Cliché's zijn niet voor niks cliché's.quote:
Gedichtjes vind ik echt vreselijk. Maar een mooie brief is wel heelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat soort dingen ben ik heel goed. Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo. Maar erover praten valt me dan weer een heel stuk zwaarder
Wat wil jij dan, een tandenborstel bij mij thuis?quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, wie wil rivalnu niet?
Dat wel gelukkigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het komt er tenminste op een andere manier uit
Het was echt heel lief, zei al, ben zelf heel terughoudend daarin.. Hij is lief en geduldig en houdt daar rekening mee. door me ook het gevoel te geven dat ik welkom ben en dat hij me bij zich wil hebben.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo.
Heb je de fok! applicatie op de iphone gezien ?quote:
Zelfs dat is een cliché.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.
Dan zit der voorbinddildo zo in je poepert!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als ik straks voor je sta
Precies, zacht glanzend haar om doorheen te strelen is zóóóó vervelendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was puur voor mij, iets waar hij totaal niets aan heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, zacht glanzend haar om doorheen te strelen is zóóóó vervelend.
Straks?quote:
Ik zou niet weten waarom.quote:Wat wil jij dan, een tandenborstel bij mij thuis? .
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je lit, kom er nu pas achter dat het puur eigenbelang was
Je mag weleens wat blijer met jezelf zijn ipv dat je zo dankbaar bent om cremespoeling JBquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was echt heel lief, zei al, ben zelf heel terughoudend daarin.. Hij is lief en geduldig en houdt daar rekening mee. door me ook het gevoel te geven dat ik welkom ben en dat hij me bij zich wil hebben.
die tandenborstel is een symbool..
Het eerste wat hij voor me kocht was cremespoelingDat was puur voor mij, iets waar hij totaal niets aan heeft en dat vond ik ook lief.. Ik zei al, van mn ex kreeg ik altijd cadeautjes die hij leuk vond en niet ik, dus iets puur en alleen voor mij is gewoon bijzonder
Ik ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Maar ik heb het dit keer iig wel goed gespeld.
Zodat ik mijn tanden kan poetsen na zo'n homemade HW-steak natuurlijk!quote:Ik ook niet eigenlijk .
Ja, het duurt altijd even bij jou .
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
Maar het klinkt zo alsof je blij bent met elke kruimel die je toegeworpen krijgt - je bent een mooie en leuke vrouw en het is normaal dat een man moeite voor je doet
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zodat ik mijn tanden kan poetsen na zo'n homemade HW-steak natuurlijk!
Nou jaaa zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |