Ik snap dit wel. Het is een teken dat je serieus wordt genomen en een plekje in zijn huis hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
sreiously? Dus je was blij dat je iets in zijn huis mocht achterlaten en dat was het cadeau?
Ja dat zou wel vreemd zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Litpho het volgende:
Nee, maar ik dacht ook aan iets minder spontaan vrij regelen. Zodat je van je werkgever te horen krijgt "die vergadering moet maar naar woensdag, want dinsdag is L. er niet".
Ik vind het normaal dat ik serieus genomen word en een plekje in zijn huis mag hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snap dit wel. Het is een teken dat je serieus wordt genomen en een plekje in zijn huis hebt
Ja ik snap het ook welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:14 schreef heksehiel het volgende:
Ik snap dit wel. Het is een teken dat je serieus wordt genomen en een plekje in zijn huis hebt
Nee, hij kocht er eentje voor mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
sreiously? Dus je was blij dat je iets in zijn huis mocht achterlaten en dat was het cadeau?
Jij bent gewoon te veel verwendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het normaal dat ik serieus genomen word en een plekje in zijn huis mag hebben
En jij gelijk happen. "Heb ik iets gemist, moet jij me iets vertellen? "quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht ook aan iets minder spontaan vrij regelen. Zodat je van je werkgever te horen krijgt "die vergadering moet maar naar woensdag, want dinsdag is L. er niet".
Ja, maar dat is het voor mij dus nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het normaal dat ik serieus genomen word en een plekje in zijn huis mag hebben
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw dan hoop ik dat je voor mijn deur afgeleverd word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lieve schat, het is niet dat hij tegen je zegt dat je je tandenborstel mag laten liggen. Je krijgt een nieuwe tandenborstel als teken dat je vaker bij hem kan blijven slapen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Ah, dan ligt het aan mij. Ik vind dat soort dingen normaal en zou niet zitten te springen op officiele toestemming om mijn tandenborstel bij mijn liefje te laten
Doen Djayzz! Ik heb ook ooit eens op een ex staan wachten voor haar werk. Was haar eerste dag werken daar en ik had gebeld tot hoe laat ze moest. En dan om het hoekje staan met een rode roos, wachten tot ze de deur uitloopt en dan haar naam zeggen. Ze was nog nooit zo wild in mijn armen gesprongen. Helemaal trots ook en haar collegas maar kijken: Doe mij ook zo'n vriend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is waar
[..]
Zal ik onthouden voor de volgende keer
[..]
dat dus.
Het klinkt zo onderdanig op deze manierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het voor mij dus niet
Zou niet mn tandenborstel 'zomaar' achterlaten en dat weet hij.
Ik ook, wel fijn ook als hij iets koopt en dan hier laat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Ah, dan ligt het aan mij. Ik vind dat soort dingen normaal en zou niet zitten te springen op officiele toestemming om mijn tandenborstel bij mijn liefje te laten
Care!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lieve schat, het is niet dat hij tegen je zegt dat je je tandenborstel mag laten liggen. Je krijgt een nieuwe tandenborstel als teken dat je vaker bij hem kan blijven slapen!
Heb der een keer een weekend meegenomen naar Hamburg, maar dat had ik vantevoren wel gezegd, vond ze geweldig!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen Djayzz! Ik heb ook ooit eens op een ex staan wachten voor haar werk. Was haar eerste dag werken daar en ik had gebeld tot hoe laat ze moest. En dan om het hoekje staan met een rode roos, wachten tot ze de deur uitloopt en dan haar naam zeggen. Ze was nog nooit zo wild in mijn armen gesprongen. Helemaal trots ook en haar collegas maar kijken: Doe mij ook zo'n vriend.
Ja, maar dat kan altijd toch? Ik heb nooit meegemaakt dat ik een limiet van bij elkaar slapen dagen opgelegd kreeg of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lieve schat, het is niet dat hij tegen je zegt dat je je tandenborstel mag laten liggen. Je krijgt een nieuwe tandenborstel als teken dat je vaker bij hem kan blijven slapen!
Heheh toffe actiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen Djayzz! Ik heb ook ooit eens op een ex staan wachten voor haar werk. Was haar eerste dag werken daar en ik had gebeld tot hoe laat ze moest. En dan om het hoekje staan met een rode roos, wachten tot ze de deur uitloopt en dan haar naam zeggen. Ze was nog nooit zo wild in mijn armen gesprongen. Helemaal trots ook en haar collegas maar kijken: Doe mij ook zo'n vriend.
Ik ben wel afwachtend, wil zeker weten dat het goed zit en durf die dingen niet uit mezelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het klinkt zo onderdanig op deze manierMaar goed, dingen werken voor iedereen anders, het verbaasde me alleen.
sorryquote:
Vrouwen verrassen is zo leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb der een keer een weekend meegenomen naar Hamburg, maar dat had ik vantevoren wel gezegd, vond ze geweldig!
Je snapt het niet hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan altijd toch? Ik heb nooit meegemaakt dat ik een limiet van bij elkaar slapen dagen opgelegd kreeg of zo
ze snapt het wel. maar denkt heel anders over dingen dus zou dat zelf niet zo voelen.quote:
Ben jij liefje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef rival het volgende:
i'm with her!
Ik heb er geen probleem mee als iemand dat bij mij doet, maar het moment dat hij een tandenborstel voor me gaat kopen omdat het handig is voor hem is bij mij doorgaans het moment dat de bindingsangst me om het hart slaat.quote:Ah, dan ligt het aan mij. Ik vind dat soort dingen normaal en zou niet zitten te springen op officiele toestemming om mijn tandenborstel bij mijn liefje te laten
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heheh toffe actiemaar dat soort dingen zijn juist leuk om te doen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
It's a conspiracy!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
ze snapt het wel. maar denkt heel anders over dingen dus zou dat zelf niet zo voelen.
i'm with her!
Classy. Cliché, maar classy.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
Zo heb ik een keer voor een vriend (op zijn kosten) afgekeurde rozen gehaald bij de kassen en 3 kwartier blaadjes eraf lopen trekken
In dat soort dingen ben ik heel goed. Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo. Maar erover praten valt me dan weer een heel stuk zwaarderquote:
Ikquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik vind het ook altijd zo leuk dat mijn vrienden naar mij toekomen als ze een half jaar of een jaar wat hebben. Moet i kze bij de hand nemen en uit horen wat ze leuk vindt. En dan moet ik er een plan voor maken.
Zo heb ik een keer voor een vriend (op zijn kosten) afgekeurde rozen gehaald bij de kassen en 3 kwartier blaadjes eraf lopen trekken
Het komt er tenminste op een andere manier uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
In dat soort dingen ben ik heel goed. Net als brieven schrijven en gedichtjes enzo. Maar erover praten valt me dan weer een heel stuk zwaarder
iPhone.quote:Ik geef mezelf wel cadeautjes .
ben net gebeld, iPhone ligt klaar .
Cliché's zijn niet voor niks cliché's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |