Oh jee dan komt Mart weer superlatieven tekort omdat den Bakker op zn 38e nog zo genadeloos hard rijdt. Daar neemt hij zn hoed vast diep voor af en hij maakt een diepe buiging. Senk Joe Maarten!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond:
Live programma rondom de Tour de
France.Op sfeervolle locaties in
Frankrijk ontvangt Mart Smeets gasten
met wie hij terugblikt op de etappe van
die dag.Vanavond vanuit Saint Maximin
met Peter Res,voedingsdeskundige Rabo,
en oud-renner Maarten den Bakker.
Hij is zelfs als commentator beter dan dat duo wat er nu zit. (En da's al vele malen beter dan Sporza en Eurosport.)quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Falco het volgende:
Zo zo dit topic gaat hard. Ik vond Mart vorige uitzending nog niet in vorm, ongeconcentreerd vooral door domme fouten (Contador aanwijzen als winnaar van vorige tour en Amsterdam-Rotterdam). Wellicht dat dat nog beter wordt komende uitzendingen, maar ik heb er een hard hoofd in. Blijft over, dat het een leuk programma blijft.
Ach, die fouten heeft 'ie altijd. Maar dat hoort er gewoon bij, vooral in dat samenvattinkje.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Falco het volgende:
Zo zo dit topic gaat hard. Ik vond Mart vorige uitzending nog niet in vorm, ongeconcentreerd vooral door domme fouten (Contador aanwijzen als winnaar van vorige tour en Amsterdam-Rotterdam). Wellicht dat dat nog beter wordt komende uitzendingen, maar ik heb er een hard hoofd in. Blijft over, dat het een leuk programma blijft.
Beste duo was toch wel Breukink-Smeets bij de bergetappes tig jaar geleden.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij is zelfs als commentator beter dan dat duo wat er nu zit. (En da's al vele malen beter dan Sporza en Eurosport.)
Haha, ja, ik vond mart bij de berg etappes ook altijd erg goedquote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste duo was toch wel Breukink-Smeets bij de bergetappes tig jaar geleden.
1 van de mooiste "uitspraken" van Smeets. Toen Lance omkeek naar Ullrich en van hem wegreed.
"Doei! ik ga vast "
Mart en Jeanquote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Beste duo was toch wel Breukink-Smeets bij de bergetappes tig jaar geleden.
1 van de mooiste "uitspraken" van Smeets. Toen Lance omkeek naar Ullrich en van hem wegreed.
"Doei! ik ga vast "
En een roze wit gestreept ralph lauren overhemd...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:40 schreef JJH het volgende:
Bijna.
Vanavond onder ander met den Bakker dus.
En mag ik dat zeggen?JA ik mag dat zeggen!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
Ik ga maar eens kijken, want WE hebben toch mooi dat rooie rugnummer en WE hebben weer een renner meer in koers dan de Belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |