waar ging t over?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef SLP_ het volgende:
ik heb een 4.4 voor anwterwijl ik een 4,8 nodig heb om het volgend jaar niet meer te volgen.
moet ik vandaag maar ff flink gaan leren en hopen dat ik mn herkansing een 4.8 is
albedo, methaan, milankovic, uuh iets met seizoenen hoe die ontstaan draai vd aarde om de zon blablaquote:
En? Hoe ging de jobhunt??quote:Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef Californium het volgende:
tevepe
veel plezierquote:Op maandag 6 juli 2009 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou mensen weet niet of ik morgen nog tijd heb voor Fok dus tot over een weekje
Heb er wel zin an
Ja ik ben vanochtend om 9 uur naar mijn werk gegaan, had niet echt op het weer geletquote:Op maandag 6 juli 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
blij dat ik mn raam nog dichtgedaan heb voordat ik wegging
Mja, een beetje dan. Gelukkig hebben we ook nog een paar cadeaubonnen liggen als opbrengst van de vorige avondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:14 schreef swarmahoer het volgende:
heb je toch je onkosten aan al het bier gedurende de voorrondes weer terugverdiendgedeeltelijk gok ik
True. Dat was het belangrijkstequote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:33 schreef swarmahoer het volgende:
en n hoop gezelligheid er voor terug gehad sowieso
Ik zou zo'n beest gewoon droppen op een boerderij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef morgane het volgende:
Wat gaat ze dr mee doen dan? Toch niet naar de poelier he?
En dan denk je bij jezelf 'kut, was ik maar niet gegaan'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:09 schreef LastRequest het volgende:
M'n ouders hebben kippen, dus daar gaat ze bij, als het niet werkt kan ze naar de boerderij van een meisje uit m'n jc.
Ja het is zeker een mooie actie maar wel onverwacht.. Ik was er niet eens bij gisteravond, ik kwam heel laat nog even langs.. begon iedereen te gillen dat ik een kip had gekregen. Sta je raar te kijken
Hahaha nee, dan hadden ze hem daar gewoon een nachtje laten staan, want ze wisten dat ik vanmiddag sowieso komquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan denk je bij jezelf 'kut, was ik maar niet gegaan'
Ja want het is belachelijk koud de laatste tijd buitenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef Mikkie het volgende:
Ach dit is toch prachtig. En zo'n beest overleeft het heus wel een nachtje zo. Lekker warm binnen enzo
.
Ivm ziekte, Wajong, jeweetsquote:
Whehe, supervetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja met m'n huisgenoot
Van kartonnen dozen.. inclusief puntdak hahah.. ze zat namelijk in een computerdoos maar dat vonden we zielig, want daarin kon ze d'r kont niet keren.. nu kan ze iig een klein rondje lopen
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef morgane het volgende:
Ah, WaJongdat verklaart een hoop haha
zou erg fijn voor je zijn D_K!
En ik wil die kip zien
5 hondersten ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:23 schreef SLP_ het volgende:
faaaack
ik sta een 5,45 voor anw -,.-.
kut nou moet ik dat herkansen
Ze = mensen die hulp bieden aan jongeren en jong-volwassenen. En ik heb mijn verhaal gedaan en ze gingen kijken wat ze voor me konden betekenen.quote:
Had al uitleg van Mikkie gehad ja, en je hebt inderdaad enorm veel geluk als het gaat lukken. Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze = mensen die hulp bieden aan jongeren en jong-volwassenen. En ik heb mijn verhaal gedaan en ze gingen kijken wat ze voor me konden betekenen.
Ik heb wajong ja, maar dat geeft je geen recht op iets of je moet dusdanig gehandicapt zijn dat je niet voor jezelf kan zorgen en ik zit net een trapje daaronder.
Ik vraag dus om een gunst die alleen erg behulpzame mensen bereid zijn te verlenen.
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:37 schreef LastRequest het volgende:
Komt ie!
Het prachtige huis dat ik met m'n huisgenoot heb weten te fabriceren midden in de nacht, met alleen karton en tape voorhanden..
[ afbeelding ]
En mevrouw zelf:
[ afbeelding ]
Geniaal!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:37 schreef LastRequest het volgende:
Komt ie!
Het prachtige huis dat ik met m'n huisgenoot heb weten te fabriceren midden in de nacht, met alleen karton en tape voorhanden..
[ afbeelding ]
En mevrouw zelf:
[ afbeelding ]
dat postte je gister ook al, toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist naar huis gefietst door de regen, zonder jas, op een mountainbike
ja echt hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:12 schreef Sander het volgende:
[..]
5 hondersten ookOp zo'n ultiem kutvak
nee, toen regende het niet. En ik had vanochtend nog buienrader gechecked... zou droog blijven in het oostenquote:
Ik ga zo ook kijken hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef Sander het volgende:
Ik zit de memorial voor MJ te kijken op CNN Live. Ja, lach me maar uit.
Vanavond foute avond bij Puberpop ofzo, Spice Girls The Movie wordt gedraaidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Bijna twee uurs kick
Nog mensen met spannende plannen vanavond? Ik ga misschien maar een avondje thuis blijven, hoewel er ook wat bekenden naar Puberpop gingen. Betwijfel alleen of ik zin heb om te gaan, vond 't maar matig de laatste keren dat ik er was...
Ja, ik kom hier weer eens buurten. En wellicht zet ik even een DVD op vanavond of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Bijna twee uurs kick
Nog mensen met spannende plannen vanavond? Ik ga misschien maar een avondje thuis blijven, hoewel er ook wat bekenden naar Puberpop gingen. Betwijfel alleen of ik zin heb om te gaan, vond 't maar matig de laatste keren dat ik er was...
Oh my, dan hoef ik écht niet te gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vanavond foute avond bij Puberpop ofzo, Spice Girls The Movie wordt gedraaid
En ik kijk nog steeds Michael Jackson herdenking.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kom hier weer eens buurten. En wellicht zet ik even een DVD op vanavond of zo.
Alleen 2 voorgelezen brieven van Nelson Mandela en Diana Ross, en het binnenrijden van de kist met gospelkoor op de achtergrond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk ook, ingehaakt bij Mariah Caray, daarvoor veel gemist?
Ik vind het ook wel vrij triest. Misschien ook omdat ik hem zo zo zo sneu vondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb die herdenking wel op de achtergrond aan staan, maar vind het ook wel vrij dubbel hoor. Het zou een trieste gebeurtenis moeten zijn, maar er zijn zoveel optreden, artiesten, applaus...
Nelson Mandelaaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Dupje het volgende:
Alleen 2 voorgelezen brieven van Nelson Mandela en Diana Ross, en het binnenrijden van de kist met gospelkoor op de achtergrond.
Ik heb vorige week Das Leben Der Anderen gezien, dat is een mooie film. Ook The Prestige is zeker de moeite waard om te kijken.quote:
Goede film, inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Mikkie het volgende:
The Machinist is uit het rijtje dat je noemt het beste, al heb ik Malcolm X niet gezien.
Ik bedoel niet dat ik hem nú koopquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
zelfs om half 1 snachts, petje af hoor
Ik download tegenwoordig hd versies van films die ik al eens op DVD heb gekocht omdat ik het handiger vindt om via de pc film te kijken. Hoezo wereld van verschilquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik hem nú koop.
En zonder werkende S-videokabel tussen pc en tv (ik heb een pinnetje in de kabel gesloopt) is het sowieso wat onhandig kijken via de computer. En als ik dan toch lege DVD's moet gaan kopen voor gedownloade films, kan ik net zo goed het origineel kopen
.
Bij mij is dat juist weer niet handiger, vanaf pc naar tv moet ik zo'n 15 meter overbruggen met een kabel. Nu ligt er een lange S-videokabel, maar die is 4-pins, en de videokaart heeft 7-pins nodig. De 4-pins wil ook niet blijven zitten als ik hem in de videokaart steek. Nu had ik een verloopkabel, maar die heb ik dus geslooptquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik download tegenwoordig hd versies van films die ik al eens op DVD heb gekocht omdat ik het handiger vindt om via de pc film te kijken. Hoezo wereld van verschil
Ik ben juist andersom gaan denken... ik koop niet meer maar download voornamelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben veel te braaf geworden met films, die koop ik tegenwoordig gewoon....
Wat voor baantje ga je op solliciteren dan? Of is dat om te kijken waar je goed in bent?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:23 schreef Californium het volgende:
jah.... ehm.... morgen een intake gesprek bij de tempo team![]()
En dan inderdaad nog posten om vijf uurquote:Op woensdag 8 juli 2009 04:55 schreef LastRequest het volgende:
Beetje jammerlijk dat ik niet wist dat Puberpop was![]()
Het was namelijk geen reet aan in TKB
Nouquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor baantje ga je op solliciteren dan? Of is dat om te kijken waar je goed in bent?
weet ik niet... morgen intake gesprek...Ik wil gewoon werk... dus komt goed... maar ik ben dus eergister daar geweest en nu werd ik op 9 uur uit me bed gebeld dus ik was een beetje geshockeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:42 schreef Mikkie het volgende:
En heb je het gedaan met die brillentent? Je post klinkt een beetje alsof je het maar niks vond
Brillenwinkel, tof, klinkt al een stuk beter dan in de horeca werken ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik niet... morgen intake gesprek...Ik wil gewoon werk... dus komt goed... maar ik ben dus eergister daar geweest en nu werd ik op 9 uur uit me bed gebeld dus ik was een beetje geshockeerdMaar we gaan morgen kijken.... Ik heb werk nodig, zij hebben werk.... Wie weet.... als het van beide kanten bevalt
iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Brillenwinkel, tof, klinkt al een stuk beter dan in de horeca werken ofzo![]()
En 24 uur is een lekkere hoeveelheid aan uren, zal waarschijnlijk ook aardig flexibel zijn enzo.
Naar welk feestje ga jij morgen eigenlijk??
Oh daar werken volgens mij ook afwisselend oudere en jongere mensen, dus da's ook wel leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
idden tis ook nog een leuke brillenwinkel (eyes and more
) en ik ben maar op 1 uitgenodigd dus weinig keus he
jahquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh daar werken volgens mij ook afwisselend oudere en jongere mensen, dus da's ook wel leuk.
Gewoon gaan kijken morgen.
Hahaha, jij bent toch wel modebewust enzo, daar red je het vast een heel eind meequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef Californium het volgende:
staat in de omschrijving dat je trendy en modebewust moet zijn.... Oke.... ik weet neit eens hoe ik trendy kan zijn
jah... oke... maar ik kleed me niet 'trendy' hm.... misschien maar eens gaan shoppenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent toch wel modebewust enzo, daar red je het vast een heel eind mee
Zolang je maar niet in rokjes met leggings eronder rond gaat lopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef Californium het volgende:
[..]
jah... oke... maar ik kleed me niet 'trendy' hm.... misschien maar eens gaan shoppenOf iig..... een 'trendy' shirte kopen
dat was ook het eerste wat bij mij opkwam toe ik het woord trendy hoordequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in rokjes met leggings eronder rond gaat lopen
De films die ik van die lijst interessant vind, heb ik zelf al op DVD, en om ze nou twee keer te hebben is ook weer zoietsquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben juist andersom gaan denken... ik koop niet meer maar download voornamelijk.
Niet toevallig interesse om voor een mooi prijsje wat dvd's van mij over te nemen (zie sig)?
quote:
Ja daarna ben ik nog ergens anders heen geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan inderdaad nog posten om vijf uur
Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Ireth het volgende:
Mijn zonnescherm hangt half voor mijn ramen te zwiepen, hijs losgekomen, heb inmiddels brandweer gebeld (die komen wel als het op de eerste etage was geweest) en meerdere klusbedrijven (allemaal lunchpauze!) en zit nu te wachten tot er 3 terugbellen! Wat kan ik nu nog bellen wat met spoed kan komen helpen? (omg. Utrecht). Ik krijg hem zelf niet in elkaar geklapt of er af!
Met spijkerrokje vind ik het ook niet mooi nee.. maar ik heb hele mooie rokken en rokjes waar het wel bij pastquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind een spijkerrokje met een zwarte legging ofzo eronder zo fout uitzien altijd. Sorry LR
klopt... maar ik heb dan mijn nieuwe rokje waar ik er eventueel als het moet dan wel misschien een legging onder zou dragen voor werkquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind een spijkerrokje met een zwarte legging ofzo eronder zo fout uitzien altijd. Sorry LR
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Wat ben jij flauw zeg. Wil je geen reservedvd of een extra exemplaar om af en toe eens uit te lenen?
Klinkt wel erg veel om aan te trekken voor een sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
ik stond ook echt bij de H&M en ik zo denken... oke.. wat is trendynouja
ikk heb voor morgen een leuk blousje gekocht, paar hempjes en ik vind het wel goed
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt wel erg veel om aan te trekken voor een sollicitatiegesprek
Hoi Caliquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
ik stond ook echt bij de H&M en ik zo denken... oke.. wat is trendynouja
ikk heb voor morgen een leuk blousje gekocht, paar hempjes en ik vind het wel goed
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef Californium het volgende:
[..]
haha....
je weet wat ik bedoel
![]()
gaat helemaal goed komen morgen
jah... nog maar net hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Cali.
Jij bent ook weer in het land, begrijp ik?. Hoe is het met je stage in Schotland afgelopen?
.
Spannend dus! Succes met het schrijven van het verslagquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
jah... nog maar net hooren is goed afgelopen... even nog een verslag in elkaar bouwen
dat ga ik nu maar eens mee verder
en dan in augustus afstuderen
![]()
Daar hoop ik stiekem ook op...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Mikkie het volgende:
Oeh da's matig Dup!
Maar ach, je bent niet de enige die niet op vakantie gaat. Hoewel ik van de week een uitnodiging kreeg om bij een goede vriend van me op de camping langs te komen voor een paar dagen...en een vriendin van me gisteravond ook wat proefballonnetjes liet opgaan om te kijken of we niet een paar dagen weg konden. Dus wie weet regel ik last-minute nog wel wat...
is dat de vriendin van cpquote:
pinokkio of wat bedoel jequote:
Yes.quote:
ja toch?quote:
Gewoon zonderquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
ik snap dus helemaal niets van studielink he: eerst zeggen ze dat je voor studiefinanciering naar de IB-groep moet, dan krijg ik een mail dat mijn verzoek bij de IB-groep ligt ? en ik had een nieuwe code ergens voor aangevraagd ? volgens mij niet hoormaar dat zie ik dan wel weer
Nou...ik wacht het wel af
Oja, die herinschrijving...dat moet ik ook nog doen geloof ik. Of althans, een gedeelte. Ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
ik snap dus helemaal niets van studielink he: eerst zeggen ze dat je voor studiefinanciering naar de IB-groep moet, dan krijg ik een mail dat mijn verzoek bij de IB-groep ligt ? en ik had een nieuwe code ergens voor aangevraagd ? volgens mij niet hoormaar dat zie ik dan wel weer
Nou...ik wacht het wel af
Jep, en gratisquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef Sander het volgende:
Fuck, ik was kritisch over logmein.com, maar dat werkt toch eigenlijk behoorlijk briljant zeg.
Remote inloggen van waar dan ook, door een klein prog te installeren.quote:
pics? livestream?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:11 schreef swarmahoer het volgende:
hahaha kijk ik even naar buiten, zie ik een musje aan komen vliegen, ik denk die parkeert zichzelf op de stoel voor t raam, vliegt ie keihard tegen t raam aan![]()
![]()
wat een beest
Vraagje hè, deel je nou ook één account met alle PC's erin, of heb je dat gecombineerd op de een of andere manier via aparte accounts?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef morgane het volgende:
LogMeIn is ontzettend handig javooral als mn vader weer eens iets verprutst heeft op de pc, kunnen mn broer of ik het op afstand fiksen
alsof ik alle fabrieken in nijmegen uit mn hoofd kenquote:
Elke pc/laptop krijgt zijn eigen account, en met toestemming van de ander (kan ook automatisch) kan je inloggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Vraagje hè, deel je nou ook één account met alle PC's erin, of heb je dat gecombineerd op de een of andere manier via aparte accounts?
zo zat ik dus ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, die herinschrijving...dat moet ik ook nog doen geloof ik. Of althans, een gedeelte. Ofzo.
Mmm, dat moet ik nog eens uitzoeken dan. Ik had nu mijn zusje op mijn gegevens laten inloggen. Dat werkte prima, maar is volgens mij niet ideaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Elke pc/laptop krijgt zijn eigen account, en met toestemming van de ander (kan ook automatisch) kan je inloggen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
Zo weer thuis, stiekem een beetje dronken
Ik heb gewerkt, ben naar school geweest, met een maat uit Engeland gebeld (die morgen misschien ook komtquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
stiekem alweer de hele dag gesogten trendy kleding geshoped
![]()
zeker naar het feest van M waar ik niet ben uitgenodigdquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt, ben naar school geweest, met een maat uit Engeland gebeld (die morgen misschien ook komt) en bij een maat geweest om sinds 5 uur te hangen, best druk gehad eigenlijk. Jij hebt er tenminste nog kleren aan overgehouden
Dat is op uitnodiging, op de Planetenstraat niet, rarara waar ik hem mee naartoe neemquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
zeker naar het feest van M waar ik niet ben uitgenodigd
Jah oke... maar je kunt niet de hele avond op planeten straat blijven hangen met hemquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is op uitnodiging, op de Planetenstraat niet, rarara waar ik hem mee naartoe neem
hoezo niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah oke... maar je kunt niet de hele avond op planeten straat blijven hangen met hem
omdat je uitgenodigd bent door iemand anders om op een afstudeerfeest te komen?quote:
En diegene weet dondersgoed dat ze een feestje houdt terwijl er ook een ander is. She wont mind ik ga met haar op vakantie enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat je uitgenodigd bent door iemand anders om op een afstudeerfeest te komen?
wrijf het er nogmaals inquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En diegene weet dondersgoed dat ze een feestje houdt terwijl er ook een ander is. She wont mind ik ga met haar op vakantie enzo.
je weet best wat k bedoelquote:
ik reed idd over het plein met de fontein stond er een politieauto, en toen ik doorreed kwam een brandweerwagen me tegemoedquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Er is wat goed mis bij Novium.. het stond er blauw van de sirenes.. brandweer erbij..
Waarom zou jij uberhoupt 100 euro aan een fokker gevenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
als ik 100 euro zou moeten geven aan een fokker zijn jullie t dus beide niet dames
als ik in n goede bui benquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou jij uberhoupt 100 euro aan een fokker geven
Succesquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:53 schreef SLP_ het volgende:
bah ik heb zo mn herkansing anw, ik hoop echt dat ik hem ga halen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef Sander het volgende:
Goed concentreren en logisch denken. Dan heb je zo een 9.5. Succes!
dank julliequote:
iddquote:
oke.... ik vind dat ingewikkled allemaalquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een keer voor een uitzendbureau gewerkt, toen kreeg ik mijn salaris van hun, met een declaratie hoeveel zij inhielden op mijn loon. Maar toen was ik nog 16 ofzo dus verdiende ik echt amper iets
Dus per uur dat jij werkt nemen zij 200% loon in??quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:54 schreef kadoter het volgende:
Uitzendbureau neemt ongeveer een factor van 2 keer je loon.
nou toevallig dat ik er net een topic over heb geopend...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:54 schreef kadoter het volgende:
Uitzendbureau neemt ongeveer een factor van 2 keer je loon.
Hoe oud ben je? Want daar moet je het natuurlijk ook een beetje aan afmeten hèquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:11 schreef Californium het volgende:
dat vind ik dan niet echt een probleem8 euro per uur is een vetpot voor mij wetende dat ik 4 jar lang minimumloon heb gekregen bij de blokker
ik was er hardstikke gelukkig, dus geen probleem hoor..quote:
jah... dat meisje ging beejte rondvragen wat andere mensen in andere filialen verdienen en dan afmetenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want daar moet je het natuurlijk ook een beetje aan afmeten hè
Mja, dan zal het wel kloppen hèquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
jah... dat meisje ging beejte rondvragen wat andere mensen in andere filialen verdienen en dan afmeten
jah... Ik verwacht dat het zo tussen de 7 en 8 euro zal vallen (ik ben ook pas 20 hequote:
Zijn dat die banken uit de keuken??quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
mensen met interesse voor 1 (of 2 ) goed uitziende banken? 1 zwart, 1 donkerblauw 1 heeft een paar kleine vlekjes maar ze zien er behoorlijk goed uit? 20 euro per stuk
Ja da's waar, dan moet je ook niet te hoog inzetten hèquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
jah... Ik verwacht dat het zo tussen de 7 en 8 euro zal vallen (ik ben ook pas 20 he)
picsquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
mensen met interesse voor 1 (of 2 ) goed uitziende banken? 1 zwart, 1 donkerblauw 1 heeft een paar kleine vlekjes maar ze zien er behoorlijk goed uit? 20 euro per stuk
Had ik je gisteren ook nog wel kunnen vertellenquote:
Ja die meiden wilden er heen. Volgende keer mooi wat luxer man.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik je gisteren ook nog wel kunnen vertellen
Kan ik makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
picsik ga als t mee zit tegen september op kamers, dus das te lang wachten denk ik
Gatverdammequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:28 schreef Californium het volgende:
jah... nu dus de hele keuken schoongemaakt om maar niet aan school te hoeven werkenSOG
En degene die dus in mijn kamer heeft gewoond die had nog een berg afwas achtergelaten...dus gelijk alles wat van 'niemand's is maar meegenomen.... toen kwam ik bij een houten snijplank waar bovenop wa kruimels lagen... probeer ik m op te pakken... plakt een beetje aan het aanrecht...voel dan dat ie ook aan mijn hand een beetje plakt... kijk in aan de onderkant... hele laag met pluizen
(schimmel dus ) gelijk maar in de prullenbak gedonderd...! Dat hoort hier niet! en kan ook niet begrijpen waarom dat gebeurd want iedereen hier wi het graag een beetje schoon houden of iig schimmelvrij en daarom is ook voor het weekend alle afwas enzo weg... Dus jah
maar dat was echt even heeeeel smerig!
Like duh.quote:
ben je er al dan? wie zijn er allemaal alquote:
zit nog thuis, ga zo naar het centrum, kom vannacht een keer naar de planetenstraat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ben je er al dan? wie zijn er allemaal al
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zit nog thuis, ga zo naar het centrum, kom vannacht een keer naar de planetenstraat.
Inderdaadquote:
quote:
Je hebt geen tatoeage meer, maar toch mag je andere tatoeage blijven?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen tatoeage meermijn I love MJ, BJ, DJ of hoe mensen het ook willen zien
is weg
mijn andere tatoe mag blijven
de lelijke is wegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt geen tatoeage meer, maar toch mag je andere tatoeage blijven?
neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:28 schreef SLP_ het volgende:
heb je een echte tattoo?
Dus die dek je ook af als je gaat douchen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
de lelijke is weg![]()
nu heb ik alleen nog een knipoogje op mijn buik
![]()
misschienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus die dek je ook af als je gaat douchen?.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Sander het volgende:
Idem dito. Maar ik herinnerde me het pas weer tijdens het douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |