Welk nummer?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik wilde net vragen hoe dit nummer heette
Dat is helemaal geen Vlaams, dat is nog het mooiste.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tjeezus ... beginnen we nu ook al Vlaams te lullen verdomme! "Niet op de foto". Na "valpartij zonder erg" heb ik het echt gehad met dat Vlaamse gezeik!
Kvroeg me al af waar je bleefquote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Welk nummer?
Tjeezus ... beginnen we nu ook al Vlaams te lullen verdomme! "Niet op de foto". Na "valpartij zonder erg" heb ik het echt gehad met dat Vlaamse gezeik!
Wat is er Vlaams aan de zinsnede 'niet op de foto'?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Welk nummer?
Wat heeft hij dan gedaan, tis mij ontgaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef TheArt het volgende:
CavWeer dat gezeik op Rooijakkers, dat nergens op slaat.
Het was net in beeldquote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef maril het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan, tis mij ontgaan?
Rooijakkers verkocht Cav een klap nadat Cav hem eerder bijna van de fiets af trok... Gewoon wat gehannes bij het gedring in de aanloop van de sprint dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef maril het volgende:
[..]
Brabanderquote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef 456 het volgende:
virtueel in het geel, joa, das ook een tijd geleje!
Bram Tankinkachtige kreten!
Bram Tankink.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef 456 het volgende:
virtueel in het geel, joa, das ook een tijd geleje!
Bram Tankinkachtige kreten!
Heldquote:Op zondag 5 juli 2009 23:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Rooijakkers verkocht Cav een klap nadat Cav hem eerder bijna van de fiets af trok... Gewoon wat gehannes bij het gedring in de aanloop van de sprint dus.
Idd, dat suggestieve gelul. Hij zegt het 10 keer behalve met dat woord.quote:
wat keek menchov sip tijdens dat feestje..quote:
Mondory gaf Rooijakkers een kwak waardoor hij bijna in de trein van Columbia kwam. Daarop gaf Cavendish hem een klap en vervolgens gaat Cav klagen over Rooijakkersquote:Op zondag 5 juli 2009 23:03 schreef maril het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |