Als er over eten gepraat wordt, of ik zie/ruik eten, dan krijg ik altijd honger.quote:
Arles = Vincent van Gogh.quote:
Ondertussen wel druk Fokken!!111quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
Wat heerlijk al dat geklaag hier op Smeets, en toch blijft iedereen kijken
Vanwege Philip Freriks te paard natuurlijk,quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
Maar Rembrandt heeft toch zijn kop eraf gesneden, wierd uit welk dal Universum kom ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef 456 het volgende:
[..]
Arles = Vincent van Gogh.
Dat van Don McLean weet ik niet.
Dalida nog, en ik kan naar bed...
Ik vind het heerlijk om te klagen over Mart. Maar hij blijftquote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Bruce117 het volgende:
Nee, dat oor was echt van van Gogh in een of ander klooster in Arlesquote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Maar Rembrandt heeft toch zijn kop eraf gesneden, wierd uit welk dal Universum kom ik.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef 456 het volgende:
[..]
Arles = Vincent van Gogh.
Dat van Don McLean weet ik niet.
Dalida nog, en ik kan naar bed...
Ja Rembrandt kon goed schilderen idd.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:40 schreef maril het volgende:
In Arle staat een leuk cafeetje waar Vincent van Gogh tekende.
Ik kom daar met regelmaat van de klok mijn broer woont er in de buurt
Ligt er nog steeds zoveel poep op de straat?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:40 schreef maril het volgende:
In Arle staat een leuk cafeetje waar Vincent van Gogh tekende.
Ik kom daar met regelmaat van de klok mijn broer woont er in de buurt
Ja, wat wil je als Mart daar ieder jaar komt. allemachtig.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Ligt er nog steeds zoveel poep op de straat?
Viel me destijds op hoe enorm veel straathonden er leefden.
geen idee, t is al weer 10 jaar geleden bedacht ik mequote:Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Ligt er nog steeds zoveel poep op de straat?
Viel me destijds op hoe enorm veel straathonden er leefden.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Falco het volgende:
Het grappige is dat de NOS-redactie uiteraard wat zit te Googlen om die rebus in elkaar te zetten. Bij kont hebben ze het plaatje rechtsboven gekozen. De andere plaatjes van de eerste rij resultaten waren blijkbaar niet geschikt voor uitzending.
Hahaha idd!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Falco het volgende:
Het grappige is dat de NOS-redactie uiteraard wat zit te Googlen om die rebus in elkaar te zetten. Bij kont hebben ze het plaatje rechtsboven gekozen. De andere plaatjes van de eerste rij resultaten waren blijkbaar niet geschikt voor uitzending.
Bad: plaatje nummer 4 op images.google.com (bad #2 weet ik niet meer)quote:Op zondag 5 juli 2009 23:49 schreef 456 het volgende:
[..]
Hahaha idd!
Baden
Koek
(ook een leuk spelletje, raadt de google woorden van de Rebus)
http://images.google.nl/images?q=bad&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:
Dit maakt die hele rebus nog slechterquote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Bad: plaatje nummer 4 op images.google.com (bad #2 weet ik niet meer)
Koek: plaatje nummer 13
Volgens mij had Mart het over z,n moeder en niet zn Oma.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef UtrechtSlim het volgende:
Het was niet slecht, maar toch ook een beetje gezapig. Mart die twee keer moest vragen of de moeder van Maarten den Bakker het allerlekkerste kookte. Toen bleek dat zijn grootmoeder de allerlekkerste andijviestamppot ter wereld maakte. De vraag of ie eenzaam was leidde niet helemaal tot de vraag of ie heimwee had, waar Mart graag naartoe wilde. Peter Res zat er de eerste 20 minuten voor Jan Lul bij, geheel buiten zijn schuld overigens, maar had uiteindelijk een erg goed verhaal. Leuke vent. Toch wil ik nog meer emo-tv. Waar is Rob Harmeling? Ik wil hem terug.
jezus, www.nos.nlquote:Op maandag 6 juli 2009 00:01 schreef Christibel het volgende:
Heel erg leuk die rebus!! Maar waar kun je in hemelsnaam de oplossing kwijt???????
maar liefst 3 muisklikken doenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Christibel het volgende:
[..]
Ik zoek een emailadres, geen website!!!!![]()
Bandje is niet van KIKA maar van de VOKK (Vereniging Ouders Kinderen en Kanker)quote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef maril het volgende:
[..]
Nee is hetzelfde bandje als hij een soort regeboogbandje van KIKA van Kinderen met kanker ' kanjers met lef je ziet nu de geel/goene kant.
Ik zal wel een dom zeeuws meisje zijn, maar ik heb al drie keer gekeken en kan het niet vindenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
maar liefst 3 muisklikken doen
Klopt ik had het fout . "kanjers met lef'quote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Bandje is niet van KIKA maar van de VOKK (Vereniging Ouders Kinderen en Kanker)
Aardige uitzending vandaag, toch altijd weer leuk programma zo in de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |