de titel van dit topic trouwens veranderen in: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad?
pi_72266845
Maar wat vinden jullie ervan?

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2009 21:06:14 ]
pi_72268637
Ziet er wel flex uit
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:54:18 #6
263468 fokkerspy
Oordelen, is niet begrijpen
pi_72323495
Is dit niet gewoon de zoveelste first-shooter zoals Electronic Arts - Medal of Honor: Pacific Assault series?
Op een bepaalt moment krijg ik een gevoel van overkill.
Begrip: iets wat je krijgt als je het gegeven hebt.
pi_72323939
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef fokkerspy het volgende:
Is dit niet gewoon de zoveelste first-shooter zoals Electronic Arts - Medal of Honor: Pacific Assault series?
Op een bepaalt moment krijg ik een gevoel van overkill.
Ik weet bijna zeker dat dit niet het geval zal zijn, ik weet niet of je Red Orchestra: Ostfront 41-45 gespeeld hebt? Dit spel is volledig op realisme gebaseerd en ze doen er alles aan om het zo historisch correct mogelijk te maken (iets waar andere spellen vaak in falen). Daarbij komt dat dit een van de eerste spellen is waarmee je in de campaign als de Duitsers kan spelen en zo zijn er nog meer nieuwe dingen. Zie de site voor meer informatie over wat er allemaal in dit spel komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 22:49:42 ]
pi_73130534
Ik zat effe info te lezen over het spel, las ik dit:
quote:
Persistent Stats Tracking and Player Progression: Grow in rank, earn medals, improve abilities, and become a Hero – all visible to the complete online gaming community and embedded within the game.
Dit vind ik wel jammer... ik vond het juist zo goed dat er in Red Orchestra Ostfront geen rangen waren.
pi_73130751
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:44 schreef Gewas het volgende:
Ik zat effe info te lezen over het spel, las ik dit:
[..]

Dit vind ik wel jammer... ik vond het juist zo goed dat er in Red Orchestra Ostfront geen rangen waren.
Inderdaad, daarom haat ik cod 4 en nieuwer
pi_97412507
Grote schop voor dit topic.

Ondertussen al behoorlijk wat nieuwe screenshots gezien (zie de site) maar nog steeds geen release date kunnen vinden?

Ik kijk in ieder geval erg uit naar dit spel.
pi_97413800
Precieze release is nog niet bekend, waarschijnlijk eind Q3 of begin Q4 van dit jaar.
pi_98600290
Ik las op de site dat er eindelijk een release datum is: 30 augustus.

Goed nieuws.

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 12:29:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')