Doe is niet zo snel lullig man, reageer dan niet. zoals ik al melden was het mij ontgaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was net in beeld. Maar ze zaten in de sprintvoorbereiding wat te duwen en te trekken. Cav was er niet zo blij mee.
Thanksquote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mondory gaf Rooijakkers een kwak waardoor hij bijna in de trein van Columbia kwam. Daarop gaf Cavendish hem een klap en vervolgens gaat Cav klagen over Rooijakkers
Dat gebeurde overigens op een km. of 5 van de streep.
Niet alleen dat. Er is misschien wel meer aan de hand, want de vrouw naast hem keek ook al ongerust naar hem en zijn gsm.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wat keek menchov sip tijdens dat feestje..
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Er is misschien wel meer aan de hand, want de vrouw naast hem keek ook al ongerust naar hem en zijn gsm.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Er is misschien wel meer aan de hand, want de vrouw naast hem keek ook al ongerust naar hem en zijn gsm.
Hij liet Den Bakker soms helemaal niet uitpraten, maar Den Bakker trok zich er weinig van aan en maakte gewoon zijn zinnen af.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:11 schreef Bartoli het volgende:
het is toch altijd de grote Mart Smeets show
Daar word je als vrouw wel sacherijnig vanquote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Menchov kijkt nooit vrolijk. Dat kansloze gespeculeer
Hij keek niet naar de andere tafelgenoten. Dat bedoelde ik en dat wist je best.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Menchov kijkt nooit vrolijk. Dat kansloze gespeculeer
http://twitter.com/mart_smeetsquote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Bartoli het volgende:
twitter dat idiote gedoe aldus Smeets. Mart leer eens omgaan met nieuwe media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |