Mee eens. maar Den Bakker daarnet ook niet. Tsja, ik blijf Smeets soms wat ongeduldig vinden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:15 schreef Cootz het volgende:
Super interessant wat die gast over dat eten te vertellen heeft, maar Mart luistert niet en geeft hem ook niet echt de tijd om te praten.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daar word je als vrouw wel sacherijnig van
Maar "valpartij zonder erg" is toch wel Vlaams? Dat is in ieder geval geen correct Nederlands!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen Vlaams, dat is nog het mooiste.
Een prachtige uitspraakquote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar "valpartij zonder erg" is toch wel Vlaams? Dat is in ieder geval geen correct Nederlands!
Dat wel, maar ook Ducrot gebruikt het. Vlaams is toch wat meer wielertaal dan Nederlands.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar "valpartij zonder erg" is toch wel Vlaams? Dat is in ieder geval geen correct Nederlands!
Wat het ook is, ik vind het ook niet het prettigst om te horen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt... Ik heb echt stad en land moeten zoeken op google met mijn Bongel, wie Clement en Dessel waren...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas de etappe vandaag moeten missen (voor de Limburgers: het OLS) Maar gezien de avond etappe reden er weer renners in de aanval die niemand kent
Hehe.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:19 schreef Guard het volgende:
"een biertje gaf me een goed gevoel"
Echt waar Maarten? Dan ben je echt de enige...
Pak een kroketje zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:21 schreef Barca het volgende:
Ik heb een hekel aan Vlaams of slecht Nederlands!
Krijg honger van dat gesprek over eten!
Heb al een bak patat en een kroket gehad.quote:
daar is die goed in. doen ze dat bij hem , als hij geinterviewd wordt, dan vind hij het niet leukquote:Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Kut Smeets, anders laat je even iemand uitpraten
Ja dat mag je zeggen, anders zeg ik het wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Kut Smeets, anders laat je even iemand uitpraten
http://nl.wikiquote.org/wiki/Mart_Smeetsquote:Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef Guard het volgende:
*zucht* nu weten we het wel mart, wat je moeder maakt is het lekkerst
Klopt.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Die Peter is volgens mij een beetje verlegen. Komt Smeets er nog overheen met zijn bazerige gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |