hahahahaquote:
Ik had concertkaartjes voor Fleetwood Mac gehaald voor mij en mijn vriendin in de Ahoy. Niet mijn favoriete zaal, maar goed, ze hebben al een eeuwigheid niet in Nederland gespeeld. Vervolgens maakte ik de fout om haar te vertellen dat het geluid daar meestal "wel goed genoeg" was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
Ik ging een keer bij de broer van Heatwave dvd kijken, want daar scharrelde ik toen mee. En toenzei hij terwijl ik een slokje wijn nam de legendarische woorden "Ik hoop dat het te zuipen is, het is de goedkoopste van aldi"
That made me feel sooooo special
Schreeuwde helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Eerst hard schreeuwen dat ze het niet willen en nu maakt het niks meer uit...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef heksehiel het volgende:
Wat heb je gekocht? Weet namelijk echt NOOIT wat voor mannen
Deze kan weer in het rijtje ik-snap-'m-nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had concertkaartjes voor Fleetwood Mac gehaald voor mij en mijn vriendin in de Ahoy. Niet mijn favoriete zaal, maar goed, ze hebben al een eeuwigheid niet in Nederland gespeeld. Vervolgens maakte ik de fout om haar te vertellen dat het geluid daar meestal "wel goed genoeg" was.
Verbazingwekkend hoe snel je leermomenten kan verzamelen.
je weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahahahaen bedankt he
ik ben niet lui
Ze suggereerde daarmee dat ik haar ook in het rijtje "wel goed genoeg" zou plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze kan weer in het rijtje ik-snap-'m-niet
Ow, ik ben er dol op! Ik help ook altijd andere mensen met cadseautjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben echt heel slecht in het kopen van cadeautjes. Ik ben echt jaloers op mensen die rete-creatief zijn en écht belevingen geven voor een verjaardag. Of iets wat iemand al jaren wil. Ik vind het moeilijk en vooral vervelend. En ik begin nooit op tijd met bedenken.
das waar je plaagt me gwoon omdat je een zwak voor me hebtquote:
O wat gemeen, het komt meer over als "dit is goed genoeg voor jou." De bitch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze suggereerde daarmee dat ik haar ook in het rijtje "wel goed genoeg" zou plaatsen.
Dan weet ie dus nu dat je hem jouw liefje noemt én dat ie morgen cadeautjes krijgt. Een dubbele verrassing met 1 post verneuktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
Ik ga niet zgegen wat ik gekocht heb, want hij leest hier ook
Maar in het verleden:
- speciale editie whiskey
- cdbox van zijn favoriete band
- een massagebehandeling bij de masseur
- een weekendje maastricht met als verrassing pinkpop
- limited edition sneakers
- zippo
ohw dan hoop ik dat je voor mijn deur afgeleverd wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Misschien de 19e gelijk maar kijken dan want die hebben we hier niet geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, en daarvoor niet naar de drogist maar naar een parfumerie.
Dat ik hem mijn liefje noem weet ie al, denk ik zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan weet ie dus nu dat je hem jouw liefje noemt én dat ie morgen cadeautjes krijgt. Een dubbele verrassing met 1 post verneukt![]()
Ik moet zeggen dat je vriendjes boffen met jou als cadeautjes-geefster!!
weet je tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
das waar je plaagt me gwoon omdat je een zwak voor me hebt
inderdaad ik ben in april weer jarig btwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan weet ie dus nu dat je hem jouw liefje noemt én dat ie morgen cadeautjes krijgt. Een dubbele verrassing met 1 post verneukt![]()
Ik moet zeggen dat je vriendjes boffen met jou als cadeautjes-geefster!!
Dat heb ik ook, maar soms kan ik wel wat leuks bedenkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben echt heel slecht in het kopen van cadeautjes. Ik ben echt jaloers op mensen die rete-creatief zijn en écht belevingen geven voor een verjaardag. Of iets wat iemand al jaren wil. Ik vind het moeilijk en vooral vervelend. En ik begin nooit op tijd met bedenken.
Dus als ik tips nodig heb kan ik je PM-en?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik ben er dol op! Ik help ook altijd andere mensen met cadseautjes
Die conclusie had ik nou nooit getrokken uit je verhaal. Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze suggereerde daarmee dat ik haar ook in het rijtje "wel goed genoeg" zou plaatsen.
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus als ik tips nodig heb kan ik je PM-en?
Zou gewoon om een paar testers vragen van geuren die je lekker vindt. Kun je kijken of ze na een tijdje nog lekker ruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Misschien de 19e gelijk maar kijken dan want die hebben we hier niet geloof ik
Ik heb al serieus eens gezegd dat ze dr dr beroep van moet makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus als ik tips nodig heb kan ik je PM-en?
Dat vind ik altijd zo moeilijk, dan wil ik als verassing iets leuks regelen, en dan ben ik altijd bang dat ze zelf al iets anders had afgesproken met vriendinnen ofzo die dag, of dat ze moet werken ofzo. En als je dan vraagt of ze die dag vrij kan nemen, weet ze gelijk dat je iets van plan bentquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die conclusie had ik nou nooit getrokken uit je verhaal. Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Gelukkig nog een heel leven voor de boeg om een leuke vent te vinden die wel weet wat verrassingen zijn
Het was wel in overleg, dus niet een grote verrassingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Gelukkig nog een heel leven voor de boeg om een leuke vent te vinden die wel weet wat verrassingen zijn
Dan is het toch nog een leuke verrassing wat er nu werkelijk gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo moeilijk, dan wil ik als verassing iets leuks regelen, en dan ben ik altijd bang dat ze zelf al iets anders had afgesproken met vriendinnen ofzo die dag, of dat ze moet werken ofzo. En als je dan vraagt of ze die dag vrij kan nemen, weet ze gelijk dat je iets van plan bent
Nee, ze is liefquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O wat gemeen, het komt meer over als "dit is goed genoeg voor jou." De bitch.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo moeilijk, dan wil ik als verassing iets leuks regelen, en dan ben ik altijd bang dat ze zelf al iets anders had afgesproken met vriendinnen ofzo die dag, of dat ze moet werken ofzo. En als je dan vraagt of ze die dag vrij kan nemen, weet ze gelijk dat je iets van plan bent
Ik was dolgelukkig met een tandenborstelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die conclusie had ik nou nooit getrokken uit je verhaal. Als mijn vriend kaartjes voor een tof concert had geregeld, dan zou het me werkelijk aan mijn reet roesten waar het zou zijn. Hij zou iets voor me geregeld hebben achter mijn rug om... dat heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Dat zou mijn innerlijke controlfreak niet leuk vinden. Denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh maar dan regel je toch ook gewoon vrij voor hem/haar? Heb ik ook wel eens gedaan
Tof!quote:
Altijd handig, zo'n goede referentiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al serieus eens gezegd dat ze dr dr beroep van moet maken.
Denk je nu werkelijk dat je dan, op het moment dat je wordt opgehaald, daaraan denkt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:11 schreef Litpho het volgende:
Dat zou mijn innerlijke controlfreak niet leuk vinden. Denk ik.
sreiously? Dus je was blij dat je iets in zijn huis mocht achterlaten en dat was het cadeau?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was dolgelukkig met een tandenborstel
Voor bij hem thuis
Dat maakt haar juist toch liefquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze is lief. En af en toe ietsje haastig met haar conclusies
.
dat is waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het toch nog een leuke verrassing wat er nu werkelijk gaat gebeuren.Dat is leuk.
Zal ik onthouden voor de volgende keerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh maar dan regel je toch ook gewoon vrij voor hem/haar? Heb ik ook wel eens gedaan
dat dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daarom moet je ook gewoon der werk bellen, en regelen dat je haar daar ophaalt..
Werkt best prima hoor!
hierbij gaat het juist om het gebaar: ik wil graag dat je hier vaker bentwakker wordtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
sreiously? Dus je was blij dat je iets in zijn huis mocht achterlaten en dat was het cadeau?
Nee, maar ik dacht ook aan iets minder spontaan vrij regelen. Zodat je van je werkgever te horen krijgt "die vergadering moet maar naar woensdag, want dinsdag is L. er niet"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat je dan, op het moment dat je wordt opgehaald, daaraan denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |