quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef DutchSL het volgende:
tourquiz@nos.nl
Is het nog de bedoeling dat je adresgegevens o.i.d. in de mail er bij zet?
Want bij de winnaar van vandaag zeiden ze er nog bij dat die uit Groenlo ofzo komt, ik had gisteren alleen maar mijn naam er bij gezet.
Jazeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik ook; is het je gelukt om voor Dalida weg te zijn?
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Mart pakt zijn glas, eerste noot klinkt, *Zap*.
Nee de oma van Mart maakte de lekkerste stamppot, dat zei hij...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij had Mart het over z,n moeder en niet zn Oma.
Dat heeft Mart niet nodig zijn boeken verkopen toch welquote:Op maandag 6 juli 2009 08:20 schreef Klopkoek het volgende:
Het meest grappige vind ik nog altijd dat Smeets alles aangrijpt om het weer over Zijn Project, de Tour van 89 te hebben.
Hij vermeldt dan nog net niet het ISBN-nummer.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef DutchSL het volgende:
tourquiz@nos.nl
Is het nog de bedoeling dat je adresgegevens o.i.d. in de mail er bij zet?
Want bij de winnaar van vandaag zeiden ze er nog bij dat die uit Groenlo ofzo komt, ik had gisteren alleen maar mijn naam er bij gezet.
quote:De winnaar is Patrick Vennebekken uit Groenlo. Hij krijgt het Studio Sport-pakket zo snel mogelijk toegestuurd.
Slaap je bij hem in bed ofzo?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef maril het volgende:
[..]
Dat heeft Mart niet nodig zijn boeken verkopen toch wel![]()
Erg hè
Stond ook gewoon in beeld he, bij de rebus.quote:
En jij in jou belachelijke turfen,quote:Op maandag 6 juli 2009 08:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Slaap je bij hem in bed ofzo?
Je kunt ook te ver gaan in de idolisering.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:49 schreef 456 het volgende:
[..]
Hahaha idd!
Baden
Koek
(ook een leuk spelletje, raadt de google woorden van de Rebus)
Ja heb dan ook vanmiddag gekeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:29 schreef Szura het volgende:
Wanneer komt de herhaling?
Elke dag voor de gewone etappe toch?
Ja hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heb dan ook vanmiddag gekeken.
Was wel leuk.
Maarten is een sympathieke gozer.
Ach Maarten Ducrot is ook de kwaadste nietquote:Op maandag 6 juli 2009 15:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor.Oh shit, jij doelt op Maarten den Bakker. Ja, die is wel ok.
Alleen maar een randdebiel!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Maarten Ducrot is ook de kwaadste niet
alsof het ooit interessant geweest isquote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat is het een saai programma geworden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |