Oh jee dan komt Mart weer superlatieven tekort omdat den Bakker op zn 38e nog zo genadeloos hard rijdt. Daar neemt hij zn hoed vast diep voor af en hij maakt een diepe buiging. Senk Joe Maarten!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond:
Live programma rondom de Tour de
France.Op sfeervolle locaties in
Frankrijk ontvangt Mart Smeets gasten
met wie hij terugblikt op de etappe van
die dag.Vanavond vanuit Saint Maximin
met Peter Res,voedingsdeskundige Rabo,
en oud-renner Maarten den Bakker.
Hij is zelfs als commentator beter dan dat duo wat er nu zit. (En da's al vele malen beter dan Sporza en Eurosport.)quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Falco het volgende:
Zo zo dit topic gaat hard. Ik vond Mart vorige uitzending nog niet in vorm, ongeconcentreerd vooral door domme fouten (Contador aanwijzen als winnaar van vorige tour en Amsterdam-Rotterdam). Wellicht dat dat nog beter wordt komende uitzendingen, maar ik heb er een hard hoofd in. Blijft over, dat het een leuk programma blijft.
Ach, die fouten heeft 'ie altijd. Maar dat hoort er gewoon bij, vooral in dat samenvattinkje.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Falco het volgende:
Zo zo dit topic gaat hard. Ik vond Mart vorige uitzending nog niet in vorm, ongeconcentreerd vooral door domme fouten (Contador aanwijzen als winnaar van vorige tour en Amsterdam-Rotterdam). Wellicht dat dat nog beter wordt komende uitzendingen, maar ik heb er een hard hoofd in. Blijft over, dat het een leuk programma blijft.
Beste duo was toch wel Breukink-Smeets bij de bergetappes tig jaar geleden.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij is zelfs als commentator beter dan dat duo wat er nu zit. (En da's al vele malen beter dan Sporza en Eurosport.)
Haha, ja, ik vond mart bij de berg etappes ook altijd erg goedquote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste duo was toch wel Breukink-Smeets bij de bergetappes tig jaar geleden.
1 van de mooiste "uitspraken" van Smeets. Toen Lance omkeek naar Ullrich en van hem wegreed.
"Doei! ik ga vast "
Mart en Jeanquote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste duo was toch wel Breukink-Smeets bij de bergetappes tig jaar geleden.
1 van de mooiste "uitspraken" van Smeets. Toen Lance omkeek naar Ullrich en van hem wegreed.
"Doei! ik ga vast "
En een roze wit gestreept ralph lauren overhemd...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:40 schreef JJH het volgende:
Bijna.
Vanavond onder ander met den Bakker dus.
En mag ik dat zeggen?JA ik mag dat zeggen!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
Ik ga maar eens kijken, want WE hebben toch mooi dat rooie rugnummer en WE hebben weer een renner meer in koers dan de Belgen.
We hebben nog bijna 3 weken te gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:41 schreef TUFKAL het volgende:
En weer begint Mart veilig... Een iets te groot vallen overhemd.
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een ander bandje om dan gisteren, naast zn Livestrong.
Hij traint nog altijd jaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef 456 het volgende:
Maarten ziet er nog afgetraind uit!
Nee is hetzelfde bandje als hij een soort regeboogbandje van KIKA van Kinderen met kanker ' kanjers met lef je ziet nu de geel/goene kant.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:41 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zo mee doen.quote:
Het is wel een joekel jaquote:Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar wat een afschuwelijk lelijke zwarte microfoon.
Dat komt omdat het waaitquote:Op zondag 5 juli 2009 22:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar wat een afschuwelijk lelijke zwarte microfoon.
Ik ben na 2 dagen al Lance moe...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef Bartoli het volgende:
en uiteraard moet lance weer ter sprake komen
Heeft die ook wel nodigquote:Op zondag 5 juli 2009 22:41 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
meerdere malen zelfsquote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef Bartoli het volgende:
en uiteraard moet lance weer ter sprake komen
Welk nummer?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik wilde net vragen hoe dit nummer heette
Dat is helemaal geen Vlaams, dat is nog het mooiste.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tjeezus ... beginnen we nu ook al Vlaams te lullen verdomme! "Niet op de foto". Na "valpartij zonder erg" heb ik het echt gehad met dat Vlaamse gezeik!
Kvroeg me al af waar je bleefquote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tjeezus ... beginnen we nu ook al Vlaams te lullen verdomme! "Niet op de foto". Na "valpartij zonder erg" heb ik het echt gehad met dat Vlaamse gezeik!
Wat is er Vlaams aan de zinsnede 'niet op de foto'?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Welk nummer?
Wat heeft hij dan gedaan, tis mij ontgaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef TheArt het volgende:
CavWeer dat gezeik op Rooijakkers, dat nergens op slaat.
Het was net in beeldquote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef maril het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan, tis mij ontgaan?
Rooijakkers verkocht Cav een klap nadat Cav hem eerder bijna van de fiets af trok... Gewoon wat gehannes bij het gedring in de aanloop van de sprint dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef maril het volgende:
[..]
Brabanderquote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef 456 het volgende:
virtueel in het geel, joa, das ook een tijd geleje!
Bram Tankinkachtige kreten!
Bram Tankink.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef 456 het volgende:
virtueel in het geel, joa, das ook een tijd geleje!
Bram Tankinkachtige kreten!
Heldquote:Op zondag 5 juli 2009 23:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Rooijakkers verkocht Cav een klap nadat Cav hem eerder bijna van de fiets af trok... Gewoon wat gehannes bij het gedring in de aanloop van de sprint dus.
Idd, dat suggestieve gelul. Hij zegt het 10 keer behalve met dat woord.quote:
wat keek menchov sip tijdens dat feestje..quote:
Mondory gaf Rooijakkers een kwak waardoor hij bijna in de trein van Columbia kwam. Daarop gaf Cavendish hem een klap en vervolgens gaat Cav klagen over Rooijakkersquote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef maril het volgende:
[..]
Doe is niet zo snel lullig man, reageer dan niet. zoals ik al melden was het mij ontgaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was net in beeld. Maar ze zaten in de sprintvoorbereiding wat te duwen en te trekken. Cav was er niet zo blij mee.
Thanksquote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mondory gaf Rooijakkers een kwak waardoor hij bijna in de trein van Columbia kwam. Daarop gaf Cavendish hem een klap en vervolgens gaat Cav klagen over Rooijakkers
Dat gebeurde overigens op een km. of 5 van de streep.
Niet alleen dat. Er is misschien wel meer aan de hand, want de vrouw naast hem keek ook al ongerust naar hem en zijn gsm.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wat keek menchov sip tijdens dat feestje..
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Er is misschien wel meer aan de hand, want de vrouw naast hem keek ook al ongerust naar hem en zijn gsm.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Er is misschien wel meer aan de hand, want de vrouw naast hem keek ook al ongerust naar hem en zijn gsm.
Hij liet Den Bakker soms helemaal niet uitpraten, maar Den Bakker trok zich er weinig van aan en maakte gewoon zijn zinnen af.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:11 schreef Bartoli het volgende:
het is toch altijd de grote Mart Smeets show
Daar word je als vrouw wel sacherijnig vanquote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Menchov kijkt nooit vrolijk. Dat kansloze gespeculeer
Hij keek niet naar de andere tafelgenoten. Dat bedoelde ik en dat wist je best.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Menchov kijkt nooit vrolijk. Dat kansloze gespeculeer
http://twitter.com/mart_smeetsquote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Bartoli het volgende:
twitter dat idiote gedoe aldus Smeets. Mart leer eens omgaan met nieuwe media
Mee eens. maar Den Bakker daarnet ook niet. Tsja, ik blijf Smeets soms wat ongeduldig vinden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:15 schreef Cootz het volgende:
Super interessant wat die gast over dat eten te vertellen heeft, maar Mart luistert niet en geeft hem ook niet echt de tijd om te praten.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daar word je als vrouw wel sacherijnig van
Maar "valpartij zonder erg" is toch wel Vlaams? Dat is in ieder geval geen correct Nederlands!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen Vlaams, dat is nog het mooiste.
Een prachtige uitspraakquote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar "valpartij zonder erg" is toch wel Vlaams? Dat is in ieder geval geen correct Nederlands!
Dat wel, maar ook Ducrot gebruikt het. Vlaams is toch wat meer wielertaal dan Nederlands.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar "valpartij zonder erg" is toch wel Vlaams? Dat is in ieder geval geen correct Nederlands!
Wat het ook is, ik vind het ook niet het prettigst om te horen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt... Ik heb echt stad en land moeten zoeken op google met mijn Bongel, wie Clement en Dessel waren...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas de etappe vandaag moeten missen (voor de Limburgers: het OLS) Maar gezien de avond etappe reden er weer renners in de aanval die niemand kent
Hehe.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef Guard het volgende:
"een biertje gaf me een goed gevoel"
Echt waar Maarten? Dan ben je echt de enige...
Pak een kroketje zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:21 schreef Barca het volgende:
Ik heb een hekel aan Vlaams of slecht Nederlands!
Krijg honger van dat gesprek over eten!
Heb al een bak patat en een kroket gehad.quote:
daar is die goed in. doen ze dat bij hem , als hij geinterviewd wordt, dan vind hij het niet leukquote:Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Kut Smeets, anders laat je even iemand uitpraten
Ja dat mag je zeggen, anders zeg ik het wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Kut Smeets, anders laat je even iemand uitpraten
http://nl.wikiquote.org/wiki/Mart_Smeetsquote:Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef Guard het volgende:
*zucht* nu weten we het wel mart, wat je moeder maakt is het lekkerst
Klopt.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Die Peter is volgens mij een beetje verlegen. Komt Smeets er nog overheen met zijn bazerige gedrag
Als er over eten gepraat wordt, of ik zie/ruik eten, dan krijg ik altijd honger.quote:
Arles = Vincent van Gogh.quote:
Ondertussen wel druk Fokken!!111quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
Wat heerlijk al dat geklaag hier op Smeets, en toch blijft iedereen kijken
Vanwege Philip Freriks te paard natuurlijk,quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
Maar Rembrandt heeft toch zijn kop eraf gesneden, wierd uit welk dal Universum kom ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef 456 het volgende:
[..]
Arles = Vincent van Gogh.
Dat van Don McLean weet ik niet.
Dalida nog, en ik kan naar bed...
Ik vind het heerlijk om te klagen over Mart. Maar hij blijftquote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
Nee, dat oor was echt van van Gogh in een of ander klooster in Arlesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Maar Rembrandt heeft toch zijn kop eraf gesneden, wierd uit welk dal Universum kom ik.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef 456 het volgende:
[..]
Arles = Vincent van Gogh.
Dat van Don McLean weet ik niet.
Dalida nog, en ik kan naar bed...
Ja Rembrandt kon goed schilderen idd.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:40 schreef maril het volgende:
In Arle staat een leuk cafeetje waar Vincent van Gogh tekende.
Ik kom daar met regelmaat van de klok mijn broer woont er in de buurt
Ligt er nog steeds zoveel poep op de straat?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:40 schreef maril het volgende:
In Arle staat een leuk cafeetje waar Vincent van Gogh tekende.
Ik kom daar met regelmaat van de klok mijn broer woont er in de buurt
Ja, wat wil je als Mart daar ieder jaar komt. allemachtig.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Ligt er nog steeds zoveel poep op de straat?
Viel me destijds op hoe enorm veel straathonden er leefden.
geen idee, t is al weer 10 jaar geleden bedacht ik mequote:Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Ligt er nog steeds zoveel poep op de straat?
Viel me destijds op hoe enorm veel straathonden er leefden.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Falco het volgende:
Het grappige is dat de NOS-redactie uiteraard wat zit te Googlen om die rebus in elkaar te zetten. Bij kont hebben ze het plaatje rechtsboven gekozen. De andere plaatjes van de eerste rij resultaten waren blijkbaar niet geschikt voor uitzending.
Hahaha idd!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Falco het volgende:
Het grappige is dat de NOS-redactie uiteraard wat zit te Googlen om die rebus in elkaar te zetten. Bij kont hebben ze het plaatje rechtsboven gekozen. De andere plaatjes van de eerste rij resultaten waren blijkbaar niet geschikt voor uitzending.
Bad: plaatje nummer 4 op images.google.com (bad #2 weet ik niet meer)quote:Op zondag 5 juli 2009 23:49 schreef 456 het volgende:
[..]
Hahaha idd!
Baden
Koek
(ook een leuk spelletje, raadt de google woorden van de Rebus)
http://images.google.nl/images?q=bad&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:
Dit maakt die hele rebus nog slechterquote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Bad: plaatje nummer 4 op images.google.com (bad #2 weet ik niet meer)
Koek: plaatje nummer 13
Volgens mij had Mart het over z,n moeder en niet zn Oma.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef UtrechtSlim het volgende:
Het was niet slecht, maar toch ook een beetje gezapig. Mart die twee keer moest vragen of de moeder van Maarten den Bakker het allerlekkerste kookte. Toen bleek dat zijn grootmoeder de allerlekkerste andijviestamppot ter wereld maakte. De vraag of ie eenzaam was leidde niet helemaal tot de vraag of ie heimwee had, waar Mart graag naartoe wilde. Peter Res zat er de eerste 20 minuten voor Jan Lul bij, geheel buiten zijn schuld overigens, maar had uiteindelijk een erg goed verhaal. Leuke vent. Toch wil ik nog meer emo-tv. Waar is Rob Harmeling? Ik wil hem terug.
jezus, www.nos.nlquote:Op maandag 6 juli 2009 00:01 schreef Christibel het volgende:
Heel erg leuk die rebus!! Maar waar kun je in hemelsnaam de oplossing kwijt???????
maar liefst 3 muisklikken doenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Christibel het volgende:
[..]
Ik zoek een emailadres, geen website!!!!![]()
Bandje is niet van KIKA maar van de VOKK (Vereniging Ouders Kinderen en Kanker)quote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef maril het volgende:
[..]
Nee is hetzelfde bandje als hij een soort regeboogbandje van KIKA van Kinderen met kanker ' kanjers met lef je ziet nu de geel/goene kant.
Ik zal wel een dom zeeuws meisje zijn, maar ik heb al drie keer gekeken en kan het niet vindenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
maar liefst 3 muisklikken doen
Klopt ik had het fout . "kanjers met lef'quote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Bandje is niet van KIKA maar van de VOKK (Vereniging Ouders Kinderen en Kanker)
Aardige uitzending vandaag, toch altijd weer leuk programma zo in de avond.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef DutchSL het volgende:
tourquiz@nos.nl
Is het nog de bedoeling dat je adresgegevens o.i.d. in de mail er bij zet?
Want bij de winnaar van vandaag zeiden ze er nog bij dat die uit Groenlo ofzo komt, ik had gisteren alleen maar mijn naam er bij gezet.
Jazeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik ook; is het je gelukt om voor Dalida weg te zijn?
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Mart pakt zijn glas, eerste noot klinkt, *Zap*.
Nee de oma van Mart maakte de lekkerste stamppot, dat zei hij...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij had Mart het over z,n moeder en niet zn Oma.
Dat heeft Mart niet nodig zijn boeken verkopen toch welquote:Op maandag 6 juli 2009 08:20 schreef Klopkoek het volgende:
Het meest grappige vind ik nog altijd dat Smeets alles aangrijpt om het weer over Zijn Project, de Tour van 89 te hebben.
Hij vermeldt dan nog net niet het ISBN-nummer.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef DutchSL het volgende:
tourquiz@nos.nl
Is het nog de bedoeling dat je adresgegevens o.i.d. in de mail er bij zet?
Want bij de winnaar van vandaag zeiden ze er nog bij dat die uit Groenlo ofzo komt, ik had gisteren alleen maar mijn naam er bij gezet.
quote:De winnaar is Patrick Vennebekken uit Groenlo. Hij krijgt het Studio Sport-pakket zo snel mogelijk toegestuurd.
Slaap je bij hem in bed ofzo?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef maril het volgende:
[..]
Dat heeft Mart niet nodig zijn boeken verkopen toch wel![]()
Erg hè
Stond ook gewoon in beeld he, bij de rebus.quote:
En jij in jou belachelijke turfen,quote:Op maandag 6 juli 2009 08:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Slaap je bij hem in bed ofzo?
Je kunt ook te ver gaan in de idolisering.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:49 schreef 456 het volgende:
[..]
Hahaha idd!
Baden
Koek
(ook een leuk spelletje, raadt de google woorden van de Rebus)
Ja heb dan ook vanmiddag gekeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:29 schreef Szura het volgende:
Wanneer komt de herhaling?
Elke dag voor de gewone etappe toch?
Ja hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heb dan ook vanmiddag gekeken.
Was wel leuk.
Maarten is een sympathieke gozer.
Ach Maarten Ducrot is ook de kwaadste nietquote:Op maandag 6 juli 2009 15:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor.Oh shit, jij doelt op Maarten den Bakker. Ja, die is wel ok.
Alleen maar een randdebiel!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Maarten Ducrot is ook de kwaadste niet
alsof het ooit interessant geweest isquote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat is het een saai programma geworden zeg.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef jens007 het volgende:
Te gast zijn:
Merijn Zeeman, ploegleider bij Skil-Shimano
Nando Boers, journalist van Sportweek
Boers heeft voor de Muur een jaar lang Skil gevolgd. En de Muur staat o.a. onder redactie van Smeets, je snapt hem. Doet er verder niets aan af, twee leuke sprekers.
Wat duidelijkheid?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef Ada. het volgende:
[..]
Leuk, een Skil-Shimano-avondje! En hopelijk meer duidelijkheid rondom Rabo...
Tankink had gewoon mee gemoetenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Guard het volgende:
Het missen van de slag is natuurlijk ook een duidelijk teken dat het mis is in de ploeg....
En Koossie.quote:
Tja...quote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat duidelijkheid?
Een volgend salvo in "Le barrage du Rabo" zul je bedoelen...
Zou Denis weer een sms hebben? zou deze uit Wenen zijn?
Het missen van de slag is natuurlijk ook een duidelijk teken dat het mis is in de ploeg....
Voorstukje. 22.56 begint het.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef JJH het volgende:
Huh wat? Aangevallen door een zwerm boze muggen?
Maar het is nog niet begonnen?
Hopelijk gebeurt volgend seizoen hetzelfde met die kutclub waar je fan van bentquote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk wordt de Rabo ploeg flink gekraakt vanavond.
Inderdaad aanpakken dat teamquote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het gaat hier niet over voetbal.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt volgend seizoen hetzelfde met die kutclub waar je fan van bent
Zal wel meevallen, Rabobank kon namelijk niet mee in de slag mede omdat Gesink een lekke band had.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja prachtige smoes. Daardoor wachten 8 man, op de niet-kopman.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Rabobank kon namelijk niet mee in de slag mede omdat Gesink een lekke band had.
Nee dat was het de afgelopen 2 dagen, dit wordt al beterquote:
Tuurlijk ... ze moesten allemaal op hem wachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Rabobank kon namelijk niet mee in de slag mede omdat Gesink een lekke band had.
Gelul Ten Dam en Nierman hebben aangegeven dat ze net achter de waaier zaten en dat er waarschijnlijk iets niet klopte met het road book. Ze hadden dit pas 5 km later verwacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dat doet ie snel dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:50 schreef Ericr het volgende:
Smeets komt al bijna klaar in de aankondiging.
man dit is niks vergeleken met Wuytsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:50 schreef Ericr het volgende:
Smeets komt al bijna klaar in de aankondiging.
Wat?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dat was het de afgelopen 2 dagen, dit wordt al beter
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
Ah de Lance loftrompet wordt weer geblazen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat wel maar dat is aan mart wel besteed
Ja dusquote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef Szura het volgende:
Eens kijken of ze de aankomst van Lance nog laten zien
Ja Nederlands kan ie wel een beetje.quote:
Jij vindt zijn overhemd mooi?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Szura het volgende:
Zo ongeveer het enige wat ik vreselijk vind bij Mart:
ze pakken 5,6,7,8,9,10 minuten...
Met dat verschil dat toen alle klassementsrenners voorin meewaren en alleen hij niet. Nu is niemand op Armstrong na mee. Dat is nogal een verschil.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:06 schreef 456 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar was dit Menchov zijn fout vorig jaar ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |