hahahahaquote:
Ik had concertkaartjes voor Fleetwood Mac gehaald voor mij en mijn vriendin in de Ahoy. Niet mijn favoriete zaal, maar goed, ze hebben al een eeuwigheid niet in Nederland gespeeld. Vervolgens maakte ik de fout om haar te vertellen dat het geluid daar meestal "wel goed genoeg" was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
Ik ging een keer bij de broer van Heatwave dvd kijken, want daar scharrelde ik toen mee. En toenzei hij terwijl ik een slokje wijn nam de legendarische woorden "Ik hoop dat het te zuipen is, het is de goedkoopste van aldi"
That made me feel sooooo special
Schreeuwde helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Eerst hard schreeuwen dat ze het niet willen en nu maakt het niks meer uit...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef heksehiel het volgende:
Wat heb je gekocht? Weet namelijk echt NOOIT wat voor mannen
Deze kan weer in het rijtje ik-snap-'m-nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had concertkaartjes voor Fleetwood Mac gehaald voor mij en mijn vriendin in de Ahoy. Niet mijn favoriete zaal, maar goed, ze hebben al een eeuwigheid niet in Nederland gespeeld. Vervolgens maakte ik de fout om haar te vertellen dat het geluid daar meestal "wel goed genoeg" was.
Verbazingwekkend hoe snel je leermomenten kan verzamelen.
je weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahahahaen bedankt he
ik ben niet lui
Ze suggereerde daarmee dat ik haar ook in het rijtje "wel goed genoeg" zou plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze kan weer in het rijtje ik-snap-'m-niet
Ow, ik ben er dol op! Ik help ook altijd andere mensen met cadseautjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben echt heel slecht in het kopen van cadeautjes. Ik ben echt jaloers op mensen die rete-creatief zijn en écht belevingen geven voor een verjaardag. Of iets wat iemand al jaren wil. Ik vind het moeilijk en vooral vervelend. En ik begin nooit op tijd met bedenken.
das waar je plaagt me gwoon omdat je een zwak voor me hebtquote:
O wat gemeen, het komt meer over als "dit is goed genoeg voor jou." De bitch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze suggereerde daarmee dat ik haar ook in het rijtje "wel goed genoeg" zou plaatsen.
Dan weet ie dus nu dat je hem jouw liefje noemt én dat ie morgen cadeautjes krijgt. Een dubbele verrassing met 1 post verneuktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
Ik ga niet zgegen wat ik gekocht heb, want hij leest hier ook
Maar in het verleden:
- speciale editie whiskey
- cdbox van zijn favoriete band
- een massagebehandeling bij de masseur
- een weekendje maastricht met als verrassing pinkpop
- limited edition sneakers
- zippo
ohw dan hoop ik dat je voor mijn deur afgeleverd wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Misschien de 19e gelijk maar kijken dan want die hebben we hier niet geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, en daarvoor niet naar de drogist maar naar een parfumerie.
Dat ik hem mijn liefje noem weet ie al, denk ik zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan weet ie dus nu dat je hem jouw liefje noemt én dat ie morgen cadeautjes krijgt. Een dubbele verrassing met 1 post verneukt![]()
Ik moet zeggen dat je vriendjes boffen met jou als cadeautjes-geefster!!
weet je tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
das waar je plaagt me gwoon omdat je een zwak voor me hebt
inderdaad ik ben in april weer jarig btwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan weet ie dus nu dat je hem jouw liefje noemt én dat ie morgen cadeautjes krijgt. Een dubbele verrassing met 1 post verneukt![]()
Ik moet zeggen dat je vriendjes boffen met jou als cadeautjes-geefster!!
Dat heb ik ook, maar soms kan ik wel wat leuks bedenkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben echt heel slecht in het kopen van cadeautjes. Ik ben echt jaloers op mensen die rete-creatief zijn en écht belevingen geven voor een verjaardag. Of iets wat iemand al jaren wil. Ik vind het moeilijk en vooral vervelend. En ik begin nooit op tijd met bedenken.
Dus als ik tips nodig heb kan ik je PM-en?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik ben er dol op! Ik help ook altijd andere mensen met cadseautjes
Die conclusie had ik nou nooit getrokken uit je verhaal. Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze suggereerde daarmee dat ik haar ook in het rijtje "wel goed genoeg" zou plaatsen.
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus als ik tips nodig heb kan ik je PM-en?
Zou gewoon om een paar testers vragen van geuren die je lekker vindt. Kun je kijken of ze na een tijdje nog lekker ruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Misschien de 19e gelijk maar kijken dan want die hebben we hier niet geloof ik
Ik heb al serieus eens gezegd dat ze dr dr beroep van moet makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus als ik tips nodig heb kan ik je PM-en?
Dat vind ik altijd zo moeilijk, dan wil ik als verassing iets leuks regelen, en dan ben ik altijd bang dat ze zelf al iets anders had afgesproken met vriendinnen ofzo die dag, of dat ze moet werken ofzo. En als je dan vraagt of ze die dag vrij kan nemen, weet ze gelijk dat je iets van plan bentquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die conclusie had ik nou nooit getrokken uit je verhaal. Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Gelukkig nog een heel leven voor de boeg om een leuke vent te vinden die wel weet wat verrassingen zijn
Het was wel in overleg, dus niet een grote verrassingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Gelukkig nog een heel leven voor de boeg om een leuke vent te vinden die wel weet wat verrassingen zijn
Dan is het toch nog een leuke verrassing wat er nu werkelijk gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo moeilijk, dan wil ik als verassing iets leuks regelen, en dan ben ik altijd bang dat ze zelf al iets anders had afgesproken met vriendinnen ofzo die dag, of dat ze moet werken ofzo. En als je dan vraagt of ze die dag vrij kan nemen, weet ze gelijk dat je iets van plan bent
Nee, ze is liefquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O wat gemeen, het komt meer over als "dit is goed genoeg voor jou." De bitch.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo moeilijk, dan wil ik als verassing iets leuks regelen, en dan ben ik altijd bang dat ze zelf al iets anders had afgesproken met vriendinnen ofzo die dag, of dat ze moet werken ofzo. En als je dan vraagt of ze die dag vrij kan nemen, weet ze gelijk dat je iets van plan bent
Ik was dolgelukkig met een tandenborstelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die conclusie had ik nou nooit getrokken uit je verhaal. Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Dat zou mijn innerlijke controlfreak niet leuk vinden. Denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh maar dan regel je toch ook gewoon vrij voor hem/haar? Heb ik ook wel eens gedaan
Tof!quote:
Altijd handig, zo'n goede referentiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al serieus eens gezegd dat ze dr dr beroep van moet maken.
Denk je nu werkelijk dat je dan, op het moment dat je wordt opgehaald, daaraan denkt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:11 schreef Litpho het volgende:
Dat zou mijn innerlijke controlfreak niet leuk vinden. Denk ik.
sreiously? Dus je was blij dat je iets in zijn huis mocht achterlaten en dat was het cadeau?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was dolgelukkig met een tandenborstel
Voor bij hem thuis
Dat maakt haar juist toch liefquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze is lief. En af en toe ietsje haastig met haar conclusies
.
dat is waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het toch nog een leuke verrassing wat er nu werkelijk gaat gebeuren.Dat is leuk.
Zal ik onthouden voor de volgende keerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh maar dan regel je toch ook gewoon vrij voor hem/haar? Heb ik ook wel eens gedaan
dat dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daarom moet je ook gewoon der werk bellen, en regelen dat je haar daar ophaalt..
Werkt best prima hoor!
hierbij gaat het juist om het gebaar: ik wil graag dat je hier vaker bentwakker wordtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
sreiously? Dus je was blij dat je iets in zijn huis mocht achterlaten en dat was het cadeau?
Nee, maar ik dacht ook aan iets minder spontaan vrij regelen. Zodat je van je werkgever te horen krijgt "die vergadering moet maar naar woensdag, want dinsdag is L. er niet"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat je dan, op het moment dat je wordt opgehaald, daaraan denkt?
Ik snap dit wel. Het is een teken dat je serieus wordt genomen en een plekje in zijn huis hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
sreiously? Dus je was blij dat je iets in zijn huis mocht achterlaten en dat was het cadeau?
Ja dat zou wel vreemd zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Litpho het volgende:
Nee, maar ik dacht ook aan iets minder spontaan vrij regelen. Zodat je van je werkgever te horen krijgt "die vergadering moet maar naar woensdag, want dinsdag is L. er niet".
Ik vind het normaal dat ik serieus genomen word en een plekje in zijn huis mag hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snap dit wel. Het is een teken dat je serieus wordt genomen en een plekje in zijn huis hebt
Ja ik snap het ook welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:14 schreef heksehiel het volgende:
Ik snap dit wel. Het is een teken dat je serieus wordt genomen en een plekje in zijn huis hebt
Nee, hij kocht er eentje voor mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te veel verwendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het normaal dat ik serieus genomen word en een plekje in zijn huis mag hebben
En jij gelijk happen. "Heb ik iets gemist, moet jij me iets vertellen? "quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht ook aan iets minder spontaan vrij regelen. Zodat je van je werkgever te horen krijgt "die vergadering moet maar naar woensdag, want dinsdag is L. er niet".
Ja, maar dat is het voor mij dus nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het normaal dat ik serieus genomen word en een plekje in zijn huis mag hebben
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw dan hoop ik dat je voor mijn deur afgeleverd word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lieve schat, het is niet dat hij tegen je zegt dat je je tandenborstel mag laten liggen. Je krijgt een nieuwe tandenborstel als teken dat je vaker bij hem kan blijven slapen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Ah, dan ligt het aan mij. Ik vind dat soort dingen normaal en zou niet zitten te springen op officiele toestemming om mijn tandenborstel bij mijn liefje te laten
Doen Djayzz! Ik heb ook ooit eens op een ex staan wachten voor haar werk. Was haar eerste dag werken daar en ik had gebeld tot hoe laat ze moest. En dan om het hoekje staan met een rode roos, wachten tot ze de deur uitloopt en dan haar naam zeggen. Ze was nog nooit zo wild in mijn armen gesprongen. Helemaal trots ook en haar collegas maar kijken: Doe mij ook zo'n vriend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is waar
[..]
Zal ik onthouden voor de volgende keer
[..]
dat dus.
Het klinkt zo onderdanig op deze manierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het voor mij dus niet
Zou niet mn tandenborstel 'zomaar' achterlaten en dat weet hij.
Ik ook, wel fijn ook als hij iets koopt en dan hier laat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Ah, dan ligt het aan mij. Ik vind dat soort dingen normaal en zou niet zitten te springen op officiele toestemming om mijn tandenborstel bij mijn liefje te laten
Care!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lieve schat, het is niet dat hij tegen je zegt dat je je tandenborstel mag laten liggen. Je krijgt een nieuwe tandenborstel als teken dat je vaker bij hem kan blijven slapen!
Heb der een keer een weekend meegenomen naar Hamburg, maar dat had ik vantevoren wel gezegd, vond ze geweldig!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen Djayzz! Ik heb ook ooit eens op een ex staan wachten voor haar werk. Was haar eerste dag werken daar en ik had gebeld tot hoe laat ze moest. En dan om het hoekje staan met een rode roos, wachten tot ze de deur uitloopt en dan haar naam zeggen. Ze was nog nooit zo wild in mijn armen gesprongen. Helemaal trots ook en haar collegas maar kijken: Doe mij ook zo'n vriend.
Ja, maar dat kan altijd toch? Ik heb nooit meegemaakt dat ik een limiet van bij elkaar slapen dagen opgelegd kreeg of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lieve schat, het is niet dat hij tegen je zegt dat je je tandenborstel mag laten liggen. Je krijgt een nieuwe tandenborstel als teken dat je vaker bij hem kan blijven slapen!
Heheh toffe actiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen Djayzz! Ik heb ook ooit eens op een ex staan wachten voor haar werk. Was haar eerste dag werken daar en ik had gebeld tot hoe laat ze moest. En dan om het hoekje staan met een rode roos, wachten tot ze de deur uitloopt en dan haar naam zeggen. Ze was nog nooit zo wild in mijn armen gesprongen. Helemaal trots ook en haar collegas maar kijken: Doe mij ook zo'n vriend.
Ik ben wel afwachtend, wil zeker weten dat het goed zit en durf die dingen niet uit mezelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het klinkt zo onderdanig op deze manierMaar goed, dingen werken voor iedereen anders, het verbaasde me alleen.
sorryquote:
Vrouwen verrassen is zo leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb der een keer een weekend meegenomen naar Hamburg, maar dat had ik vantevoren wel gezegd, vond ze geweldig!
Je snapt het niet hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan altijd toch? Ik heb nooit meegemaakt dat ik een limiet van bij elkaar slapen dagen opgelegd kreeg of zo
ze snapt het wel. maar denkt heel anders over dingen dus zou dat zelf niet zo voelen.quote:
Ben jij liefje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef rival het volgende:
i'm with her!
Ik heb er geen probleem mee als iemand dat bij mij doet, maar het moment dat hij een tandenborstel voor me gaat kopen omdat het handig is voor hem is bij mij doorgaans het moment dat de bindingsangst me om het hart slaat.quote:Ah, dan ligt het aan mij. Ik vind dat soort dingen normaal en zou niet zitten te springen op officiele toestemming om mijn tandenborstel bij mijn liefje te laten
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heheh toffe actiemaar dat soort dingen zijn juist leuk om te doen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
It's a conspiracy!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
ze snapt het wel. maar denkt heel anders over dingen dus zou dat zelf niet zo voelen.
i'm with her!
Classy. Cliché, maar classy.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
Zo heb ik een keer voor een vriend (op zijn kosten) afgekeurde rozen gehaald bij de kassen en 3 kwartier blaadjes eraf lopen trekken
In dat soort dingen ben ik heel goed. Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo. Maar erover praten valt me dan weer een heel stuk zwaarderquote:
Ikquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik vind het ook altijd zo leuk dat mijn vrienden naar mij toekomen als ze een half jaar of een jaar wat hebben. Moet i kze bij de hand nemen en uit horen wat ze leuk vindt. En dan moet ik er een plan voor maken.
Zo heb ik een keer voor een vriend (op zijn kosten) afgekeurde rozen gehaald bij de kassen en 3 kwartier blaadjes eraf lopen trekken
Het komt er tenminste op een andere manier uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
In dat soort dingen ben ik heel goed. Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo. Maar erover praten valt me dan weer een heel stuk zwaarder
iPhone.quote:Ik geef mezelf wel cadeautjes .
ben net gebeld, iPhone ligt klaar .
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.quote:
Gedichtjes vind ik echt vreselijk. Maar een mooie brief is wel heelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat soort dingen ben ik heel goed. Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo. Maar erover praten valt me dan weer een heel stuk zwaarder
Wat wil jij dan, een tandenborstel bij mij thuis?quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, wie wil rivalnu niet?
Dat wel gelukkigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het komt er tenminste op een andere manier uit
Het was echt heel lief, zei al, ben zelf heel terughoudend daarin.. Hij is lief en geduldig en houdt daar rekening mee. door me ook het gevoel te geven dat ik welkom ben en dat hij me bij zich wil hebben.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo.
Heb je de fok! applicatie op de iphone gezien ?quote:
Zelfs dat is een cliché.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.
Dan zit der voorbinddildo zo in je poepert!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als ik straks voor je sta
Precies, zacht glanzend haar om doorheen te strelen is zóóóó vervelendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was puur voor mij, iets waar hij totaal niets aan heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, zacht glanzend haar om doorheen te strelen is zóóóó vervelend.
Straks?quote:
Ik zou niet weten waarom.quote:Wat wil jij dan, een tandenborstel bij mij thuis? .
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je lit, kom er nu pas achter dat het puur eigenbelang was
Je mag weleens wat blijer met jezelf zijn ipv dat je zo dankbaar bent om cremespoeling JBquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was echt heel lief, zei al, ben zelf heel terughoudend daarin.. Hij is lief en geduldig en houdt daar rekening mee. door me ook het gevoel te geven dat ik welkom ben en dat hij me bij zich wil hebben.
die tandenborstel is een symbool..
Het eerste wat hij voor me kocht was cremespoelingDat was puur voor mij, iets waar hij totaal niets aan heeft en dat vond ik ook lief.. Ik zei al, van mn ex kreeg ik altijd cadeautjes die hij leuk vond en niet ik, dus iets puur en alleen voor mij is gewoon bijzonder
Ik ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Maar ik heb het dit keer iig wel goed gespeld.
Zodat ik mijn tanden kan poetsen na zo'n homemade HW-steak natuurlijk!quote:Ik ook niet eigenlijk .
Ja, het duurt altijd even bij jou .
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
Maar het klinkt zo alsof je blij bent met elke kruimel die je toegeworpen krijgt - je bent een mooie en leuke vrouw en het is normaal dat een man moeite voor je doet
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodat ik mijn tanden kan poetsen na zo'n homemade HW-steak natuurlijk!
Nou jaaa zeg.
We spreken elkaar tegen steedsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodat ik mijn tanden kan poetsen na zo'n homemade HW-steak natuurlijk!
Nou jaaa zeg.
Ach, sommige vinden het leuk anderen nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer wat minder... Gedichten
![]()
Ik hou van rechtlijnig bezig zijnquote:
Dat klopt en daar heb je gelijk in, maar die dingetjes die hij voor me doet, bevestigen dat alleen maar. Gewoon, de kleine dingen, dat hij onthoudt dat ik maanden geleden heb gezegd dat ik een bepaald liedje leuk vind en dat hij me dat dan zomaar ineens in een gesprek op MSN toestuurt, dat hij dingen voor mij speciaal in huis haalt idd, dat vind ik fijn en om eerlijk te zijn ben ik aan de ene kant ook wel blij at ik die kleine dingetjes zo kan waarderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mag weleens wat blijer met jezelf zijn ipv dat je zo dankbaar bent om cremespoeling JB
Ik vind het overigens inderdaad wel lief hoor, dat ie dat voor je gehaald heeftIk vind het ook lief als mijn liefje speciale hapjes en zo haalt omdat ie weet dat ik het lekker vind. Maar het klinkt zo alsof je blij bent met elke kruimel die je toegeworpen krijgt - je bent een mooie en leuke vrouw en het is normaal dat een man moeite voor je doet
Het gaat niet doorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef rival het volgende:
dat bedoel ik![]()
dan veranderd het ineens he, maar jij krijgt al bezoek
Nou mooi. Ik bedoelde alleen dat ik hoopte dat je je realiseerde dat je wel erg overdankbaar bent over dingen die vanzelfsprekend zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt en daar heb je gelijk in, maar die dingetjes die hij voor me doet, bevestigen dat alleen maar. Gewoon, de kleine dingen, dat hij onthoudt dat ik maanden geleden heb gezegd dat ik een bepaald liedje leuk vind en dat hij me dat dan zomaar ineens in een gesprek op MSN toestuurt, dat hij dingen voor mij speciaal in huis haalt idd, dat vind ik fijn en om eerlijk te zijn ben ik aan de ene kant ook wel blij at ik die kleine dingetjes zo kan waarderen.
aan de andere kant is het idd wel triest dat ik nooit eerder op die manier bevestiging heb gehad, maar goed.
Voor mij is het dus niet normaal en hij laat me zien dat het dat wel zou moeten zijn.
gedichten maken vind ik ook leuk, maar dat kan ik alleen als ik echt in de wolken ben... dan ben ik ineens super creatief... anders krijg ik er van die sinterklaasgedichten uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
Ach, sommige vinden het leuk anderen niet
Brieven zijn echt een walk in the park. Gedichten zijn inderdaad een heel stuk moeilijker om ze goed te laten klinken. Geen: Roses are red, violets are blue. My love will never die for youquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
gedichten maken vind ik ook leuk, maar dat kan ik alleen als ik echt in de wolken ben... dan ben ik ineens super creatief... anders krijg ik er van die sinterklaasgedichten uit
Kan nog best spannend zijn mits er een beetje goeie fantasie tegenaangegooid wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
Goed, de filmstudios zijn dus echt het spoor bijster en de schrijvers zijn vervangen door hersenloze wezens.
Ze gaan het spel "Asteroids" verfilmen.
http://www.hollywoodrepor(...)eaf6aac2de4e28ef8e67
Dat klopt, voor hem is het ook normaler dan voor mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou mooi. Ik bedoelde alleen dat ik hoopte dat je je realiseerde dat je wel erg overdankbaar bent over dingen die vanzelfsprekend zouden moeten zijnEn dat is dus meer jouw ding dan het zijne
Increase speed, decrease altitude and revese directionquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
Goed, de filmstudios zijn dus echt het spoor bijster en de schrijvers zijn vervangen door hersenloze wezens.
Ik ken meisjes die dat soort dingen helemaal niet op prijs stellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt en daar heb je gelijk in, maar die dingetjes die hij voor me doet, bevestigen dat alleen maar. Gewoon, de kleine dingen, dat hij onthoudt dat ik maanden geleden heb gezegd dat ik een bepaald liedje leuk vind en dat hij me dat dan zomaar ineens in een gesprek op MSN toestuurt, dat hij dingen voor mij speciaal in huis haalt idd, dat vind ik fijn en om eerlijk te zijn ben ik aan de ene kant ook wel blij at ik die kleine dingetjes zo kan waarderen.
aan de andere kant is het idd wel triest dat ik nooit eerder op die manier bevestiging heb gehad, maar goed.
Voor mij is het dus niet normaal en hij laat me zien dat het dat wel zou moeten zijn.
Nee sorry. Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kan nog best spannend zijn mits er een beetje goeie fantasie tegenaangegooid wordt.
Een verhaalschil dan he. Een zooitje kompels in een ruimteschip die door een bizar ongeluk opeens tussen levensgevaarlijke asteroïden zweven en zich een weg naar buiten moeten banen. Spanning, actie, wat aparte karakters en je kan een goudmijntje hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik kan me er niks bij voorstellen.
Wat is het volgende? Kom, we gaan pong verfilmen!
is toch zo'n filmpje van dat ze uitstappen en gaan vechtenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik kan me er niks bij voorstellen.
Wat is het volgende? Kom, we gaan pong verfilmen!
Zolang ze Killing Joke vragen voor de soundtrack, ga ik kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
Dat soort uitzonderingen heb je altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die dat soort dingen helemaal niet op prijs stellen.
Koop ik een bos bloemen met d'r favoriete kleur, mag ik het niet meer doen daarna
Ik geloof dat ik ook overdankbaar zou zijn. Heb echt serieus zwaar onattente vriendjes gehad die op één of andere manier altijd zonder geld zaten als ik met ze had en dat als excuus aanvoerde om maar niet attent te hoeven zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
Nou mooi. Ik bedoelde alleen dat ik hoopte dat je je realiseerde dat je wel erg overdankbaar bent over dingen die vanzelfsprekend zouden moeten zijnEn dat is dus meer jouw ding dan het zijne
Zondequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook overdankbaar zou zijn. Heb echt serieus zwaar onattente vriendjes gehad die op één of andere manier altijd zonder geld zaten als ik met ze had en dat als excuus aanvoerde om maar niet attent te hoeven zijnAlsof geld iets te maken heeft met attent zijn.
Of mannen die elke keer als excuus aanvoeren dat ze een slecht geheugen hebben en dat ze er niets aan kunnen doen
Als je dat iedere keer niet pikt, hebben ze blijkbaar toch echt een slecht geheugenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef heksehiel het volgende:
Of mannen die elke keer als excuus aanvoeren dat ze een slecht geheugen hebben
Qua vibe die jij bij ze krijgt? Want ik vind KF en Sedan bijvoorbeeld in geen enkel opzicht een match.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
Okay, nieuwe stelling/vraag: welke singles koppel je (platonisch) aan elkaar?
ik begin wel:
Snuit en DH
Bels en rival
sedan en KFqua zelfde vibe dus, zeg maar
Ik ook niet. KF is vrolijk/opgewekt en sedan is een azijn pisserquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Qua vibe die jij bij ze krijgt? Want ik vind KF en Sedan bijvoorbeeld in geen enkel opzicht een match.
Ja, qua vibe en sedan en KF is een slechte idd. Maar van die andere twee krijg ik een soort gezamenlijke vibequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Qua vibe die jij bij ze krijgt? Want ik vind KF en Sedan bijvoorbeeld in geen enkel opzicht een match.
Of ze hebben me gewoon in the pocketquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat iedere keer niet pikt, hebben ze blijkbaar toch echt een slecht geheugen.
Ja! Dat is een goed voorbeeld jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:00 schreef JonKeL het volgende:
ik vind erikje en tijn wel beetje wat van elkaar hebben.
Schobbejakken is wel een tof woordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tijd om er eens verandering in te brengenWeg met de attentloze schobbejakken
die wel!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:00 schreef JonKeL het volgende:
ik vind erikje en tijn wel beetje wat van elkaar hebben.
Ik wilde net vragen, en de vrouwen?!quote:
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef heksehiel het volgende:
Ben je het met me eens? Van Kluts en Rip?
En kindjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Duim en JB - beiden mooie en populaire vrouwen, maar beide wel met een enorme mannendeuk.
Hokjes zijn goed voor je. Kijk naar het slingerende horloge. Je ogen worden zwaar.quote:
Ik zie gisteren nog dat we min of meer dezelfde humor hebben hehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
Okay, nieuwe stelling/vraag: welke singles koppel je (platonisch) aan elkaar?
ik begin wel:
Snuit en DH
Bels en rival
sedan en KFqua zelfde vibe dus, zeg maar
doe eens je best op een goeie dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind eigenlijk niemand echt passen..
Niet eens. Kan niet goed uitleggen waarom, maar gewoon niet eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
Nouk en Cue - jonge spring in het velden met een hoog libido
Auto en kluts danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
doe eens je best op een goeie dan?
Voor mij is het misschien ook wel anders - ik ken bijna niemand persoonlijk
Wij? Sarcastisch? En oinsingles? Onsingles? Oersingles?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Litpho en Airwin - intelligent en sarcastiusch, oinsingles en wachten vaak even rustig in de hoek om er opeens spitsvondig uit te komen
Ik denk dat DH wel raad weet inderdaad, ik denk dat snuit daarin iets minder assertief isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef Ripley het volgende:
Misschien is het meer dat ik gelijkenissen zie.
Bij snuit en DH dat ze alles wat vrouwelijk is bespringen, maar wel positief en gezellig overkomen.
Bij jou en besl dat jullie eigenlijk wel goed met vrouwen zijn en lekker no nonsense zijn en zo
Hier ben ik het wel mee eens, al vind ik Lit bovenaan staan wat betreft dat opeens spitsvondig uit de hoek komen, die krijgt me echt hardop aan het lachen. (en van de week serieus drinken over mijn monitor)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Litpho en Airwin - intelligent en sarcastiusch, oinsingles en wachten vaak even rustig in de hoek om er opeens spitsvondig uit te komen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef heksehiel het volgende:
Niet eens. Kan niet goed uitleggen waarom, maar gewoon niet eens.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Omdat je ze beide niet mag?quote:
Ik zat er ook over te denken, maar ondanks hun gemeenschappelijkheden zijn ze ook wel weer heeeeeel anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Waarop baseer je je mening dan over Litpho en AirwiN?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:12 schreef JonKeL het volgende:
Ben ik met je eens![]()
Verder weet ik geen koppels meer. Is lastig als je niemand kent.
When I snap my fingers you'll wake up in a real lifequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hokjes zijn goed voor je. Kijk naar het slingerende horloge. Je ogen worden zwaar..
Mijn mening baseer ik op datgene wat ik van hun hier op Fok lees. Hun reacties zijn vaak van dezelfde aard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarop baseer je je mening dan over Litpho en AirwiN?
Dat zeg je alleen maar omdat je ons nooit samen hebt gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken, maar ondanks hun gemeenschappelijkheden zijn ze ook wel weer heeeeeel anders.
Dus je hebt toch gelijk over dat ruziemaken.quote:We spreken elkaar tegen steeds .![]()
Nee, omdat jij het nooit over blonde vrouwen met grote jopen hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je ons nooit samen hebt gezien.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken, maar ondanks hun gemeenschappelijkheden zijn ze ook wel weer heeeeeel anders.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus je hebt toch gelijk over dat ruziemaken.
Als je AirwiN en mij ergens feilloos aan uit elkaar kan houden is dat ik Jopen hooguit zal gebruiken als ik het heb over meerdere heren met de voornaam Joop. En zelfs dan...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef heksehiel het volgende:
Nee, omdat jij het nooit over blonde vrouwen met grote jopen hebt
Nu niet meer nee, heb nu een ander beeld van Pien.quote:
Ja, en het zijn van die macho'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef halfbearad het volgende:
Feitosa en El_Matador. Die weten wel van wanten geloof ik
lol ik las:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Kluts het volgende:
Ik werd net toen ik op werk door de hal liep begroet : Goeiedag, dame met de vrolijke lach!
hehe dan is het goed...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry, kon het ff niet latenMaar meende het niet hoor
kermitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe dan is het goed...
[drammodus] maar bij wie pas ik dan? [/drammodus]
Dan eerder venco en auto!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Murmeli het volgende:
haha nee pien en venco hebben echt weinig gemeen!
Ik ken ze dan ook niet persoonlijk en keek alleen naar de manier van posten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Murmeli het volgende:
haha nee pien en venco hebben echt weinig gemeen!
Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.quote:Blijkbaar .
Vechten? .
En steak achterafquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
Sinceria.... zou ik denken op basis van jullie postsquote:
DAT KAN JE VERGETEN TRUT!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerdquote:
JoeyT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef heksehiel het volgende:
En ik?
Ahh, gooi je het weer daarop?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat DH wel raad weet inderdaad, ik denk dat snuit daarin iets minder assertief is
Ik ben natuurlijk veel braver dan Bels![]()
Tja, komt misschien omdat ik ze beide wel vaker gezien heb....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom? Dat zie ik dan weer niet.![]()
Venco is timide volgens mij, kan ik niet van auto zeggen.
dat klopt niet, Ik negeerde HH niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef djayzz het volgende:
dat klopt niet, Ik negeerde HH niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik ken Sinceria eigenlijk helemaal niet. Hoe komt zij over dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sinceria.... zou ik denken op basis van jullie posts
Ik wil best bij jou passen, maar niet omdat we genegeerd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerd
Frigide kutAmsterdammer dat je er rondloopt.quote:Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
DAT KAN JE VERGETEN TRUT! .
Doorlachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet nog even niet of ik me nu vet beledigd moet voelen of nog even door moet lachen...
Wil je ook uitleggen waarom?
ik wil je dolgraag aan iemand koppelen maar..... nee je bent uniek denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik en provocerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doorlachen.
Omdat jullie allebei met regelmaat (intussen iets minder) hier komen om andere mensen te provoceren.
Op basis van mijn ervaringen heeft hij wel gelijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij is er geen een user die zoals mij ik post.
En das maar goed ook.
Oversekste provinciepoes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Frigide kutAmsterdammer dat je er rondloopt.
In dat geval zijn er verscheidene users die als Kluts posten.quote:
Nee, onschuldig verre van, maar vind mezelf ook niet meer een typische provoceerder. Maar herken het wel van vorig jaar ofzo.quote:
dat is niet schelden dat is een complimentjequote:
die post zoals ik zou ik er dan van makenquote:
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim
ik ga die ook niet als koosnaampje grbuikenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar wordt niemand vrolijk van, dus zou 'm snel vergeten
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
ik haal sinceria en ofresca altijd door elkaar
Het is ook uit de tijd dat Joey hier ook nog regelmatig kwam. Vroegah.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef heksehiel het volgende:
Nee, onschuldig verre van, maar vind mezelf ook niet meer een typische provoceerder. Maar herken het wel van vorig jaar ofzo.
Vertel waarin denk jij dat wij verschillen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die post zoals ik zou ik er dan van maken
Ik vind het sowieso wel moeilijk om te matchen.
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim en van HH, maar HH is wel al heel lang geleden dat ik dat dacht, inmiddels al lang niet meer
quote:Oversekste provinciepoes! .
Ik kan niet anders op werk Lit.quote:Alhoewel niemand de quote-functie zo omzeilt als Kluts .
Vooal omdat jullie van die romeinse namen hebben denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.
dan weet ik ook een leuke....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim en van HH, maar HH is wel al heel lang geleden dat ik dat dacht, inmiddels al lang niet meer
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je zal ze maar nodig hebben om je quote functie te fixenquote:
In het meeste welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vertel waarin denk jij dat wij verschillen?
Zou het voor het eerst zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet anders op werk Lit.Denk je dat ik voor mijn lol zo moeilijk doe?
Ik dacht eerst dat jij best tof was, maar.........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
dan weet ik ook een leuke....
Wat was je eerste indruk van iemand en hoe denk je er nu over?
Begin ik bij jou JB, ik dacht echt dat jij een kapsones had waar je u tegen zegt, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn
Maar werd je dan net zo blij als JoeyT kwam mee posten als dat je weer een verfrissende (jouw woorden) post van mij zag? Kreeg je werkelijk dezelfde vibe bij ons?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Litpho het volgende:
Het is ook uit de tijd dat Joey hier ook nog regelmatig kwam. Vroegah.
je hebt anders al een maatje toebedeeld gekregen hoor, je bent gekoppeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef erikje14 het volgende:
van mij is er maar 1 gelukkig, zou een mooie bende worden
Als jij in een dwarse stemming was? Ja. Dan was je ook niet verfrissendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar werd je dan net zo blij als JoeyT kwam mee posten als dat je weer een verfrissende (jouw woorden) post van mij zag? Kreeg je werkelijk dezelfde vibe bij ons?
ow damn, wie ? heb ik gemist geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt anders al een maatje toebedeeld gekregen hoor, je bent gekoppeld
Dat is best raar, mensen leren me meestal pas na enige tijd waarderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij best tof was, maar.........
Dat kun jij heul niet.quote:Je zal ze maar nodig hebben om je quote functie te fixen . Hulpeloos wichtje
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is best raar, mensen leren me meestal pas na enige tijd waarderen![]()
Bij jou dus andersom
Leuke!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Begin ik bij jou JB, ik dacht echt dat jij een kapsones had waar je u tegen zegt, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn
Tijnbreinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ow damn, wie ? heb ik gemist geloof ik
Volgens mij dot er verder niemand meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. Tegenwoordig botvier ik die stemmingen op andere wijze, of althans niet meer hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef Litpho het volgende:
Als jij in een dwarse stemming was? Ja. Dan was je ook niet verfrissend.
Jaja vastquote:
Dat maakt je aanzienlijk prettiger digitaal gezelschapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt. Tegenwoordig botvier ik die stemmingen op andere wijze, of althans niet meer hier.
Dat kan ik prima, ik zou het alleen vertikken bij jou!quote:
KF, eerste indruk opschepper van de eerste klas. Maar eigenlijk is het best een toffe kerelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ook saaierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:46 schreef Litpho het volgende:
Dat maakt je aanzienlijk prettiger digitaal gezelschap.
harten is leuker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schoppen is soms best leuk.
Ik doe het te weinig
Of het klassieke baby seals clubbenquote:
Ow: Flenaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Eerste indruk Rebel, erg zelfingenomen. Blijkt een gevoelig lief mannetje te zijn.
Niet voor mij. Wat vast veelzeggend is.quote:
Past goed bij je leeftijd!quote:
Word lid van het IFAW en ontvang Snowy het neergeknuppelde zeehondjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het klassieke baby seals clubben.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Word lid van het IFAW en ontvang Snowy het neergeknuppelde zeehondje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |