abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71774140

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje die dat snel gepimpt gaat worden!
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Hij le bij een logeerpartijtje bij Poit
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is filiaalmanager bij Coach. Werkt niet veel, post wel veel. Dat maakt hem geliefd. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Is sinds #127 verdwenen uit de SC
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio. Is daarnaast de grootste snurker uit de SC.
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft een maandban wegens ruzie maken met AQuila.
Fallen: De mysterieuse slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Lagomorph: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
SummerBreeze: Het Breezersletje van Socialdisorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is. Als hij er wel is patst hij met zijn vakantie!
GameBabe: De enige slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: Het broekie in de slowchat, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Heeft net examen gedaan en wacht nu een hele rits examenfeestjes, comazuipen en introweek?
De_Kok: De kookslaaf van Poit. Komt eten maken wanneer deze koning dat wil. Heeft een veel te grote TV voor z'n kamer en een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten. Is beroemd om zijn kwaliteiten in SingStar.
Skychat: Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar hij wordt regelmatig Vladimir of Valentijn genoemd.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126

DE OP IS HIER TE VINDEN

[ Bericht 2% gewijzigd door koei op 10-08-2009 22:33:41 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_71774171
Yay Koei doet waar ik te lui voor ben
pi_71774282
Ik had de lapo, dus ik moest wel

En ik ben wel benieuwd wat ik morgen ga doen in België! Ik hoop zo op schieten met een AK47!
pi_71774397
We springen ineens 10 topics vooruit?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_71774464
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef Misan het volgende:

[..]

Nebo, msn gerne
Yes sir yes!
pi_71774531
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef Nebo het volgende:
pi_71774672
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef Nebo het volgende:
Koeien kunnen toch ook helemaal niet tellen...
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
pi_71774704
Maar ik heb wel Tain uit de OP gekickt, dus daar verdien ik wel wat waardering voor!
pi_71774944

Zo naar bed...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_71775015
Ja, ik moet ook zo... Mijn wekker gaat om 6.45

Maar ik heb wel een treindate geregeld! Eigenlijk vooral voor als ik in Antwerpen zelf ben, want vanaf Antwerpen de juiste halte zoeken voor je overstap is echt hogere wiskunde voor nodig

Weltrusten Poitje
pi_71775052
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef Poit het volgende:

Zo naar bed...
Mietjeeeh
pi_71775095
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:45 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Mietjeeeh
Was jij niet degene die niet naar de KEI ging omdat je te moe was?
pi_71775142
En ik ben wel blij dat mijn abbo weer is afgelopen. Die google-ads hieronder zijn toch wel mooi altijd Het woordje verboden in de titels en gelijk allemaal reclame over discreet vreemdgaan
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:49:25 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_71775176
TT fix + tvp gemacht!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_71775381
Misan gaat er met de eer vandoor Rossdale! GAM FAQ en feedback topique
pi_71775768
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef koei het volgende:
Misan gaat er met de eer vandoor Rossdale! GAM FAQ en feedback topique
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
pi_71775838
quote:
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is. Als hij er wel is patst hij met zijn vakantie!
Dat mag dan ook wel eens veranderd worden
pi_71776322
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:49 schreef Rossdale het volgende:
TT fix + tvp gemacht!
gelijktijdig?
pi_71776339

mijn edit is weg
Op maandag 10 augustus 2009 @ 22:49 door Rossdale:
Topictitel: "[GAMSC #170] Waar men in België doet wat in NL verboden is!" -> "[GAMSC #161] Waar koeien niet kunnen tellen"
pi_71776552
Kapotmoe zijn en niet kunnen slapen..
Wat een vervelende ervaring is dat zeg...
Ik ga maar een potje One Piece kijken..
pi_71776657
Ik kan je aanraden om true blood te gaan kijken Poit! Daarbij val ik altijd halverwege in slaap
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:33:40 #22
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_71776741
Nog 5 daagjes werken en dan eindelijik vakantie en dat na ong 3 jaar het werd ook een keer tijd
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_71776777
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef koei het volgende:
Ik kan je aanraden om true blood te gaan kijken Poit! Daarbij val ik altijd halverwege in slaap
Ik heb vanmiddag al True Blood gekeken. Die serie is echt geweldig! Seizoen 2 is echt spannend! En ik vond de cliffhangers van seizoen 1 ook echt geniaal.
Leuke serie
pi_71776832
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag al True Blood gekeken. Die serie is echt geweldig! Seizoen 2 is echt spannend! En ik vond de cliffhangers van seizoen 1 ook echt geniaal.
Leuke serie
of memento, heb ik nog maar één keer afgekeken omdat ik toen wakker gehouden werd
pi_71776892
hmm, als je true blood al gezien hebt dan raad ik je aan om te gaan leren voor een tentamen financial accounting. Dat is ook goed slaapmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')