dat verklaard allesquote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
De briljante Tong ging pas op zijn 26ste uit huis.
Tongquote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
en kijk wat er van hem is gewordenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Als je veel geld nodig hebt om je sociale leven te onderhouden zit er sowieso al iets verkeerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef liefie_ het volgende:
Nou mijn zusje woont nog thuis en heeft een boel meer geld om haar social leven te onderhouden
Bijv. 2 keer op vakantie dit jaar (een keer met dr vriend en een keer met vriendinnen)
Ff denken hoe vaak ga ik ook al weer? Owja nul
Goedkoper?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:18 schreef MamsX het volgende:
Ik kan geen voordelen bedenken aan thuiswonen hoor
+1quote:Op zondag 5 juli 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je veel geld nodig hebt om je sociale leven te onderhouden zit er sowieso al iets verkeerd.
Weinig kosten en veel voorzieningenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:18 schreef MamsX het volgende:
Ik kan geen voordelen bedenken aan thuiswonen hoor
Topic is dus hierbij ongeldig verklaard.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Denk eerder dat zijn ouders losse handjes haddenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef Doler12 het volgende:
TS is het huis uitgetrapt door zijn ouders toen hij zestien was. Daarom is hij boos op twintigers die nog thuis wonen.
Leuke dingen doen met je vrienden kosten geld zelfs gewoon bier drinken met vrienden kost geldquote:Op zondag 5 juli 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je veel geld nodig hebt om je sociale leven te onderhouden zit er sowieso al iets verkeerd.
Dus eigenlijk kan je beter je hele leven thuis blijven wonen tot je ouders stervenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
Waarom zou je op jezelf gaan wonen als je thuis niets te klagen hebt?
Je was ligt schoon en gestreken in de kast. Je bed wordt verschoond. Je huis wordt schoongehouden. Je eten staat klaar als je thuis komt.
De boodschappen worden voor je gehaald. Je hebt geen omkijken naar rekeningen.
Bovendien heb je alle gelegenheid om lekker te sparen.
Je bouwt geen zelfstandigheid en verantwoordelijksgevoel op, je wordt een 'mama-kindje', enz.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
Je was ligt schoon en gestreken in de kast. Je bed wordt verschoond. Je huis wordt schoongehouden. Je eten staat klaar als je thuis komt.
en ik ben hetroquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Topic is dus hierbij ongeldig verklaard.
TS = homo.
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je veel geld nodig hebt op je zelf moet wonen om je sociale leven te onderhouden zit er sowieso al iets verkeerd.
Ik zit hier ook prima (eigen appartement) en zou niet terug willen maar ik kan me ook goed voorstellen waarom niet iedereen voor zn 20 het huis verlaatquote:Op zondag 5 juli 2009 17:21 schreef MamsX het volgende:
Die weinig kosten wegen niet op vind ik.
Voor weinig bij je ouders wonen, of voor een beetje meer je eigen huis.
Ik heb in mijn huis ook alle voorzieningen..
Duh. Maar daar heb je niet veel geld voor nodig.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Leuke dingen doen met je vrienden kosten geld zelfs gewoon bier drinken met vrienden kost geld
Heb ik dat ergens beweerd? Neen.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:24 schreef Rosbief het volgende:
Ik ruik een gezonde portie jaloezie bij TS. Want zeg nou zelf, wat is lekkerder thuis teren op moeders centen, geen huishouden te hoeven doen, gratis riant wonen en zorgeloos te kunnen hosselen in de weekends!
Noem mij eens één reden om voor je 25ste uit huis te gaan, ja oké status misschien, is dat het? Daar heb ik schijt aan!
*Burgertrut alertquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
Nou, misschien als je een keer succesvol hosselt en je met de chick in je eenpersoonsbedje ligt de hosselaar uit te hangen, je moeder binnenkomt die zegt 'lieverd, ben je ziek, ik hoor allemaal rare geluiden en...quote:Op zondag 5 juli 2009 17:24 schreef Rosbief het volgende:
Ik ruik een gezonde portie jaloezie bij TS. Want zeg nou zelf, wat is lekkerder thuis teren op moeders centen, geen huishouden te hoeven doen, gratis riant wonen en zorgeloos te kunnen hosselen in de weekends!
Noem mij eens één reden om voor je 25ste uit huis te gaan, ja oké status misschien, is dat het? Daar heb ik schijt aan!
Dat ligt er aan he, als je nooit meer op vakantie wilt en elk weekend met je vrienden aldi bier wil drinken op je hippe studentenkamer niet neequote:Op zondag 5 juli 2009 17:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh. Maar daar heb je niet veel geld voor nodig.
[..]
Heb ik dat ergens beweerd? Neen.
Jij woont toch ook PAS sinds je 20e op jezelfquote:Op zondag 5 juli 2009 17:27 schreef Chriz2k het volgende:
Het feit dat 80% in dit topic op hun virtuele penis is getrapt zegt genoeg, me dunkt.
Wat een verknipt wereldbeeld heb jij, zegquote:Op zondag 5 juli 2009 17:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er aan he, als je nooit meer op vakantie wilt en elk weekend met je vrienden aldi bier wil drinken op je hippe studentenkamer niet nee
Jij bent te klein om op mijn E-penis te kunnen trappen, zo groot is iequote:Op zondag 5 juli 2009 17:27 schreef Chriz2k het volgende:
Het feit dat 80% in dit topic op hun virtuele penis is getrapt zegt genoeg, me dunkt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij woont toch ook PAS sinds je 20e op jezelf? 20
![]()
20
PAS op je 20e op jezelf wonen
Niet over een kam scheren!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:27 schreef sandermans het volgende:
Toch iets voor VMBO'ers om zo kort door de bocht te denken
Woon je trouwens op jezelf, of woon je met 10 man in een kraakpand onder de noemer 'op kamers'?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een verknipt wereldbeeld heb jij, zeg. Net alsof je onmiddellijk tot de bedelstaf bent veroordeeld als je op jezelf woont.
Sinds mei.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Chris vertel jij eens dan, sinds wanneer woon jij niet meer thuis?
Stoer man, een dikke spaarrekening maar geen vriendenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
TS is jaloers op mensen die thuis mogen blijven wonen van hun ouders en derhalve een stuk minder kosten hebben.
Ik charcheer dat doe je in een discussie, jij ook:quote:Op zondag 5 juli 2009 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een verknipt wereldbeeld heb jij, zeg. Net alsof je onmiddellijk tot de bedelstaf bent veroordeeld als je op jezelf woont.
Iedere twintiger die nog thuis woont heeft geen zelfrespect, geen sociaal leven en geen ballen?quote:Echt, hoe afwezig moeten je sociale leven en zelfrespect wel niet zijn als je als twintiger nog thuis woont? Groei een paar ballen en doe iets met je leven
Jij hebt dus pas vrienden sinds je uit huis bent?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sinds mei.
[..]
Stoer man, een dikke spaarrekening maar geen vrienden.
Beweer je nou wel of niet dat je op jezelf moet wonen voor sociale contacten? Daarnet zei je van niet namelijkquote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sinds mei.
[..]
Heuj, ik ben 18 dus ik heb nog 2 jaar de tijd!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook op voor het merendeel van de thuiswoners, zoals beoordeeld door mijn persoon, als objectieve buitenstaander. Jouw aanname is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik charcheer dat doe je in een discussie, jij ook:
[..]
Iedere twintiger die nog thuis woont heeft geen zelfrespect, geen sociaal leven en geen ballen?
Maar laat maar
Wat moet jij een kut jeugd gehad hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sinds mei.
[..]
Ik zeg niet dat het een must is, maar wel dat het een enorme vooruitgang is.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Beweer je nou wel of niet dat je op jezelf moet wonen voor sociale contacten? Daarnet zei je van niet namelijk
Hihi, Bomber is terug!quote:Op zondag 5 juli 2009 17:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij hebt dus pas vrienden sinds je uit huis bent?
RAAR
STOM
GEK
Ik lol'de.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij hebt dus pas vrienden sinds je uit huis bent?
RAAR
STOM
GEK
Best kut om vrienden te hebben, inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:39 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Wat moet jij een kut jeugd gehad hebben.
Het eerste jaar van m'n studie werkte ik vrolijk fulltime erbij, bleek toch iets te veel van het goede te zijn laterquote:Op zondag 5 juli 2009 17:35 schreef katerwater het volgende:
Ik begrijp niet hoe je tijd kan hebben om te werken tijdens je studies.
Het zal wel een cultuurverschil zijn, maar op de uni van Leuven is een studie meer dan fulltime. Je mag al blij zijn dat je 1 dag kan werken.
Want als je geld hebt kan je geen vrienden hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Best kut om vrienden te hebben, inderdaad.
Vent, wat raaskal je toch allemaal?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:43 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Want als je geld hebt kan je geen vrienden hebben![]()
![]()
ik mag toch wel hopen dat je daar wel aan bijdraagt..quote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
Ik zou het niet gekund hebben. Ik werkte 1 dag. Dat beetje drinkgeld was leuk, maar een peuleschil.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het eerste jaar van m'n studie werkte ik vrolijk fulltime erbij, bleek toch iets te veel van het goede te zijn later
En een nadeel is dat je nooit zelfstandigheid leert en amper vrijheid hebtquote:Op zondag 5 juli 2009 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag toch wel hopen dat je daar wel aan bijdraagt..
ik zie overigens ook niet in wat er precies mis is met thuis wonen als twintiger..
1) je kan zorgen dat je een leuke financiele reserve hebt
2) kosten zijn, vergeleken met het gemiddelde huurappartement/kamer, een heel stuk lager
3) rekeningen enzo heb je geen omkijken naar (wordt geregeld)
nadeel is idd dat je niet altijd de mogelijkheid hebt mensen uit te nodigen..
Daarna is het gegen die mauer?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Niemand klaagt erover, maar op Fok! natuurlijk weer wel.___!
Tot 26 is wel de max ongeveer.
want thuis wonen = geen vrienden hebben ?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
Je leert heus wel zelfstandigheid hoor. Ik ken wat mensen die hun eigen bankzaken moeten regelen terwijl ze thuis wonen. En vrijheid? Je bedoeld uitnodigen? Ja dat klopt. Maar een avond stappen en laat thuis komen is toch ook geen probleem?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:48 schreef Seam het volgende:
[..]
En een nadeel is dat je nooit zelfstandigheid leert en amper vrijheid hebt
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan word het wel steeds vreemder, ja.
Ik woon gelukkig al 2 jaar samen.![]()
leg uit.. ik betaal rekeningen die ik zelf aanga (abbonementen e.d.) maar gas/licht/water/verzekering worden betaald, al draag ik maandelijks wel een x bedrag af. Koken kan ik ook prima mocht het nodig zijn...quote:Op zondag 5 juli 2009 17:48 schreef Seam het volgende:
[..]
En een nadeel is dat je nooit zelfstandigheid leert en amper vrijheid hebt
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je leert heus wel zelfstandigheid hoor. Ik ken wat mensen die hun eigen bankzaken moeten regelen terwijl ze thuis wonen.
Oké, nouja jammer voor je. Sorry ik kan echt niks voor je betekenen.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:50 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
GefeliciteerdIk woon al 47 jaar bij mijn ouders
Oh flikker dan maar op.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:50 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
-edit- nvm dit is niet mijn tong80 kloon
Het is een voorbeeld... gewoon allerlei zaken die je ook op je zelf woont tegen komt hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet! Hun EIGEN bankzaken regelen? Heftige shit.
Ik denk dat de meerderheid die thuis woont juist wel alles overlaat aan zijn ouders wat dat betreft, dat jij dat niet doet is prima hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
leg uit.. ik betaal rekeningen die ik zelf aanga (abbonementen e.d.) maar gas/licht/water/verzekering worden betaald, al draag ik maandelijks wel een x bedrag af. Koken kan ik ook prima mocht het nodig zijn...
amper vrijheid? want omdat je thuis woont mag je niet bepalen wat je zelf doet...
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet! Hun EIGEN bankzaken regelen? Heftige shit.
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen die hun eigen bankzaken moeten regelen terwijl ze thuis wonen.
Very true.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Andere mensen openen een topic met foto's van hun nieuwe krot omdat ze trots zijn dat ze op eigen beentjes staan. Chriz2k wil hetzelfde aangeven, maar geen gezichtsverlies lijden, dus opent dit topic.
En daarom hou ik zo van 'm!
Insgelijks, lekkertje van mequote:Op zondag 5 juli 2009 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Andere mensen openen een topic met foto's van hun nieuwe krot omdat ze trots zijn dat ze op eigen beentjes staan. Chriz2k wil hetzelfde aangeven, maar geen gezichtsverlies lijden, dus opent dit topic.
Mensen die nu stoer gaan doen omdat ze "net" op hunzelf wonen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Insgelijks, lekkertje van me!
Vanavond weer in mijn, zelf gekochte, tweepersoonsbed?
*shocked*quote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je leert heus wel zelfstandigheid hoor. Ik ken wat mensen die hun eigen bankzaken moeten regelen terwijl ze thuis wonen.
Het was een voorbeeld. Moeilijk om te begrijpen?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
*shocked*
zijn er serieus van die mensen die hun eigen bankzaken niet regelen..
[ afbeelding ]
Als ik deze post tot op het bot toe ontleed kom ik tot de conclusie dat jij Crane, wellicht, sneu vindt. Klopt deze aanname?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk een behoorlijk sneu topic. A la Crane. Maar dat mag best 'n keer.
Precies, klaagbaak is er om je frustraties te uiten.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk een behoorlijk sneu topic. A la Crane. Maar dat mag best 'n keer.
Mooi werk!quote:Op zondag 5 juli 2009 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ik deze post tot op het bot toe ontleed kom ik tot de conclusie dat jij Crane, wellicht, sneu vindt. Klopt deze aanname?
Eh, nee.quote:
Dat doe ik al sinds ik 14 benquote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beau, kan ik jouw kamer overnemen deze september? Of blijf je er nog even zitten?quote:
Waarom later? Je weet zelf ook wel dat het leven naar mate de jaren vorderen alleen maar kutter wordt, dus waarom zou je je jonge jaren niet optimaal beleven?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:05 schreef MrDrako het volgende:
achja, ben nu 23, net een auto en motor gekocht, nu een goede baan en kan flink sparen, als ik straks genoeg heb staan ga ik een mooi huisje kopen ipv een of ander krot in een vogelaarwijk..
Thuis wonen is opzich wel praktisch, maar ik mis ook wel wat vrijheid, maar goed, liever straks een mooi huisje dan een buurman die z'n kankerkachel niet aan krijgt..
Kamer zegt ze!quote:Op zondag 5 juli 2009 18:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beau, kan ik jouw kamer overnemen deze september? Of blijf je er nog even zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee serieus, 20 en thuis wonen vind ik niet zo raar, pas vanaf 22/23 denk ik wel van, nu kan je toch wel wat voor jezelf zoeken? Zeker als je studeert of een serieuze relatie hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
uhm wat dacht je van zelf achter het fornuis te gaan staan?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:06 schreef Rosbief het volgende:
En dan nog, stel dat je niet meer thuis woont, wie kookt er dan voor je? Kan moeilijk vragen of m'n moeder elke dag langskomt.![]()
je hebt meerdere opties:quote:Op zondag 5 juli 2009 18:06 schreef Rosbief het volgende:
En dan nog, stel dat je niet meer thuis woont, wie kookt er dan voor je? Kan moeilijk vragen of m'n moeder elke dag langskomt.![]()
Dat zeg ik ook altijd anoniem op internet. Nouja, dan vind ik er wel een op de conventionele manier. Wel een opwindend idee eerlijk gezegd, dalijk heb ik Beauregard als buuf en dan weet ik dat niet eens.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kamer zegt ze!
Ik en mijn dushi wonen in een kolossaal appartement, gek. En nee, dat is niet ter overname beschikbaar.
Dat is vaak het grootste probleem, inderdaad. Het is een erg harde overgang qua voeding hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:06 schreef Rosbief het volgende:
Daar zijn vrouwen toch voor?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
uhm wat dacht je van zelf achter het fornuis te gaan staan?
Als je al bang bent voor gezichtsverlies op een internetforum, zal het in het echte leven ook niet veel soeps zijn...quote:Op zondag 5 juli 2009 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Negerquote:Op zondag 5 juli 2009 18:09 schreef Adidah het volgende:
Ik was 16 toen ik zelfstandig ging wonen, dus ik ben een echte baas. De rest zijn maar neppers.
Mensen van 17>= die nog bij pappie en mammie wonen_!
Ik mag het gelukkig ook IRL zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd anoniem op internet. Nouja, dan vind ik er wel een op de conventionele manier. Wel een opwindend idee eerlijk gezegd, dalijk heb ik Beauregard als buuf en dan weet ik dat niet eens.
laat me raden: met een flinke dot geld van pappie en mammie elke maand?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:09 schreef Adidah het volgende:
Ik was 16 toen ik zelfstandig ging wonen, dus ik ben een echte baas. De rest zijn maar neppers.
Wat is genoeg voor een huis? Als je 4 ton gaat sparen ben je nog wel even bezig.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:05 schreef MrDrako het volgende:
achja, ben nu 23, net een auto en motor gekocht, nu een goede baan en kan flink sparen, als ik straks genoeg heb staan ga ik een mooi huisje kopen ipv een of ander krot in een vogelaarwijk..
Maakt dat wat uitquote:Op zondag 5 juli 2009 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden: met een flinke dot geld van pappie en mammie elke maand?
Ik heb alleen dat appartement nog nodig, en een vriendin, hoewel ik niet aan vriendinnen doe. Maar ik neem graag het stokje van je over, Beauregard, als de tijd rijp is.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik mag het gelukkig ook IRL zeggen.
Sowieso voldoe ik IRL eigenlijk wel aan het profiel dat ongeveer 95% van de FOK!kers zich online toedicht.
Zo woon ik in een groot appartement, heb een lekkere vriendin, verdien een mooi salaris, ben uiteraard WO'er, gespierd en sterk en ik heb een sociaal leven.
Maar je zit wel gehuurd?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik mag het gelukkig ook IRL zeggen.
Sowieso voldoe ik IRL eigenlijk wel aan het profiel dat ongeveer 95% van de FOK!kers zich online toedicht.
Zo woon ik in een groot appartement, heb een lekkere vriendin, verdien een mooi salaris, ben uiteraard WO'er, gespierd en sterk en ik heb een sociaal leven.
Nee, want daar zitten alleen maar opgeschoren bouwvakkers van begin 20 die alle hardcorefeesten aflopen en dan het liefst halfnaakt. Die wonen tot hun 28e thuis en blijven voor altijd in hun geboortestad wonen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
Als ik dit topic op Partyflock had geopend, waar wél voornamelijk sociaal relevante mensen komen, was de opinie waarschijnlijk andersom geweest.
dat is zeg maar een essentieel verschil...quote:
Omdat daar iedereen op z'n 17e een kind heeft en op z'n 18e fulltime bij Harry's Asbestverwijdering werkt.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
Als ik dit topic op Partyflock had geopend, waar wél voornamelijk sociaal relevante mensen komen, was de opinie waarschijnlijk andersom geweest.
Open eens een topic daar, ben wel benieuwd naar de reacties daar.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ik neem graag het stokje van je, Beauregard
Inderdaad. Bouwvakkers en kapsters staan er doorgaans om bekend dat zij reeds op relatief jonge leeftijd genoeg verdienen om een huisje te betrekken in een arbeiderswijk. En dat doen ze dan ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
Natuurlijk. Je bent tamelijk debiel als je een appartement koopt. Dramatische investering, sowieso in deze tijd. Die dingen zijn er om te huren.quote:
GMTA. Tenminste, wat bouwvakkers betreft. Maar eh, jij denkt juist dat zij bovengemiddeld lang thuiswonen? Ik heb juist de indruk van niet. Maar gelukkig ga ik niet met arbeiders om, dus ben slecht geinformeerd op dit gebied.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, want daar zitten alleen maar opgeschoren bouwvakkers van begin 20 die alle hardcorefeesten aflopen en dan het liefst halfnaakt. Die wonen tot hun 28e thuis en blijven voor altijd in hun geboortestad wonen.
Ja, ik heb PartyFlock.
Het kan, maarja word het wel tijd om een keer over te stappen op een echt koophuis als je alles zo goed op een rijtje heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent tamelijk debiel als je een appartement koopt. Dramatische investering, sowieso in deze tijd. Die dingen zijn er om te huren.
Overigens niet van de sociale woningbouw, als je dat soms dacht. Kom, ik ben geen schooier.
Ik woon in een klein stadje, en ik zie hier dat dat volk hier op hun 28ste nog rondhangt, terwijl het ontwikkelde volk uitwijkt naar ontwikkeldere plaatsen zoals studentensteden. Over het algemeen geven ze ook bakken uit met het 'pimpen' van hun ondermaatse Golf, want sleutelen doen ze zo graag. De PartyFlockers die aan bovenstaand profiel doen die ik ken, wonen in ieder geval nog thuis.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
GMTA. Tenminste, wat bouwvakkers betreft. Maar eh, jij denkt juist dat zij bovengemiddeld lang thuiswonen? Ik heb juist de indruk van niet. Maar gelukkig ga ik niet met arbeiders om, dus ben slecht geinformeerd op dit gebied.
Natuurlijk. 't Is niet de bedoeling om langer dan vijf jaar in dit huurappartement te blijven wonen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het kan, maarja word het wel tijd om een keer over te stappen op een echt koophuis als je alles zo goed op een rijtje heb.
Aangesprokenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
Ik ben 22 en ik woon nog lekker thuis.
En als TS het niet aanstaat verlaat TS ONS land maar. Zorg maar eerst eens dat je de Nederlandse taal goed onder de knie krijgt voordat je hier je eigen netwerkje gaat opzetten. Nurd
En dat uit de mond van een fitness- en spinninginstructeur!quote:Op zondag 5 juli 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
Ik ben 22 en ik woon nog lekker thuis.
En als TS het niet aanstaat verlaat TS ONS land maar. Zorg maar eerst eens dat je de Nederlandse taal goed onder de knie krijgt voordat je hier je eigen netwerkje gaat opzetten. Nurd
En dan ook ONZE taal nog niet eens spreken in ONS land! Dat ie gauw oprot, zeg!quote:Op zondag 5 juli 2009 18:35 schreef Modus het volgende:
2 maanden op jezelf wonen en dan een afzeiktopic openen over hen die dat nog niet doen..
Je woont in een dorp.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent tamelijk debiel als je een appartement koopt. Dramatische investering, sowieso in deze tijd. Die dingen zijn er om te huren.
Overigens niet van de sociale woningbouw, als je dat soms dacht. Kom, ik ben geen schooier.
fitness- en spinninginstructeurquote:Op zondag 5 juli 2009 18:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een fitness- en spinninginstructeur!
Ik had geen idee dat dat zulk bruut volk was.
Mag ik je een ietwat persoonlijk getinte vraag stellen? Waarom ben jij een mongool?
Toegegeven; dit is een goede.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mag ik je een ietwat persoonlijk getinte vraag stellen? Waarom ben jij een mongool?
Eh, nee.quote:
Ja daar leer je veel van, 500 euro aan je ouders geven...quote:Op zondag 5 juli 2009 18:22 schreef Karina het volgende:
Of in ieder geval een fiks bedrag kostgeld laten betalen, kunnen ze meteen "leren" hoe het is om zelfstandig te wonen.
Jeugdgevangenis telt nietquote:Op zondag 5 juli 2009 18:09 schreef Adidah het volgende:
Je hebt recht op een uitkering.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, nee.
Wat gaat het de derde keer worden? 'Je bent een neger'? Of 'je eet nu een kaassouffle'?
Achterlijke dwaas dat je d'r rondwaggelt.
Zo iemand uitlachen? Heb je z'n foto's gezien?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
fitness- en spinninginstructeur![]()
We gaan achterhalen bij welke sportschool en dan met z'n allen een proefles nemen om vervolgens halverwege de workout van onze fietsjes te springen en hem keihard uit te lachen met wijzende vingertjes omdat hij nog thuis woont, lollerz.![]()
![]()
Ja laten we dat vooral doen, laten we zijn leven kapot maken omdat hij nog thuis woont!!
Nee je leert er weinig van maar is wel zo netjes ipv parasiteren op je oudersquote:Op zondag 5 juli 2009 18:42 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja daar leer je veel van, 500 euro aan je ouders geven...
THnx voor mn nieuwe sigquote:Op zondag 5 juli 2009 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je leert heus wel zelfstandigheid hoor. Ik ken wat mensen die hun eigen bankzaken moeten regelen terwijl ze thuis wonen. En vrijheid? Je bedoeld uitnodigen? Ja dat klopt. Maar een avond stappen en laat thuis komen is toch ook geen probleem?
Yo Jacq, wie geht's?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:45 schreef Meris het volgende:
Ik vind het niet zielig. Het is sowieso naadje op dit moment om op jezelf te gaan wonen. Bovendien gebruik maken van de *ahum* toegewijde paps en mams kan geen kwaad toch ^^?
quote:
Ik refereerde meer naar de crisis. Ik ben op zoek naar woonruimte voor mezelf, maar het is nogal lastig. Of ik doe iets niet goed (topic? hehe)quote:Op zondag 5 juli 2009 18:48 schreef Hijacking het volgende:
Waarom is het naadje om op jezelf te gaan wonen?
Ik ben er trouwens trots op dat ik financieel onafhankelijk ben ( oke beetje afhankelijk van de ibg heb namelijk een basisbeurs )
Financieel onafhankelijk van je ouders, is waarschijnlijk wat je bedoelt.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:48 schreef Hijacking het volgende:
Waarom is het naadje om op jezelf te gaan wonen?
Ik ben er trouwens trots op dat ik financieel onafhankelijk ben ( oke beetje afhankelijk van de ibg heb namelijk een basisbeurs )
Jaquote:Op zondag 5 juli 2009 18:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nee, met een studenten inkomen in een of ander kutkamertje zitten omdat je zonodig moet bewijzen dat je zelfstandig bent. Dan ben je lekker bezig.
Nee, maar ik ga eens zoekenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Had je mijn andere reacties wel eens gelezen?![]()
![]()
Dat. Eigen stekkie, winkels vlakbij, nergens rekening mee hoeven houden (alleen de buren maar dat valt 9/10 keer ook wel mee) en doen waar je zin in hebtquote:Op zondag 5 juli 2009 18:54 schreef letterdief het volgende:
Eensch, mijn leven is een stuk beter erop geworden. Alles dichtbij en je hoeft geen rekening met het gezin te houden. Lang leve een kamer in het centrum van de stad
In wat voor ongecompliceerd kutwereldje leef jij precies?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:59 schreef Muzz_ het volgende:
Op je zelf wonen voor je 22e![]()
Elke maand ong 800-900 E verbranden om zogenaamd 'zelfstandig' te zijn
Gelukkig stel jij alles in het werk om dit topic naar een hoger niveau te tillen, niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:04 schreef Inktfles het volgende:
weer zo'n patat/friet discussie. Of 1/2 * 1/2 = 0,25.
ow en ontopic,
TS Faalt en kan er niet mee omgaan
ben helemaal geen dwaasquote:Op zondag 5 juli 2009 19:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gelukkig stel jij alles in het werk om dit topic naar een hoger niveau te tillen, niet?
Dwaas.
800-900 euroquote:Op zondag 5 juli 2009 18:59 schreef Muzz_ het volgende:
Dat is minder inderdaad. Het voordeel is dat ik nu veel dichterbij al mijn vrienden woon. Mijn sociale leven is er alleen maar op vooruit gegaanquote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat. Eigen stekkie, winkels vlakbij, nergens rekening mee hoeven houden (alleen de buren maar dat valt 9/10 keer ook wel mee) en doen waar je zin in hebt
Het probleem is een nieuwe vriendengroep in de buurt opbouwen als je ver van je ouwelui woont (ik ben bijv. vanuit Zeeuws-Vlaanderen naar Zoetermeer, en nu Capelle a/d IJssel verhuisd), en dan is het in het begin nogal stilletjes
Valt reuze mee. Huur E300,-, eten E50,- school wordt voor mij betaaldquote:Op zondag 5 juli 2009 18:59 schreef Muzz_ het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:13 schreef letterdief het volgende:
[..]
Dat is minder inderdaad. Het voordeel is dat ik nu veel dichterbij al mijn vrienden woon. Mijn sociale leven[/b is er alleen maar op vooruit gegaan
Ik woon anders gewoon in een kleine tussenwoning hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 18:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nee, met een studenten inkomen in een of ander kutkamertje zitten omdat je zonodig moet bewijzen dat je zelfstandig bent. Dan ben je lekker bezig.
Wat heeft op jezelf wonen trouwens te maken met je sociale leven?
Is toch wel een redelijk normaal inkomen voor de gemiddelde student? Zou je iig moeten kunnen redden in de gemiddelde studentenstad. Niet dat je het ruim hebt maar oke.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
800-900 euro
Niet iedereen die zelfstandig is leeft op zijn ouders geldzak hoor
800-900 euroquote:Op zondag 5 juli 2009 19:18 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Is toch wel een redelijk normaal inkomen voor de gemiddelde student? Zou je iig moeten kunnen redden in de gemiddelde studentenstad. Niet dat je het ruim hebt maar oke.
Houtje bijten dus?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:22 schreef letterdief het volgende:
Maar dat bedrag klopt voor geen meter. Ik krijg idd E900,- maar leef van 350,-
Wat geef jij dan uit aan een avondje stappen dan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:24 schreef Seam het volgende:
Ik kom met 600 euro in de maand echt wel rond hoor
Nee hoor, gewoon goed naar de prijzen kijken, niet veel eten en niet elke avond aan de alcoholquote:
Studenten wonen ook nog thuis, die slapen alleen doordeweeks op een studentenkamer.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
In wat voor ongecompliceerd kutwereldje leef jij precies?
Is het ooit bij je opgekomen dat veel mensen van 18 jaar het huis verlaten omdat zij elders in het land gaan studeren? Om maar een voorbeeld te noemen.
Maar daar heb jij natuurlijk geen last van. Opleiding tot winkelassistente zal wel op elk ROC aangeboden worden. Wat 'n comfort!
Biertje kost 0,50. Dus voor 2,- heb je al aardig wat opquote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wat geef jij dan uit aan een avondje stappen dan bijvoorbeeld?
Hmm, dat is inderdaad een laffe categorie. Maar er zijn genoeg studenten die hun studentenhuis wel als 'thuis' zien en daar ook in het weekend verblijven.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Studenten wonen ook nog thuis, die slapen alleen doordeweeks op een studentenkamer.
Studenten die claimen 'op zichzelf' te wonen
No focking way dat ik weer bij mijn ouders zou gaan slapen in het weekendquote:Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Studenten wonen ook nog thuis, die slapen alleen doordeweeks op een studentenkamer.
Studenten die claimen 'op zichzelf' te wonen
Euro of 15-20 .. Ik drink alleen bier en soms bestel ik nog wat Jills/zoete rommel voor meiden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wat geef jij dan uit aan een avondje stappen dan bijvoorbeeld?
Nee thuis bij je ouders op de bank zitten is stoerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:30 schreef sjonbeton het volgende:
Niet iedereen heeft MBO gedaan en dus een inkomen om op je 20e in een pauperkamer te gaan wonen. Waarom zou je in godsnaam uit huis gaan als dat nog niet hoeft? Het is echt niet stoer om als een zwerver te leven
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Saillant detail: ze verliet het huis met negen kogelgaten in haar lijf.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Genius-F het volgende:
Al die mensen die keihard op die troll ingaan hier.
TS woont namelijk nog thuis. Met enig verschil dat hij zijn moeder uit huis gezet heeft.
Ik betaal maar 230 voor mijn kamerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:22 schreef DurumDoner het volgende:
Kamer kost 300, houdt je 500-600 over voor de rest. Bij nader inzien idd krap. Gelukkig heb ik als student niet zo'n pauper inkomen.
Ik kan er ook nog niet bij, die gaan elke dag uit eten ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je nou 900 euro uitgeven per maand als student?![]()
Zelfs dan kom ik niet in de buurtquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog niet bij, die gaan elke dag uit eten ofzo?
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
Laten we 300 zeggen. Dan nog eten, op stap gaan, afschrijvingen, gsm enzovoorts is maximaal 300 euro.
Ik zei toch ook zelfstandig, als in fysiek in een andere woning, en niet onafhankelijk. Wat dacht je dan. Dat je als 16-jarige al onafhankelijk kan wonenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zeg maar een essentieel verschil...
onafhankelijkheid heb je dan niet (omdat als er geen geld wordt gestort jij niet kan leven)
Waar moet je het aan uitgeven, man?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Right... dat bepaal jij zeker? Vind het nogal armoedig.
Ik was vergeten dat je bij een gemiddeld beeld van de Nederlandse student de uitschieters die erg veel geld hebben -zoals jij dusquote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Right... dat bepaal jij zeker? Vind het nogal armoedig.
Sinds mei..stond toch in het topic?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Chris vertel jij eens dan, sinds wanneer woon jij niet meer thuis?
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een fitness- en spinninginstructeur!
Ik had geen idee dat dat zulk bruut volk was.
Vanwaar die rancune? Gemolesteerd door je vader, wellicht?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar volgens mij liegt hij de boel bij elkaar en woont zelf nog keihard bij zijn ouders.
Helemaal niks.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef Skylark. het volgende:
Lekkere warming-up, Beauregard. Welk topic kies je uit voor het échte betere bash-werk?
Nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vanwaar die rancune? Gemolesteerd door je vader, wellicht?
Jaloezie is een teef.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Schenkstroop het volgende:
En twintigers die in het weekend weer naar Purmerend komen om bij hun ouders te slapen en daar de was te doen, en een tas vol boodschappen meekrijgen
En jezelf dan zelfstandig noemen![]()
Godverdegodgloeindedomhun maar ze neuken wel veel doordeweeks, en ze hebben plezier, ze gaan uit en ze doen HBO of WO dus zijn verzekerd van een goed salarsi straks. Ze leren en hebben na hun studententijd al een heel leven achter zich..
Zij hebben alles
Tja en met die dikke huur die je voor je mega-appartement betaalt kun je je natuurlijk maar één keer per maand biefstuk veroorloven. Extra balen.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ik ga m'n vrouw bashen, want die heeft net twee prachtige biefstukken grondig verziekt. Het leek wel of ik een portemonnee zat te verorberen.
Waar geven jullie al die centen dan aan uit jongens?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:22 schreef DurumDoner het volgende:
Kamer kost 300, houdt je 500-600 over voor de rest. Bij nader inzien idd krap. Gelukkig heb ik als student niet zo'n pauper inkomen.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
...maar ze neuken wel veel doordeweeks...
Sloop haar.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ik ga m'n vrouw bashen, want die heeft net twee prachtige biefstukken grondig verziekt. Het leek wel of ik een portemonnee zat te verorberen.
alsof 500-600e zoveel is, daar zit je zo aan....quote:Op zondag 5 juli 2009 20:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Waar geven jullie al die centen dan aan uit jongens?
Jij wel, jij welquote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
alsof 500-600e zoveel is, daar zit je zo aan....
Idd. Goed avondje stappen in Amsterdam kost je toch al 100 ofzo.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
alsof 500-600e zoveel is, daar zit je zo aan....
Watquote:Op zondag 5 juli 2009 20:58 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Idd. Goed avondje stappen in Amsterdam kost je toch al 100 ofzo.
Alle andere dagen vreet ik Smac, inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja en met die dikke huur die je voor je mega-appartement betaalt kun je je natuurlijk maar één keer per maand biefstuk veroorloven. Extra balen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat
Waar stap jij?
Huur je die hele tent af ofzo?
Hij mag niet eens alcohol drinken. Volgens mij drinkt hij Coca Cola die louter uit het jaar 1973 komt, een zeer goed cola-jaar heb ik gehoord.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat
Waar stap jij?
Huur je die hele tent af ofzo?
Leg jij eens uit hoe jij 100 euro op een avond spendeertquote:Op zondag 5 juli 2009 21:08 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je wereldvreemd bent....
Klopt idd. Baas jij!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij mag niet eens alcohol drinken. Volgens mij drinkt hij Coca Cola die louter uit het jaar 1973 komt, een zeer goed cola-jaar heb ik gehoord..
Ik weet nog veel meer van je. Allemaal gelezen in de Quote.quote:
Entree, champagne en cocaïne. Dan zit je er al overheen zelfs, kun je nagaan hoeveel het wordt met de andere alcoholische versnaperingen erbij.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Leg jij eens uit hoe jij 100 euro op een avond spendeert
Ik spaar liever een paar duizend euro en doe daar iets leuks mee als een half jaar exchange/stage of een andere leuke verre reis te bekostigen dan zogenaamd in een pauperhok aka 'kamer' te bivakeren.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
In wat voor ongecompliceerd kutwereldje leef jij precies?
Is het ooit bij je opgekomen dat veel mensen van 18 jaar het huis verlaten omdat zij elders in het land gaan studeren? Om maar een voorbeeld te noemen.
Maar daar heb jij natuurlijk geen last van. Opleiding tot winkelassistente zal wel op elk ROC aangeboden worden. Wat 'n comfort!
Ja, het is ook echt je eigen prestatie dat je ouders daar zijn gaan wonen. Drol.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:14 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ik spaar liever een paar duizend euro en doe daar iets leuks mee als een half jaar exchange/stage of een andere leuke verre reis te bekostigen dan zogenaamd in een pauperhok aka 'kamer' te bivakeren.
Alleen boeren buiten de randstad moeten ver reizen om bij de dichtstbijzijnde universiteit/hogeschool te komen. UU, UvA, VU, Uni-Leiden, HvA, HU etc allemaal binnen 50 min te bereiken.
Daar heb je een studiebeurs voor. En de echte goede studenten komen in aanmerking voor een internationale regeling. Dus dat zou op zich geen reden zijn om thuis te blijven wonen en geld te besparen.quote:
Voor veel Amerikaanse universiteiten moet je bijv een 'bank statement' tonen dat je minimaal 10.000¤ buffer hebt.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:18 schreef Adidah het volgende:
[..]
Daar heb je een studiebeurs voor. En de echte goede studenten komen in aanmerking voor een internationale regeling. Dus dat zou op zich geen reden zijn om thuis te blijven wonen en geld te besparen.
Ouders a.k.a. renteloos lenen?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Voor veel Amerikaanse universiteiten moet je bijv een 'bank statement' tonen dat je minimaal 10.000¤ buffer hebt.
Mensen buiten de randstadquote:Op zondag 5 juli 2009 21:14 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ik spaar liever een paar duizend euro en doe daar iets leuks mee als een half jaar exchange/stage of een andere leuke verre reis te bekostigen dan zogenaamd in een pauperhok aka 'kamer' te bivakeren.
Alleen boeren buiten de randstad moeten ver reizen om bij de dichtstbijzijnde universiteit/hogeschool te komen. UU, UvA, VU, Uni-Leiden, HvA, HU etc allemaal binnen 50 min te bereiken.
Het is ook echt een eerste levensbehoefte om het minimaal 1x per week breed te laten hangen in de stad. .quote:Op zondag 5 juli 2009 20:58 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Idd. Goed avondje stappen in Amsterdam kost je toch al 100 ofzo.
Hoeren zijn duur, je weet toch.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:26 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het is ook echt een eerste levensbehoefte om het minimaal 1x per week breed te laten hangen in de stad. .
Cocaïnequote:Op zondag 5 juli 2009 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Entree, champagne en cocaïne. Dan zit je er al overheen zelfs
200-400 excl gas/water/licht neem ik aan...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
Tenzij Amsterdam geef je ongeveer 200-400 euro uit aan een kamer. Laten we 300 zeggen. Dan nog eten, op stap gaan, afschrijvingen, gsm enzovoorts is maximaal 300 euro.
800-900 euro.
Misschien is dat in Amsterdam zo, maar je hebt ook Nijmegen, Tilburg, Eindhoven, Utrecht (of tel je dat als Randstad?), Nijmegen, Groningen, Zwolle etcetera etcetera.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
200-400 excl gas/water/licht neem ik aan...
want dat is wat je mag verwachten in een randstad-stad
eten/afschrijvingen/gsm kosten lopen makkelijk op boven de 300 euro, maar dat is wel heel persoons gebonden..
ja nee leuk... verhuizen naar midden van het land waardoor je spontaan een verdriedubbeling van je reistijd hebtquote:Op zondag 5 juli 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien is dat in Amsterdam zo, maar je hebt ook Nijmegen, Tilburg, Eindhoven, Utrecht (of tel je dat als Randstad?), Nijmegen, Groningen, Zwolle etcetera etcetera.
Het is een beetje hetzelfde als alcohol drinken met uitgaan, en ja, er zijn zelfs mensen die dan zeggen ''Kan je zonder alcohol geen plezier makenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
CocaïneJe kan zelf geen plezier maken?
Zijn dat zijn benen of is iemand hem aan het pijpen? Hij ziet er nog aantrekkelijk uit denk ik. Veelal vallen mensen veel slechter uit die geen steu of liefde krijgen in hun leven.quote:
Alsof je thuiswonend niet 2persoons kunt hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:27 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Nou, misschien als je een keer succesvol hosselt en je met de chick in je eenpersoonsbedje ligt de hosselaar uit te hangen, je moeder binnenkomt die zegt 'lieverd, ben je ziek, ik hoor allemaal rare geluiden en...Oh? Wie ben jij? OOOOOOH zoon heb je stiekem een vriendinnetje!!!
Halloooo ik ben de moeder van Rosbief, eet je vanavond ook mee?
'
Want als je thuis woont heb je geen vrienden?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sinds mei.
[..]
Dus als de meerderheid iets doet is het automatisch goed?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Want als je thuis woont heb je geen vrienden?
Wat een lomp topic. 90% van de mensen wonen gewoon nog thuis op hun 20ste
Dan kan je dit hele forum wel opheffen, waarde Maikuuul.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
Achnee toch weer zo'n nerd topic waar iedereen stoer uit huis woont en iedereen bashed die dat niet doet.
Wtf hebje eraan, alsof mensen door dit topic opeens uit huis gaan wonen omdat figuren die ze niet eens kennen uit huis wonen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Want als je thuis woont heb je geen vrienden?
Wat een lomp topic. 90% van de MBO-ers wonen gewoon nog thuis op hun 20ste
Goed plan, laten we Fok! opheffen misschien komen sommige mensen dat ook eens in het echt contact met mensen ipv op een forum wat te "discussieren" over zaken die er niet toe doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan kan je dit hele forum wel opheffen, waarde Maikuuul.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Appletree het volgende:
Ik zie het probleem niet echt.
Nee, dat heet 'niet de behoefte voelen om andere mensen een mening op te leggen'.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:52 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Een kinderhand is dan ook snel gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |